Mergi la conţinut
dragos_dragos

enduro Cum Imi Pornec Motoru?

Recommended Posts

salut. am o yamaha tt600r si nu prea reusesc sa o pornesc. dau pedale cate o ora pana porneste , in ultima perioada nici nu ma mai chinui o pornesc tractata de masina :D si cand porneste scoate un fum albastru de se intuneca afara:D

Daca este cineva care poate sa mi dea niste sfaturi despre pornire o sa i raman dator. Apropo fostu propietar o pornea din 3 pedale :mega_shok:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Daca are nevoie de turatie mare ca sa porneasca inseamna ca nu are compresie,fumul albastru arata consum de ulei dar daca e doar la pornire provine de la simeringurile de supapa. Lipsa compresiei poate proveni din uzura cilindru-piston-segmenti sau din reglajul supapelor.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Daca are nevoie de turatie mare ca sa porneasca inseamna ca nu are compresie,fumul albastru arata consum de ulei dar daca e doar la pornire provine de la simeringurile de supapa. Lipsa compresiei poate proveni din uzura cilindru-piston-segmenti sau din reglajul supapelor.

eu la motociclete nu prea ma pricep defapt e prima motocicleta , dar ajunge la un moment cand pedala se intareste foarte tare si o pot apasa doar lasandu ma cu toata greutatea pe ea deci banuiesc ca compresie tre sa aiba, cu fumul ala albastru nu o fi din cauza ca se inneaca?? dand mult la pedale la un moment dat miroase a benzina si ma gandeam ca poate o innec, oricum ms de informatie :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Pai si de ce nu i-ai spus vechiului proprietar sa iti arate cum se porneste si sa incerci si tu pana iti iese.

Mergi cu ea la unul care se stie la motoare si roaga-l sa ti-o porneasca la rece si daca reuseste din minim 5 incercari inseamna ca problema e la tine. Daca atunci cand o pornesti o turezi blana in secunda doi din momentul in care a pornit, e normal sa iti lase un nor de fum in spate, trebuie sa o tii constant la o turatie putin mai mare pana se incalzeste umpic si pana urca uleiul peste tot.

Pornire la bumb nu are? Oricum, nu ar strica un test de compresie...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Pai si de ce nu i-ai spus vechiului proprietar sa iti arate cum se porneste si sa incerci si tu pana iti iese.

Mergi cu ea la unul care se stie la motoare si roaga-l sa ti-o porneasca la rece si daca reuseste din minim 5 incercari inseamna ca problema e la tine. Daca atunci cand o pornesti o turezi blana in secunda doi din momentul in care a pornit, e normal sa iti lase un nor de fum in spate, trebuie sa o tii constant la o turatie putin mai mare pana se incalzeste umpic si pana urca uleiul peste tot.

Pornire la bumb nu are? Oricum, nu ar strica un test de compresie...

am redus numarul de pedale la mai putin de jumatate deci pana la urma cred ca mi iese. ms de aajutor :thumbsup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa te joci si cu decompresorul. Daca stii engleza:

Automatic decompressor: set it so that with piston at TDC, all valves closed, you feel 0,5 to 1 mm play when pushing the lever on the cilinder head backwards. Easier to adjust with running engine; push lever softly to the rear and you'll feel the tappet. Same 0,5 to 1 mm

- Set idle mix adjustment correctly: with warm engine, screw out, you'll find the engine speed increases, keep screwing outwards till engine speed decreases, half a turn in and you're done. Re-adjust idle speed to normal value, remark: setting a bit higher than what would be cosmetically desirable improves starting

Am un prieten cu un enduro de 600 si stiu ca trebuie sa umbli la decomrpesor, altfel nu-l vei porni.

Bafta!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa te joci si cu decompresorul. Daca stii engleza:

Automatic decompressor: set it so that with piston at TDC, all valves closed, you feel 0,5 to 1 mm play when pushing the lever on the cilinder head backwards. Easier to adjust with running engine; push lever softly to the rear and you'll feel the tappet. Same 0,5 to 1 mm

- Set idle mix adjustment correctly: with warm engine, screw out, you'll find the engine speed increases, keep screwing outwards till engine speed decreases, half a turn in and you're done. Re-adjust idle speed to normal value, remark: setting a bit higher than what would be cosmetically desirable improves starting

Am un prieten cu un enduro de 600 si stiu ca trebuie sa umbli la decomrpesor, altfel nu-l vei porni.

Bafta!

ceva engleza stiu numai ca momentan nu mi foloseste la nimic ca azi tocmai am rupt pedala de pornire ::swoon2:D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

:hi::hi::hi:

Salut, ati povestesc din amintirile mele de pe vremea cand avem 3 buc. TT600. Pedala se poate suda.

Motocicleta porneste beton daca ai reglat decompresorul si carburatorul corect.

Nu o sa reusesti sa o pornesti ca un moto in doi timpi dand la pedala sistem kick.(Nu e scuter)

Trebuie sa ampingi cu pedala pistonul in gol ca de 2 sau 3 ori, dupa care cauti acel pct. unde se intareste pedala.

Treci minimal de acel pct. si revii cu pedala sus (iei scurt piciorul de pe ea)

Acum trebuie sa te lasi energic cu toata greutatea corpului pe pedala asa incat la sfarsitul cursei pedalei, pistonul sa se miste cat de repede in cilindru.

Pistonul e mare si are nevoie de o forta care sa al puna in miscare pe tot parcursul care al face pedala si nu numai scurt ca la 2 timpi.

Incearca si sigur vei reusi sa al pornesti. Daca vii la Brasov ati arat cum functioneaza.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

:hi::hi::hi:

Salut, ati povestesc din amintirile mele de pe vremea cand avem 3 buc. TT600. Pedala se poate suda.

Motocicleta porneste beton daca ai reglat decompresorul si carburatorul corect.

Nu o sa reusesti sa o pornesti ca un moto in doi timpi dand la pedala sistem kick.(Nu e scuter)

Trebuie sa ampingi cu pedala pistonul in gol ca de 2 sau 3 ori, dupa care cauti acel pct. unde se intareste pedala.

Treci minimal de acel pct. si revii cu pedala sus (iei scurt piciorul de pe ea)

Acum trebuie sa te lasi energic cu toata greutatea corpului pe pedala asa incat la sfarsitul cursei pedalei, pistonul sa se miste cat de repede in cilindru.

Pistonul e mare si are nevoie de o forta care sa al puna in miscare pe tot parcursul care al face pedala si nu numai scurt ca la 2 timpi.

Incearca si sigur vei reusi sa al pornesti. Daca vii la Brasov ati arat cum functioneaza.

Ms de sfaturi sper sa reusesc .In brasov am sa vin dupa ce o sa mi iau permis ca momentan sunt infractor din pct asta de vedere:Dnu ai cumva vre o carte tehnica TT pe acasa ca eu nici macar nu stiu unde se afla decompresoru ala:)) PS e prima mea motocicleta deci am timp sa invat

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Ai pornit-o ? Cum spunea si mai sus cineva ,daca e reglat bine decompresorul si carburatorul si nu ai alte probleme ( ma refer la alimentarea cu curent -da scanteie ?,si la alimentarea u benzina ) ,motorul o ia foarte usor -vorbesc din proprie experienta .

Trebuie sa ai mare grija,nu e bine sa-i tot dai pedale la nesfarsit sau sa o pornesti tractata intrucat risti sa-i dereglezi distributia si dai de alte belele care te vor costa mult mai mult ( ai vazut ca deja ai rupt pedala de pornire)

Daca nu te descurci nicicum ,da-mi un PM si o sa vb pe mess ,s-ar putea sa am si ceva manuale sa te ajute.

La Multi Ani !!!!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×