misha2622 Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Povestea incepe in iarna, in jurul datei de 1 decembrie. Gasesc la domnii de la motobistrita.ro o motocicleta r1 din 2003, 14000 km, impecabila. Sun pentru mai multe informatii. Intreb una alta despre moto si primesc asigurari ca este impecabila si ca merita toti banii. Nu sunt expert in motoare, dar nici planta, astfel incat am incercat sa acopar toate aspectele mai importante prin telefon. Sunt importatori de moto sh, deci nu se ocupa cu mishmashuri. Inchiriez camioneta, si pe o zi ploioasa plec la bistrita. Ajung in bistrita dimineata, pe la 10. Era parcata la altcineva intr-un garaj ca nu mai era loc la ei. Motocicleta fara numere, ud pe jos, urma sa ninga, ce sa testezi. Am ascultat motorul am verificat daca intra in toate cele 6 viteze (ca de mers nu am putut sa merg decat cu 1 si a 2 pe o distanta f scurta sa vad daca sare din viteza) semeringuri fata, frane si alte cateva chestii. Pe cadru o julitura de la o cazatura, toba julita de la un mers pe o roata, codita vopsita, plastic stanga dintre rezervor si carena lipsa,aripa spate lipsa,oglinzi ioc, scarita fata stanga sparta. Hai ca s-a dus si impecabilul. Sa fie mecanica ok ca rezolv eu esteticul mi-am spus. Am luat motocicleta si am purces spre casa. Pana acum moto a stat in garaj deoarece nu am avut timp de acte si nici de ea. Acum incep problemele. Amortizorul spate curs (nu tine decat arcul), iar partea de unde se prinde de cadru, sub motor, langa esapament, rupta si sudata intr-un mod grosolan. In momentul impactului amortizorul a lovit in bascula si a spart pe o portiune de 3 cm bascula(noroc ca nu e fisurat mai mult). Discurile frana fata sunt ovale si trebuie schimbate. Ambreiajul patineaza. Uleiul e vai mama lui. Lipsesc 3 relee la electrica fata (faruri semnalizari) iar legaturile au fost facute prin niste fire (instalatia se incinge in draci). Daca asta inteleg dansii prin impecabil las la aprecierea voastra sa hotarati daca am sau nu dreptate. In caz ca se hotaraste vreun(asta e varianta corecta) admin sa stearga cv, sa ma anunte ca am si pozele si i le trmit daca le vrea. Scopul acestui post nu este sa recuperez cv din multii bani pe care ii bag in moto acum, ci sa nu cumparati moto daca vremea nu va permite sa o testati cum trebuie si sa nu aveti incredere ca prostii (eu) ca cei care le aduc de afara prin firme nu sunt atat de jegosi incat sa dea asa tepe. jolly_jokre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DARK-RIDER-82 Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Povestea incepe in iarna, in jurul datei de 1 decembrie. Gasesc la domnii de la motobistrita.ro o motocicleta r1 din 2003, 14000 km, impecabila. Sun pentru mai multe informatii. Intreb una alta despre moto si primesc asigurari ca este impecabila si ca merita toti banii. Nu sunt expert in motoare, dar nici planta, astfel incat am incercat sa acopar toate aspectele mai importante prin telefon. Sunt importatori de moto sh, deci nu se ocupa cu mishmashuri. Inchiriez camioneta, si pe o zi ploioasa plec la bistrita. Ajung in bistrita dimineata, pe la 10. Era parcata la altcineva intr-un garaj ca nu mai era loc la ei. Motocicleta fara numere, ud pe jos, urma sa ninga, ce sa testezi. Am ascultat motorul am verificat daca intra in toate cele 6 viteze (ca de mers nu am putut sa merg decat cu 1 si a 2 pe o distanta f scurta sa vad daca sare din viteza) semeringuri fata, frane si alte cateva chestii. Pe cadru o julitura de la o cazatura, toba julita de la un mers pe o roata, codita vopsita, plastic stanga dintre rezervor si carena lipsa,aripa spate lipsa,oglinzi ioc, scarita fata stanga sparta. Hai ca s-a dus si impecabilul. Sa fie mecanica ok ca rezolv eu esteticul mi-am spus. Am luat motocicleta si am purces spre casa. Pana acum moto a stat in garaj deoarece nu am avut timp de acte si nici de ea. Acum incep problemele. Amortizorul spate curs (nu tine decat arcul), iar partea de unde se prinde de cadru, sub motor, langa esapament, rupta si sudata intr-un mod grosolan. In momentul impactului amortizorul a lovit in bascula si a spart pe o portiune de 3 cm bascula(noroc ca nu e fisurat mai mult). Discurile frana fata sunt ovale si trebuie schimbate. Ambreiajul patineaza. Uleiul e vai mama lui. Lipsesc 3 relee la electrica fata (faruri semnalizari) iar legaturile au fost facute prin niste fire (instalatia se incinge in draci). Daca asta inteleg dansii prin impecabil las la aprecierea voastra sa hotarati daca am sau nu dreptate. In caz ca se hotaraste vreun(asta e varianta corecta) admin sa stearga cv, sa ma anunte ca am si pozele si i le trmit daca le vrea. Scopul acestui post nu este sa recuperez cv din multii bani pe care ii bag in moto acum, ci sa nu cumparati moto daca vremea nu va permite sa o testati cum trebuie si sa nu aveti incredere ca prostii (eu) ca cei care le aduc de afara prin firme nu sunt atat de jegosi incat sa dea asa tepe. "amice", nu te supara , dar VINA ESTE NUMAI A TA! Cand un vanzator zice ca motocicleta ce o vinde EL este impecabila , iar la "vizita" e cazuta pe toate partile , PAI ADIO , PA , "HASTA LA VISTA BABY" , SI MERGI MAI DEPARTE CA DOAR NU S-AU TERMINAT MOTOCICLETELE IN LUME SI FIX AIA E ULTIMA... de la o simpla cazatura la viteza mica poti sa strici mai mult decat crezi... pai asta AVEA URME DE MERS PE O ROATA SI ACUM TU TE VAITI DE AMBREIAJ CA PATINEAZA?! POSTUL TAU ESTE EGAL CU "NO COMMENT" ! Te-ai "fript" si acum tie ciuda... (parca n-ai sti ce se intampla in RROMania...) Eu daca nu stiu ceva , NU MA BAG IN ACEL "CEVA/DOMENIU" , punct. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lionofjudah Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Există o singură explicaţie: omul şi-a dorit at Link to comment Share on other sites More sharing options...
motoreta Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 eu nu inteleg altceva: de ce sa cumperi mobra in decembrie, pe zapada? sa o tii in garaj 3-4 luni timp in care ii scade pretul? si oricum, cand vezi clar ca a fost tavalita.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enderrgrr Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Clar era incidentata, iar pretul unei motociclete incidentate scade drastic, mai ales in conditiile in care ai gasit-o tu. Totul se poate repara, dar nu era mai bine sa mai astepti, sa te mai interesezi ... ? Stim cu totii ce inseamna sa o vrei cu orice pret, dar in cazul tau pretul a fost cam mare ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
misha2622 Posted April 25, 2010 Author Share Posted April 25, 2010 Asa cum stiti cu totii preturile sunt mult mai mici in iarna,cat despre faprul ca am trecut cu vederea prea usor peste defectele estetice este doar vina mea. Nu contest faptul ca am faost batut in cap. Am postat doar ca altii sa nu pateasca ce am patit eu. Graba strica treaba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motoreta Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 acum pune-te pe cautat piese. asa e de obicei la mana a doua, sunt uzuri oarecum normale... uleiul trebuia schimbat in primul rand, indiferent cum arata in aparenta nu stii de cat timp zace acolo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
motobistrita Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Povestea incepe in iarna, in jurul datei de 1 decembrie. Gasesc la domnii de la motobistrita.ro o motocicleta r1 din 2003, 14000 km, impecabila. Sun pentru mai multe informatii. Intreb una alta despre moto si primesc asigurari ca este impecabila si ca merita toti banii. Nu sunt expert in motoare, dar nici planta, astfel incat am incercat sa acopar toate aspectele mai importante prin telefon. Sunt importatori de moto sh, deci nu se ocupa cu mishmashuri. Inchiriez camioneta, si pe o zi ploioasa plec la bistrita. Ajung in bistrita dimineata, pe la 10. Era parcata la altcineva intr-un garaj ca nu mai era loc la ei. Motocicleta fara numere, ud pe jos, urma sa ninga, ce sa testezi. Am ascultat motorul am verificat daca intra in toate cele 6 viteze (ca de mers nu am putut sa merg decat cu 1 si a 2 pe o distanta f scurta sa vad daca sare din viteza) semeringuri fata, frane si alte cateva chestii. Pe cadru o julitura de la o cazatura, toba julita de la un mers pe o roata, codita vopsita, plastic stanga dintre rezervor si carena lipsa,aripa spate lipsa,oglinzi ioc, scarita fata stanga sparta. Hai ca s-a dus si impecabilul. Sa fie mecanica ok ca rezolv eu esteticul mi-am spus. Am luat motocicleta si am purces spre casa. Pana acum moto a stat in garaj deoarece nu am avut timp de acte si nici de ea. Acum incep problemele. Amortizorul spate curs (nu tine decat arcul), iar partea de unde se prinde de cadru, sub motor, langa esapament, rupta si sudata intr-un mod grosolan. In momentul impactului amortizorul a lovit in bascula si a spart pe o portiune de 3 cm bascula(noroc ca nu e fisurat mai mult). Discurile frana fata sunt ovale si trebuie schimbate. Ambreiajul patineaza. Uleiul e vai mama lui. Lipsesc 3 relee la electrica fata (faruri semnalizari) iar legaturile au fost facute prin niste fire (instalatia se incinge in draci). Daca asta inteleg dansii prin impecabil las la aprecierea voastra sa hotarati daca am sau nu dreptate. In caz ca se hotaraste vreun(asta e varianta corecta) admin sa stearga cv, sa ma anunte ca am si pozele si i le trmit daca le vrea. Scopul acestui post nu este sa recuperez cv din multii bani pe care ii bag in moto acum, ci sa nu cumparati moto daca vremea nu va permite sa o testati cum trebuie si sa nu aveti incredere ca prostii (eu) ca cei care le aduc de afara prin firme nu sunt atat de jegosi incat sa dea asa tepe. Salut. Sunt Mihai de la MotoBistrita. Motocicleta de care vorbesti tu intr-adevar era la mine pe site, dar era al unui amic din Bistrita, de la el ai si cumparat-o(cu mine nu te-ai intalnit in viata ta), nu ti-am vandut nimik, deci nu te-am intepat...Omul m-a rugat sa ii pun motocicleta la vanzare, am vrut sa ajut, dar nici macar nu stiu cui a vandut-o, cu cat, etc...Sper sa ti-o repari si sa nu te coste mult. Bafta Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitza123 Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 cu prieteni de astia ramai fara afacere...ai un site pe care iti vinzi produsele...tu oferi o anumita garantie, morala sa ii zicem...acum, ti-ai dat putin cu firma in cap, chiar daca nu a fost vina ta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali G Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Salut. Sunt Mihai de la MotoBistrita. Motocicleta de care vorbesti tu intr-adevar era la mine pe site, dar era al unui amic din Bistrita, de la el ai si cumparat-o(cu mine nu te-ai intalnit in viata ta), nu ti-am vandut nimik, deci nu te-am intepat...Omul m-a rugat sa ii pun motocicleta la vanzare, am vrut sa ajut, dar nici macar nu stiu cui a vandut-o, cu cat, etc...Sper sa ti-o repari si sa nu te coste mult. Bafta Ce vrajeala de Bistrita ai domnu' comerciant !!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bashar Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Ce sa zic..., sa inteleg ca toate mobrele postate la tine pe site sunt descrise ca fiind fie in stare "excelenta", fie "impecabila" ca si cea promovata/vanduta in decembrie. Fii om serios!!! De tepari geme lumea, daca mai promovezi vreodata ceva... asigura-te ca asa stau lucrurile! Tipu' care a cumparat mobra poate se jeneaza ca si-a luat tzeapa, dar ar trebui sa va amendeze grav pe tema asta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
motobistrita Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 cu prieteni de astia ramai fara afacere...ai un site pe care iti vinzi produsele...tu oferi o anumita garantie, morala sa ii zicem...acum, ti-ai dat putin cu firma in cap, chiar daca nu a fost vina ta Persoanele care m-au sunat in legatura cu motocicleta asta au fost anuntati de mine ca nu e proprietatea firmei mele, ca e a unui amic care m-a rugat sa il ajut ca era disperat de bani, ca nu are nici un fel de garantie din partea mea si le dadeam numarul de tel a proprietarului sa se inteleaga, eu nu m-am intalnit cu nici un client in legatura cu motoru, nici nu l-am vandut, etc...nu cred ca mi-am dat cu firma in cap, poate doar in ochii acestui baiat dar fara vina mea, pot confirma cei peste 300 clienti carora le-am adus motociclete in ultimii 9-10 ani... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali G Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Persoanele care m-au sunat in legatura cu motocicleta asta au fost anuntati de mine ca nu e proprietatea firmei mele, ca e a unui amic care m-a rugat sa il ajut ca era disperat de bani, ca nu are nici un fel de garantie din partea mea si le dadeam numarul de tel a proprietarului sa se inteleaga, eu nu m-am intalnit cu nici un client in legatura cu motoru, nici nu l-am vandut, etc...nu cred ca mi-am dat cu firma in cap, poate doar in ochii acestui baiat dar fara vina mea, pot confirma cei peste 300 clienti carora le-am adus motociclete in ultimii 9-10 ani... Si acum vrei sa explici , cum ca tu esti un naiv care din prietenie ti-ai asociat firma serioasa cu un tepar . Si ca nici macar prin gand nu ti-a trecut sa verifici motoreta inainte sa o postezi pe site-ul tau cel care nu a inselat asteptarile la aproape 300 de clienti . O firma serioasa ar fi postat la anunt faptul ca motocicleta este in regim de consignatie si nu este acoperita de garantia firmei . PS : pentru mine ar fi ceva fantastic sa constat ca in anul 2010 mai sunt persoane care halesc asemenea vrajeala . bashar 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Are dreptate Ali G. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocco.Moto Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
motobistrita Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Si acum vrei sa explici , cum ca tu esti un naiv care din prietenie ti-ai asociat firma serioasa cu un tepar . Si ca nici macar prin gand nu ti-a trecut sa verifici motoreta inainte sa o postezi pe site-ul tau cel care nu a inselat asteptarile la aproape 300 de clienti . O firma serioasa ar fi postat la anunt faptul ca motocicleta este in regim de consignatie si nu este acoperita de garantia firmei . PS : pentru mine ar fi ceva fantastic sa constat ca in anul 2010 mai sunt persoane care halesc asemenea vrajeala . Toti cei care au sunat in legatura cu aceasta motocicleta au fost anuntati de mine ca nu este a noastra si au primit nr de tel al omului, cu care s-au inteles sau nu, au cumparat sau nu. Parerea care o ai tu si alti vorbareti in legatura cu asta ma intereseaza exact cat negru sub unghie, te rog sa ma crezi. Bafta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Ar trebui sa te intereseze pentru ca pro-bike este comunitate unde orice se discuta. Momentan incerci sa dregi busuiocul si chiar daca nu ai aproape nici o vina, atunci cand vinzi motorete si incerci sa-ti construiesti un renume serios ai nevoie sa fii cu bagare de seama cui faci reclama pentru ca uneori iti poate dauna imaginii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali G Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Toti cei care au sunat in legatura cu aceasta motocicleta au fost anuntati de mine ca nu este a noastra si au primit nr de tel al omului, cu care s-au inteles sau nu, au cumparat sau nu. Parerea care o ai tu si alti vorbareti in legatura cu asta ma intereseaza exact cat negru sub unghie, te rog sa ma crezi. Bafta O mie de vorbe nu fac un ban ! PS : Scriu randurile de mai jos pentru toti cei care vor sa achzitioneze o motocicleta SH . Fratilor !!! Nu mai cuparati motociclete de la tot felul de "comercianti " care nu sunt capabili sa ofere un certificat de garantie , un caiet de service complet , cartea motoretei in care sunt trecuti toti proprietarii ( chiar daca motoreta este din import este obligatoriu sa o aiba ) etc . Chiar daca cumparati motocicleta de la un cunoscut , nu mai mergeti pe increderea prosteasca tipica romanului si aruncati cu banii in vant . Duceti motoreta la reprezentanta marcii respective si faceti o verificare completa si daca totul este ok , ABIA ATUNCI scoateti banii din buzunar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daca respectivul "comerciant " ofera garantie , cititi bine pe certificat la ce anume se ofera garantie , de obicei se da garantie la motor si cutie de viteze iar restul pieselor incep sa cada una dupa alta in primele mii de km . Deci concluzia : NU MAI CUMPARATI nimic fara o verificare tehnica completa , la reprezentanta costa intre 200 si 300 RON . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aferim Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 sau macar cu un bun prieten in care aveti incredere. intotdeauna e bine sa o vada 4 ochi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rr1 Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 AM CITIT CU MARE ATENTIE ACEST ANUNT SI TIN SA SPUN: MULTE FIRME ADUC MOTOARE ACCIDENTATE, CAZUTE , LE REPARA SI LE VAND, ASA FAC EI BISNITA, CHESTIA E CA , FIRMELE TE ATRAG SI AI INCREDERE IN ELE, PT CA ITI MAI DAU GARANTIE SI EU MAI STIU CE, DAR IN CAZUL ASTA SI IN MULTE CAZURI S-A LUAT TEAPA. PERSONAL AM VRUT SA ACHIZITIONEZ IN URMA CU CEVA TIMP UN MOTOR DIN BUCURESTI DE LA O MARE FIRMA , CAND AM AJUNS ACOLO SI AM VAZUT CUM SE REPARAU MOTOARELE, CARENELE, ETC. M-AM LASAT PAGUBAS SI AM ACHIZITIONAT DE LA O PERSOANA DE INCREDERE, ASA CA AVETI MARE GRIJA IN ZILELE DE AZI SE FAC MANARI FOARTE MARI, MOTIVUL FIIND LIPSA BANILOR SI NIMENI NU VERIFICA ACESTE FIRME SA VADA INTRADEVAR DE UNDE SE ADUC ACESTE MOTOARE, EU CRED CA MAJORITATEA SUNT LUATE DE LA CIMITIR. eu am adus acuma vreo 2 ani cateva motociclete din italia,pe care le cumparam de la magazine si vreau sa-ti spun ca si acolo aproape toate magazinele au garaje in care le repara le schimba carenele etc,asta-i afacerea pana la urma Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA007tuning Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 "amice", nu te supara , dar VINA ESTE NUMAI A TA! Cand un vanzator zice ca motocicleta ce o vinde EL este impecabila , iar la "vizita" e cazuta pe toate partile , PAI ADIO , PA , "HASTA LA VISTA BABY" , SI MERGI MAI DEPARTE CA DOAR NU S-AU TERMINAT MOTOCICLETELE IN LUME SI FIX AIA E ULTIMA... de la o simpla cazatura la viteza mica poti sa strici mai mult decat crezi... pai asta AVEA URME DE MERS PE O ROATA SI ACUM TU TE VAITI DE AMBREIAJ CA PATINEAZA?! POSTUL TAU ESTE EGAL CU "NO COMMENT" ! Te-ai "fript" si acum tie ciuda... (parca n-ai sti ce se intampla in RROMania...) Eu daca nu stiu ceva , NU MA BAG IN ACEL "CEVA/DOMENIU" , punct. Intr-adevar asa tre sa faci, nu tre sa te gandesti ca acuma daca ai dat 50E pe remorca sa nu fie degeaba si iei o paguba mai mare.....eventual ii dai un pret care crezi ca merita, sau ii bagi mortii in casa, si postezi pe toate forumurile de la cine ai luat tzeapa! Totusi si tu esti naiv daca crezi ca mai exista motoare cu care nu s-a mers in rosu, weelie sau stoppie inafara de cele noi....mai mult, cred ca sunt f putine si cele cu care nu s-a cazut deloc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
misha2622 Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 ..., Yesterday, 04:44 PM motociclete, louis, auner Group: Membru Posts: 44 Member No.: 31.498 Joined: 1-February 08 Prietene, jegos esti tu si parintii tai care te-au crescut asa, intreaba-i si vezi ca le e rusine cu tine... -------------------- www.motobistrita.ro 0745998611, 0746630360 messenger : motobistrita mail : office@motobistrita.ro Produse din Louis si Auner saptamanal, la pret de catalog. Transport moto din Germania la cel mai mic pret,detalii aici Asta e singurul mesaj pe care l-am primit in PM de la dansii. Este de pe un alt forum. Ciudat e ca pe acel forum nu se mai gaseste postul meu. Mi se pare ciudat ca singurul lucru pe care incearca sa-l acopere, este faptul ca motocicleta nu le apartinea. Dar de ce nu spun ca mint in legatura cu problemele motocicletei. Si daca ar fi adevarat ca nu era moto a lor, au garanta, si nu doar prin postarea pe propriul site, verbal ca moto e intr-o stare impecabila. Ce grad de prietenie este intre voi? Ca vad ca prietenul asta al vostru v-a cam f...t. Eu pana la urma am reusit sa gasesc piese sh, dar voi o sa ramaneti cu un renume de mari tepari. O zi buna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Da ma, stim ca e de pe motoretism Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliadar Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 in afara de lucrurile vizibile (gen zgarieturi sau urme de cazaturi) sunt multe alte lucruri de care te poti izbi si acum vorbesc din experienta. am luat un bandit anul trecut (la un pret cu adevarat mic) pe care efectiv a trebuit sa-l restaurez. proprietarul a venit calare pe el la intalnire, deci mergea nu avea zgarieturi sau lovituri importante care sa-mi de de gandit dar in sase luni dupa ce l-am luat am aflat urmatoarele: -busonul de la baia de ulei avea filetul stricat (compromis) si mai tinea in 2 filete restul era prins cu CALTI de instalatie sanitara!!! -2 suruburi de la capac motor erau cu filetele facute varza. (incepuse sa curga ulei pe langa surub) in ambele cazuri a trebuit sa refac filetele (dau jos baia de ulei etc) si sa inlocuiesc busonul si suruburile respective cu unele mai mari... a trebuit sa refac instalatia electrica la semnal si sa schimb blocul de semnal pe partea stanga. de consumabile nu mai zic nimic. pinionul de atac era foarta uzat si fusese intors deja. am schimbat si kitul de lant... motocicleta suferise schimbari (unul din proprietari vroise sa o faca streetfighter si ii montase 2 tobe laterale) si ma opresc aici. ideea este ca acum a redevenit un bandit si pot avea incredere in el... dar fiti pregatiti sa investiti intr-o motocicleta "ieftina". poate sa va coste chiar inca o data pretul de achizitie. dar chiar asa depinde cum privesti lucrurile: poti lua un motor cosmetizat (care sa arate ok) dar sa aibe eceleasi defecte ascunse, prezentat ca "impecabil", sau cumperi mai ieftin unul "pecabil" :)) si mai bagi ceva bani in el dar macar stii o treaba... p.s. mie imi place sa mesteresc deci varianta 2 mi se pare mai buna :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
radw mgp Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 hmmmm.....destul de mare teapa de mine nu mai zic nimic,am luat si eu ceva tot de prin apropiere de gura humorului mai exact nu dau nume isi spune motonasa.com si are multe motoare de vanzare e cam carpaci din cate miam dat eu seama la prima vedere am luat legatura cu el printr-un prieten cunoscut pe hi5 aveam nevoie de un motor de yamaha xj 600 modelu din 84 si mia spus ca el aduce ca face ca drege pana ma aburit,am gasit la el si un motor de kawasaki gpz de 500 pe care mi la dat intr-o suma bunisoara(eu nu stiam care sunt preturile,mai apoi am aflat ca am luat teapa mai mare ca mine)iam dat aluia 400 de euro pe motoru ala care odata ajuns acasa cu el a fost desfacut pt a-i curata baia si filtrul pompei de ulei..am gasit filtrul pompei plin de magneti si bucati de metal iar ulei nu avea deloc si baia plina de mal...am inlemnit miam dat seama ca magnetoul era varza,asa era,pe el mai erau 3 magneti intregi din 6 bobinele nush prin ce minune au scapat tefere ghidajul lantului de la electromotor indoit penita de pe arbore retezata(si nici actele pe el nu mi lea facut pe motiv ca imi face cand il șprimesc si pe celalalt....) in alta parte cu banii astia luam un motor de f4i din 2003 si acum am ramas sa mai iau motoru de yamaha pe care initial crezuse ca mi la adus si am batut drumu de undeva la o distanta de 60 de km de bacau apoi pana in nordu moldovei pt un singur motor ca celalalt nu era pt mine era de yamaha fj1000 mult diferit de al meu si incerca el sa ma convinga ca ala e motorul meu pana lam facut sa se uite la capacitatea cilindrica unde scria 998 nu 599 a dat telefon in italia de unde ii sunt aduse de fapt motoarele(cica)a aflat confuzia si sia dat seama de greseala am fost sunat dup-o luna de zile iar ca mi-a fost gasit motor pt mine si trebuie sai mai dau niste bani ca trebuie platit transportul pana-n tara(si el imi spunea mie ca aia sunt baietii lui care-i aduc piese ca are firma si se ocupa numai cu asta)booon iam trimis chiar in acea zi 150 de euro peste o saptamana ma suna sami spuna ca a venit masina cu piesele mele(am uitat sa spun ca iam lasat si pinionul spate de la kawasaki cu dicul fata plus etrierul ca aveam nevoie de placute noi si mia spus ca imi gaseste si alea)......si te sun diseara din nou ca merg sa vad ce a fost adus.....seara am asteptat telefon nu am mai primit nici in ziua de azi un raspuns de la el si il sunam atunci o data la 2 zile acum nu il mai sun deloc,mam plictisit.....si acum sa aflu ca de fapt el sa certat si cu baiatul care mia facut legatura cu el,cica e un om laudaros de fel si FOARTE cheltuitor un ban nu sta la el,am aflat ca gagiul vanduse un motor din alea scumpe ca avea omu motoare destul de smechere si scumpisoare,apoi a plecat cu baietii sa se distreze la munte unde a tocat toti banii pe bauturi si alte nimicuri(poate sunt unii care ma vad cu ochi rai cand spun asta insa eu consider ca daca ai o afacere te tii de ea sa nu iti pierzi clientii,,nu?nu dai banii pe prostii poate unii au de unde frate insa altii muncesc din greu pt a strange banii astia)si acum am ramas in aer stau cu ochii deschisi maa uit la soare si rad de cat de prost am fost ca nu am fost mai atent...regret ca nu am avut atunci mintea de acum............... P.S.FITI ATENTI FRATII MEI DE CATE ORI CUMPARATI CEVA SI LA CULOAREA UNUI SURUB CA TOT INSEAMNA CEVA DACA E SCHIMBATA UITATIVA ATENT SI SPUNETII TZEPARULUI CA UITE ARE AIA,AIA SI CU AIA DEFECTA SI DE CONSIDERATI CA NU SUNT PROBLEME GRAVE SI SE REMEDIAZA USOR BATETI PALMA NU INAINTE DE A RENEGOCIA PRETUL CERUT....BAFTA MULTA SI ASFALT USCAT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts