Mergi la conţinut

Despre Bmw R1200 C


Recommended Posts

"The BMW R1200C is a cruiser motorcycle. From 1997 to 2004, BMW manufactured 40,218 examples,including a smaller engined version, the R850C, which was produced from from 1997 to 2000." scrie pe pagina Wiki, aici: http://en.wikipedia....wiki/BMW_R1200C . E o motocicleta mult laudata, peste tot pe unde am descoperit cate ceva despre ea. Dar...

Imi place mult cum arata aceasta motocicleta. Am insa mai multe intrebari:

- de ce a fost oare fabricata doar atat de putin? ( doar 7 ani si doar 40 de mii de exemplare nu o recomanda ca o moto de succes)
- este si o motocicleta buna sau doar una frumoasa? ( sunt mult laudate capacitatile sale tehnice si tinuta de drum dar de ce nu se mai fabrica daca-i asa de buna?)
- care ar fi si partile rele ale acestei moto?
- merita sa cumperi o astfel de moto in conditiile in care fabricatia ei e oprita de 6 ani?
si cat ar putea sa coste una second (sau mai exact, care ar fi pretul corect) ?

As vvrea sa-mi fac o impresie cat mai completa despre acest cruiser BMW; daca cineva are, sau a avut aceasta moto, sau macar a mers cu el, il rog sa povesteasca... O alta posibila alegere, pentru mine, ar putea fi Honda Deauville, dar numai ca optiune secundara. Precizez ca nu vreau sa cumpar acum vreunul din cele doua moto, ci doar sa ma informez, cu ajutorul si prin bunavointza voastra. Multumesc de pe-acum tuturor ce-mi vor raspunde!

post-30032-0-31910400-1290417402_thumb.j

post-30032-0-62220800-1290417415_thumb.j

post-30032-0-21911900-1290417430_thumb.j

post-30032-0-55030400-1290417691_thumb.j

post-30032-0-27736400-1290417704_thumb.j

post-30032-0-99118500-1290418473_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"The BMW R1200C is a cruiser motorcycle. From 1997 to 2004, BMW manufactured 40,218 examples, including a smaller engined version, the R850C, which was produced from from 1997 to 2000." scrie pe pagina Wiki, aici: http://en.wikipedia....wiki/BMW_R1200C . E o motocicleta mult laudata, peste tot pe unde am descoperit cate ceva despre ea. Dar...

Imi place mult cum arata aceasta motocicleta. Am insa mai multe intrebari:

1.- de ce a fost oare fabricata doar atat de putin? ( doar 7 ani si doar 40 de mii de exemplare nu o recomanda ca o moto de succes)

2.- este si o motocicleta buna sau doar una frumoasa? ( sunt mult laudate capacitatile sale tehnice si tinuta de drum dar de ce nu se mai fabrica daca-i asa de buna?)

3.- care ar fi si partile rele ale acestei moto?

4.- merita sa cumperi o astfel de moto in conditiile in care fabricatia ei e oprita de 6 ani? si cat ar putea sa coste una second (sau mai exact, care ar fi pretul corect) ?

As vvrea sa-mi fac o impresie cat mai completa despre acest cruiser BMW; daca cineva are, sau a avut aceasta moto, sau macar a mers cu el, il rog sa povesteasca...

1.Pentru ca nazistii astia de la BMW au o placere sadica in a "necaji" toti clientii cu produse SUPERBE SI DE CALITATE dar ... nu-i tine prea mult... CAM CA VOLKSWAGEN CU MASINA DE 1 LITRU LA SUTA DE KM... bulangii toti nemtii astia :biggrin:

2.E buna e superba , restul e ca la punctul 1 :biggrin:

3.NU EXISTA!!!

4.CUM SA NU MERITE?! Vino la Ramnic si iti fac cunostinta cu un proprietar de BMW de prin 1970 ce merge aproape zilnic cu ea daca-i frumos afara! SI E ORIGINALA DIN SURUB IN SURUB... BMW nu face ca japonezii motoare de 2-3 sezoane :biggrin: , adica "JAFONEZE"...

Pretul variaza in functie de PROPRIETAR , intretinerea facuta la ea , nr. de proprietari si mai putin dupa numarul de km!

E DE BELEA ORICE MOTOR BOXER MAI NOU DE LA BMW! INTREABA-L PE CESAR CA EL A TESTAT "VREO DOUA" ! De fapt era si un topic despre drive-testul motocicletelor BMW :tongue:

EU DACA AS MAI ALEGE O MOTOCICLETA , AR FI ORI BMW DE 1200cc ORI UN MOTOR V4 MARE IN "cc" ; da' greu tare m-as decide... ca EX-PROPRIETAR DE BOXER "RUSESC"... :wub: ! (unde mai pui ca in caz de accident nu-ti "terciuieste picioarele" TOT MOTORUL cand o "culci" pe o parte... se alege "doar semi-praful" de chiulase... )

post-2120-0-19207300-1290441242_thumb.jp

post-2120-0-08237200-1290441250_thumb.jp

post-2120-0-08801200-1290441257_thumb.jp

post-2120-0-67514500-1290441262_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, ridere si merci pentru raspunsurile bine punctate despre boxer si bmw. dar sunt cu-adevarat curios cu acest model, R 1200 C; marturisesc, e una din variantele cu care as inlocui, la un moment dat, micutza mea moto; ma mai gandesc la honda deauville... nu ca as vrea sa o schimb acum, incerc doar sa-mi formez o impresie mai clara, dincolo de ce-am citit pe net, cu ajutorul vostru.

asa ca mai astept si alte opinii, multzam frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, ridere si merci pentru raspunsurile bine punctate despre boxer si bmw. dar sunt cu-adevarat curios cu acest model, R 1200 C; marturisesc, e una din variantele cu care as inlocui, la un moment dat, micutza mea moto; ma mai gandesc la honda deauville... nu ca as vrea sa o schimb acum, incerc doar sa-mi formez o impresie mai clara, dincolo de ce-am citit pe net, cu ajutorul vostru.

asa ca mai astept si alte opinii, multzam frumos!

Hai ca ma bag si io...si mie imi plac cruiserele. desi nu pot sa spun ca imi place foarte mult cum arata, e un bmv si bmv fac motoare bune, motor boxer

fiabil, transmisie pe cardan=intretinere minima, alimentare prin injectie (mam uitat pe google :smile:), e um model reusit, nici io nu stiu de ce s-a fabricat asa putin. cam putini cai in raport cu cap cilindica as zice, dar e un cruiser...nu stiu ce cunsum are, banuiesc ca e relativ mare. oricum merita luat in calcul ca urmatorul motor, nu e prea potrivit pt traficul din Buc, dar pana la urma iti iei motoru care iti place nu dupa cum e traficu. si il plus pretu nu cred ca va fi deloc mic, e un model mai rar la noi...cam atat pot sa spun, daca iti iei sa dai de stire de unde,cat, ce si cum.. :smile:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, ridere si merci pentru raspunsurile bine punctate despre boxer si bmw. dar sunt cu-adevarat curios cu acest model, R 1200 C; marturisesc, e una din variantele cu care as inlocui, la un moment dat, micutza mea moto; ma mai gandesc la honda deauville... nu ca as vrea sa o schimb acum, incerc doar sa-mi formez o impresie mai clara, dincolo de ce-am citit pe net, cu ajutorul vostru.

asa ca mai astept si alte opinii, multzam frumos!

arata foarte bine. am tras un ochi si pe mobile.de si nu prea gasesti sub 7.000 euro...

pret cam prohibitiv as zice. acuma depinde si de cat de draga iti e. pozitia de pilotaj este intre chopper si stradala, mai aproape de stradala (clasica).

e un model cam exclusivist dar care ti s-ar potrivi cred.

(nu pot sa uit o caracterizare facuta de cineva pe un forum, cu care sunt partial de acord si cu care sunt si nemtii de la bmw sunt de acord :D si anume ca posesorii de motociclete bmw sunt oameni de afaceri trecuti de prima tinerete)

honda deauville e mai accesibila ca pret. cu banii pentru bmw iti iei 2 honda din acelasi an cu bmw-ul si iti mai si ramane ceva :D

e un tourer mediu. stabil, confortabil la drum si fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmv fac motoare bune, motor boxer

Motorul boxer este superior motorului in V? De ce? Care sunt avantajele, de principiu?

1. nu prea gasesti sub 7.000 euro... pret cam prohibitiv as zice. pozitia de pilotaj este intre chopper si stradala, mai aproape de stradala (clasica).

e un model cam exclusivist

2. honda deauville e mai accesibila ca pret. e un tourer mediu. stabil, confortabil la drum si fiabil.

1. da, pretul este prohibitiv, dar poate e posibil sa scada, ori la BMW pretul ramane stabil? pozitia de pilotaj cred ca-i ok, dealtfel nu s-a plans nimeni, din ce-am citit. problema cu un model exclusivist e ca, pesemne, si piesele, consumabilele, cam totul sunt mult mai scumpe decat pentru o moto uzuala...

2. in masura in care cineva de pe forum are Deauville, astept opinia lui; asa, vazuta de departe, pe langa ce-ai spus despre ea mie-mi pare sa aiba si ceva aptitudini de coclaur sau doar mi se pare?

Chiar n-are nimeni R1200C ? Dar Honda Deauville?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot enunta nimic legat de ciclistica la acest model ca nu ma pricep.

Pot vorbi insa despre nmotor si transmisie.

-intretinere minima la motor, adica revizii la 10.000km, ca la masina. Ulei foloseste 15W50, adica 40ron un bidon de 4L (gata de 80 ron 2L la alta motocicleta).

-uleiul se schimba in grup si in cutie la 20.000km.

-are cuplu foarte bun si jos.

-mai putin pozitiv este faptul ca fiind racit cu ulei si aer, in oras vara o cam incalzesti,DAR problema este remediata prin montarea a 2 coolere de calculator pe radiatorul de ulei. REZOLVA PROBLEMA DEFINITIV, VORBESC IN CUNOSTINTA DE CAUZA SI ASA AU TOTI POSESORII DE OILHEAD-URI.

-La modelul meu, de exemplu, (am luat motoreta la 40.000km si acum am cu ea 57.000), intretinerea este minimala fiabilitatea este maxima, ciclistica superba. Nu stiua la aceasta dar m-as mira sa fie altfel.

-in plus, sunt singurii care au paralever si telelever, care fac din motocicleta altceva. Pina nu ai mers, nu stii ce este, punct.

-consumul este mai mic ca la majoritatea motoarelor; a mea consuma intre cca 4.2-4.5 la mers cuminte, cam 5.5 la mers elastic, sportiv si cam 6.2-6.5 la dementza. La aceleasi abordari, Kawasaki KLE 500 consuma intre 5.5 si 7.5, cu o putere, cuplu, incarcare (greutate pe ea) si confort NET INFERIOARE.

-legat de posesori, de regula sunt oameni cu bani, pentru ca pretul de achizitie este mare in general, dar in rest costurile intretinerii sunt minimale. In plus, gasesti cam orice(piese) pe Ebay la 50-60% din pretul de nou...

-Alt aspect este ca daca ai grija de motor, te ingroapa pe tine si probabil si nepotii, adica sunt extrem de fiabile daca faci mentenanta ca la manual.

Inainte de a avea BMW, recunosc ca nu ma informasem tare legat de motoarele lor, ca nu aveam de ce, aveam impresia ca este o motoreta cam de fente, multa reclama pentru nimic, ca si masinile. Personal nu iubesc marca, nu ca nu ar face masini bune, dar nu imi plac cam de regula posesorii de BMW (cel putin cei din RRO).

CERT este ca motoare fac iar eu personal le recomand trompetele cu deferentza.

Cantareste toate aspectele si oricum, SUCCES!

PS:

Acuma intreb si eu, ca nu mi-am dat seama de la inceput, ce dracu leatura este intre BMW-ul asta si Honda Deauville?! ...ca nu au nimic in comun exceptand 2 roti ? ...fac parte din 2 categorii diferite... DAR TOTAL diferite...

Cred ca trebuie sa te hotarasti in primul rand ce clasa vrei prima data, apoi sa hotarasti modelul! ...zic si eu...

In alta ordine de idei, daca BMW-ul asta e "fun to ride, fun to have" in clasa lui, cu tot respectul pentru Honda, asta nu e nici fun to have, nici to ride in clasa ei(eu personal as alege Transalp, Varadero, orice, numai asta nu). DAR asta e tot o opinie personala.

Pretul probabil sa fie singurul atribut, dar eu nu am cumparat motocileta mea pentru un sezon , doua , trei, iar in situatia asta cred ca rationamentul meu este in favoarea BMW. Daca vrei sa o iei pentru o vreme si apoi sa incerci altceva, cred ca poti lua Honda Deauville.

Cred ca asta cu posesorii de BMW, ca sunt de regula mai in varsta, vine si din faptul ca au cam incercat si altele si s-au hotarat cam ce vor...

Noroc cu alegerea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre viesparule , lasa naibii 1200c-ul , uite aici turbaciune de motor!

:Jumpy:

bah da' bine mai arata!!!

LoRider !

http://www.totalmotorcycle.com/photos/prototype-spy-concept/BMW-2009-LoRiderConcept.htm

post-2120-0-43552600-1290610432_thumb.jp

post-2120-0-99577700-1290610534_thumb.jp

post-2120-0-53495400-1290610540_thumb.jp

post-2120-0-18603800-1290610548_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre viesparule , lasa naibii 1200c-ul , uite aici turbaciune de motor!

Gabi, fara doar si poate ca arata bine motorul asta; insa nu imi permit asa ceva nici ca bani si nici ca experientza, am solicitat opinii despre cele doua specificate pentru ca spre ele as merge... motorul postat de tine nu poate fi in nici un caz o posibila alternativa. pls, ma intereseaza aici chestii strict legate de vreunul din cele doua modele sau opinii legate de intrebarile mele concrete...:yes:

Nu pot enunta nimic legat de ciclistica la acest model ca nu ma pricep. Pot vorbi insa despre nmotor si transmisie.

sunt singurii care au paralever si telelever, care fac din motocicleta altceva. Pina nu ai mers, nu stii ce este, punct.

PS:

Acuma intreb si eu, ca nu mi-am dat seama de la inceput, ce dracu leatura este intre BMW-ul asta si Honda Deauville?! ...ca nu au nimic in comun exceptand 2 roti ? ...fac parte din 2 categorii diferite... DAR TOTAL diferite...

Cred ca trebuie sa te hotarasti in primul rand ce clasa vrei prima data, apoi sa hotarasti modelul! ...zic si eu...

In alta ordine de idei, daca BMW-ul asta e "fun to ride, fun to have" in clasa lui, cu tot respectul pentru Honda, asta nu e nici fun to have, nici to ride in clasa ei(eu personal as alege Transalp, Varadero, orice, numai asta nu). DAR asta e tot o opinie personala.

Pretul probabil sa fie singurul atribut, dar eu nu am cumparat motocileta mea pentru un sezon , doua , trei, iar in situatia asta cred ca rationamentul meu este in favoarea BMW. Daca vrei sa o iei pentru o vreme si apoi sa incerci altceva, cred ca poti lua Honda Deauville.

Noroc cu alegerea!

Multumesc frumos pentru raspunsul amanuntit si timpul acordat. Desi faci referire la chestiuni generale, m-ai mai luminat, cu unele chestii. Te-as mai intreba ce e aceea paralever si telelever? E prima oara cand aud acesti termeni.

Legatura intre acel BMW si Deauville nu este; e drept ca nu sunt hotarat spre ce clasa sa ma indrept. BMw-ul R 1200 C pare a fi un fel de moto de strada cu aer de choper ( ma atrag designul sau cat si reputatia marcii -fireste, sunt in continuare curios sa aflu parerea unuia care a calarit acest model, pt a-mi consolida sau desumfla parerea vaga ce-o am acum; pare un motor robust, de incredere si "pe viatza"). Honda Deauville pare a fi un touring cu valentze vagi de enduro (de asemenea imi place designul ei dar si capacitatea sa de a ataca drumuri mai naspa -daca se confirma; ar fi intr-adevar o alegere temporara, de 2-3 sezoane). Si pretul este fara doar si poate un criteriu decisiv in ce ma priveste, dar daca ma voi hotari ca BMW-ul R1200C este intr-adevar o motocicleta speciala (nu doar prin design) m-as incorda un pic si as opta spre asta.

Ai sesizat corect ca trebuie sa aleg clasa moto mai intai; inca mi-e greu sa o fac.

Eu am nevoie de o motoreta astfel: 1. sa o folosesc zilnic, 2. cu care sa pot face iesiri in aproape fiecare w-e pe o raza de max. 500-600 km iar 3. anual cate o tura mai lunga (pana-n 4-6 mii de km dus-intors / per tura, la anul si in cel urmator; cu timpul, voi mari "raza de actiune" a calatoriei anuale). Cum uneori nimeresc pe drumuri mai proaste, pentru ca nu-mi plac drumurile principale&autostrazile, am nevoie de 4. o moto robusta, potrivita pentru drumuri neasfaltate (pe distante scurte) sau drumuri alterate. Deci nu pentru endureala pe coclauri ci drumuri rele, pe distante scurte relativ. Planuiesc ca la anul sa tin inca Virago (marturisesc ca as vrea sa merg cu ea pana la Tallin, la vara) - dar as vrea sa ma clarific intre timp catre ce voi merge mai departe, pornind de la nevoile si dorintele mele legate de moto.

Asfalt uscat si daca mai ai sugestii sau comentarii, sunt binevenite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ceea ce doresti tu raspunsul este : TRANSALP daca renunti la ceva confort

sau deauville deca renunti la neasfaltat

am sa studiez si TRANSALP-ul, am si un prieten posesor de asa ceva in parerea caruia am incredere. multam pentru sugestie (chiar nu ma gandisem). mi-e teama insa ca pentru drumuri mai lungi (pe drum bun) este ceva mai inconfortabil...

pe neasfaltat, repet, nu tin sa merg, sunt doar situatii posibile (si intamplate) in care motorul cu care merg as vrea sa-mi "tina spatele" macar la un nivel minim.

despre acel BMW ai o parere? argumentata? de ce l-ai eliminat din discutie (lasand banii la o parte) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am avut asa ceva si nici nu sunt atras de categoria cruiser,desi imi plac ca aspect

deci nu pot vorbi cu argumente,dar pentru ceea ce vrei tu(nu cred ca ne dau banii afara din casa pe niciunul) nu cruiserul acela exclusivist e o solutie optima

iar transalpul e confortabil si la drum lung,doar ca nu la nivelul lui deauville (alta clasa)

dar pentru inceput e mai ok,fiind mult mai usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cruiserul exclusivist de la bmw pare a avea tehnologia superioara mult unui choper cat si multor altor motociclete. fireste, faza cu banii conteaza mult (la mine cel putin, foarte mult, nu am putere financiara sa fac prea multe experimente si nu de asa sume) si m-as indrepta spre el doar daca voi fi ferm si puternic convins ca merita ca tehnologie si mai ales pe termen lung. dar, mi-ai dat o idee buna cu transalp-ul. am sa-l cercetez mai indeaproape. multumesc pt timp si opinii! asfalt uscat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cruiserul exclusivist de la bmw pare a avea tehnologia superioara mult unui choper cat si multor altor motociclete. fireste, faza cu banii conteaza mult (la mine cel putin, foarte mult, nu am putere financiara sa fac prea multe experimente si nu de asa sume) si m-as indrepta spre el doar daca voi fi ferm si puternic convins ca merita ca tehnologie si mai ales pe termen lung. dar, mi-ai dat o idee buna cu transalp-ul. am sa-l cercetez mai indeaproape. multumesc pt timp si opinii! asfalt uscat!

uite aici ceva despre sistemele destul de revolutionare ca design si inovatie paralever si telelever:

http://www.carbibles...ible_bikes.html

cu poze si explicatii. un pic cam tehnice dar pozele sunt sugestive.

referitor la cruiserul de la bmw care l-ai vrea recunosc ca este unul din putinele modele frumoase facute de bmw. GS-urile de exemplu mi se par urate. si alea mici si alea mai mari, in comparatie cu concurenta V-strom de exemplu, care arata mai bine.

daca vrei motor de turing/enduro trebuie sa te uiti si la modelele astea:

http://www.motorcycl...m-2004-current/

http://www.motorcycl...ALP/_/R-EPI-322

http://www.motorcycl...ERO/_/R-EPI-336

bmw este o firma foarte buna insa opinia mea este ca motocicletele lor sunt supracotate. adica nu fac banii. exprima mai mult un statut social al detinatorului decat o nevoie reala.

honda deauville nu are nimic de enduro. este motor de sosea si atat.

iar un chopper clasic nu trebuie sa aiba cine stie ce tehnologie :D toata lumea stie ca exista un cult pentru choppere.

nu-ti cumperi chopper pentru tehnologie ci pentru cum arata si ce mai poti mesteri la el...

nu ai sa poti sa iei un motor care sa le aiba pe toate si sa le faca si bine: adica sa faca si offroad, si sosea, si viteza, sa arate si cool si sa te si strecori bine de tot in oras cu el sa aiba si ultima tehnologie sa mai si consume putin si sa nu coste nimic la intretinere :)

trebuie sa te gandesti la stilul tau, la ce-ti place si mai ales ce vrei sa faci cu el. probabil ai sa sfarsesti cu o colectie mica de motociclete ca sa fie si sufletelul tau fericit :scooter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai sa poti sa iei un motor care sa le aiba pe toate si sa le faca si bine: adica sa faca si offroad, si sosea, si viteza, sa arate si cool si sa te si strecori bine de tot in oras cu el sa aiba si ultima tehnologie sa mai si consume putin si sa nu coste nimic la intretinere :)

trebuie sa te gandesti la stilul tau, la ce-ti place si mai ales ce vrei sa faci cu el. probabil ai sa sfarsesti cu o colectie mica de motociclete ca sa fie si sufletelul tau fericit :scooter:

merci mult pt link-uri in primul rand si pt munca de cercetare in folosul meu! din pacate nu pot sa am o colectie de motoare, asa ca va trebui sa imi ordonez prioritatile legate de ce vreau de la o moto. de aceea, sfaturile tale si ale celorlalti sunt foarte importante. multumesc!

*** gata, din link-ul tau, m-am prins ce e paraleveru` si telerevel -arcul ala de pe fatza bmw-ului cruiser, arata si bine-al dracului! :thumbsup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paralever si telelever:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=216115

Adica furca fata la frana puternica nu se infunda ca la o motoreta obisnuita (paralaver - este acel brat intre sasiu si furca fata), telelever este cel de pe spate, iar per ansamblu ciclistica este mult imbunatatita.

Daca tu cauti ceva ptr kilometrii astia, cred ca iti trebuie ceea ce afara se numeste "commute"-er ... Nu este nici una din astea 2 motociclete...

Ieftin si f bun este BMW F 650, Transalp,(si merg si pe un pic de forestier usor) etc ... din astea mici care merg bine la oras si decent in afara... Eventual Deville asta, cu comentariul ca nu merge asa de bine in oras si este limitat la street.

BMW-ul asta "c" este mai mult leisure, ca orice chopper... Nu se preteaza la folosire intensiva zilnica, ptr ca are pozitie de conducere joasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult pt link-uri in primul rand si pt munca de cercetare in folosul meu! din pacate nu pot sa am o colectie de motoare, asa ca va trebui sa imi ordonez prioritatile legate de ce vreau de la o moto. de aceea, sfaturile tale si ale celorlalti sunt foarte importante. multumesc!

Ca fapt divers : tu vrei CRUISER sau "all-around" ?!

Ca am pierdut sirul...

BMW 1200C e o motocicleta foarte buna din toate punctele de vedere! DAR DE SOSEA!

La fel si Deauville-ul !

Io incep sa cred ca tu ai nevoie ori de un BMW 850RT sau ca sa "ramanem in zona BMW" de un BMW F650GS model DUPA 2004 pentru ca are 2 bujii in chiulasa si de aici o ardere mai buna !

Eu m-as uita si la modelele mai vechi de boxere enduro

Adica un BMW R100GS ce s-a produs pana in 1996 !

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=138147614&__lp=3&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=+R100GS&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=ro&pageNumber=2

:wink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*** gata, din link-ul tau, m-am prins ce e paraleveru` si telerevel -arcul ala de pe fatza bmw-ului cruiser, arata si bine-al dracului! :thumbsup:

bag sama ca ai prins drag de cruiserul ala :pilot:

a fain, nu am vazut pe nimeni cu asa motor inca pe aici. nu e alegere rea, oricum trebuie sa te pregatesti cu vreo 6 mii de euro lejer peste 2-3 ani. acum fara 7000 nu-l iei.

si nu te gandi ca o sa scada mult la pret ca nu se mai fabrica si seria a fost mica. pretul va creste.

la un motor pe care il vroiam eu tot de la BMW facut acu vreo 30 de ani.. l-am gasit in stare buna la 10.000 de euro :Jumpy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oau! acum am de citit si de rumegat ceva informatie, fratilor! merci mult tuturor.

@dark, nu vreau cruiser cu tot dinadinsul, de fapt problema mea e ca vreau cam multe de la o singura moto, asa cum au punctat Eliadar si MCN; am mult de citit acum. ce am retinut, la o prima lectura, este ca 1. tre` sa fiu mai focusat (industria moto inca nu fabrica tot ce vreau eu intr-o singura masinarie :D) si 2. arcurile-astea, telelever&paralever fac treaba foarte buna in ce priveste comportamentul caprei.

revin cu intrebari dupa ce digerez... asfalt uscat tuturor! (si tie, dark, ca esti nemotorizat: hai noroc! :beer:)

bag sama ca ai prins drag de cruiserul ala :pilot:

cam da. dar incerc sa ignor ochii ei frumosi.... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nici nu ma mai obosesc sa citesc ce au scris inaintasii. Honda Deauville e miezul...fiindca am eu.biggrin.gif

In rest e o mobra cu care te dai pe asfalt si atita tot , nici pre-prea , nici foarte-foarte. In afara de un spatiu de depozitare apreciabil , cardan , 2 in V , nu cred ca exceleaza la ceva (viteza maxima , demaraj sau alte marafeturi). E de recomandat celor care vor sa mearga si atita. Eu unu' o tin la 120 de croaziera , desi poate mai mult. Zic eu ca te tine o viata , daca nu traiesti mult si daca o tratezi cu respect (ulei bun , filtru de aer schimbat la timp , acarete de astea).

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Deauville e miezul...fiindca am eu.:D

shade bine pe drum? vibreaza? te-ajuta in depasire? cam cat consuma? merge sa o folosesti si in oras, zilnic, sau gasesti ca are gabarit cam mare? parbrizul acela este bine construit (apara de vant?)

daca ai avea timp sa-mi raspunzi la aceste intrebari, ar fi super. si-ti dau si-o bere.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi poate fi offtopic, daca te gandesti la transalp, gandeste te si la dl650.

pe sosea, tind sa cred ca dl650 e superioara transalpului. tind, nu sunt sigur.

motorul, intr-o singura persoana e mai mult decat ok, cu pasager si bagaje nu mai e sport dar nici nu te dezamageste.

pozitia de condus e foarte ok, confortabila la drumuri lungi, consumul decent spre mic pentru clasa ei. cutia are 6 viteze, si pe autostrada vei aprecia.

stai pe ea ca pe un enduro, nu se sperie de drumuri rele, un forestier atacat cu grija, si se manevreaza foarte frumos datorita rotii de 19 pe fata.

echipata pentru diferite evenimente, se preteaza la curbe, drumuri lungi, oras, chiar drumuri gen uk-australia sau cateva ture date de niste englezi in mongolia.

pe asta o vad undeva intre transalp si deuville. e o moto mica, usoara, departe de a fi perfecta dar pe care te poti baza.

avantaje ar fi si faptul ca fara de transalp e pe injectie, si poti gasi mai ieftina cu abs decat transalpul.

daca vrei mai mult teren accidentat, transalp totusi, daca vrei mult asfalt, munte , mare, campie... gandeste te si la dl650

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...