Mergi la conţinut

Abarth Vine In Romania


Mos Craciun

Recommended Posts

Dragii mei Pro-bikeisti,

Foarte curand Abarth isi va deschide portile si in Romania prin Autoitalia. In data de 25 Februarie site-ul www.abarth.ro va fi on line iar aici va veti putea inscrie pentru: newslater, racing school, cursa de amatori, test drive, etc. Showroom-ul se va deschide in data de 25 Martie la City Gates cand se va organiza si un eveniment special pentru cei interesati de acest brand.

In foarte scurt timp, voi beneficia de o masina de test drive, asa ca cei interesati sa guste din "fructul interzis" sunt rugati sa ma contacteze aici sau sa se inscrie pe site iar in momentul in care este posibil vor fi contactati de mine.

post-2387-12653634900705_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mos Craciun, ar trebui sa dai mai des pe la noi :tongue:

Dupa cate stiu, sediul va fi la Piata Presei, intr-una dintre cele doua cladiri noi de acolo.

Din momentul de fata poti sa ma consideri doritor de test drive :thumbup1:

Poate ne spui ceva despre un pret si alte info utile pentru jucaria Abarth bazata pe Fiat 500.

Am sa-mi permit sa mai devoalez eu ceva in locul lui Mos Craciun:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mos Craciun, ar trebui sa dai mai des pe la noi :tongue:

Dupa cate stiu, sediul va fi la Piata Presei, intr-una dintre cele doua cladiri noi de acolo.

Din momentul de fata poti sa ma consideri doritor de test drive :thumbup1:

Poate ne spui ceva despre un pret si alte info utile pentru jucaria Abarth bazata pe Fiat 500.

Am sa-mi permit sa mai devoalez eu ceva in locul lui Mos Craciun:

Hehe, de acum, voi fi mai activ pe forumuri... cel putin asa imi doresc. Rezervarea este notata, Preconizez ca am sa am masina disponibila pentru test drive la sfarsitul saptamanii viitoare dupa ce ma intorc din Italia. Deci, pregateste-te :)

Intr-adevar, in blocul vizavi de Infinity se va deschide showroom-ul Abarth in Piata Presei Libere. Va fi gata la jumatatea lunii Martie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, de acum, voi fi mai activ pe forumuri... cel putin asa imi doresc. Rezervarea este notata, Preconizez ca am sa am masina disponibila pentru test drive la sfarsitul saptamanii viitoare dupa ce ma intorc din Italia. Deci, pregateste-te :)

Intr-adevar, in blocul vizavi de Infinity se va deschide showroom-ul Abarth in Piata Presei Libere. Va fi gata la jumatatea lunii Martie.

Nene Mos Craciun, daca iti dau o poza cu tine la antrenamente in targu'Vitan ma lasi sa dau o tura cu masina de test drive? :drinks::thumbup::D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nene Mos Craciun, daca iti dau o poza cu tine la antrenamente in targu'Vitan ma lasi sa dau o tura cu masina de test drive? :drinks::thumbup::D

CATEGORIC DA!!! :)

Buna ziua din nou dragii mosului,

Acum Abarth Romania are si pagin de facebook. Daca nu stiti cum sa-l gasiti... ionut.manea@abarth.ro

Ideea este ca acolo puteti face inscrieri pentru test drive ce se vor putea organiza peste doua saptamani cand ma voi intoarce din Italia. Vom avea la dispozitie un Abarth 500 Essesse de 160 HP care promite sa faca minuni cu cele 930 de kg pe care le are. :)

Costumul si casca este recomandata. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MC, eu in locul vostru nu as da drumu une astfel de "jucarica" la test drive pe strazi in Bucuresti... riscul mare la pericole. Chiar sunt curios unde ar fi traseul cel mai potrivit pentru test drive evident dupa ce se topeste omatul.

Lasa Cesar ca nu e problema...plecam pe A2 si ne dam :yahoo::drunk::clap:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca va fi Amkart.

Am discutat cu Victor Nemes si vom avea in vara un event de test drive insa..... este foarte posibil ca Abarth-ul sa devina Safety Car-ul ROSBK iar in pauzele dintre manse putem face test drive pe circuite ca Pannonia Ring, Hungaroring, Serres. :) Iar aici chiar ne vom putea distra cu ea.

Am fost plecat 4 zile in Italia si de-asta am fost cam absent... de acum, voi putea fi mai aproape de calculator pentru a va tine la curent cu noutatile Abarth. :)

Numai bine si sa va mangaie maica domnului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am promis, revin cu cateva detalii despre mica bijuterie Abarth 500.

Nu am sa fac o prezentare detaliata a masinii pentru ca nu vreau sa pun rabdarea nimanui la incercare :) insa am sa descriu sistemul de telemetrie pe care masina il are ca accesoriu.

Aceste sistem functioneaza pe platforma Blue & Me dezvoltata de FIAT. Acest sistem, controleaza tot ceea ce inseamna computer on board. Controleaza unitatea ABS, EBD, HBA (sisteme de asistenta a franarii) si unitatea ASR, TTC (sisteme de asistenta pe parte de acceleratie). Sistemul Blue & Me controleaza de asemenea instalatia audio a masinii, GPS-ul, sistemul de telemetrie si device-urile bluetouth pe care doriti sa le conectati pentru transfer de date, sau pentru a vorbi la telefon.

Acum ca am descris platforma pe care sitemul de telemetrie functioneaza, o sa incep sa va descriu ce date furnizeaza si cum.

Datorita faptului ca o mare parte din datele pe care le furnizeaza se datoreaza sistemului GPS este necesar ca acesta sa fie conectat la minim 5 sateliti. In memoria GPS-ului sunt mapate 2879 de circuite din intreaga lume. Daca, maine se construieste insa un circuit care nu avea cum sa fie in memoria GPS-ului il putem mapa chiar noi folosind functia "draw race track".

Aceasta se face in felul urmator:

1. Dupa ce s-a folosit meniul Draw race track" trebuie sa ne asezam l start si sa asteptam semnalul GPS-ului care ne indica faptul ca s-a facut sincronizarea cu cei 5 sateliti si putem incepe "desenul". O data ce am primit semnul verde, trebuie sa pornim intr-o tura de circuit cu nu mai mult de 10 km/h. In momentul in care masina ajunge in punctul de plecare se inchide automat o tura de circuit iar pe GPS apare optiunea de salvare a circuitului. Din acest moment avem circuitul in memoria GPS-ului.

Dupa acest pas inchidem meniul "Draw race track" si alegem optiunea "Create sesion"

2. "Create sesion" - aici introducem datele noastre: data, ora, conditiile meteo si alte informatii utile (Gume Michelin, sistem ASR dezactivat, etc) dupa ce am terminat de introdus toate datele suntem rugati sa mergem in pozitia de start pentru a incepe inregistrarea performantelor.

3. Dupa ce ne-am asezat la start, alegem optiunea "Start". Dupa ce s-a aprins indicatorul verde, sistemul incepe sa inregistreze.

4. Dupa ce am terminat sesiunea toate datele sunt salvate pe un SDCard.

5. Salvam datele intr-un computer, iar aici putem observa trasele avute pe circuit pentru fiecare tura parcursa. Putem observa viteza cu care s-a abordat fiecare viraj, timpul pe fiecare segment de circuit si evidenta tuturor turelor binenteles best lap-ul fiind evidentiat printr-un highlight.

Acest sistem personal mi se pare extraordinar de util si face ca micul Abarth sa-si expuna intr-un mod foarte evident aspectele racing datorita carora a si luat nastere.

Asa cum spunea si Sena... o masina de curse nu este o masina performanta ci o masina ce te face performant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MC, ori e de curse, ori are sistem audio ca sa inteleg si eu filosofia? :man_in_love:

Sau e de fapt de curse si ca sa fie placuta si sa se vanda mai bine are si accesoriile de confort necesar "traiului la volan" in lumea contemporana?

A propos, editia Ferrari cu ce-i mai speciala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MC, ori e de curse, ori are sistem audio ca sa inteleg si eu filosofia? :man_in_love:

Sau e de fapt de curse si ca sa fie placuta si sa se vanda mai bine are si accesoriile de confort necesar "traiului la volan" in lumea contemporana?

A propos, editia Ferrari cu ce-i mai speciala?

Stai sa-ti povestesc :)

1. Masina de curse se cheama Abarth Assetto Corse si costa 35.000 eur. si nu se omologheaza ,este strict de competitie.

2. Eu am pentru test drive Abarth 500 iar in doua saptamani dupa ce vine kit-ul Essesse se va transforma din monstrulet ..... in MONSTRU :)

3. Abarth-ul 500 este FOARTE RACING pentru o masina de strada.... insa ea este omologata. Asta inseamna ca are EURO5, are un consum controlat, are sisteme care nu te lasa sa faci chiar totul... :) insa..... datorita amortizoarelor, franelor brambo si a celor 135 HP pe cele 930 de kg este un spectacol sa mergi cu ea intr-un mediu controlat si nu numai.... Este absolut senzationala si ceea ce este si mai imbucurator pentru mine ... asta este parerea tuturor celor care au avut ocazia sa se urce in ea, sau sa o vada.

4. Interiorul este comparabil cu orice alta masina de lux a momentului. In primul rand, are foarte multa clasa... totul este facut cu maxim bun gust.

Ce sa zic? Nu ma mai ascultati pe mine pentru ca recunosc am devenit subiectiv ca si restul care au vazut-o... este imposibil sa nu o iubesti de la prima privire :)

Tributto Ferrari,

In primul rand este speciala prin numarul de unitati care va fi fabricat... in 2010 vor fi numai 50 de unitati dintre care 4 sunt rezervate pentru Romania ( pe care avem 6 clienti).

In primul rand interiorul este lucrat cu totul altfel decat Abarth 500. Cutia este semiautomata cu padele pentru schimbarea vitezelor. Cutia de viteze este modificata, cuplul este ridicat cu inca 20 NM iar puterea este de 180 HP...

Interiorul are elemente de carbon si desi este un cadru racing beneficiaza de toate dotarile de confort pe care ti le poti dori.

Foarte multe informatii nu am despre acest model, ne asteptam ca in luna Martie sa avem o documentatie completa. Pana atunci..... pot sa mai dau zvonuri oficiale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ai scris ce nebunii face cu GPS-ul ma asteptam ca Esse-le sa mearga singur dupa primul tur iar editia Ferrari, pe langa asta sa-mi mai faca si o portie buna de paste daca mi se face foame :biggrin:

Am sa propun la Abarth ca modelul Tributto Ferrari sa aiba din varianta echipata stock un aparat de paste din piele rosie cu cusatura neagra ca sa fie si in ton cu masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Eu am pentru test drive Abarth 500

3. Abarth-ul 500 este FOARTE RACING pentru o masina de strada.... insa ea este omologata. Asta inseamna ca are EURO5, are un consum controlat, are sisteme care nu te lasa sa faci chiar totul... :) insa..... datorita amortizoarelor, franelor brambo si a celor 135 HP pe cele 930 de kg este un spectacol sa mergi cu ea intr-un mediu controlat si nu numai.... Este absolut senzationala si ceea ce este si mai imbucurator pentru mine ... asta este parerea tuturor celor care au avut ocazia sa se urce in ea, sau sa o vada.

4. Interiorul este comparabil cu orice alta masina de lux a momentului. In primul rand, are foarte multa clasa... totul este facut cu maxim bun gust.

Ce sa zic? Nu ma mai ascultati pe mine pentru ca recunosc am devenit subiectiv ca si restul care au vazut-o... este imposibil sa nu o iubesti de la prima privire :)

Vai nene Mos Craciun imi trece si supararea ca n-ai venit pe 25 decembrie la mine... cand ma gandesc ca o sa conduc o masina asa sportiva... :yahoo::gathering:

Daca vrei Cesarica iti fac eu niste paste in timp ce conduci tu... :drinks:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut ocazia sa ma urc intr-un Abarth Esseessee putin modificat in asa fel incat a ajuns la 180 HP. Cine spune ca sunt mult prea multi cai pentru cele 1100 kg si pentru o tractiune fata se inseala grav. Ieri am primit o lectie de ceea ce inseamna setare amortizaoare asa cum nu imi puteam imagina.

Acceleratia in aceasta masina este comparabila cu a unui WRX de 300 HP. Franele si handlingul masinii.... este absolut dezarmant. Practic te urci intr-o masina de talia unui Fiat 500 si beneficiezi de performantele unui M3... credeti-ma ca nu exagerez deloc. 0 - 100 km/h putin sub 6 secunde... viteza maxima 240 km/h limitata din cutie. Despre stabilitatea in viraje nu se mai poate spune nimic cand datalogg-erul arata ca atinge constant o valoare de 0,7 G

Nu am avut in viata mea o surpriza mai mare din partea unei masini. Cand te urci intr-un 430 Scuderia, Murcielago, ZR1, etc... te astepti ca acele masini sa impinga ca nimic altceva.... insa cand te urci intr-un "Fiat 500" nu esti pregatit sub nici o forma de ceea ce te asteapta. Surpriza nu se poate numi, soc da :)

Cel mai bine ne intalnim dupa ce vom pune kit-ul Esseessee pe masina de test drive. Credeti-ma ca merita asteptarea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La drive test va programati pintr-un mail la mine :)

ionut.manea@abarth.ro insa sfatul meu este sa mai asteptati putin ca sa montam kit-ul Esseesse pe masina. Acum este o masina care va ofera o surpriza placuta... dupa ce montam kit-ul o sa va socheze... chiar merita asteptarea.. credeti-ma.

NU trebuie neaparat sa cumperi pentru a face test drive ci doar trebuie sa ai rabdare sa scrii un mail la mine si programam o intalnire de comun acord ;)

Bafta tuturor,

Sa ne vedem cu mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...