Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Tyby

vand Vand/schimb Kawasaki Zx6-R Impecabila

Recommended Posts

Dupa cum se poate vedea din titlu, vand una bucata Kawasaki ZX6-R, an de fabricatie 1999.

Istoric:

Motorul a fost cumparat din reprezentanta kawa din Italia pe 21.06.1999 (fiind fabricat pe 10.04.1999).

S-a rulat intre 99-03 pana la 15.300 km (Carte service) iar in mai 2004 s-a facut buy back pentru 636. A stat in reprezentanta

pana in iunie 2005 cand a fost achizitionat de un roman cu domiciliul in It (achitat 6100E). S-a mers pana la 17.500 km, facut revizie generala

si adus in Romania in 2007. Prima inmatriculare pe 08.01.2008. In aprilie 2009 motorul a ajuns la mine din motiv de bebe la proprietar, la 21.000 km.

De cand e la mine s-au facut 3 schimburi de ulei, 2 de bujii, s-au schimbat placutele de frana fata-spate, filtrul de aer k&n, simeringurile si uleiul din furca, mansoanele (harris, zxr), s-au pus crashpaduri si toba sport.

In prezent motocicleta se prezinta foarte bine, placutele frana si guma fata sunt la 80%, la fel si kit-ul de lant, placutele spate sunt noi iar guma spate e ok dar pentru cine vrea sa se dea mai tare, ar cam trebui schimbata deoarece este de compozitie destul de dura si are ceva uzura. Am si guma de schimb pe care o dau cu motorul, asta in caz ca nu o schimb eu intre timp. S-a facut si itp-ul vara asta, deci este valabil pana in august 2012, toate actele sunt in regula.

Estetic, motocicleta este mai mult decat ok (se poate vedea din poze), are vopseaua si stickerele originale, se poate verifica oriunde ca nu s-a cazut cu ea si ca nu a suferit niciun fel de interventii. Are cateva zgarieturi foooarrte mici , inevitabile la un motor de 11 ani.

Mentionez ca are montat kit dynojet in reprezentanta din Italia.

Pentru a evita alte discutii (am vazut cazuri), motorul nu are probleme de niciun fel la cutia de viteze (cica ar fi specific modelului).

Pret 1850E fix. Se da cu toba originala plus cea sport (custom, nu se poate pune

Db-killer) pe care eu o folosesc pentru drumurile din afara localitatii. Mai dau si mansoanele originale si 2 filtre de aer stock, pentru cine crede ca ala sport este prea permisiv.

In poze nu apar crashpadurile, mansoanele noi si toba sport, voi reveni cu alte poze mai in detaliu in masura in care timpul imi va permite.

Pentru orice nelamuriri, folositi cu incredere P.M. sau nr de telefon 0743036617 (Tyby) intre orele 12-24.

Ma intereseaza si schimb cu auto, bineinteles cu diferenta din partea mea, exclus cele cu motor de peste 2000cmc.

post-13531-037300000 1284550402_thumb.jp post-13531-079684800 1284550413_thumb.jp

post-13531-015693900 1284550433_thumb.jp post-13531-039743800 1284550453_thumb.jp

post-13531-036320200 1284550467_thumb.jp post-13531-071434800 1284550484_thumb.jp

post-13531-099990100 1284550517_thumb.jp post-13531-038295500 1284550576_thumb.jp

post-13531-014284800 1284550606_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se poate vedea din titlu, vand una bucata Kawasaki ZX6-R, an de fabricatie 1999.

Istoric:

Motorul a fost cumparat din reprezentanta kawa din Italia pe 21.06.1999 (fiind fabricat pe 10.04.1999).

S-a rulat intre 99-03 pana la 15.300 km (Carte service) iar in mai 2004 s-a facut buy back pentru 636. A stat in reprezentanta

pana in iunie 2005 cand a fost achizitionat de un roman cu domiciliul in It (achitat 6100E). S-a mers pana la 17.500 km, facut revizie generala

si adus in Romania in 2007. Prima inmatriculare pe 08.01.2008. In aprilie 2009 motorul a ajuns la mine din motiv de bebe la proprietar, la 21.000 km.

De cand e la mine s-au facut 3 schimburi de ulei, 2 de bujii, s-au schimbat placutele de frana fata-spate, filtrul de aer k&n, simeringurile si uleiul din furca, mansoanele (harris, zxr), s-au pus crashpaduri si toba sport.

In prezent motocicleta se prezinta foarte bine, placutele frana si guma fata sunt la 80%, la fel si kit-ul de lant, placutele spate sunt noi iar guma spate e ok dar pentru cine vrea sa se dea mai tare, ar cam trebui schimbata deoarece este de compozitie destul de dura si are ceva uzura. Am si guma de schimb pe care o dau cu motorul, asta in caz ca nu o schimb eu intre timp. S-a facut si itp-ul vara asta, deci este valabil pana in august 2012, toate actele sunt in regula.

Estetic, motocicleta este mai mult decat ok (se poate vedea din poze), are vopseaua si stickerele originale, se poate verifica oriunde ca nu s-a cazut cu ea si ca nu a suferit niciun fel de interventii. Are cateva zgarieturi foooarrte mici , inevitabile la un motor de 11 ani.

Mentionez ca are montat kit dynojet in reprezentanta din Italia.

Pentru a evita alte discutii (am vazut cazuri), motorul nu are probleme de niciun fel la cutia de viteze (cica ar fi specific modelului).

Pretul este de 2390E, bineinteles negociabil la fata locului in limita bunului simt. Se da cu toba originala plus cea sport (custom, nu se poate pune

Db-killer) pe care eu o folosesc pentru drumurile din afara localitatii. Mai dau si mansoanele originale si 2 filtre de aer stock, pentru cine crede ca ala sport este prea permisiv.

In poze nu apar crashpadurile, mansoanele noi si toba sport, voi reveni cu alte poze mai in detaliu in masura in care timpul imi va permite.

Pentru orice nelamuriri, folositi cu incredere P.M. sau nr de telefon 0743036617 (Tyby) intre orele 12-24.

Ma intereseaza si schimb cu auto, bineinteles cu diferenta din partea mea, exclus cele cu motor de peste 2000cmc.

post-13531-037300000 1284550402_thumb.jp post-13531-079684800 1284550413_thumb.jp

post-13531-015693900 1284550433_thumb.jp post-13531-039743800 1284550453_thumb.jp

post-13531-036320200 1284550467_thumb.jp post-13531-071434800 1284550484_thumb.jp

post-13531-099990100 1284550517_thumb.jp post-13531-038295500 1284550576_thumb.jp

post-13531-014284800 1284550606_thumb.jp

inca mai sunt motociclete intretinute si cu km putini si reali...

bafta la vanzare isi merita banii... :beer::thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de aprecieri, din pacate toata lumea cauta motoare ieftine, revopsite de fatada si cine stie in ce stare tehnica.. pentru ca apoi sa mai bage sute de euro in ele pana a le aduce la o conditie acceptabila.

Pretul final e cam la fel cu una buna, intretinuta, dar sincer nu cred ca merita efortul. Satisfactia mare e atunci cand cumperi o motocicleta sa mergi cu ea, sa te bucuri de ea, nu sa incepi sa schimbi jumate de motor in prima saptamana. Ma rog.. fiecare cu alegerile lui.

Noroc si asfalt uscat. :scooter::drinks:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Motorul asta din punct de vedere tehnic e praf forja , ulei schimbat cand avea proprietarul chef etc.Cel ce va avea motorul asta daca-l dai mai departe nu se va bucura de tigaia asta

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Am o vaga banuiala ca faci o confuzie, vad ca esti din Braila, nu e asa departe, poate ne vedem odata la o plimbare sa vezi ca te inseli. De asemenea sunt cativa baieti in Braila care ma stiu pe mine si cunosc si motorul si iti pot confirma fara nicio problema ca este 100% ok. Fostul proprietar, cel care a venit cu ea din Italia e din Galati si cine vrea poate discuta cu el, si daca 1 din 100 de persoane afirma ca nu a avut grija de motor in putinii km care i-a facut (o revizie in Italia si consumabile schimbate in Ro la reprezentanta Ivas in Galati), eu dau motorul degeaba, se se "chinuie" alt "nefericit" cu el.

Te invit cand ai placerea sa iesi la plimbare, sa-mi dai un apel sau un mesaj la nr afisat in primul post, poate reusim sa ne sincronizam si iesim impreuna. Asa vezi si motorul, te convingi ca nu este cel de care zici tu, si vezi cu ochii tai in ce stare tehnica e. Eu zic ca e mai simplu si civilizat asa, mai intai sa fii convins de ceea ce zici, iar apoi sa postezi pe forum.

Asfalt uscat!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Motorul asta din punct de vedere tehnic e praf forja , ulei schimbat cand avea proprietarul chef etc.Cel ce va avea motorul asta daca-l dai mai departe nu se va bucura de tigaia asta

ai si tu 2 postari pe forumul asta si deja vad ca le stii pe toate...... nu trebe sa vii u cu banuieli si alte chesti.... si care e prob ta ca e facut motorul praf... ai mers la fata locului sa vezi mobra? nu prea cred ..... eu m-am saturat de pusti de astea .......

frumos kawasaki.... detin si eu un kawasaki da mai mic putin :) UP UP !!! :scooter:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. In legatura cu cei care vorbesc in necunostina de cauza, sau doar ca sa primeasca ceva atentie, tine doar de educatie. Ce stii, aia faci.

Accept orice test.

Pret negociabil.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de oferta, dar caut o masina ceva mai noua, cu motor sub 2000cc si inmatriculata in Ro.

Schimbat azi bujiile, pus noi cu iridiu, NGK CR9EIX.

Negociem serios la cash, accept orice test.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, asigur si transportul oriunde in tara.

Schimbat lichid de racire, curatat toata instalatia, servisat si etrierii de frana.

2290E negociabil sau schimb cu auto (benzina max 1.4l sau diesel max 1999cmc :D ), sau cu ZX12R in stare originala, nelovit, nevopsit.

De azi, 28.10 vine si cu ulei si filtru noi.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de oferta dar am avut un Fiat Grande Punto jumatate de an si m-am saturat de service-urile marcii. Plus ca 1.6 benzina e prea mult avand in vedere ca masina va merge 99% in oras. Spor la vanzare.

Recapitulare- Kawasaki Ninja ZX6-R 1999.

- intretinuta foarte bine, vopsea si stikere originale, nebusita.

- ulei si simeringuri furca schimbate

- bujii ngk cu iridiu noi

- filtru aer K&N (plus inca 2 stock)

- kit dynojet montat in reprezentanta Italia (Moto Cedrini)

- guma fata 80% (Continental), spate 40% (Michelin) (plus una de schimb pentru spate, Metzeler)

- kit de lant 80%

- Placute de frana fata-spate aproape noi (etrierii abia servisati)

- Antigel abia schimbat si curatat toata instalatia de racire.

- crashpad-uri

- mansoane Harris(zxr)(plus cele originale)

- Toba sport(race)(plus toba origina, impecabila, ca noua)

- Ulei si filtru de ulei(K&N) noi

- Fara probleme

Motorul nu mai necesita nicio investitie, are nevoie doar de benzina si un nou proprietar.

Pret 2290E negociabil, transport inclus sau schimb cu auto max 1.4l benzina sau diesel max 1999cmc.. sau zx12 in stare pe cat posibil originala, nevopsit, nelovit.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza motorul, daca esti de acord sa-l oferi in rate, prin contract la notar, desigur. Avans si diferenta pana in aprilie/mai.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Variante cu auto benzina max 1.4l sau diesel max 1999cmc.

Avand in vedere ca e 1 decembrie si avem prima zapada, motorul intra la iernat.

So, pret de iarna, 1999E pentru ZX6 (sau schimb cu auto).

Intre timp s-a schimbat si guma spate.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Guest
Acest topic este acum închis pentru viitoarele răspunsuri.

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×