Mergi la conţinut

Programul De Mentorat Pentru Incepatori


Recommended Posts

Eu va salut cu stima si respect...se pare ca daca la prima mea iesire am avut o scapare, duc lipsa de ceva inteligenta, din cate am inteles.

Bafta multa si la urmatoarele iesiri si moderare placuta in acelasi stil! Eu nu am nimerit se pare unde trebuie...nu sunt "motociclist", sunt degustator.

Hai ca o dam in drame deja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Amicul vostru Mitza a mers cu 40 si a gustat din pamantul patriei , in timp ce noi suntem foarte in regula"

Ei lasa ca ati avut si voi episoade din astea dar le treceti sub tacere... toti am fost incepatori la un moment dat.

Tin sa amintesc ca Mitza a primit permisul de conducere cu 3 zile inainte de iesire,nu are experienta traficului pentru ca nu are alta categorie dobandita inainte deci a luat contact cu asfaltul la exact al cincilea kilometru din viata lui.

Concluzia e ca grupul de vineri este mult diferit de cel de sambata ca nivel de pregatire si nu se pot face comparatii intre ele iar faptul ca o mobra se "intinde" pe asfalt e ceva ce sta in firea ei.

@ Dark-Rider,componentii grupului au la activ niste sute de km pe doua roti si mult mai multi pe conserva asa ca mi se pare ok sa testeze mobrele intr-un loc drept si cu multa vizibilitate. Cred ca ar trebui sa mai iesi si tu pe 2 roti ca ai cam uitat ce zmeu erai,lupule moralist.

Nu era nimic personal cu Mitza, voiam doar sa prove a point lui Gabi. Oricum, ai dreptate in tot ceea ce spui aici, esti un om echilibrat.

Frumoase pozele, Cristi!

Am racit maaaaaa.....:(( azi sunt la orizontala.

Spune-i asta si lui Cesar, cel care se plange de ele.

Sanatate!

Eu va salut cu stima si respect...se pare ca daca la prima mea iesire am avut o scapare, duc lipsa de ceva inteligenta, din cate am inteles.

Bafta multa si la urmatoarele iesiri si moderare placuta in acelasi stil! Eu nu am nimerit se pare unde trebuie...nu sunt "motociclist", sunt degustator.

Hai ca o dam in drame deja...

Hai ma, Mitza, nu tre sa iti iei jucariile si sa pleci la scara ta thumbsup.gif Imi cer scuze daca te-am inoportunat cu comentariile mele, dar era o discutie in care vroiam sa ii demonstrez lui Gabi ca incepator nu este = cu viteza mica. Exemplul tau, care ai cazut la viteza mica, mi-a venit in minte pentru ca voi ati participat la o actiune asemanatoare cu cateva zile inainte.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti nevoie de mentorat si pentru forum? :vinsent:

Plimbarea a fost de MENTORAT - nu a mers nimeni cu catuse. Am mizat pe inteligenta si cumpatarea omaneilor pentru ca i-am cunoscut dinainte de iesirre. Pe o portiune dreapta destul de lunga am "vizitat si coada plutonului si atunci cei din fata au incercat si punerea cator mai multi cai putere la asfalt. Lumea a fost in siguranta chiar si atunci cand au tras tare sa vada cam cum este, nu neaparat sa se grabeasca undeva. Dupa ce am vizitat coada plutonului am revenit in fata si am continuat in formatia stabilita.

De la Drajna la Fetesti am mers in coada de tot cu Marga si Dana cu o viteza care s-a aflat intre 70 si 90 a ora pentru ca acolo se simteau ele bine.

Cel mai bine ar fi sa ii intrebati pe colegi cum a fost si in ce conditii s-a mers si, mai ales, de ce au tras ei de gaz la un moment dat. Sa vedem ce-or sa zica.

Gabi, imi pare rau ca-ti zic, astia au mers cu 200 dar tu esti ala care n-are frane.

corect , tre' sa schimb "placutele si lichidul de frana"... :naughty:

"Amicul vostru Mitza a mers cu 40 si a gustat din pamantul patriei , in timp ce noi suntem foarte in regula"

Ei lasa ca ati avut si voi episoade din astea dar le treceti sub tacere... toti am fost incepatori la un moment dat.

Tin sa amintesc ca Mitza a primit permisul de conducere cu 3 zile inainte de iesire,nu are experienta traficului pentru ca nu are alta categorie dobandita inainte deci a luat contact cu asfaltul la exact al cincilea kilometru din viata lui.

Concluzia e ca grupul de vineri este mult diferit de cel de sambata ca nivel de pregatire si nu se pot face comparatii intre ele iar faptul ca o mobra se "intinde" pe asfalt e ceva ce sta in firea ei.

@ Dark-Rider,componentii grupului au la activ niste sute de km pe doua roti si mult mai multi pe conserva asa ca mi se pare ok sa testeze mobrele intr-un loc drept si cu multa vizibilitate. Cred ca ar trebui sa mai iesi si tu pe 2 roti ca ai cam uitat ce zmeu erai,lupule moralist.

Nenea Lucian , hai sa ti-o zic verde-n fata : de cand cu criza asta a p..ii , situatia mea financiara e dramatica( nu am nici o jena in a recunoaste asta) :scare: , DAR : am observat "unele lucruri" atat cat am condus motociclete , plus si ce mi-au zis altii , si am ajuns la o concluzie : EU , nu trebuie sa conduc motociclete , deoarece ORI CRAP EU , ORI OMOR PE ALTUL... de "cele doua dudui" ce eram sa le calc cu motocicleta (una pe trecerea de pietonti din cauza vitezei prea mari) nu mai aduc vorba decat in treacat pentru ca totul "E ISTORIE" ... DECI PE MOTOCICLETA NU MA MAI VEZI IN VIATA ASTA , SORRY! :tease:

S-a mers foarte bine, organizat si disciplinat. Fiul meu, Vlad cu un cbr125, a mers cu baietii un pic mai in fatza si mi-a spus k nu a facut nimeni nucio nebunie. A fost chiar incantat. Eu si Dana am mers mai incet, iar Cezar a stat cu noi si mai ales pe mine m-a ajutat foarte mult.

Poate k cine a putut, i-a dat si ceva ,,goneta", dar fara exagerari, asa k nu inteleg comentariile rautacioase ale ,,unora".

Frumoase pozele, Cristi!

Am racit maaaaaa.....:(( azi sunt la orizontala.

CUM "tanti" numai din atata?! VA ZIC EU IARNA LA MINUS 4-5 GRADE E SI MAI FRUMOS! :pilot:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tz tz .. tanasescule esti asa negativist! :)) erau doar 200! mobra sigur putea mai mult. priveste si tu partea plina a paharului care se numara in km nefacuti pana la cat poate mobra:D + de ce e asa incredibil?

frumoase pozele .. daca ma tine spatele si n-am vreun pitic pe creier si mai e vreo iesire cred ca vin si eu :thumbup1:

ave cesar! :D

http://www.youtube.com/watch?v=ud2WBtP_-jE

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tz tz .. tanasescule esti asa negativist! :)) erau doar 200! mobra sigur putea mai mult. priveste si tu partea plina a paharului care se numara in km nefacuti pana la cat poate mobra:D + de ce e asa incredibil?

frumoase pozele .. daca ma tine spatele si n-am vreun pitic pe creier si mai e vreo iesire cred ca vin si eu :thumbup1:

ave cesar! :D

http://www.youtube.com/watch?v=ud2WBtP_-jE

schimba cauciucul fata :tongue:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mitza cu toate ca eu personal nu as fi facut-o, bravo tie ca ai fost intr-o calatorie destul de lunga la cateva zile de la obtinerea permisului si fara experienta in trafic. Bravo si celor care te-au indrumat. N-are nimic ca ai cazut -asa se invata - bine ca nu aveai viteza mai mare ceea ce inseamna ca cei care te-au mentorat au fost cu ochii pe tine. oricum, ia-o mai incet pe viitor!

faptul ca ati vehiculat viteze de 170-200km/h in discutie fiind vorba de o plimbare pentru incepatori... a dat de gandit unora, inclusiv mie.. (Deus am inteles f bine ca pt tine 170 ar fi "tare" dar n-ai mers cu atat!) dar mai spunea cineva ca s-a mers f incet pentru cum i-ar fi placut lui ceea ce poate insemna ca, daca n-ar fi fost Cezar cap de coloana, s-ar fi mers intr-un ritm mai alert decat ar fi putut unii dintre incepatori... cel putin eu asta am dedus...

...si parerea mea personala cu privire la viteza potrivita pt fiecare fie ca e pe 2 sau 4 roti, este viteza la care te simti SAFE si trebuie sa megi cu acesta viteza in special cat esti incepator.... deci mentorii celor pe 2 roti trebuie sa aiba feeling si sa mearga sau sa impuna o anumita viteza de croaziera ok pt toti.

again, my 2 cents

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca v-as ruga sa ma ajutati cu propuneri pentru un viitor traseu, ce-ati zice?

Imi permit sa propun niste trasee:

1. Bucuresti - Giurgiu - Ruse (73 km)

Ar fi un drum foarte bun in ideea in care ar participa mai multi incepatori fara kilometri la activ pe motor, dar cu minim un an experienta pe conserva, pentru ca necesita iesirea din tara. Nu e virajat, carosabilul am inteles ca e foarte bun, iar centrul din Ruse e asemanator celui din Brasov, ori Sibiu. Pentru ca criza e in floare, trebuie sa ne gandim si la aspectul financiar. Benzina pentru 150 de km dus-intors nu e un mare efort, iar pentru a ajunge la Ruse trebuie sa platim si taxa de pod, care e vreo cativa euro, nu multi.

*sper sa nu ma insel cu privire la regula iesitului din tara, dar asa am fost instruit recent de un instructor moto

post-28292-12710266768555_thumb.jpg

2. Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges (163 km)

Necesita parcurgerea unei bune bucati de drum pe A1, care am inteles ca nu este in cea mai buna conditie dupa iarna asta. Totusi, la Curtea de Arges e chiar misto, trecem si pe la Manastirea Curtea de Arges sa aprindem o lumanare pentru apropiatii care nu mai sunt printre noi, si putem sa bem un cico prin imprejurimi. Banii ar fi ceva mai multi pentru ca se merge o distanta de 200 si ceva de km pe autostrada (peste 130 km/h = consum mai mare), dar cred ca ar merita.

post-28292-12710270360789_thumb.jpg

3. Bucuresti - Ploiesti - Valenii de Munte - Brasov (247 km)

E vorba despre "celebrul" drum pe la Cheia, drum cu un grad de dificultate mai maricel, dar pe care am citit ca si-au facut "uceinicia" mai multi mobristi. Distanta e destul de mare, ceea ce inseamna ca sederea la Brasov sa fie mai mica, iar intoarcerea sa fie pe Valea Prahovei. Pare dificil, dar ma gandesc ca e o destinatie ok pentru episodul doi in care, cel putin teoretic, intram mai "invatati".

post-28292-12710277473376_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci s-a inteles total gresit ce s-a petrecut sambata ( de catre unii useri). Dintre participantii la mentoratul de sambata toti au mai avut iesiri in trafic si au B-ul de ceva timp. S-a mers la limita vitezei legale 100-110 in afara localitatii si 60 in localitati ba mai mult, Cesar a circulat si cu 70-90 in afara localitatii impreuna cu cei din Calarasi. A fost o viteza confortabila pentru toti cine nu putea era foarte liber sa zica si toti incetineam. Cum spunea si cineva mai sus s-a tinut cu noi un CBR de 125 cmc adica nimic senzational dpdv viteza.

Au existat 2 ruperi de ritm la plecare pana la drajna pe o portiune de 2-3 km de linie dreapta, si pe autostrada la depasirile de rigoare.

@chris 16

170 e cam limita de confort pentru motocicleta mea deoarece lipsa carenelor si a parbrizului se vede la o motocicleta de strada.

@ caniggia

Buna propunerea cu Ruse si pentru altii care probabil s-au speriat de lungimea traseului din episodul pilot.

EU sunt apt pentru urmatorul episod cand doriti. :thumbup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avanti popolo!

Uite lipsesc 1 zi si uite ce se intampla!!

vreau sa spun si eu doua vorbe despre drumul de sambata (sunt singurul care nu a facut-o)

este asa .........io sunt incepator, am vrea 800 km cu tot cu iesirea de sambata, nu s-a mers tare, eu max am mers cu 130 pe autostrada (si asta numai ca a trebuit sa depasesc un tir, neplacuta experienta!), in rest eu am tinut-o la 100, si baieti au fost intelegatori, m-a ajuta foarte mult si nu vreau sa folosesc vorbe mari dar kiar m-am simtit safe tot drumul, intr-adevar mi-a fost frica ba ca n-am gasit vucanizare ba ca erau prea multe curbe....dar frica e buna te tine treaz, si de fiecare data nimeni n-a facut misto de mine ca merg incet sau mai stiui eu ce.

Dpmdv a fost o actiune reusita de mentorat, cu Cezar in charge, cine a vrut sa vada cat ii poate duce motorul a incercat o data max de doua ori (nu de altceva dar trebuiau sa ma astepte dupa aia), cat despre cat mi-a consumat mobra = 4.7%, exact! cine ma crede bine, cine nu......treaba lor, asta ca sa vedeti ce tare am mers, io am un fz6.

Binenteles ca mai vreau, si cu siguranta gasca merita!

So .......astept continuarea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei a invatat o lectie foarte importanta si a invatat-o foarte bine. El avea cauciucul pe spate (parca) ceva mai desumflat, erau 1,6 bari in el cand ar fi trebuti sa aiba 2.0-2.2. Problema asta o rezolvase cu o zi inainte dar dimineata la Petrom am verificat cu un instrument pe care il am tot timpul la mine si presiunea scazuse si nu mai era in regula - deh, necunoscute sunt caile motociclismului. La Petrom nu exista compresor - nasol. Am tot incercat sa gasim si am gasit la Drajna unul pentru ca nici unul dintre noi nu cunostea bine drumul.

Filmul prost in care poate intra un motorist (mai ales incepator) cand are o astfel de problema (minora), este sa nu se mai concentreze la drum din cauza ei. N-a fost cazul aici, Proq a mers impecabil.

Poate le povestiti si celorlalti ce v-am explicat despre mersul in grup, mersul pe banda, countersteering si alte lucruri, discutiile cu fiecare in parte pentru ca eu le-am uitat si cred ca e valoros si pentru alti colegi sa afle :tongue:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bine era sa fie o chestie d-asta cand m-am apucat eu de motoretism :)) eu in prima zi era sa ma fac praf in oras intr-o duba si dupa aia tot ce am invatat am invatat singur...si din ce mai vedeam prin filmulete...bineinteles ca acum am ajuns sa fiu un zeu...un rossi un reisar in toata spaima bulevardului =)) sper ca dupa ce imi repar jucaria sa ies si eu cu voi ca pare distractiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta de traseu Bucuresti-Ruse-Bucuresti nu imi permite sa particip, datorita unor particularitati legate de parasirea teritoriului. Ar fi trebuit sa stiu cu cel putin 7 zile inainte pentru a putea participa. Eventual o sa va insotesc pana la punctul de traversare...

M-am inscris pentru episodul 2, dar nu pot merge pana la Ruse. :sorry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:sadwalk: eu mai am de asteptat pana smabata asta sa iau motoru sper ca daca nu ma duc si dorm la ei pana e gata tare as fi vrut sa particip si eu .

Si eu sunt tot in situatia ta :thumbdown: vino marti, marti vino vineri, vineri il ai gata pana luni...si uite asa ramanem in afara "drumetiilor".

Sper ca la urmatoarea sa pot veni si eu :thumbup1:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta de traseu Bucuresti-Ruse-Bucuresti nu imi permite sa particip, datorita unor particularitati legate de parasirea teritoriului. Ar fi trebuit sa stiu cu cel putin 7 zile inainte pentru a putea participa. Eventual o sa va insotesc pana la punctul de traversare...

M-am inscris pentru episodul 2, dar nu pot merge pana la Ruse. :sorry:

Nea Bashar, nu-i musai sa mergem la Ruse daca nu poate veni toata lumea. Putem merge si in alta parte, ideea e sa avem cat mai multe propuneri de traseu, sa avem de unde alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motociclete nu platesti taxa de pod la Giurgiu (eu asa tin minte, daca gresesc va rog sa ma corectati). Doar la Cernavoda platesti 7 lei pentru motocicleta, nu ai ce sa faci.

Asa este. Am fost asta toamna si n-am platit taxa de pod la Giurgiu. In plus, un pic mai departe de Ruse, la cel mult 20 km, am descoperit un loc minunat, numit Ivanovo, cu o bisericutza sapata in munte, cu o priveliste care nu are cum sa nu-ti trezeasca admiratia, cateva curbe (zona de deal), drumul bun si destul de liber, comparativ cu drumurile din Romania. Asta doar asa, k loc de vizitat, caci merita. Nu ai aici unde sa mananci, asa ca poti manca la Ruse, sau cel mai bine, asa cum am facut noi, la Giurgiu. Iata si niste poze.

post-28959-12710628914517_thumb.jpg

post-28959-12710629007027_thumb.jpg

post-28959-12710629218202_thumb.jpg

post-28959-12710629403332_thumb.jpg

post-28959-12710629919009_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...