Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Mikulaish

vand Honda Xrv750 Africa Twin Rd04

Recommended Posts

Din cauza incompatibilitatii cu proprietarul (cu mine adica) se vinde Africana.

Este vorba de un RD04 din noiembrie 91 cu defectele optice aferente varstei, insa intr-o stare impecabila din punct de vedere tehnic.

Eu l-am luat cu 38500km la bord in ianuarie, iar acum el are 40500.

La 35000 fostul proprietar stiu ca i-a retapitat seaua, i-a schimbat placutele de frana, placile si arcurile de la ambraiaj (EBC) (exista si cele originale in perfecta stare), a pus baterie noua, kit de lant nou (RK).

La 38800 i-am facut eu urmatoarele operatii:

-schimbat membranele mici (air cut-off valves), jiglerele de relantiu (originale Honda noi), toate garniturile si stutzurile de admisie la carburatoare. Membranele mari sunt in perfecta stare. carburatoarele au fost curatate si sincronizate

-curatat si gresat toate cablurile

-schimbat uleiul si filtrul cu Motul 300V 15w50

-desfacut si curatat etrierele din fata, si am pus peste tot lichid de frana nou (Ferodo)

-pus cauciucuri noi Mitas E08 si am echilibrat rotile. Cu ocazia asta am curatat jentile de oxid (ele sunt in stare foarte buna dealtfel) si le-am dat cu lubricant de lant pe interior pt protectie, am schimbat un semering la roata din spate.

-schimbat pompa de benzina cu una Facet datorita fiabilitatii. (o am si pe cea originala in perfecta stare cu contacte ca noi)

-pus releu nou de incarcare pt ca odata am ramas cu bateria destul de descarcata desi nu aveam motiv. am pus releul nou pt ca il aveam cumparat de rezerva. il am si pe cel vechi. releul are montat cooler pe el

-uns si pus filtru K&N nou

-schimbate toate 4 bujiile (NGK)

-modificat luminile de 35W la H4. am adaugat relee de far sigilate in care nu intra apa

-montat priza 12V dubla cu indicator de tensiune

-schimbat termistorii din senzorii de nivel. Ambii functioneaza perfect.

-confectionat si montat pe esapament aparatori de caldura din aluminiu pt pilot si pasager; mult mai eficiente decat ce este acolo original.

In afara de astea pot sa zic despre motor ca am masurat compresia si o are f buna (9 bari la rece), axul cutiei cu pinionul de atac este foarte bun si nici rulmentul acestuia nu prezinta absolut nici un joc. Furca este si ea perfect ok cu semeringuri bune, rulmenti fara joc la jug si burdufuri aproape noi. In opinia mea motorul nu necesita absolut nici o investitie si este pregatita adecvat pt drumuri lungi.

Impreuna cu motorul se dau furtunurile de frana originale (pe motor sunt montate unele racing cu insertie metalica), pompa de benzina originala perfecta, releu original functional, toba inox ARROW (necesita un pic de munca/sudura pt a putea fi folosita), topcase Givi (cel din poze), suport sidecase Givi Monokey (nu am poza), un filtru de aer de hartie aproape nou si un aparator pt discul din spate (cel de pe motor a fost fisurat si e lipit).

Pretul cerut este de 2200 de europeni. La schimb ma intereseaza doar variante cu Honda CX500.

Alte detalii la tel 0740299141 sau aici pe topic.

post-9559-12755635833195_thumb.jpg

post-9559-12755635934158_thumb.jpg

post-9559-12755636052879_thumb.jpg

post-9559-12755636180342_thumb.jpg

post-9559-1275563636132_thumb.jpg

post-9559-12755636471982_thumb.jpg

post-9559-12755636579988_thumb.jpg

post-9559-12755636648827_thumb.jpg

post-9559-12755636727624_thumb.jpg

post-9559-12755636843276_thumb.jpg

post-9559-12755636920894_thumb.jpg

post-9559-12755636982264_thumb.jpg

post-9559-12755637046456_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Bijnita

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=65717&st=0

Din cauza incompatibilitatii cu proprietarul (cu mine adica) se vinde Africana.

Este vorba de un RD04 din noiembrie 91 cu defectele optice aferente varstei, insa intr-o stare impecabila din punct de vedere tehnic.

Eu l-am luat cu 38500km la bord in ianuarie, iar acum el are 40500.

La 35000 fostul proprietar stiu ca i-a retapitat seaua, i-a schimbat pacutele de frana, placile si arcurile de la ambraiaj (EBC) (exista si cele originale in perfecta stare), a pus baterie noua, kit de lant nou (RK).

La 38800 i-am facut eu urmatoarele operatii:

-schimbat membranele mici (air cut-off valves), jiglerele de relantiu (originale Honda noi), toate garniturile si stutzurile de admisie la carburatoare. Membranele mari sunt in perfecta stare. carburatoarele au fost curatate si sincronizate

-curatat si gresat toate cablurile

-schimbat uleiul si filtrul cu Motul 300V 15w50

-desfacut si curatat etrierele din fata, si am pus peste tot lichid de frana nou (Ferodo)

-pus cauciucuri noi Mitas E08 si am echilibrat rotile. Cu ocazia asta am curatat jentile de oxid (ele sunt in stare foarte buna dealtfel) si le-am dat cu lubricant de lant pe interior pt protectie, am schimbat un semering la roata din spate.

-schimbat pompa de benzina cu una Facet datorita fiabilitatii. (o am si pe cea originala in perfecta stare cu contacte ca noi)

-pus releu nou de incarcare pt ca odata am ramas cu bateria destul de descarcata desi nu aveam motiv. am pus releul nou pt ca il aveam cumparat de rezerva. il am si pe cel vechi. releul are montat cooler pe el

-uns si pus filtru K&N nou

-schimbate toate 4 bujiile (NGK)

-modificat luminile de 35W la H4. am adaugat relee de far sigilate in care nu intra apa

-montat priza 12V dubla cu indicator de tensiune

-schimbat termistorii din senzorii de nivel. Ambii functioneaza perfect.

-confectionat si montat pe esapament aparatori de caldura din aluminiu pt pilot si pasager; mult mai eficiente decat ce este acolo original.

In afara de astea pot sa zic despre motor ca am masurat compresia si o are f buna (9 bari la rece), axul cutiei cu pinionul de atac este foarte bun si nici rulmentul acestuia nu prezinta absolut nici un joc. Furca este si ea perfect ok cu semeringuri bune, rulmenti fara joc la jug si burdufuri aproape noi. In opinia mea motorul nu necesita absolut nici o investitie si este pregatita adecvat pt drumuri lungi.

Impreuna cu motorul se dau furtunurile de frana originale (pe motor sunt montate unele racing cu insertie metalica), pompa de benzina originala perfecta, releu original functional, toba inox ARROW (necesita un pic de munca/sudura pt a putea fi folosita), topcase Givi (cel din poze), suport sidecase Givi Monokey (nu am poza), un filtru de aer de hartie aproape nou si un aparator pt discul din spate (cel de pe motor a fost fisurat si e lipit).

Pretul cerut este de 2200 de europeni. La schimb ma intereseaza doar variante cu Honda CX500.

Alte detalii la tel 0740299141 sau aici pe topic.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, Poirot!

Posibil sa fii prea slabut cu intelectul sa poti estima un pret pt ce am investit eu in aceasta motocicleta. Probabil daca separat ai putea sa te gandesti cat costa acele treburi, nu ai putea sa le adaugi. Succes iti doresc in viata!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×