Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Jawa Script

vand Simson 425 S

Recommended Posts

Capitolul "mai putin favorabile":

- lipsa resort cric central, n-am reusit sa gasesc unul original, am inteles totusi ca s-ar potrivi unul de Dacia 1310, dar nu prea stiu de unde anume;

- lipsa incuietori cutii laterale, din nou nu am reusit sa gasesc originale, am luat unele de mobila, foarte dragute, dar mai trebuie "facut" loc in material" si nu m-a lasat inima ...;

- geam spart la vitezometru si inlocuit cu unul mai mic de Jawa, plus o groaza de silicon (da, ciobanie... :thumbdown: );

- acumulatorul nu a mai fost folosit de cativa ani de zile si nu stiu daca mai vrea sa colaboreze (s-ar mai putea incerca o resuscitate daca il golesc si reumplu cu lichid electrolitic, plus ceva "redresare");

- cauciucuri crapate la scaritele pilotului;

- suportul de prindere al comenzilor ghidon dreapta fisurat;

- reglaje, pentru ca nu a mai fost pornit de ceva ani;

Pozitive:

- C.I. cu folie de securizare R.A.R. si certificat de inmatriculate tip "nou anterior celui actual", cu mine la rubrica detinator;

- evacuare nou-nouta (niciodata montata) de CZ (cred);

- desi nu avea din fabrica, i-au fost implantate si semnale, fara insa sa se gaureasca ceva;

- piston original stock , 2 & 2/3 seturi segmenti absolut noi (cu shtantza!), chiuloasa bucsata ready to race!

Precizarare: nu vand piese separat! In mana unei persoane capabile, motorasul asta poate merge mult si bine. Nu ascund faptul ca mi-as dori sa ajunga la un om pasionat de acest model si dornic sa-l foloseasca si sa-l aprecieze pentru ceea ce este.

Va stau la dispozitie pentru alte detalii.

p.s. Anuntul a fost adaugat si aici . Am facut totusi copy&paste pentru a nu pune doar link-ul si a lasa impresia ca vreau sa generez trafic pe forumul "vecin si prieten".

post-14887-12756514850837_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Arata foarte bine!!!!!!!

Are vitezometrul original ? ( parca Jaeger)

Cum sta toba finala in cot? (te intreb pt.ca si eu am o toba de minsk si i-am facut o bucsa peste care vine finala, stransa cu un colier)

La capitolul lipsuri : pompa de aer ?

Vorbesti de acunulatorul original ("turnuletul" cu nichel ?)

M-ar interesa, da-mi te rog PM cu ultimul pret. Multumesc

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, arata binisor! Din pacate existe destule locuri in care "patina timpului" si-a lasat amprenta-i nemiloasa, dar are pana la urma 51 de ani si nu a stat, spre nenorocul ei, in garajul lui Bruce Wayne...

Multumesc si pentru ca imi dai ocazia sa precizez ca exista vitezometrul original si corpul de legatura dintre carburator si filtrul de aer.

Ai dreptate cu diferenta de diametru dintre "finala" si "cot": trebuie adaptat ceva (cum spre meritul tau deja ai facut-o) pentru a le rigidiza componentele, altfel gazele de evacuare le fac sa se ciocneasca intre ele. La un moment dat, pusesem si eu un colier pe cot, cam in dreptul scaritei, prins de cadru cu o piulita (care se mai zareste inca in poza). Cineva mi-a sugerat o alta solutie, pe care nu am ajuns sa o pun in practica: un meserias adevarat face un nou cot, iar in partea lui finala, spre zona de imbinare, ii mareste circumferinta pentru o cuplare cat mai etansa.

Daca ma scotocesc bine, s-ar putea sa gasesc si acumulatorul original ("turnuletul negru"), dar, sincer, nu cred ca s-ar mai putea revitaliza. In schimb se mai poate face o incercare pe acumulatorul Varta (6V/8Ah) ce are dimensiunea potrivita pentru a intra in cutia lateral dreapta.

Sper sa nu te superi, dar un pret final si definitiv nu am (mi-a luat ceva sa-l fac si pe asta), dar am mai facut cateva precizari legate de acest aspect pe forumul comunitatii de culoare baby blue, al carui link se afla in post scriptum-ul de mai sus.

Multumesc frumos pentru interesul acordat!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

- piston original stock , 2 & 2/3 seturi segmenti absolut noi (cu shtantza!), chiuloasa bucsata ready to race!

Asa cum am precizat si in "partea cealalta", rog respectuos sa-mi fie iertata eroarea de mai sus, dar fara-ndoila, domniile voastre si-au dat seama ca este vorba despre cilindru.

Mai mult, pentru ca se pare ca nu am fost suficient de clar, reperele enumerate vin ca si bonus, nu trebuiesc momentan montate pe Simsonel, acesta avand suficienta compresie la setul deja prezent.

Pentru ca am fost de cateva ori intrebat, prefer cash-ul, iar de "combinat" m-ar putea tenta doar un enduro mic (maxim 500 cc), in mintile lui.

Ultima, dar nu si cea din urma precizare, pretul ramane in acelasi registru:

Desigur, in anumite cazuri, pretul s-ar mai putea ajusta cu decontarea cheltuielilor de carburant ocazionate de transportul la noul domiciliu. In cazuri cu totul speciale, asa cum am mai facut-o si alta data, pot accepta pentru o persoana pasionata si de incredere, lipsita momentan de cash-ul necesar, o varianta de plata in rate.

Am motorasul asta de 6 ani si motivul pentru care l-am scos la mezat este ca nu mi se pare normal sa stea degeaba, dar, pe de alta parte, nu am vreun stres financiar care sa ma oblige sa scad din pret sau chiar sa-l dau: prea mult loc nu ocupa, iar impozitul momentan este derizoriu.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×