Mergi la conţinut
xjr1200

adventure touring Bmw F650 (St) 1993-2000

Recommended Posts

Salut

Suntem multi cu tipul asta de motor

Hai sa avem un colt al nostru unde sa ne impartasim experientele si sfaturi tehnice legate de mobra asta

Ivane,te asteptam pe aici :)

Sint deja aici, o sa-mi adun baza de date, fotografii si ce-o mai fi necesar, si-o sa incerc sa postez aici mai mult si mai selectiv decit dincolo, fiindca stiu c-o fac pentru oameni pasionati si saritori, pentru prieteni!:thumbsup:

Uite si o poza mai recenta cu capra mea!

post-32226-0-33244200-1290623165_thumb.j

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa si dotata :) cred ca numai xenon si manere incalzite nu ai

ia zi care e treaba cu crashbar ul ala,arata bine si cred ca si protejeaza

am gasit hepco beker pe louis la 153 euro,cam mult

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala este o manufactura, facuta dupa original, care impreuna cu suportii laterali m-a costat 300 lei, acum vreo doi-trei ani in urma. Asta fara bere si timp pierdut! Dar a iesit un lucru bun, sper io, pe care mai sper sa nu-l testez niciodata!

In rest, ai intuit bine, n-am xenon si minere incalzite, n-am hand-guards si parbriz inalt...in rest am dotat-o cu tot ce aveam nevoie pentru drumuri lungi si proaste, pasager si bagaje multe si grele!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

eu l am luat cu manere incalzite,dar fara handsguard uri nu prea faceau fata,adica iti era cald la partea interioara a degatelor si in rest ingheta mana

ce am pus pe ea ulterior sunt de la o aprilia pegaso,cu foarte mici adaptari au mers pe bmw

e diferenta enorma,acuma pot merge fara jena pe frig

post-9005-0-24584600-1290625028_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala este o manufactura, facuta dupa original, care impreuna cu suportii laterali m-a costat 200 lei, acum vreo doi-trei ani in urma. Asta fara bere si timp pierdut! Dar a iesit un lucru bun, sper io, pe care mai sper sa nu-l testez niciodata!

In rest, ai intuit bine, n-am xenon si minere incalzite, n-am hand-guards si parbriz inalt...in rest am dotat-o cu tot ce aveam nevoie pentru drumuri lungi si proaste, pasager si bagaje multe si grele!

Bagaje multe, grele si viteza taica pe coclauri.......Prietenii stiu! Nesanatosule!:thumbup::beer:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Bagaje multe, grele si viteza taica pe coclauri.......Prietenii stiu! Nesanatosule!:thumbup::beer:

Bine ca esti tu brunet!:laugh:

Pai daca ea cere, drumul bun, pasagera nerabdatoare...ce-ai vrea bre, sa merg ca melcu'?!:scooter:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca esti tu brunet!:laugh:

Pai daca ea cere, drumul bun, pasagera nerabdatoare...ce-ai vrea bre, sa merg ca melcu'?!:scooter:

Ivane, eu ma tineam dupa tine, frate pe coclauri dar Gabi cu Autobuzul (Honda Goldwing pentru cei de nu stiau ) ziceai ca decoleaza....:blahblah1::Jumpy:=))

Scuze de offtopic!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Ivane, eu ma tineam dupa tine, frate pe coclauri dar Gabi cu Autobuzul (Honda Goldwing pentru cei de nu stiau ) ziceai ca decoleaza....:blahblah1::Jumpy:=))

Scuze de offtopic!

Asta e, daca va puneti cu marci germane consacrate!:Jumpy: Sa stie tot poporu' ca BMW-u'-i BMW-u' si-n sant!

Saracul Gabi, i-a trebuit o juma' de tuica sa-si revina dupa drumul ala...iar io nu-mi dadeam seama deloc de ce ma tot injura in casca de cite ori opream! Credeam ca si autobuzu' lui este tot un enduro, ceva mai mare!:pilot:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Asta e, daca va puneti cu marci germane consacrate !:Jumpy: Sa stie tot poporu' ca BMW-u'-i BMW-u' si-n sant!

Saracul Gabi, i-a trebuit o juma' de tuica sa-si revina dupa drumul ala...iar io nu-mi dadeam seama deloc de ce ma tot injura in casca de cite ori opream! Credeam ca si autobuzu' lui este tot un enduro, ceva mai mare!:pilot:

Aventuri si amintiri frumoase!

Dar gata cu off topicul!

Explica-te pe aici cei cu Bestia neagra si da detalii despre "marci germane consacrate"

Renegatule :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

http://www.louis.de/_408f40bd03f2c5d5cceec313071b8c9dfd/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=F650&list_total=47&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10023350

asta e crashbar ul

are cineva montata pe mobra?

ar fi faine niste poze si niste impresii

eu cred ca il fac cadou de sarbatori unei persoane dragi

(mie)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Seamana, da' nu rasare! Cred ca doar anuntul corespunde marcii, poza este a altui model (Varadero vad acolo). Si pretu'...!:download:

Dar daca-i cadou, face toti banii! Stiu un amic care-a culcat capra si in afara unor julituri minore ale vopselei, crash bar-ul a rezistat voiniceste! Asa ca il recomand!:thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa postez citeva poze mai vechi, sper edificatoare privind crash bar-ul.

Am o poza cu el inainte de montaj si o alta poza cu un model putin diferit, facut de Bogdan Harea. Sper ca n-o sa-mi ceara drepturi de autor asupra pozei!:beer:

post-32226-0-84581300-1290716639_thumb.j

post-32226-0-78931900-1290716659_thumb.j

post-32226-0-37029400-1290716699_thumb.j

post-32226-0-00784700-1290716744_thumb.j

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Esti binevenit, normal...aici nu se fac discriminari rasiale! Vorbii io, din straputu' gindirii, ca doar am citiva ani vechime mai putini ca tine pe acest forum!whistling.gif

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca intereseaza pe cineva, exista niste baieti la cluj care fac treaba foarte buna in confectionarea de crashbaruri si suporti de coburi...si foarte ieftin pe deasupra :D

uite o poza cu ce mi-au facut mie crashbars si suporti coburi cu 100 Euro

post-8849-0-50574800-1290770633_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cu F650-ul am reinceput acum cativa ani mersul pe 2 roti dupa cativa ani de pauza. Ca design mi-a placut din primul moment si-mi place si acum. Are ceva simplu si clasic in ea care parca nu se demodeaza. Atat de mult mi-a placut ca ma si vedeam iesit la pensie mergand pe ea. Evident dupa 3 ani am schimbat-o pt una cu 2 cilindri in V, dar mi-au ramas numai amintiri placute. Singurele lucruri pe care trebuie sa le treci cu vederea sunt protectia slaba la vant mai ales peste 120km/h, vibratia caracteristica monocilidrelor si saua cam incomoda, dar la peste 400km/zi. Parbrizul l-am schimbat, a fost mai bine, dar nu destul, saua mi-a transformat-o Darian si a fost de nota 10 ca design si comoditate, iar cu vibratiile m-am obisnuit.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzile originale nu mi-au placut inca de la inceput, asa ca am facut schimb cum am avut prima ocazie si nu regret. Imi plac mai mult si cred ca is un fel de pitic mic pe creier, adica imi plac oglinzile rotunde, simple, care-si fac treaba pentru care au fost montate pe ghidon. Acelasi model l-am avut si il am si pe CZ-ul 250 Sport si pe Jawa TS o sa-mi montez daca gasesc acelasi model.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Da, is bune ca sa-ti dezmortesti picioarele, fiindca ai vazut ca la drum lung uneori nu le mai simti. Daca ai pasager insa, si mai ai si cracii lungi (asa ca mine), deja e mai greu cu relaxatul. Singur insa e o placere sa le ai.:thumbsup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

da,bogdane ,te ai obisnuit cu vibratiile,dar dupa ce ai vandut o si ai trecut la v strom :rolleyes:

ivane,ce oglinzi smechere avem

originale de africa twin, sau de unde sunt?

Mi-am dat seama ca vibreaza nu cand era singura motocicleta pe care mergeam ci mai tarziu dupa ce am mers o perioada cu DL-ul si am revenit pe F pt un drum scurt. Am avut impresia ca m-am suit pe un mic tractoras, dar totusi a fost si ramane un motor reusit si in cazul meu cel putin, foarte fiabil.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×