Mergi la conţinut

CNI II - Caransebes


Kelu

Recommended Posts

cateva poze:

post-769-1118151647_thumb.jpg

Motocicleta lui Daniel Onoriu - Un proaspat Suzuki GSXR 1000 K5 preparat de LKM

post-769-1118151649_thumb.jpg

Daniel Onoriu la start (a plecat de pe locul 5 la clasa SBK)

post-769-1118151650_thumb.jpg

Echiparea pentru cursa

post-769-1118151651_thumb.jpg

Onoriu pe circuit

post-769-1118151653_thumb.jpg

Sorin Masinuta (presedintele clubului Pro-Bike si Daniel Onoriu la standul Pro-Bike)

am sa ii rog pe cei din echipa de curse ai clubului Pro-Bike sa ne povesteasca cum a fost acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ajuns vineri dimineata,la primul antrenament(neoficial) m-am urcat pe motocicleta cu teama cazaturilor pe care le avusesem(3 in ultima luna),nu-mi venea sa cred cat de slab mergeam,ma depaseau pana si baietii de la ssp incepatori.

Dupa primul antrenament am avut pauza in jur de 5 ore si in tot acest timp ma intrebam daca mai pot sau nu,eram f dezamagit,lumea imi zicea k e normal sa fie asa dupa atatea cazaturi.

In sfarsit trec cele 5 ore de pauza si ma urc iar pe motocicleta,in primele ture mergeam f prudent,dar din ce in ce mai bine,spre sfarsit m-am luat dupa baietii care merg in fata si am vazut ca pot.

(dupa primul antrenament oficial simteam ca am redevenit ono 41 eram foarte fericit ca pot)

Calificari:am mers bine si m-am calificat pe pozitia 5 in grila de start.

Cursa:Plec de pe pozitia 5 pana in primul viraj ajung pe 2 dar ma depaseste vrajitoru (care mia demonstrat ca e un mare pilot si are o f mare experienta de cursa),fac cateva ture in spatele lor (pascota si vrajitoru) dupa care ma depaseste Mistode si imediat Clod,am mers cu ei in grup timp de doua ture si la un moment dat Clod face o mare greseala si intra in Mistode,Clod cade eu il ocolesc la limita ies de pe traseu,revin,dar pierd multe pozitii.

Dupa acest incident m-am deconectat din ritmul cursei ma si speriat cazatura lui Clod si uite asa am terminat cursa,cred ca pe pozitia 7.

Pt mine a fost o cursa buna,sunt f multumit pt ca mi-am revenit si nu am cazut din nou,urmatoarea cursa o sa fie luna aceasta pe data de 25 la tg mures si pana atunci vreau sa fac cat mai multe antrenamente pe diferite circuite de afara.

P.S Am cea mai puternica motocicleta din campionat dar din pacate pt mine lipsa antrenamentelor si-au spus cuvantul,majoritatea adversarilor mei merg mai tare decat mine pe viraje iar eu recuperez pe linie dreapta,si totusi nu e deajuns sa ai numai o motocicleta tare iar pt asta o sa ma antrenez cat se poate de mult si sper sa fac o figura frumoasa etapa urmatore.

Succes tuturor :thumbup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Onoriule vad ca nu prea indrazneste lumea as iti puna intrebari, asa ca am sa te trag eu de limba:

1) Stiu ca ai schimbat foarte multe la motocicleta ta dar te rog sa iti aduci aminte pe cat posibil si sa ne spui cam tot ce ai pus pe ea si cateva impresii despre cum se comporta. :download:

2) Care e obiectivul tau pentru cursa de la Targu Mures din data de 25 Iunie? Si pe ce loc speri sa termini sezonul 2005?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kelu,anul acesta sa incheiat pt mine,din pacate nu mai pot concura pt ca dupa cate sti la prima etapa (arad) am cazut si mi-am rupt clavicula.dupa prima operatie in loc sa stau acasa eu am concurat la caransebes iar pt asta mai fac o operatie.

Deci,GATA,nu ma mai dau anul asta pt ca nu mai pot,nu ma mai ajuta fierul din mine,daca ma dau o sa se strambe iar si iar si iar daca nu fac pauza ce-l putin doua luni incepand de luni cand o sa am cea de-a doua operatie.

Motocicleta mea e o super motocicleta,nu-mi vine sa cred cat de manevrabila si cata putere are,asa ca idee ca sa intelegi cat de tare e te rog sa ma crezi ca trec pe langa kawasaki zx10-r foarte tare (zx10-r care e una dintre cele mai rapide motociclete din lume).

Nu are rost sa-ti mai zic ce preparari am pe ia pt ca ar suna a lauda si nu vreau sa-ti raspund la intrebarea asta,dar gandestete doar ca am pus pe ia cam tot ce inseamna componente racing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...