Jump to content

Tehnice


zigzag

Recommended Posts

Din ciclul "sa o facem(adica reparam) batraneste" :biggrin: , ma gandesc ca ar fi interesant sa avem si un topic cu intrebari si raspunsuri despre problemele tehnice de care ne lovim.

Am vazut ca deja sunt niste discutii care s-ar incadra aici, asa ca pentru inceput am sa-mi permit sa le citez:

Are cineva sa-mi imprumute o cheie de spite?Am incercat cu cheie fixa da nu pot ca sunt oxidate piulitele.

Nu te grabi sa le desfaci inainte de a le degripa cu WD40 sau gaz. Poate dura si 2 zile pana se usureaza desfacerea.

Ok ,azi si maine le degripez iar in weekend imi blestem zilele :shout:

Link to comment
Share on other sites

Din ciclul "sa o facem(adica reparam) batraneste" :biggrin: , ma gandesc ca ar fi interesant sa avem si un topic cu intrebari si raspunsuri despre problemele tehnice de care ne lovim.

Am vazut ca deja sunt niste discutii care s-ar incadra aici, asa ca pentru inceput am sa-mi permit sa le citez:

Din ciclul "sa o facem(adica reparam) batraneste" :biggrin: , ma gandesc ca ar fi interesant sa avem si un topic cu intrebari si raspunsuri despre problemele tehnice de care ne lovim.

Am vazut ca deja sunt niste discutii care s-ar incadra aici, asa ca pentru inceput am sa-mi permit sa le citez:

Patent autoblocant sau Rabinu

Link to comment
Share on other sites

Din ciclul "sa o facem(adica reparam) batraneste" :biggrin: , ma gandesc ca ar fi interesant sa avem si un topic cu intrebari si raspunsuri despre problemele tehnice de care ne lovim.

Am vazut ca deja sunt niste discutii care s-ar incadra aici, asa ca pentru inceput am sa-mi permit sa le citez:

cred ca exista deja

http://www.pro-bike.ro/forums/forum/156-discutii-generale/

Link to comment
Share on other sites

Pai si sectiune cu bancuri exista pe site, dar strica daca avem si noi un topic cu bancuri?

Cam asta e ideea si cu topicul asta. Sincer, pe site-ul asta eu intru in mod special la sectiunea motoveteranilor. Deci, pentru mine e bine sa fie cat mai multe aici, pe bucata asta de "parcela". Poate mai sunt si altii in situatia mea.

Dar, daca adminul considera ca am facut o gresala deschizand acest topic, eu nu pot interzice stergerea lui.

-----------

Si-ar mai fi o chestie, Dane. Tu ai intrebat de chei pentru spite daca nu ma insel pe topicul "intalnirea saptamanala a motoveteranilor" in loc sa intrebi aici: http://www.pro-bike.ro/forums/forum/98-service-tuning-modificari-tehnice/

Deci, practic tu mi-ai dat ideea de a deschide un topic cu tehnice, pentru ca mi se parea ciudat sa discutam despre spite pe topic de intalniri :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

referitor la cheia de spite, eu am confectionat una. Inelul interior al unui rulment ( nu mai trebuie dus la tratament ) am polizat ( cu flexul) 4 canale la 90 gr. fiecare canal calibrat pe cate o dimensiune de piulita intalnita...........doar rabdare cu flexul sa fie cota "cheii" cat mai fixa.

Link to comment
Share on other sites

Imi poate spune si mie cineva ce bujii trebuie pentru honda c.b.r. 600 f 4 model 1999 ?Am pus cu iridiu si parca nu sunt cele indicate.Multumesc anticipat.

Ia vezi aici daca te coafeaza vreuna:

http://www.louis.de/_207194420baa912770f4d0c722d2727ad8/index.php?topic=search&searchterm=10035017&cmd.x=7&cmd.y=7

http://www.louis.de/_207194420baa912770f4d0c722d2727ad8/index.php?topic=search&searchterm=10035032&cmd.x=6&cmd.y=7

Link to comment
Share on other sites

Dane. Tu ai intrebat de chei pentru spite daca nu ma insel pe topicul "intalnirea saptamanala a motoveteranilor" in loc sa intrebi aici: http://www.pro-bike....ficari-tehnice/

Deci, practic tu mi-ai dat ideea de a deschide un topic cu tehnice, pentru ca mi se parea ciudat sa discutam despre spite pe topic de intalniri :thumbsup:

Nu am zis ca nu ar fi OK ideea.Cred ca vrei sa fie o sectiune de intrajutorare intre veterani pe probleme tehnice.Mie mi s-a parut initial ca vrei sa fie pt toata lumea de pe forum si d-asta am zis ca mai e.Nu stiam daca e voie....

Cat despre postarea mea la locul de intalniri,ea a fost facuta tocmai pentru ca sa imi aduca cineva si mie o cheie la locul de intalnire.Din pacate nu a avut nici unul dintre cei 10 care au venit.

Si tu ai zis ca aduci abtzibilduri cand puteai sa postezi la sectiunea de abtzibilduri...=))

Link to comment
Share on other sites

Si tu ai zis ca aduci abtzibilduri cand puteai sa postezi la sectiunea de abtzibilduri...=))

nu fi rau!

-------------------------------------------

Cred ca vrei sa fie o sectiune de intrajutorare intre veterani pe probleme tehnice.Mie mi s-a parut initial ca vrei sa fie pt toata lumea de pe forum si d-asta am zis ca mai e.

Pai eu am zis asa:

Din ciclul "sa o facem(adica reparam) batraneste" :biggrin: ,...

Credeam ca am fost destul de clar...

In fine, deviez de la subiect. Cum am mai spus, daca adminul considera ca am facut o gresala cu topicul asta, nu e nicio problema din partea mea sa-l stearga.

Numai bine :scooter:

Link to comment
Share on other sites

nu fi rau!

nu sunt rau,doar pus pe glume.Daca te-am suparat scuza-ma te rog.

In alta oirdine de idei si la subiect,mi-a dat Bogdan doi clestisori cu autoblocare cu care sper sa desfac maine niplurile spitelor.Am pus WD 40 pe ele sa le degripez.Sper sa-mi iasa.

Link to comment
Share on other sites

nu sunt rau,doar pus pe glume.Daca te-am suparat scuza-ma te rog.

In alta oirdine de idei si la subiect,mi-a dat Bogdan doi clestisori cu autoblocare cu care sper sa desfac maine niplurile spitelor.Am pus WD 40 pe ele sa le degripez.Sper sa-mi iasa.

Spor la treaba!

Banuiesc ca o sa lucrezi in balcon, ca in casa....ti-o furi!:blahblah1:

Cate spite ai reusit sa desfaci?

Link to comment
Share on other sites

Cate spite ai reusit sa desfaci?

12 plus una care s-a retezat =13

Imi vine sa le asasinez cu flexul pe toate si apoi sa cumpar altele.Mi-a mai venit o idee.Sa gasesc ceva cu flacara cu care sa le incalzesc (exclus aragazul ca ma omoara Cici). Poate se dilata in puii mei si se desfac. Acum au inceput sa se roteasca in jurul axei restul de spite de la roata spate.

Link to comment
Share on other sites

12 plus una care s-a retezat =13

Imi vine sa le asasinez cu flexul pe toate si apoi sa cumpar altele.Mi-a mai venit o idee.Sa gasesc ceva cu flacara cu care sa le incalzesc (exclus aragazul ca ma omoara Cici). Poate se dilata in puii mei si se desfac. Acum au inceput sa se roteasca in jurul axei restul de spite de la roata spate.

Af fi ideal sa le incalzesti. Vezi ca sunt lampi de benzina in comert. Ti-ar fi mult mai usor. Spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

12 plus una care s-a retezat =13

Imi vine sa le asasinez cu flexul pe toate si apoi sa cumpar altele.Mi-a mai venit o idee.Sa gasesc ceva cu flacara cu care sa le incalzesc (exclus aragazul ca ma omoara Cici). Poate se dilata in puii mei si se desfac. Acum au inceput sa se roteasca in jurul axei restul de spite de la roata spate.

Da' de ce nu te duci frate la Rabinu'? Poate faci tu treaba in asa fel ca la final o sa te coste mai mult :down:

Link to comment
Share on other sites

Da' de ce nu te duci frate la Rabinu'? Poate faci tu treaba in asa fel ca la final o sa te coste mai mult :down:

Pai cam intr-acolo se indreapta lucrurile.Pana acum am cumparat WD 40, am rupt o spitza si am mutilat vreo trei nipluri.Cred ca spitele care se invart deja in jurul axei trebuiesc schimbate.Daca mai cumpar si lampa pe benzina........:mega_shok:

Link to comment
Share on other sites

Pai cam intr-acolo se indreapta lucrurile.Pana acum am cumparat WD 40, am rupt o spitza si am mutilat vreo trei nipluri.Cred ca spitele care se invart deja in jurul axei trebuiesc schimbate.Daca mai cumpar si lampa pe benzina........:mega_shok:

Am eu o lampa de benzina , daca iti trebuie.

Nu stiu cit mai are butelia in ea , dar costa 4 sau 5 roni o butelie.

Da un semn daca vrei sa ti-o dau.

Link to comment
Share on other sites

Am eu o lampa de benzina , daca iti trebuie.

Nu stiu cit mai are butelia in ea , dar costa 4 sau 5 roni o butelie.

Da un semn daca vrei sa ti-o dau.

merci Danutz,

daca nu ai nevoie de ea anul asta te rog sa o aduci Joi la Pui de urs.O sa plec o saptamana din Bucuresti si ma ocup de jante cand ma intorc (dupa Craciun)

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o nelamurire. Am bagat motorul la iernat si acum nu stiu cum e mai bine sa fac in ceea ce priveste pornirea lui peste iarna. Adica e mai bine sa-l pornesc macar o data pe luna sau mai bine sa-l las nepornit timp de 3 luni?

As vrea sa stiu daca sunt mai nocive pentru motor primele rotatii la rece, pe frig, atunci cand uleiul este gros si nu exista ungere, sau este mai nociva nepornirea motorului timp de 3 luni?

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...