Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Carturaru'

vand Vand Yamaha Gts 1000

Recommended Posts

Motocicleta este fabricata in 1993 si prezinta pentru acel an tehnologii din prezentul nostru:

- motor de 1.003 cc, nelimitat, 150 cai, racire cu lichid, 20 valve (4 cilindri in linie, 5 supape / cilindru);

- injectie electronica, computerizata;

- ABS pe ambele roti, controlat de computer;

- suspensie monobrat RADD cu gaz pe roata fata (motocicleta nu are furca), cu 10 trepte de reglaj;

- rezervor 20 litri, cu torpedou cu cheie;

- consumabile (gume, uleiuri, filtre ulei / filtre aer / filtru benzina, kit lant complet, placute frana) schimbate;

- 40.000 km parcursi;

- o vand pentru ca mai am un Kawasaki ZZR 1400

- pret: 3.150 € usor discutabil;

- contact: Cristi, 0754 393 511, e-mail carturaru@gmail.com

PS1: nu stiu daca mai este vreuna in Ro;

PS2: nu va speriati de anul de fabricatie, motoreta merge excelent iar piese se fabrica si se pot comanda cu succes de oriunde din lume.

post-28739-12633861702508_thumb.jpg

post-28739-12633861801936_thumb.jpg

post-28739-12633861882422_thumb.jpg

post-28739-12633862021183_thumb.jpg

post-28739-12633862115362_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca acum vreo doi ani a mai fost o asemenea frumusete pe pro-bike. Bafta la vanzare, tare e faina.

Multumesc frumos, intr-adevar este o masinarie impozanta si pe cinste. Si mai si consuma 5 si ceva la drum lung, pentru cele 300 kg pe care le are de deplasat, plus maimutoiul din sea....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Mda, frumoasă tare ! Şi o poziţie de condus ce pare absolut confortabilă. Spor la v

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

150 de cai? Cam mult parca... Are motorul de FZR1000 dar cu modificari.

Motoreta asta are un cuplu extraordinar, comparabil cu superbikes din ultima generatie, dar jos in ture iar puterea nu sare de 100 de cai. :superman:

Avand in vedere pretul exorbitant la care s-a vandut cand era noua, acum e un chilipir. Prin 97-98 se vindea si cu 15.000 de dolari SH. Cu siguranta mi-as cumpara una daca as avea loc in garaj - o motocicleta rara si exotica. Pe deasupra si fiabila.

Succes la vanzare! :thumbup1:

P.S.

Chiar asa Cristi, tu cat ai dat pe ea?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

150 de cai? Cam mult parca... Are motorul de FZR1000 dar cu modificari.

Motoreta asta are un cuplu extraordinar, comparabil cu superbikes din ultima generatie, dar jos in ture iar puterea nu sare de 100 de cai. :superman:

Avand in vedere pretul exorbitant la care s-a vandut cand era noua, acum e un chilipir. Prin 97-98 se vindea si cu 15.000 de dolari SH. Cu siguranta mi-as cumpara una daca as avea loc in garaj - o motocicleta rara si exotica. Pe deasupra si fiabila.

Succes la vanzare! :thumbup1:

P.S.

Chiar asa Cristi, tu cat ai dat pe ea?

S-au facut mai multe modele, functie de zona geografica, unele limitate, altele nu. Eu am dat 4.200 euro pe ea, daca nu ma inseala memoria, si am mai bagat in ea 1.000.....

O prezentare si review A I C I

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceeasi putere - 100 de cai si in link-ul tau :man_in_love: Ma rog, 102 dar nu e masurata la roata spate.

GTS folosea acelasi motor cu FZR 1000 din aceeasi generatie. FZR 1000 avea 145 de cai. Un motor "cumintit" de pe FZR si pus pe GTS n-are cum sa scoata 150 :wink:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceeasi putere - 100 de cai si in link-ul tau :man_in_love: Ma rog, 102 dar nu e masurata la roata spate.

GTS folosea acelasi motor cu FZR 1000 din aceeasi generatie. FZR 1000 avea 145 de cai. Un motor "cumintit" de pe FZR si pus pe GTS n-are cum sa scoata 150 :wink:

in talon scrie 110 kW... Motorul este modelul GTS 1000 AE

Am uitat sa mentionez, poseda catalizator Euro 2 in toba intermediara, configuratia evacuarii fiind 4 -> 1 -> 1, stock.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Asa o fi pe talon, ai dreptate, 110KW inseamna aproximativ 150 cai (metric). Eu am mai vazut erori trecute in cartile de identitate la unele vehicule inmatriculate in Romania. Unele dintre ele foarte grave si chiar ciudate - data de fabricatie pe actele din Japonia nu este aceeasi cu data de fabricatie pe CIV facuta in Romania, etc. Dar asta e problema politiei si RAR, nu a posesorilor :biggrin:

Sa revin insa, eu as crede cifra din talon in urma unui test Dyno, unde, o valoare intre 120-130 de cai la roata ar corespunde unui motor cu 150 de cai.

P.S.

A vine cumva de la ABS si E de la EFI ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Asa o fi pe talon, ai dreptate, 110KW inseamna aproximativ 150 cai (metric). Eu am mai vazut erori trecute in cartile de identitate la unele vehicule inmatriculate in Romania. Unele dintre ele foarte grave si chiar ciudate - data de fabricatie pe actele din Japonia nu este aceeasi cu data de fabricatie pe CIV facuta in Romania, etc. Dar asta e problema politiei si RAR, nu a posesorilor :biggrin:

Sa revin insa, eu as crede cifra din talon in urma unui test Dyno, unde, o valoare intre 120-130 de cai la roata ar corespunde unui motor cu 150 de cai.

P.S.

A vine cumva de la ABS si E de la EFI ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×