Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

KATANA

vand Se Poate Inchide

Recommended Posts

[VAND] SUZUKI GSX-R 1000 K7, an de fabricatie 2007 (motor cumparat in FEBRUARIE 2008, prima inmatriculare 10 MARTIE 2008), ITP valabil pana in feb. 2012.

Km la bord - aprox. 6.000 aprox. 4.700, revizie efectuata la 12 luni si 24 luni (februarie 2010).

Este in stare impecabila, nu a fost lovita, cazuta, trantita, zgariata, etc si se vinde din motive de neutilizare. A fost plimbata cat sa nu stea roata ca sa folosesc o exprimare mai plastica.

Pretul este de 8.600 EURO 8.000 EURO 7.500 EURO NENEGOCIABIL motocicleta se poate vedea in Bucuresti (de preferat in week-end).

In pretul asta este inclusa si o alarma SCORPIO cu senzor de perimetru si avertizare pe pager.

Pentru informatii suplimentare 0722.207.142 - Bogdan

Pentru cei care vor doar sa-si mareasca numarul de posturi, va rog sa va abtineti de la comentarii inutile, cei interesati de detalii va rog sa folositi cu incredere telefonul de mai sus.

Multumesc.

post-2508-12645873618704_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

As vrea sa stiu daca exista posibilitate de leasing la motocicleta

Astept un raspuns

mersi

Bogdan - 0723 233 661

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

As vrea sa stiu daca exista posibilitate de leasing la motocicleta

Astept un raspuns

mersi

Bogdan - 0723 233 661

Ar trebui sa intrebi acest lucru la o firma care finanteaza in sistem leasing. Dar sincer nu cred ca ar fi avantajos pentru tine. Vei fi obligat sa faci asigurare CASCO care te va costa lejer 1.000 EUR/an.

Sfatul meu, daca nu ai toti banii si vrei neaparat sa iti cumperi un motor, orienteaza-te catre un credit de nevoi personale, este mai avantajos decat un leasing (chiar si pentru un motor nou).

Am uitat sa precizez in anunt urmatorul lucru -> NU MA INTERESEAZA SCHIMBURI/ VARIANTE CU ALTE MOTOARE/ MASINI.

Masina am si cu un alt motor nu am ce face din lipsa de timp liber.

Pentru alte informatii folositi cu incredere telefonul din anunt.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

:thumbup1:

Update: Motorul a primit o noua revizie; s-au schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si lichidul de la ambreiaj + ITP valabil pana in februarie 2012.

Pretul ramane in continuare 8.600 EURO 7.500 EURO NENEGOCIABIL si ca numar de km parcursi este vorba de 4700 km nu 6000 km cum am precizat initial in anunt.

Toate reviziile sunt consemnate in carnetul de intretinere.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

:hi: :hi: :hi:

un up de la mine, in sfarsit un moto care ami place.........

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa-l dai degeaba mai bine tine-l degeaba

Bafta la vanzare, e super tare mobra

Multumesc. Aici ai dreptate, nu ma costa nimic sa-l tin in garaj.

:hi: :hi: :hi:

un up de la mine, in sfarsit un moto care ami place.........

Multumesc.

Asfalt uscat. Se deschide sezonul. Eu unul l-am deschis pe 28 februarie. :scooter:

Multumesc. Aici ai dreptate, nu ma costa nimic sa-l tin in garaj.

Multumesc.

Asfalt uscat. Se deschide sezonul. Eu unul l-am deschis pe 28 februarie. :scooter:

up

136 kW - 185 CP la roata din spate :biggrin:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

mai taie vreo 20 din ei si e bine asa :)

bafta la vanzare visatorule

Spune-le celor de la SUZUKI. In COC/ CIV asta este puterea motorului, nu la roata. Se vroia a fi un up ironic la certurile de pe un alt topic al unor colegi forumisti.

Si te rog, lasa-ma sa visez in continuare, esti off topic.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, nici eu nu inteleg de ce multi se leaga de aspectul asta cu "puterea la roata, puterea reala, etc" . Cand spui 180 de cai, te referi la puterea motorului, cea specificata de producator. Logic ca nu te intereseaza puterea la roata, din moment ce tu mergi cu ea prin Romania, si nu pe vreun circuit. Acolo intr-adevar, compari puterea motocicletei tale, la roata, cu celelalte motociclete, pentru ca tot ce depinde este performanta.

Un bun exemplu este celebrul Logan. Toata lumea stie ca motorizarea 1.6 are in jur de 90 de cai (asa am gasit peste tot pe unde am cautat). Intereseaza pe cineva cand isi cumpara logan care este puterea la roata? la ce temperatura atinge puterea maxima, etc ? Nu intereseaza pe nimeni, pentru ca nu vor folosi masina pentru curse.

Si apropo de putere... cezar parca spunea pe undeva , si ii dau dreptate, ca nu conteaza puterea maxima, fiindca oricum nu folosesti pe strada acea putere, ci doar un anumit procent din ea. Si conteaza foarte mult curba de putere. Si daca tot intrebati de puterea la roata si mai stiu eu ce, de ce nu intrebati si de cuplul maxim si la cate rotatii pe minut il atinge, de ce nu intrebati si coeficientul aerodinamic? Va spun eu, fiindca ati auzit si voi de "putere la roata" si trebuie s-o bagati neaparat in topicului omului. Daca intr-adevar va interesa de performantele REALE ale motocicletei, probabil puneati si intrebarile specificate de mine mai sus putin.

Nu ma refer la tine Coxanelu, vorbesc in general, fiindca azi am citit vreo 10 topicuri de vanzari, si cel putin in 3 dintre ele, erau discutii si intrebari despre puterea la roata.

Imi cer scuze daca va simtiti ofensati, insa nu asta a fost scopul meu.

Si on-topic: Bafta la vanzare ca e tare frumos motorul!!!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Coxu nu ieste interesat decat de motoretele la care caii lucreaza cu juma' de norma, si care confera un avantaj important la negocierea pretului :biggrin: Aceasta este insa inutil la momentul de fata avand in vedere ca a scos flacarile si colantele de prost gust de pe R1 si s-au intors la munca caii cei harnici :drinks:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta se vinde cu:

- 2 chei originale, din care 1 buc. noua/ nefolosita;

- manualul de utilizare;

- carnetul de garantie si service cu cele 3 revizii efectuate la dealer autorizat SUZUKI (1000 km, 12 luni si 24 luni);

- trusa de scule originala;

- crash-pad-uri PUIG;

- suporti pentru stander spate PUIG.

Pe scurt, cu tot ceea ce a venit de la producator + cele 2 accesorii PUIG.

PRET FINAL DE VANZARE 7.500 EURO NENEGOCIABIL

Se poate inchide.

Multumesc.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×