Mergi la conţinut
  • 0
Autentifica-te  
m4mihai

service Franare Intrerupta...

Întrebare

Am o mica problema la sistemul de franare.... am o honda cbr600 f4i care are o problema la sistemul de franare >>> mai exact cand actzionez frana la viteze de pana la 100km\h se franeaza sacadat, daca actzionez mai tare se opreste aproape normal, insa daca franez mai lung face figura asta. Am curatzat etrierele, placutzele le am bune, aerisirea mia facut-o un amic, si a mers aproape ok cateva zile (tot se mai simtzea dar foarte putin). CE SA II FAC??? :ranting:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

17 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

As fi zis si eu ca am discul stramb... dar cand am umblat de am curatzat etrierul si am aerisit frana a mers mult mai bine... inca ma gandesc ca e de la aerisire :-? ...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Verifica garniturile de la pompa...sunt pe punctul de a ceda, sau mai rau, lichidul vechi (neschimbat in timp rezonabil) a corodat corpul pompei de frana. Asta in cazul in care zici ca ai curatat etrierii si nu ai gasit nimic suspect, nici la ei nici la furtune.

Spor la treaba.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

As fi zis si eu ca am discul stramb... dar cand am umblat de am curatzat etrierul si am aerisit frana a mers mult mai bine... inca ma gandesc ca e de la aerisire :-? ...

si eu cred k e tot de la discuri, nu are nici o treaba cu etrierii sau cu pompa. este posibil k discul sa fie ovalizzat sau sa-si fii facut joc. incearca sa misti un pic de discuri sa vezi daca au joc sau invarte roata si uie-te la ele din fata si vezi daca bat:) bafta

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Derutant este ca faptul ca dupa ce aeriseste ii merge Ok o perioada dupa care o ia "gaia" de frana (cel putin asa zice "apropitaru")....ca doar nu se indreapta discul dupa aerisire si la cateva zile se stramba la loc

Ar mai fi posibilitatea ca dupa ce aeriseste apare efectul Placebo si are doar senzatia ca tine frana mai bine .

Cel mai nasol ar fi sa ai discurile putin deformate in plus sa ai si o defectiune la restul sistemului, asta ar explica usoara ameliorare pentru o perioada , dupa ce aerisesti

Oricum discul este cel mai usor de verificat.

PS de ce nu te programezi tu mai bine la Geo TNG si asa sti ca nu te mai doare capul....eu nu m-as "juca" cu sistemul de franare

PPS dupa ce se rezolva zi ce a avut sa stim si noi"cine montase ABS-ul"

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Ma aflu in braila momentan si nici nu imi permit sa platesc ore scumpe la un servis, cel putzin sezonul asta nu. Discurile clar nu sunt strambe, frana a mers kear bine dupa ce iam curatzat etrieri si schimbat lichidul, daca zici ca e posibil datorita neschimbarii la timp sa fi facut cv bube la garnitura este foarte posibil deoarece fostul proprietar mia spus sa fac si nu am facut chear la timp. Cand franez parca imi scade brusc presiunea din frana si revine la fel de repede.... foarte scurt. Cand imi fac putin timp mai incerc o aerisire.... care garnitura ar trebui sa o verific? cea de pe capacul pompei?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Tinand cont ca deja ai incercat toate variantele cunoscute de tine, sfatul meu este sa apelezi totusi la un service profesionist. Nu cred ca te poate costa mai mult de 100-150 ron sa iti ia la verificat toate instalatia de franare, dar macar stii ca a facut-o unul care chiar stie ce face. Nu te mai juca cu frana, ca este foarte posibil sa ai vreo surpriza neplacuta cand iti e lumea mai draga. Parerea mea .....

Enjoy the riding .......

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Ma aflu in braila momentan si nici nu imi permit sa platesc ore scumpe la un servis, cel putzin sezonul asta nu. Discurile clar nu sunt strambe, frana a mers kear bine dupa ce iam curatzat etrieri si schimbat lichidul, daca zici ca e posibil datorita neschimbarii la timp sa fi facut cv bube la garnitura este foarte posibil deoarece fostul proprietar mia spus sa fac si nu am facut chear la timp. Cand franez parca imi scade brusc presiunea din frana si revine la fel de repede.... foarte scurt. Cand imi fac putin timp mai incerc o aerisire.... care garnitura ar trebui sa o verific? cea de pe capacul pompei?

Cred ca ar fi necesar sa verifici pompa de frana, nu numai garniturile din ea ci si corpul interior al pompei. Garnitura de la capac nu are nici o influenta asupra pompei...pe acolo poti doar sa pierzi lichid.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Cred ca ar fi necesar sa verifici pompa de frana, nu numai garniturile din ea ci si corpul interior al pompei. Garnitura de la capac nu are nici o influenta asupra pompei...pe acolo poti doar sa pierzi lichid.

nu am idee cum trebuie ferificata pompa...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Discuri strambe!

Lasa-l sa tot cheltuie bani aiurea, dupa ce va schimba tot, in ultima instanta va realiza ca sunt discurile strambe. :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Lasa-l sa tot cheltuie bani aiurea, dupa ce va schimba tot, in ultima instanta va realiza ca sunt discurile strambe. :)

Ma nu sunt prea cunoscator.... dar discul e posibil sa fie odata mai stramb... odata mai drept??? Dc dupa aerisire a mers f bine... aproape insesizabil??? oare sa fie doar un disc stramb??? un etrier se incalzeste mai mult :-? insa roata nu merge infranata :-? la primavara cred ca ii schimb tot sistemu de franare.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Salutare! Acelasi lucru l-a patit un prieten (am mers si eu cu motorul lui) si aprox la fel ii facea si lui.

Ia spune-mi, cand franezi simti ca te "da in cap"?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

nu ma da in cap deloc... franeaza normal doar ca in hopuri... si nu merge asa mereu cateodata merge bine. prietenul tau ce a facut?

Salutare! Acelasi lucru l-a patit un prieten (am mers si eu cu motorul lui) si aprox la fel ii facea si lui.

Ia spune-mi, cand franezi simti ca te "da in cap"?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

salut!din cele descrise de tine eu asi merge direct pe discurile de frana(sau disc stramb)care da impresia de "ABS"in maneta de frana la actionarea progresiva a acesteia;este un fenomen normal cand unul din discurile de frana sau amandoua sunt deformate in urma unor lovituri,apasari(vulcanizare)erc....pompa de franare uzata da alte simtome;la apasarea acesteia maneta devine elastica sau scap la un moment dat fara sacadaje;(garnituri uzate;rupte sau cilindrul pompei zgariat(uzar pe circumferinta))......baft la detectare problemai!

9

9

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

stie cineva unde pot rectifica discurile in caz ca este nevoie? il banuiesc pe cel din dreapta ca ar fi foarte foarte putin dar nea... o sa merg la un mecanic...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×