Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

CapnJackSparrow

cumpăr Cumpar Yamaha Fz 6 / Fazer

Recommended Posts

Salutare! Cumpar Yamaha FZ6 sau Fazer cat mai noua (2002-2005)in stare foarte buna (fara defecte optice, mecanice, etc.). De preferat ar fi sa fie neagra si din Bucuresti (nu e neaparat nevoie - dar mi-e mie mai usor). Ofer maximum 2300 de euro!

Distribuie această postare

Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Iata o varianta (negociabil):

http://www.bikeshop.ro/show.php?id=330719

Numai bine.

Salutare! Multumesc pentru oferta, dar trebuie sa te refuz. Nu-mi place modelul cu faruri dreptunghiulare, il prefer pe cel cu faruri ascutite (ca super-sporturile).

Cel mai mult mi-ar placea totusi varianta N din 2004.

Din pacate lipsa banilor isi face simtita prezenta!

O zi buna!

Link la postare

Salut! Frumoasa motocicleta, imi place! Din pacate nu am atatia bani! Eu sunt student si nu am de unde sa fac rost de alti bani momentan. Spor la vanzare!

PS: Inca mai sper ca venirea iernii sa reduca preturile ca sa-mi pot (permite) cumpara motocicleta la care visez!

O zi buna!

Salut! Se poate factura tranzactia!

Link la postare

Salutare! Te rog frumos sa ma ierti ca nu am trecut litera N dupa FZ6. Credeam ca e clar ca daca am zis FZ6 sau Fazer ma refeream la modelul FZ6 Fazer (cu carene) sau la modelul FZ6N. Imi cer scuze pentru aceasta neintelegere. Prefer modelul N modelului Fazer, dar daca nu reusesc sa ma incadrez in buget pentru N, voi alege Fazer. E destul de clar acum?

Link la postare

salut. pot sa iti ofer eu Yamaha FZ6n .

http://www.pro-bike....howtopic=622997

Este full accesorizata.Arata si functioneaza impecabil.Trebuie vazuta.

piticu_terorist@yahoo.com

Salutare! Maine ajung la Bucuresti si o sa trec sa vad mai multe motociclete! Voi trece si pe la tine! Linkul postat de tine nu este bun!

Acum ar fi momentul sa postati ultimele oferte!