Dan @ Popescu Adaugat pe 27 Martie, 2013 Share Adaugat pe 27 Martie, 2013 Nu in uleiuri, legat de intregrarea Romaniei in U.E. Ia zi Pedros te pricepi si la UIE ? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 27 Martie, 2013 Share Adaugat pe 27 Martie, 2013 Bine ca intalnirea este mai pe la mijlocul verii. S-o topi pana atunci ! Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 31 Martie, 2013 Share Adaugat pe 31 Martie, 2013 Care ai o pompa de aerisit frane? Nu am frana deloc pe spate iar sambata expira ITP-ul. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Adaugat pe 31 Martie, 2013 Share Adaugat pe 31 Martie, 2013 Care ai o pompa de aerisit frane? Nu am frana deloc pe spate iar sambata expira ITP-ul. Ce dracu faci cu pompa? Vino maine seara la garaj si le aerisim clasic. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan45 Adaugat pe 31 Martie, 2013 Share Adaugat pe 31 Martie, 2013 nu stiu cam ce pompa tiar trebui. cred ca e simplu sa le aerisesti Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 pompa de vid, la unele motoare daca ai aer in pompa de frana e destul de dificil sa o aerisesti clasic. folosesti un furtun mai lung, transparent si tragi cu gura Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nx650 Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Stie cineva de unde se poate cumpara un distribuitor dublu de ulei pentru ungatoarele automate de lant Scottoiler de la Louis? (cel care unge pe ambele parti roata de lant condusa) Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 La mine nu merge clasic.Ma duc la un service. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 2 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 2 Aprilie, 2013 Am fost la service. Super baieti.Si nu mi-au luat bani, doar cate-o bere. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Adaugat pe 2 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 2 Aprilie, 2013 Stie cineva de unde se poate cumpara un distribuitor dublu de ulei pentru ungatoarele automate de lant Scottoiler de la Louis? (cel care unge pe ambele parti roata de lant condusa) http://www.scottoiler.com/uk/Accessories/Dual-Injector-+-FREE-T-SHIRT/flypage.tpl.html Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ely_2oo4 Adaugat pe 2 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 2 Aprilie, 2013 http://www.scottoiler.com/uk/Accessories/Dual-Injector-+-FREE-T-SHIRT/flypage.tpl.html http://motorai.ro/scottoiler-dual-injector--product--10003162 sau http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003162&lang=en nu e ceea ce cauti? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nx650 Adaugat pe 3 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 3 Aprilie, 2013 http://motorai.ro/scottoiler-dual-injector--product--10003162 sau http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003162&lang=en nu e ceea ce cauti? Da, asta este... vad ca e un accesoriu destul de scump. Multumesc mult domnilor. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Adaugat pe 11 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 11 Aprilie, 2013 Are cineva un tub de plastic de acceleratie, cel pe care sunt agatate cablurile de acceleratie pe ghidon? Imi trebuie pentru o Honda CB 500 de prin '95 dar tuburile astea sunt cam universale. Diametrul ghidounului e de 22 mm. Bineinteles contra cost. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan_pedala Adaugat pe 11 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 11 Aprilie, 2013 Am io...trimit moka, lasa-mi adresa pe PM! Cado! Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Adaugat pe 11 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 11 Aprilie, 2013 Am io...trimit moka, lasa-mi adresa pe PM! Cado! Multumesc domnu Ivan. Crezi ca poti sa-mi trimiti o poza ca totusi sa nu mi-l trimiti degeaba. Vreau sa vad locasul unde se agata cablurile. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan_pedala Adaugat pe 11 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 11 Aprilie, 2013 Incerc abia miine sa trimit o poza, doua...dar abia acum am vazut ca mansonul are doar un singur suport/locas pentru pastila cablului, nu doua! Daca te satisface, insist sa-l fac sa stea sa-l pozez! Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Adaugat pe 12 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 12 Aprilie, 2013 Incerc abia miine sa trimit o poza, doua...dar abia acum am vazut ca mansonul are doar un singur suport/locas pentru pastila cablului, nu doua! Daca te satisface, insist sa-l fac sa stea sa-l pozez! Pai nu e bun. Imi trebuie pentru doua cabluri. Multumesc oricum. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dejavu Adaugat pe 23 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 23 Aprilie, 2013 Carburatoare si Jigloare Anul trecut am schimbat filtrul de aer, negasind original(e din burete dat cu spray de ulei) am luat K&N. Prima observatie: rama de cauciuc a filtrului(ca un cheder de etansare) s-a umflat asa de tare ca a fisurat cutia filtrului(air box) in mai multe parti. A doua: in sezonul trecut mi s-au infundat jigloarele de relanti(0.4) de cel putin trei ori, Acum le-am gasit iar infundate. Asta vara daca nu mergeam cu motorul mai mult de o saptamana , pornea balbait si nu-sj mai revenea. Jigloarele formeaza in cap un fel de mazga albiciosa care in stare uscata arata ca pasta de dinti dintr-o periuta insuficient clatita. Am verificat: filtrele/sitele din rezervor, cele din capul tijelor robinetului, filtru/sita din rampa de alimentare a carburatoarelor, rezervorul(e din plastic/polietilenic, carburatoare desfacute complet si totul e curat. Am scos benzina din rezervor, prin furtunul carburatoareor , inr-o sticla si dupa 3 luni e curata fara depuneri. Ieri am scurs rezervorul si benzina e curata.Acum o sa schimb air box-ul si filtrul cu unele originale. Incerc sa atasez o poza cu jigloarele(am poze cu mai multe parti din carburator daca e nevoie) Astept solutii tehnice ! Poza jigloare Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 23 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 23 Aprilie, 2013 Zona crepusculara!!! Am avut la trei motoare filtre KN sau similar DNA. Nu am avut nicio problema, folosite 90000 km si 46000 km. Nu-mi dau seama care este sursa raului. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Adaugat pe 24 Aprilie, 2013 Autor Share Adaugat pe 24 Aprilie, 2013 Filtrele de aer facute din burete se folosesc in special la enduro, unde motoarele nu "mananca" decat noroi, praf si apa. Nu vad de ce n-ar fi bune si pentru motoarele de strada. Filtrul din burete trebuie spalat periodic. La motoare de strada, macar o data pe an. Cel mai simplu, filtrul se inmoaie si se spala cu apa calda si detergent. Ulterior se unge cu ulei sau mai bine cu spray special pentru filtre din burete. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Adaugat pe 24 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 24 Aprilie, 2013 Carburatoare si Jigloare Anul trecut am schimbat filtrul de aer, negasind original(e din burete dat cu spray de ulei) am luat K&N. Prima observatie: rama de cauciuc a filtrului(ca un cheder de etansare) s-a umflat asa de tare ca a fisurat cutia filtrului(air box) in mai multe parti. A doua: in sezonul trecut mi s-au infundat jigloarele de relanti(0.4) de cel putin trei ori, Acum le-am gasit iar infundate. Asta vara daca nu mergeam cu motorul mai mult de o saptamana , pornea balbait si nu-sj mai revenea. Jigloarele formeaza in cap un fel de mazga albiciosa care in stare uscata arata ca pasta de dinti dintr-o periuta insuficient clatita. Am verificat: filtrele/sitele din rezervor, cele din capul tijelor robinetului, filtru/sita din rampa de alimentare a carburatoarelor, rezervorul(e din plastic/polietilenic, carburatoare desfacute complet si totul e curat. Am scos benzina din rezervor, prin furtunul carburatoareor , inr-o sticla si dupa 3 luni e curata fara depuneri. Ieri am scurs rezervorul si benzina e curata.Acum o sa schimb air box-ul si filtrul cu unele originale. Incerc sa atasez o poza cu jigloarele(am poze cu mai multe parti din carburator daca e nevoie) Astept solutii tehnice ! Uita-te cu atentie in interiorul rezervorului, daca l-ai demontat si golit si vezi daca nu observi urme de "pasta de dinti" in interior. Eventual lasa-l mai mult timp cu bushonul deschis sa se usuce bine la interior si uita-te dupa aia cu atentie. Eu am gasit intr-un rezervor de Honda CB 500 din 1996 exact ce numesti tu "pasta de dinti" care de fapt e un oxid de zinc ce se formeaza in timp in rezervor. Cine stie unde gasesc un kit de reparatie pentru o pompa de frana fata de la o Honda CB 500 1996? Sau poate o pompa de frana cu totul, SH? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dejavu Adaugat pe 24 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 24 Aprilie, 2013 Carburatoare si Jigloare Multumesc celor care au incercat sa ma ajute ! Raspuns: Bogdan Harea - Crepusculara sau nu asa nu pot s-o rezolv. ZigZag - E un endura touring cu care am mers 95% pe asfalt, fara praf, noroi,...., am spalat filtrul de burete dar am luat un Airbox nou original cu filtru montat in el Toni: Azi am reverificat rezervorul si e curat. efectul de care spuneai tu "oxid de zinc" crezi ca se poate intampla si la un rezervor din polietilena ? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Adaugat pe 25 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2013 Carburatoare si Jigloare Multumesc celor care au incercat sa ma ajute ! Raspuns: Bogdan Harea - Crepusculara sau nu asa nu pot s-o rezolv. ZigZag - E un endura touring cu care am mers 95% pe asfalt, fara praf, noroi,...., am spalat filtrul de burete dar am luat un Airbox nou original cu filtru montat in el Toni: Azi am reverificat rezervorul si e curat. efectul de care spuneai tu "oxid de zinc" crezi ca se poate intampla si la un rezervor din polietilena ? Nu cred. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Adaugat pe 5 Noiembrie, 2013 Share Adaugat pe 5 Noiembrie, 2013 In iarna asta vreau sa pun atas la jafoneza, care ma ajuta cu imaginatia, schite si alte alea. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ely_2oo4 Adaugat pe 6 Noiembrie, 2013 Share Adaugat pe 6 Noiembrie, 2013 In iarna asta vreau sa pun atas la jafoneza, care ma ajuta cu imaginatia, schite si alte alea. Sper sa iti fie de folos ... Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts