Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

ady65ph

vand Bijuterie Pe Doua Roti Suzuki Gsx-R 750

Recommended Posts

Suzuki gsx-r 750, k7. Cumparat de la reprezentanta SUZUKI ROMANIA, stare tehnica si estetica aproape ireprosabila,[mica atingere la crashpad-ul si capacul din stinga], are 2000 km [REALI]. Din showroom-ul de la B & S ROMANIA si pina in prezent, motocicleta, a "suferit" urmatoarele modificari: alarma , crashpad-uri, protectii bascula, GPS pt. monitorizare si cauciucurile originale au fost schimbate cu MICHELIN PILOT POWER [se stie de ce].Sunt al doilea propietar. Motocicleta a fost vinduta din lipsa de folosinta. Accept orice test la reprezentanta. PRET 6800e Tel. 0723587061

post-25317-12764977207606_thumb.jpg

post-25317-1276497758646_thumb.jpg

post-25317-12764978066405_thumb.jpg

post-25317-12764978596856_thumb.jpg

post-25317-12764979397721_thumb.jpg

post-25317-1276498065397_thumb.jpg

post-25317-12764981317646_thumb.jpg

post-25317-1276498173101_thumb.jpg

post-25317-12764982266283_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Superba ! Up !! :clapping:

Multumesc, este un motor fara "cusur"

Multumesc, este un motor fara "cusur"

UP

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Un UP! si de la mine! :hi:

MULTUMESC. Un motor fara cusur. :thumbup::thumbup:

Un UP! si de la mine! :hi:

PRET NOU 6500E

MULTUMESC. Un motor fara cusur. :thumbup::thumbup:

PRET NOU 6500E

.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

!Up si din partea mea.! face toti banii.bafta in continuare.!

Multumesc FLORIN pt. apreciere.

Multumesc FLORIN pt. apreciere.

BATERIE NOUA tot 6500E

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Bestiala!up!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

:whistling: :whistling:

Imi plac incepatorii care lauda motoreta asta ca niste adevarati cunoscatori :biggrin:

Dar cei experimentati ca tine ce au de zis vis-a-vis de acest motor care este la vinzare? :whistling:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Gume cam tari pentru o motocicleta de sport, lantul prost reglat si cam atat pentru moment. Reglajul lantului e gratis doar un set de cauciucuri este pe bani. Atat.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Gume cam tari pentru o motocicleta de sport, lantul prost reglat si cam atat pentru moment. Reglajul lantului e gratis doar un set de cauciucuri este pe bani. Atat.

"MARE SEF", sincer m-am gindit la "caucioace", dar am zis sa o las pt. anul viitor [daca n-o vind] :scooter: , iar lantul e ca si reglat, doar ca n-am mai scos-o din cauza vremii sa ajung la "doctor"

'

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu este asa mare problema la gume daca nu te apuci de baieteala si mergi la privit peisaje. baga 2.2 cu 2.0 si vezi cam cat de repede se incalzesc. De acum 3 ani imi aduc aminte ca se incalzeau relativ greu deci trebuie rabdare pana sa te dai la ea.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu este asa mare problema la gume daca nu te apuci de baieteala si mergi la privit peisaje. baga 2.2 cu 2.0 si vezi cam cat de repede se incalzesc. De acum 3 ani imi aduc aminte ca se incalzeau relativ greu deci trebuie rabdare pana sa te dai la ea.

MARE SEF, stii ca eu ma dau la "ea" decit joia si primavara, deci nu cred ca sunt probleme.

MARE SEF, stii ca eu ma dau la "ea" decit joia si primavara, deci nu cred ca sunt probleme.

O "chestie" care ar trbuii "subliniata" mai des....PRESIUNEA la roti. Din a,sta ar trebui sa faci un subiect, pt. ca putini din "mobristii noi" stiu intradevar, ce presiune la roti trebuie sa aiba, in functie de ...motor, greutate, anotimp, tipul de anvelopa, vechimea anvelopei, la ce perioada este bine sa "faci presiunea"....etc. Consider ca in multe situatii, "chestia" a,sta e vitala. Dezvolta subiectul.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Treci pe la mine pe la curte si te invat tot ce vrei - joia sau primavara :biggrin:

Prin "umila" TA bunavointa cred ca ne poti impartasii la toti din experienta TA in ceea ce priveste "ce-n seamna cauciucul sau presiunea" la o motocicleta. Indiferent pe ce topic deschizi subiectul sunt foarte curios sa-mi raspunzi la niste intrebari [si altii]

CONSUMABILE SCHIMBATE 6500E :whistling:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki gsx-r 750, k7. Cumparat de la reprezentanta SUZUKI ROMANIA, stare tehnica si estetica aproape ireprosabila,[mica atingere la crashpad-ul si capacul din stinga], are 2000 km [REALI]. Din showroom-ul de la B & S ROMANIA si pina in prezent, motocicleta, a "suferit" urmatoarele modificari: alarma , crashpad-uri, protectii bascula, GPS pt. monitorizare si cauciucurile originale au fost schimbate cu MICHELIN PILOT POWER [se stie de ce].Sunt al doilea propietar. Motocicleta a fost vinduta din lipsa de folosinta. Accept orice test la reprezentanta. PRET 6800e Tel. 0723587061

.

.

6500e consumabile schimbate, baterie noua :thumbsup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Up!Super motor,trage intr-un mare fel :thumbup: sunt super multumit de a mea :scooter: !Bafta la vanzare!

MULTUMESC ! Cum spunea un prieten, este manevrabila ca un "600" si "se ia in gura" cu miaru...A-sta e un motor care trebuie tinut, nu vindut [eu tatonez piata] :pilot:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

MULTUMESC ! Cum spunea un prieten, este manevrabila ca un "600" si "se ia in gura" cu miaru...A-sta e un motor care trebuie tinut, nu vindut [eu tatonez piata] :pilot:

Pentru strada,probabil este cea mai buna alegere.Dar pentru faptul ca Suzuki nu are concurenta la 750,nu prea l-au mai dezvoltat,astfel clasa de 600 s-a apropiat foarte mult de el.E un 600 cu cuplu mai bun jos.Difertenta FATA DE 1000 DIN ACELASI AN ESTE ENORMA. Bafta la vanzare

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Pentru strada,probabil este cea mai buna alegere.Dar pentru faptul ca Suzuki nu are concurenta la 750,nu prea l-au mai dezvoltat,astfel clasa de 600 s-a apropiat foarte mult de el.E un 600 cu cuplu mai bun jos.Difertenta FATA DE 1000 DIN ACELASI AN ESTE ENORMA. Bafta la vanzare

Are dreptate omul, diferenta este c-am enorma :blahblah1:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Pentru strada,probabil este cea mai buna alegere.Dar pentru faptul ca Suzuki nu are concurenta la 750,nu prea l-au mai dezvoltat,astfel clasa de 600 s-a apropiat foarte mult de el.E un 600 cu cuplu mai bun jos.Difertenta FATA DE 1000 DIN ACELASI AN ESTE ENORMA. Bafta la vanzare

Nu are concurenta pentru ca Yzf 7 si ZX 750 s-au dovedit a fi un mare "FSSSSS" si nu au mai fost dezvoltate.

Apropierea clasei 600 de 750 este doar pentru cei ce citesc datele declarate eventual de "fan club zxyzfgsxr 600" nu si testele realizate de "laboratore" serioase si impartiale.

La aceeasi greutate nu neaparat puterea maxima face diferenta ci cuplul care la 600 este de ~ 65 la 750 este ~86..... la 1000 ~105 dar acesta din urma are "cateva" kg + fata de 750. In acelasi timp, la aceeasi greutate (600 cu 750) 600-le trebuie sa stea mai sus in ture pt a beneficia de "forta"...acesta este iar un "-" fata de 750 , adaugat la faptul ca valoarea in sine este mai mica cu ~30% fata de motocicleta de " trei sferturi".

Prin deductie logica in urma compararii datelor (600vs 750 vs 1000) daca diferenta dintre miar si 750 este enorma atunci si dif dintre 600 si 750 este tot "enorma"

Adrian, pe tine nici nu te "bag in seama" pana nu treci pe la mine sa "pipai" si eu noua jucarie :scooter:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu are concurenta pentru ca Yzf 7 si ZX 750 s-au dovedit a fi un mare "FSSSSS" si nu au mai fost dezvoltate.

Apropierea clasei 600 de 750 este doar pentru cei ce citesc datele declarate eventual de "fan club zxyzfgsxr 600" nu si testele realizate de "laboratore" serioase si impartiale.

La aceeasi greutate nu neaparat puterea maxima face diferenta ci cuplul care la 600 este de ~ 65 la 750 este ~86..... la 1000 ~105 dar acesta din urma are "cateva" kg + fata de 750. In acelasi timp, la aceeasi greutate (600 cu 750) 600-le trebuie sa stea mai sus in ture pt a beneficia de "forta"...acesta este iar un "-" fata de 750 , adaugat la faptul ca valoarea in sine este mai mica cu ~30% fata de motocicleta de " trei sferturi".

Prin deductie logica in urma compararii datelor (600vs 750 vs 1000) daca diferenta dintre miar si 750 este enorma atunci si dif dintre 600 si 750 este tot "enorma"

Adrian, pe tine nici nu te "bag in seama" pana nu treci pe la mine sa "pipai" si eu noua jucarie :scooter:

Da...pacat ca nu ai mentionat si cine sunt aceste "laboratoare serioase".Suzuki dezvolta motocicleta de 600 si foloseste asta pentru a creea un motor mai mare de 750.1000 e alta mancare de peste.Dupa cum vezi si in graficul atasat:600 are 109 cai la roata,750 are 121 si 1000 are 157.La cuplu e discrepanta mai mare: 600-46.7 lbs-ft ,750 52.8 lbs-ft si 1000 are 75.3 lbs-ft.Cum ti se pare? Cine de cine e mai apropiat?

Daca ai chef de lectura: http://www.motorcycle-usa.com/9/1359/Motorcycle-Article/2008-Suzuki-GSX-R-Comparison.aspx

Numai bine si asfalt uscat.

post-25959-016945700 1279282596_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Da...pacat ca nu ai mentionat si cine sunt aceste "laboratoare serioase".Suzuki dezvolta motocicleta de 600 si foloseste asta pentru a creea un motor mai mare de 750.1000 e alta mancare de peste.Dupa cum vezi si in graficul atasat:600 are 109 cai la roata,750 are 121 si 1000 are 157.La cuplu e discrepanta mai mare: 600-46.7 lbs-ft ,750 52.8 lbs-ft si 1000 are 75.3 lbs-ft.Cum ti se pare? Cine de cine e mai apropiat?

Daca ai chef de lectura: http://www.motorcycle-usa.com/9/1359/Motorcycle-Article/2008-Suzuki-GSX-R-Comparison.aspx

Numai bine si asfalt uscat.

Tinere, cu tot respectul, nu ai fost atent la ceeace am scris si bineinteles dupa o cautare sumara pe net ai gasit ceva ce crezi ca te ajuta in afirmatiile tale si ai incercat sa motivezi.....ca de obicei "graba strica treaba"

Hai ca poti!.....mai incearca....si pe viitor cauta sa nu mai "strigi" :- "...Difertenta FATA DE 1000 DIN ACELASI AN ESTE ENORMA" ( m-am referit la folosirea majusculelor)

PS cred ar fi de bun simt ca toti utilizatorii sa completeze pe cat posibil majoritatea rubricilor de la profil ...probabil declararea varstei i-ar impiedica sa se mai "dea" drept cunoscatorii "adevarului suprem"

toate cele bune domnilor colegi de pasiune moto

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Tinere, cu tot respectul, nu ai fost atent la ceeace am scris si bineinteles dupa o cautare sumara pe net ai gasit ceva ce crezi ca te ajuta in afirmatiile tale si ai incercat sa motivezi.....ca de obicei "graba strica treaba"

Hai ca poti!.....mai incearca....si pe viitor cauta sa nu mai "strigi" :- "...Difertenta FATA DE 1000 DIN ACELASI AN ESTE ENORMA" ( m-am referit la folosirea majusculelor)

PS cred ar fi de bun simt ca toti utilizatorii sa completeze pe cat posibil majoritatea rubricilor de la profil ...probabil declararea varstei i-ar impiedica sa se mai "dea" drept cunoscatorii "adevarului suprem"

toate cele bune domnilor colegi de pasiune moto

Draga prietene,am 26 ani si sunt motocicilist de 4 ani,timp in care am facut vreo 30000 de km.O fi putin,o fi mult,nu stiu.Mi se pare oricum irelevanta varsta cuiva,daca aduce argumente valabile,Faptul ca am gasit pe net un articol,al unei reviste respectabile care confirma ce declarasem intr-un post anterior ,nu mi se pare gresit.Am sris cu majuscule pentru ca asa este.Daca sari de pe un 600 si te urci pe un 750 nu simiti o diferenta prea mare.Dar de la 750 la 1000,presupun ca ai mers cu asa ceva,eu am simtit o diferenta foarte mare,cuplul ala de care pomeneai,e mult mai mare la 1000 si vine la ture mai mici.Cat despre advearul suprem,nu il am nici eu,nici tu si poate nimeni,ca nu exista

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×