vreau_bani Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 salut! am alimentat in targu jiu cu cea mai proasta benzina din viata mea. eram cu masina si acum ii moare motorul incontinuu, i-am terminat filtrele. ma gandesc ce ar pati o motocicleta in cazul asta? am mai pus benzina proasta in ramnicu valcea la mol in nord. de obicei cea mai buna benzina pe care o pun si in moto si in masina este ecto98 de la lukoil virtutii. de asemenea toti carburantii sunt de inalta calitate. in targu jiu la lukoil erau pompele noi-noute, totul nou si de asta am alimentat. nu alimentez din nici un alt lukoil decat cel de la virtutii (le-am incercat pe toate si difera). daca sunt in vreo zona (aka acasa la rm vl sau >50km) din care n-am acces la lukoil virtutii alimentez cu orice top99 de la orice petrom. voi de unde alimentati de obicei, si unde v-ati luat cele mai mari tepe? P.S.: in germania benzina de 95 cea mai ieftina este comparabila cu cea de la lukoil virtutii P.S.2: daca gasiti la vreun alt lukoil benzina ca la crangasi... let me know pls. o seara placuta si asfalt uscat (cat ne mai lasa doamne doamne ca la iarna eu imi pun senile :)) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA007tuning Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Tu pui la motor pe carburatie top premium?! Rau faci! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly_jokre Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 De ce? Eu mai pun la cbr 98 de la lukoil, dar nu am vazut prea mare diferenta, parca trage putin mai bine, dar e posibil sa mi se para doar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA007tuning Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 De ce? Eu mai pun la cbr 98 de la lukoil, dar nu am vazut prea mare diferenta, parca trage putin mai bine, dar e posibil sa mi se para doar. Trage mai bine mai ales in ture pt ca si consuma ceva mai mult Ideea e ca, in acesti combustibili, se pun aditivi pt injectoare, aditivi care pt carburatie inrautatesc putin pulverizarea, si anume: pulverizarea la carbelitor se bazeaza pe aspiratie(0.85-0.9bari) pe cand injectia electronica baga de la 5 bari in sus, de aceea se pun aditivi pt marirea vascozitatii benzinei, pt a avea o inchidere cat mai buna a injectorului si a-i prelungi viata, prevenind uzura lui prematura de la atatea inchideri si deschideri(se stie ca benzina spre deosebire de motorina nu unge). Totusi acesti aditivi macar au un rol pozitiv si la carburatie: si anume previn uzura prematura a cuiului pontou Totusi 98 ala de la Luk e cam la acelasi nivel de aditivare cu 95-ul de la ceilalti(nu zic care ca nu vreau sa le fac reclama gratis.....macar de mi-ar da un plin la Cr-u ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vreau_bani Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 nu se intampla nimic daca e prea puternica. in cel mai rau caz o scoate pe tobe, ceea ce nu ma deranjeaza deloc. si oricum la lukoil la virtutii toti carburantii sunt de calitate superioara. am pus la 5-ar ecto95 si merge la fel, e mai stabil la relanti numai ca trage foarte putin remarcabil mai incet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supapa_jr Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 tu lauzi un lukoil...wtf? :)) eu cred ca doar de la lukoil am avut probleme...nu stiu cu virtuti totusi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly_jokre Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Eu bag mai mereu de la lukoilul de pe sos Chitilei langa Podul Constanta. Nu am avut pobleme nici la motor nici la masina pana acuma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA007tuning Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 nu se intampla nimic daca e prea puternica. in cel mai rau caz o scoate pe tobe, ceea ce nu ma deranjeaza deloc. si oricum la lukoil la virtutii toti carburantii sunt de calitate superioara. am pus la 5-ar ecto95 si merge la fel, e mai stabil la relanti numai ca trage foarte putin remarcabil mai incet Tocmai, ca daca o scoate si pe toba e mare bai la 4T, pt ca o parte spala frumos si segmentii, dar asta nu ar fi de la benzina prea buna, pt ca aditivii pe care o are aceasta, sunt si pt o ardere cat mai completa, astfel eventual se incalzeste mai repede motorul, si eventual temperatura sta cu 2-3 grade mai sus decat e normal, ceea ce nu conteaza practic deloc la uzura, ci doar eventual tre sa schimbi mai des uleiul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vreau_bani Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 cu ecto 98 523-ul meu rupe aderenta cand ii dau a treia. cu ecto 95 parrca fuge la fel doar ca nu face chestia cu a treia. app, motorul se aude ca la un 600rr . va provoc sa incercati ecto de la virtutii si astept si parerile vostre. bune sau rele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali G Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Gresesti enorm cand lauzi firma LUKOIL !!!! Toata lumea stie ca Lukoil vinde cea mai proasta benzina ... de motorina nici nu am curaj sa vorbesc ... Sa-ti dau un exemplu , am bagat de cateva ori motorina de la Lukoil ... nu pentru ca asa obisnuiesc dar au fost situatii cand eram pe rosu si alte statii peco nu mai gaseam , crede-ma pe cuvant ca atunci cand motorina era aproape pe terminate ( mai aveam intre 60si 100 km de mers ) masina pornea la a treia cheie si tot timpul mi se aprindea senzorul de le filtrul de motorina ( APA LA GREU !!!! )... la benzinar la fel si tot timpul se intampla numai cand alimentam de la Lukoil . Cei mai buni carburanti se gasesc la OMV si Rompetrol (Top Premium 99+ ). Daca ti la fiarele tale nu mai alimenta de la Lukoil !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michidutza_intzeleptul Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 OMV nu-i tot una cu PetromV (Petrom, mai nou) si Petrom ?! Cica si OMVu tot de pe la noi isi alimenteaza statiile peco cu toate "modelele" de carburanti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vreau_bani Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 din cate am inteles de pe la diferiti angajati ai statiilor toti ia benzina de la petrom si o aditiveaza fiecare cu aditivul lui. asta e singura diferenta. carburantii ecto sunt importati din rusia, lukoil nu are treaba cu petrom. acum problema vine de la sefii fiecarei statii ca baga apa, gazolina, petrol lampant si mai stiu eu ce nimicuri in benzina. si eu am alimentat de la lukoil din targu jiu (era totul nou... nu mi s-a parut nimic suspect)si imi moare motorul si acum la relanti, tre` sa schimb filtrele. de asta zic ca la lukoil virtutii este cea mai buna. am facut cunostinta cu seful de statie de acolo saptamana trecuta, am vrut sa-i spun personal ca sunt foarte multumit de serviciile lor si mi-a spus ca vin multi sa laude produsele si m-a asigurat si dansul ca toti carburantii sunt de calitate superioara. am incercat benzina de la toate lukoil-urile din bucuresti, arges, valcea, gorj. nicaieri nu e ca la virtutii. pe locul 2 in topul preferintelor mele este top99 de la aproape orice statie. pana acum nu a incercat nimeni? sa spuna aici o parere ca poate ziceti ca eu aberez. ps: va schimb eu filtrele daca vi se infunda cu benzina asta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aferim Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 de asta zic ca la lukoil virtutii este cea mai buna. am incercat benzina de la toate lukoil-urile din bucuresti, arges, valcea, gorj. nicaieri nu e ca la virtutii. pe locul 2 in topul preferintelor mele este top99 de la aproape orice statie. pana acum nu a incercat nimeni? sa spuna aici o parere ca poate ziceti ca eu aberez. prietenule, in toate postarile tale esti turbat de placere cu acest lukoil virtutii. las-o mai moale, fratiorule. prea desantzata treaba. ai creeat un topic despre benzinarii fantoma ca sa ridici in salvi lukoil virtutii? hai, mai subtire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DARK-RIDER-82 Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 lukoil-ul nu-i de-a rusilor "parca" ? f,tui in gatzi de rusi ca ne-a ramas tezaurul pe la ei... rapanosii naibii... Da' daca au benzina buna... bagam de la ei , le dam lor CA$H-UL ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vreau_bani Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 @ viesparul: scuza-ma dar sunt entuziasmat de benzina de acolo (prima data am crezut ca m-am urcat in alta masina ) si plus de asta ceilalti useri, in loc sa posteze on-topic, au intrat in polemici si eu am intrat in jocul lor. imi cer scuze. on topic: cea mai buna benzina am pus-o de la la lukoil virtutii, iar cea mai proasta (si acum injur) de la un lukoil din targu jiu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bashar Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Deci acolo e cea mai buna benzina din Bucuresti?! De unde stii? Lucreaza vreun apropiat al tau p-acolo? Ori poate vreo ruda? O sa incerc si eu, asta sa vedem despre ce vorbesti... sper sa fie precum sustii! Bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vreau_bani Posted November 15, 2010 Author Share Posted November 15, 2010 as putea spune cea mai buna din tara. este comparabila cu benzina din germania. ti-as recomanda sa o incerci in masina prima data... in motor o sa te ia prin surprindere rau. n-am cunostinte acolo, doar am incercat benzina de la toate statiile. am stat de vorba cu seful de statie si a zis ca nu sunt primul care lauda produsele numai ca eu sunt mult prea incantat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitza123 Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 deci in topicul intitulat coltui Turnatorilor, unde de obicei se vorbeste despre produse/servicii/service-uri de cac*t, tu lauzi Lukoil. interesant. o mizerie de benzina...de la a la z...inclusiv "faimoasa" virtutii. nu laud alte benzinarii, dar lukoil pus pe motor mai folosit, pus pe motor nou, pus pe vitezana si chopper, acelasi efect...e benzina proasta. DARK-RIDER-82 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DARK-RIDER-82 Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 deci in topicul intitulat coltui Turnatorilor, unde de obicei se vorbeste despre produse/servicii/service-uri de cac*t, tu lauzi Lukoil. interesant. o mizerie de benzina...de la a la z...inclusiv "faimoasa" virtutii. nu laud alte benzinarii, dar lukoil pus pe motor mai folosit, pus pe motor nou, pus pe vitezana si chopper, acelasi efect...e benzina proasta. lasa-l ca asta-i de la ramnicu-valcea... si... se stie cum e pe acolo , cu dealul negru sau ceva de genul , bikeri "adevarati " vitezisti nascuti pe motoare , benzina e super la lukoil , gagicile... ahh , am sa ma opresc aici dom'le , bunicu' ce "a cam facut" razboiul in prima linie , zice (inca mai traieste) : "Un rus bun e ala mort! " Si cred ca a "dilit " vreo cativa la viata lui... Bafta si "alimentare placuta" ! De la LUKOIL bineinteles... Dupa mine ai merita macar un warn pentru publicitate si inducere in eroare a oamenilor mai "creduli" ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dandare Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 am citi odata un articol intr-o revista englezeasca moto .nu mai stiu cum se numea.si acolo se incerca imbunatatirea unui motor adica sa adauge diferite chestii aftermarket sa vada cat se scoate in plus din motor si daca se vede diferenta.printre testele astea s-a incercat si cu diferite feluri de benzina si concluzia a fost ca nu are efect vizibil sau simtibil ca sa folosesc un cuvant "nou".nici cu evacuarea schimbata si filtru de aer nu s-au castigat decat vreo 2 cai in plus.au schimbat si gumele,etc....asa ca imi vine greu a crede ca de la o benzina din luk oil simti chiar asa diferenta intr-a treia.dar cine stie.oricum cei care au facut testul au montat si un dynojet.ei bine atunci s-a vazut o marire a performantelor motorului dar in rest spuneau ca nu merita investitiile.pur si simplu e prea mica imbunatatirea.schimbi gume.evacuare,filtre,benzina si castigi 2 cai...o sa caut revista sa va spun exact ce si cum sa nu credeti ca vb prostii...adica daca cei de acolo au vb aiurea atunci ,da ,vb si eu...o zi buna tuturor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f_zoltan Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Pai daca e sa dam in gat, eu ma feresc de Petromul de la Santuhalm, langa Deva. O alimentare acolo m-a costat un injector la Dacie. Pe de alta parte nu am treaba cu Petroamele de la Hateg si Petrosani de la care am alimentat destul fara urmari nasoale. Recunosc ca nu stiu care din ele sunt Petrom si care PetrOM-V. E posobil ca cea de la Santuhalm sa fie nemodernizata, e acolo de cand lumea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DARK-RIDER-82 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 am citi odata un articol intr-o revista englezeasca moto .nu mai stiu cum se numea.si acolo se incerca imbunatatirea unui motor adica sa adauge diferite chestii aftermarket sa vada cat se scoate in plus din motor si daca se vede diferenta.printre testele astea s-a incercat si cu diferite feluri de benzina si concluzia a fost ca nu are efect vizibil sau simtibil ca sa folosesc un cuvant "nou".nici cu evacuarea schimbata si filtru de aer nu s-au castigat decat vreo 2 cai in plus.au schimbat si gumele,etc....asa ca imi vine greu a crede ca de la o benzina din luk oil simti chiar asa diferenta intr-a treia.dar cine stie.oricum cei care au facut testul au montat si un dynojet.ei bine atunci s-a vazut o marire a performantelor motorului dar in rest spuneau ca nu merita investitiile.pur si simplu e prea mica imbunatatirea.schimbi gume.evacuare,filtre,benzina si castigi 2 cai...o sa caut revista sa va spun exact ce si cum sa nu credeti ca vb prostii...adica daca cei de acolo au vb aiurea atunci ,da ,vb si eu...o zi buna tuturor pai in fiecare secunda se naste UN PROST, ideea este sa-l gasesti tu inaintea altuia ... comerciantii astia... si natura umana... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugaty4ever Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 salut!dupa ce am alimentat de doua ori de la lukoil din ploiesti spre bucov(buzau respectiv),am impresia k ii spune lukoil-bucov si nu am mai putut sa plec cu motocicleta de acolo(in sensul mergeam 1 2 km si se oprea brusc...prima data nu m-am prins k e de la benzina, am crezut k am o problema cu motocicleta,ink mai aveam juma de rezervor knd am alimentat si s-a amestecat, dar a doua oara am alimentat pe rosu si am ajuns in bucov acasa cu chiu cu vai si am dat jos rezervoru si am udat florile mamei cu benzina;)) ) am zis si daca trebuie sa o imping 10 km pana la urmatorul peco si tot nu mai intru in lukoil...si mai aveam eu banuieli dupa ce alimentam la masina de acolo...si parca se simtea..dar la masina nu strica asa tare..bft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA007tuning Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Eu ma gandesc ca aia e benzina "speshiala" pt motociclisti ca sa nu ajunga departe daca nu platesc si for sa fuga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristilocco Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Carburantii de proasta calitate se gasesc in permanenta la LUKOIL si AGIP. In oricare din statii. La benzina nu e chiar asa nasoala treaba, daca pui in masina, ca se amesteca cu ce mai ai (cam 10L cand se aprinde becul), mai pui alta peste ea, etc. La motocicleta e mai nasol pentru ca este capacitatea mica la rezervor si beneficiezi de benzina "pura" de unde alimentezi ultima oara. Foarte naspa este cand alimentezi cu motorina si nu mai porneste motorul cum trebuie, si iti oscileaza la relanti si nu mai trage bine. E mult mai evidenta diferenta la diesel decat la benzina. Am alimentat de cateva ori (fortat de imprejurari) de la aceste companii si de fiecare data s-a simtit diferenta. Nu stiu daca baga apa in produse, dar cred ca folosesc aditivi de calitate inferioara sau nu respecta cantitativ raportul, si cifra octanica este mai mica, plus ca este posibil sa nu scoata APA DIN REZERVOARE. Toate rezervoarele astea ingropate de la benzinarii fac condens si apa se strange intr-un loc de unde trebuie luata si data afara (de aceea au acele guri de vizitare, separate de conductele prin care se face alimentarea de la cisterna). Stiu asta de la un prieten care a lucrat prin benzinarii, daca este cineva angajat la orice benzinarie poate confirma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.