Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

yann

vand Topic Inchis

Recommended Posts

pai de ce ai dat o?

Pai am dat-o pentru ca incepuse sa faca cam 50Km la luna si era pacat de ea sa imbatraneasca plina de praf in garaj . Oricum , din toate mobrele pe care am mers si la care am fost posesor CB-ul a fost cel mai impresionant .

SUPER MOTOR , indiferent cum il privesti !

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

[Numele quote = 'Data Ali G "= 28 octombrie 2009 - timestamp 02:04' post = '1256717098 '= '330978]

Pai am dat-o pentru ca incepuse sa faca cam 50 km La Luna si era pacat de ea sa imbatraneasca plina de praf,

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

[Numele quote = 'Data Ali G "= 28 octombrie 2009 - timestamp 02:04' post = '1256717098 '= '330978]

Pai am dat-o pentru ca incepuse sa faca cam 50 km La Luna si era pacat de ea sa imbatraneasca plina de praf,

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

thx @yann

sunt interesat de o motocicleta ca a ta insa la un pret ceva mai mic...nu contest valoarea cb-ului tau insa eu vreau sa fac un cafe-racer si nu se merita sa dau multi bani in conditiile in care multe vor "sari" de pe motocicleta...cred ca pot spune ca o preferam lovita la un pret mic desigur :smile:

poate totusi osa fac o vizita...nu se stie niciodata

:hi:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Especially for Butcher! :)))

hello guys,

incetati sa mai spuneti prostii degeaba va rog.

daca aveti intrebari, intrebati cum Magg a facut, dar nu discutati aiurea.

deci, am prabusit motocicleta in mai. de atunci a fost reparata si merge perfect. ptr informatia vs, ce a fost schimbat sunt suspensiile din fata.partea din spate a fost zgariata care, bineinteles a fost reparata intre timp. aste e! am facturi bineinteles si totul a fost controlat si verificat de honda pipera. sorry dar este o foarte mare diferenta intre distrus si zgaraiat. dar oricum, ati vazut pozele... si inca mai poata fi vazuta pe strazile din bucuresti si atinge foarte rapid 250km/h. nimic nu s-a schimbat!

o vand pentru ca o sa parasesc tara si nu ptr ca este un "rebut"! tare publicitatea robert popa! daca vei veni sa o vezi, ai sa observi ca nu este nimic rau la ea.

Nu tin sa-ti fac " publicitate", n-am nimic personal cu tine, dar mi se parea corect sa stie istoria motorului cumparatorul. Aici poate ai dreptate, nu te contrazic, posibil ca daca era cineva hotarat sa-l vada sa-i zici tu; nu avea rost sa deschizi subiectul decat cu cel interesat, corect. Daca a fost reparat la reprezentanta si nu-s probleme de geometrie sau ciclistica iar lucrurile astea se pot verifica, atunci totul e ok, inclusiv pretul. Pentru ca CB 1300 e intr-adevar MOTOR in comparatie cu multe jucarii care defileaza pe strada. Mai sunt doua bijuterii: GSX 1400 si XJR 1300 in acelasi stil, dar CB-ul e considerat cel mai reusit ( vezi moto station - teste).

De ce totusi " m-am aflat in treaba"? Pentru ca un prieten, dupa ce si-a strans cu greu banii, si-a cumparat un motor, nu foarte mare si nici foarte scump, dar pentru el efortul a fost imens... Si n-a fost doar asta... Cel care i l-a vandut a cosmetizat sasiul si furca fata ( cred ca a reparat motorul in garaj cu ceva piese si cateva ciocane - la propriu). Daca nu aveai datele de geometrie ale motorului si nu iti trecea prin minte sa masori, cu greu vedeai problema care se observa clar in timpul mersului: cand franai mai ferm, roata fata, la comprimarea furcii lovea in galeriile de evacuare si se bloca existand riscul real sa te rastorni... Asta n-a fost nimic. Baiatul asta abia isi luase permisul si dupa ce a platit motorul, l-a dus singur acasa... cateva sute de kilometri: Cluj - Bucuresti...; putea sa moara si toti sa credem ca s-a aventurat ca incepator si din lipsa de experienta... stiti voi: " mortu' e de vina", nu vreau sa ma gandesc mai departe... Tare as fi vrut sa fi fost acolo si sa-i vad fata care i-a luat banii, ia dat cheile si i-a urat " drum bun!" stiind ca e incepator si ca trebuie sa faca atatea sute de km. A avut mare noroc ca a venit cu doar 60- 70 km/h ( ca era incepator) si ca n-a fost nevoie sa franeze brusc. Acum are " motor" in garaj si nu mai are bani de reparatii ( il scoate rar si merge cu 40- 50 km/h). Bine macar ca a ramas intreg.

... Asta a fost motivul..., si, pornind de la ideea ca ai fost bine intentionat, chiar imi cer scuze.

Multa bafta si asfalt uscat!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu tin sa-ti fac " publicitate", n-am nimic personal cu tine, dar mi se parea corect sa stie istoria motorului cumparatorul. Aici poate ai dreptate, nu te contrazic, posibil ca daca era cineva hotarat sa-l vada sa-i zici tu; nu avea rost sa deschizi subiectul decat cu cel interesat, corect. Daca a fost reparat la reprezentanta si nu-s probleme de geometrie sau ciclistica iar lucrurile astea se pot verifica, atunci totul e ok, inclusiv pretul. Pentru ca CB 1300 e intr-adevar MOTOR in comparatie cu multe jucarii care defileaza pe strada. Mai sunt doua bijuterii: GSX 1400 si XJR 1300 in acelasi stil, dar CB-ul e considerat cel mai reusit ( vezi moto station - teste).

De ce totusi " m-am aflat in treaba"? Pentru ca un prieten, dupa ce si-a strans cu greu banii, si-a cumparat un motor, nu foarte mare si nici foarte scump, dar pentru el efortul a fost imens... Si n-a fost doar asta... Cel care i l-a vandut a cosmetizat sasiul si furca fata ( cred ca a reparat motorul in garaj cu ceva piese si cateva ciocane - la propriu). Daca nu aveai datele de geometrie ale motorului si nu iti trecea prin minte sa masori, cu greu vedeai problema care se observa clar in timpul mersului: cand franai mai ferm, roata fata, la comprimarea furcii lovea in galeriile de evacuare si se bloca existand riscul real sa te rastorni... Asta n-a fost nimic. Baiatul asta abia isi luase permisul si dupa ce a platit motorul, l-a dus singur acasa... cateva sute de kilometri: Cluj - Bucuresti...; putea sa moara si toti sa credem ca s-a aventurat ca incepator si din lipsa de experienta... stiti voi: " mortu' e de vina", nu vreau sa ma gandesc mai departe... Tare as fi vrut sa fi fost acolo si sa-i vad fata care i-a luat banii, ia dat cheile si i-a urat " drum bun!" stiind ca e incepator si ca trebuie sa faca atatea sute de km. A avut mare noroc ca a venit cu doar 60- 70 km/h ( ca era incepator) si ca n-a fost nevoie sa franeze brusc. Acum are " motor" in garaj si nu mai are bani de reparatii ( il scoate rar si merge cu 40- 50 km/h). Bine macar ca a ramas intreg.

... Asta a fost motivul..., si, pornind de la ideea ca ai fost bine intentionat, chiar imi cer scuze.

Multa bafta si asfalt uscat!

听说,你不错的罗马尼亚在罗马尼亚谈关于这个站点

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×