thommy 1 Adaugat pe 22 Noiembrie, 2010 Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
Kokain2k 0 Adaugat pe 22 Noiembrie, 2010 Se vinde una bucata Tico in stare buna, mici probleme estetice , itp 2012 ,asig valabila. Masina a fost cumparata acum 2 luni pt mine, intre timp i-am schimbat urmatoarele: Distributia (1500km) Pompa benzina(1500km) Set bujii + filtru aer(1500km) Filtre (ulei,benzina)300 km Ulei (300km) Amortizoare spate noi (300 km) Masina prezinta uzura normala pt 12 ani de viata, este ideala pt cineva care are nevoie de o masina ieftina (consuma 6% in oras), eu o vand pt ca sunt cadru medical si de luna viitoare sunt nevoit sa plec din tara. 0742.859.287 Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
thommy 1 Adaugat pe 22 Noiembrie, 2010 ... Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
alexutzza 0 Adaugat pe 24 Noiembrie, 2010 Up! Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
thommy 1 Adaugat pe 26 Noiembrie, 2010 Up! Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
rocket1982 0 Adaugat pe 27 Noiembrie, 2010 Ce "pick up" are masina !!! Free up de la mine. Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
thommy 1 Adaugat pe 29 Noiembrie, 2010 ... Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
alexutzza 0 Adaugat pe 1 Decembrie, 2010 UP ! :) Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
thommy 1 Adaugat pe 1 Decembrie, 2010 Mutzam pt up Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
vio eti_79 olt 0 Adaugat pe 1 Decembrie, 2010 Imi place masinuta, consum mic si in oras, pacat ca nu am bani lichizi, imi era buna ... Bafta la vanzare! Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri