Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

22iulian

vand Bmw F 650 Gs Excelent Intretinut

Recommended Posts

Motocicleta adusa din Germania in oct.2007(8700 km atunci), fost proprietar o doamna, ciclistica EXCELENTA.(si doamna)

Motor injectie, excelent intretinut,reviziile la 5000 km

Extras:

ABS decuplabil,

manere incalzite originale BMW,

protectii manere originale ,

crash-bars Holan prindere in 3 puncte,

crash bar motor,

protectii telescoape Touratech,

bi-xenon,

disc frana fata nou instalat la 20000 km,

cauciucuri Metzeler Tourance instalate la 20000 km,uzura <5%

filtru aer lifetime K&N + solutii intretinere,

bujie NGK iridium + rezerva,

parbriz aftermarket inalt Ztechnik USA policarbonat, nu se sparge,

cutii laterale Kappa

tank-ruksac original BMW,

priza 12V,

pinioane noi Supersprox USA,

lant nou Regina instalat la 20000 km+ lant nou rezerva RK,

+altele

singura problema : radiatorul a avut un por ,am cumparat de la ABV radiator nou (1250 RON),

nu am turnat alte prostii in motor.

Inspectia tehnica valabila pana in noiembrie 2011,

motiv vanzare :trec la clasa 1200.

Iulian,0722303368

post-13447-12570649958174_thumb.jpg

post-13447-12570650086848_thumb.jpg

post-13447-12570650203938_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta adusa din Germania in oct.2007(8700 km atunci), fost proprietar o doamna, ciclistica EXCELENTA.(si doamna)

Motor injectie, excelent intretinut,reviziile la 5000 km

Extras:

ABS decuplabil,

manere incalzite originale BMW,

protectii manere originale ,

crash-bars Holan prindere in 3 puncte,

crash bar motor,

protectii telescoape Touratech,

bi-xenon,

disc frana fata nou instalat la 20000 km,

cauciucuri Metzeler Tourance instalate la 20000 km,uzura <5%

filtru aer lifetime K&N + solutii intretinere,

bujie NGK iridium + rezerva,

parbriz aftermarket inalt Ztechnik USA policarbonat, nu se sparge,

cutii laterale Kappa

tank-ruksac original BMW,

priza 12V,

pinioane noi Supersprox USA,

lant nou Regina instalat la 20000 km+ lant nou rezerva RK,

+altele

singura problema : radiatorul a avut un por ,am cumparat de la ABV radiator nou (1250 RON),

nu am turnat alte prostii in motor.

Inspectia tehnica valabila pana in noiembrie 2011,

motiv vanzare :trec la clasa 1200.

Iulian,0722303368

Un pret???

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Un pret???

"Gura casca" ma numesc !

Sorry,

3550 iepuroi negociabil , cu tot ce are pe el si pe langa el.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Din ce motiv ai inlocuit discul de frana, cand in mod normal merge suta de mii?

Ce an de fabricatie e motorul si care e kilometrajul actual?

:thumbsup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Din ce motiv ai inlocuit discul de frana, cand in mod normal merge suta de mii?

Ce an de fabricatie e motorul si care e kilometrajul actual?

:thumbsup:

Am "dat" cu discul de-o piatra... nu-mi placea de el....am preferat sa iau nou de la AutomobileBavaria

Fabricatie decembrie 2000

Kilometraj actual 22500 din care probabil 200 km pe forestiere, cu sau fara noroi, cu sau fara zapada ,restul ture prin tara de cate 600 -700 km/tura/zi.

Acu zi si tu ...cer prea mult ?

Sigur isi va gasi cumparator, daca nu-mi place omu' ..la samsari nu-l dau, ...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Acu zi si tu ...cer prea mult ?

Daca motorul chiar are (si cred ca are ) numarul asta de km, nu e mult...e mult pt curva asta de criza. :vinsent:

Imbunatatiri vad ca sunt destule, ABS-ul care din start creste pretul cu cateva sute de euroi,iar din ce vad eu e un motor gata de drum care , teoretic nu are ce probleme sa faca.

Chiar recomand un astfel de motor, avand si eu unul.Singurul lucru care trebuie schimbat e filtrul de benzina(e cca 240 RON, ca e si cu regulator) si asta, se schimba la 40k km.

In rest, e un motor fiabil, ai un mare UP de la mine si sunt convins ca, viitorul posesor nu va fi dezamagit de afacerea facuta.

BMW F 6560 GS e unul din cele mai recomandate motoare pt romanica asta bombardata de gropi, canale sparte, borduri in miljocul carosabilului, si lista poate consuma.

Cat despre consum..nu avem ce povesti..3.5 la dum intins cu pasager si set de 3 bagaje.

Foarte multumit in linii mari de motoul meu (mai putin de suspenii ca sunt rigide, spre deosebire de modelul tau care are cursa mai lunga pe fata si reglabila pe spate)

Hai ca am povestit destul...multa bafta si asfalt uscat! :drinks:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta adusa din Germania in oct.2007(8700 km atunci), fost proprietar o doamna, ciclistica EXCELENTA.(si doamna)

Motor injectie, excelent intretinut,reviziile la 5000 km

Extras:

ABS decuplabil,

manere incalzite originale BMW,

protectii manere originale ,

crash-bars Holan prindere in 3 puncte,

crash bar motor,

protectii telescoape Touratech,

bi-xenon,

disc frana fata nou instalat la 20000 km,

cauciucuri Metzeler Tourance instalate la 20000 km,uzura <5%

filtru aer lifetime K&N + solutii intretinere,

bujie NGK iridium + rezerva,

parbriz aftermarket inalt Ztechnik USA policarbonat, nu se sparge,

cutii laterale Kappa

tank-ruksac original BMW,

priza 12V,

pinioane noi Supersprox USA,

lant nou Regina instalat la 20000 km+ lant nou rezerva RK,

+altele

singura problema : radiatorul a avut un por ,am cumparat de la ABV radiator nou (1250 RON),

nu am turnat alte prostii in motor.

Inspectia tehnica valabila pana in noiembrie 2011,

motiv vanzare :trec la clasa 1200.

Iulian,0722303368

up

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×