Mergi la conţinut

Kawasaki Versys


Recommended Posts

Ca sa-ti clarific nemultumirea modului meu de exprimare, si sa-ti tai orice avant in a-mi da lectii de fizica:

Am intrat pe A2 cu plinul facut, am mers aproximativ 100km cu viteza de 200km/h(deci in 30 minute am ajuns la benzinarie), si am bagat 7 litri.

Inteleg ca ai facut profil uman, dar sunt chestii elementare mai baiatule.

Ma duc sa ma dau cu mobra, e prea frumos afara ca sa ma cert cu tine.Vezi ca ti-am retinut numarul.

Nu pot sa iti dau lectii de fizica, dar uite una de gramatica: virgula din constructia bolduita mai sus nu isi are rostul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu vrei sa spui ca la 200km/h ai consum de 7% ?

in primul rand ma indoiesc ca motoreta atinge real 200km/h (nu cred ca atinge 190 pe gps), in al doilea rand ma indoiesc ca poate consuma la 200km/h 7%.

nu zic ca modelul asta de kawa nu e un motor super. e frumos, imi place cum arata si am auzit de la posesori numai lucruri de bine despre el, dar sa nu exageram cu laudele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu folosesc GPS pe motoreta, 200 maxim am vazut pe bord.Nu pot sa ma cert cu voi pentru a-mi sustine niste fapte, am incercat sa fiu foarte sincer in ce am scris.

Asa ca inchei prin rugamintea de a ignora datele consumului motocicletei.Sunt un prost, nu stiu sa calculez.

Numai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa acopar cat mai multe impresii acumulate de-a lungul kilometrilor cu ea, o iubesc, daca as avea bani mi-as cumpara toate culorile.

Nu prea se pupa declaratia de mai sus cu topicul de vanzare. De ce vrei sa scapi de ea totusi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, au unii un tupeu...

Tati asta de se da cu 200 pe autostrada si consuma 7%, cand vrei sa ne vedem prin Bucale si sa imi arati cat iti consuma mobra la mers sportiv dintr-un cap in altu'?

Sau cand vrei sa ne vedem pe un forestier sa imi arati cum se descurca "doualpurpouseul" dincolo de asfalt?

Repet, au unii un tupeu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi si o dovada ca motoreta e in regula, nu o vindeam decat din motive financiare.Nu inteleg, de ce trebuie sa ma justific atat?inseamna ca toti cei care vand motorete aici au vreo buba sau vor neaparat sa scape de ele.Eu nu mai scriu nimic, am vrut sa particip la conversatia despre versys, dar se pare ca devine totul f personal.

Bai nene, au unii un tupeu...

Tati asta de se da cu 200 pe autostrada si consuma 7%, cand vrei sa ne vedem prin Bucale si sa imi arati cat iti consuma mobra la mers sportiv dintr-un cap in altu'?

Sau cand vrei sa ne vedem pe un forestier sa imi arati cum se descurca "doualpurpouseul" dincolo de asfalt?

Repet, au unii un tupeu...

Acum, dar daca am dreptate imi faci plinul.Daca citesti atent, am zis ca de offroad nu poate fi vorba.Ce dreacu tre sa va traduc asa.

Deci?Eu am tupeu sa ne vedem acum.TU??

Iar pe siteul kawa la versys nu scrie nimic de dual purpose.de unde ai scos-o?este motoreta de asfalt.nu cred ca a sustinut nimeni altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, dar daca am dreptate imi faci plinul.Daca citesti atent, am zis ca de offroad nu poate fi vorba.Ce dreacu tre sa va traduc asa.

Deci?Eu am tupeu sa ne vedem acum.TU??

Aaa, buna asta. Tu ai un ceas? Ai o slujba? Discutam si ne vedem intr-una din zilele de weekend.

Cat despre off... ideea ta nu era ca e cam acelasi lucru cu Versysu sau cu 500-le? Ca io asa am receptionat-o p-aia cu infantilismu... Daca ideea era alta, scuze, poate o explici.

LE Vad ca e chiar "Sport". Cel putin pentru americani. Haha. Ia vezi ce zice importatoru' oficial din Romanica, tara in care convietuim, din pacate:

http://kawasaki.unitedmotors.ro/motociclete/dual-purpose-13.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu ne mai certam degeaba, am scris despre motoreta mea, am ajuns sa ma cert cu voi pe nimicuri, daca e de offroad, daca v-am mintit la consum... eu nu inteleg, de ce as fi facut asta?In anuntul meu de vanzare, scrie detalii tehnice, an km..nu am laudat-o.Cand am inceput sa scriu dimineata despre mobra, sincer am si uitat ca e la vanzare aici.ORICUM NU SUNA NIMENI e la 3200 de euro mi se pare, cum ziceam transalpe si gixere pt toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@speedy.k : in mai multe posturi (si te rog, nu ma pune sa caut, nu asta e scopul) te tot legi de comportamentul pe offroad al mobrei asteia. stiu ca intr un anunt de vanzare al unei astfel de mobre la fel a denaturat discutia. de ce ?

tu ai un kle. sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. iti si place sa iesi pe offroad. nu toti sunt asa. unii vor altfel de comportament, poate alta pozitie si incearca diferite lucruri. tie iti palce offroadul, dar asta nu trebuie sa devina regula. Eu de exemplu sunt de parere ca mobrele ss nu au ce cauta pe strada, dar nu are sens sa o zic de fiecare data cand se vinde una. este o conceptie proprie nu o regula.

am sa ma dau ca exemplu pe mine: am avut africa twin. nu mi-a ars de offroad prea mult, mi-a placut mai mult sa fac distante mari, sa stau confortabil, sa am 6 viteze. am vandut africa si mi-am luat dl650 desi vroiam musai transalp de 700. kawa mi-a placut mereu ca aspect dar nu s a intamplat sa gasesc una si sa imi pice cu tronc atunci cand aveam banii in buzunar.

exista o categorie de oameni pentru care motorul asta e super. ai pozitie buna, ca pe enduro touring, ea se comporta pe strada ca un sport tourer, ii pui bagaje si pleci in calatorie, ajungi la destinatie, parchezi, lasi totul in camera/cort si dupa aia rupi niste sperpentine pentru ca stie sa fie si sportiva, are o super manevrabilitate si se preteaza si la asa ceva.

sunt multi carora le place asfaltul. sunt multi care prefera sa se dea pe curbe cu asfalt ca in palma si nu pe coclauri.

omul a avut niste bani si a vrut o anumita mobra. si ar fi permis cred si transalp, si bmw, si kle daca isi propunea, dar el a ales asta. o vinde. de ce ? treaba lui ... poate ii palce sa experimenteze, poate vreau sa o schimbe cu altceva pana hotaraste la ce fel de mobra se opreste.. faptul ca cinva vinde o mobra repede nu inseamna nimic si nu inseamna ca mobra nu e buna. presupun ca problemele pot fi depistate de un mecanic adus de cumparator, dar nu avem nici o dovada si e absurd sa speculam.

un amic si a luat un sv650 cu 3000km la bord. mobra era stikerita ducati, ca primul cumparator vroia ducati dar a crezut ca se amageste cu un sv.. i a placut mobra, nu avea nimic sa ii reproseze dar a dat-o si a luat monster. asa o fi si omul nostru..

ca mobra nu consuma 7% la 200km la ora stim toti, dar faptul ca nu face offroad e irelevant... e o super mobra pentru ceea ce e facuta sa faca. pe genul asta de mobra m-as duce la serviciu in fiecare zi, m-as plimba la sfarsit de saptamana si o data pe an as face o vacanta moto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, in sfarsit un om temperat, care sper sa ne mai calmeze.Imi cer scuze daca am scris 7 la suta si am mintit, a fost fara intentie, si va garantez, nu stiam ca voi starni asemenea reactii.

Voi face o proba mai detaliata, acum si eu sunt f curios. inca o data imi cer scuze, intentiile mele erau cu totul altele.Daca e sa o vand, clar imi iau tot versys cand fac rost de bani.Daca nu, mi-e bine si asa:D

Va salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Ai dreptate in privinta "pasiunii" mele pentru partea de off a Versysului. Asta vine pe de o parte din faptul ca mai multa lume a tot incercat sa ma convinga ca e "urmasul" KLE-ului cu care eu nu vad nicio legatura si pe de alta parte din parerea de rau ca s-a scos KLE-ul din fabricatie.

Parerile mele sunt pareri si mi le exprim. Dar daca tu esti de parere ca ele au deturnat diverse topicuri pot sa-mi infranez pornirea de a le exprima in scris de fiecare data cand mi se pare mie ca au legatura cu discutia. Asta nu-i o problema.

In alta ordine de idei, am inteles ca nu prea e voie sa se discute pe topicurile de vanzari decat starea tehnica a obiectului scos la mezat, nu despre pret, despre ce "lauda" vanzatorul la obiect, etc (nicio legatura cu Versysul asta de vanzare, nici nu m-am uitat la anunt). Nu stiu daca am inteles bine. Daca da, inseamna ca nu mai comentam nimic pe topicurile de vanzari, ca nu isi poate da nimeni semaa de starea tehnica doar dupa niste poze. Eu am tendinta de a ma exprima cand vad ca cineva incearca sa vanda o bicicleta cu 3000 de euro, gandindu-ma ca exista oameni care s-ar putea intepa din nestiinta. Dar, repet, daca asta e regula sectiunilor de vanzari, asta e, ma abtin si de la asta.

Ce nu pot eu pricepe e de ce se sare atat in sus cand discutam, chiar si mai aprins, pe teme motociclistice, dar se tolereaza discutii interminabile, fara subiect si predicat, fara argumente despre tot felu' de subiecte fara nicio legatura cu motociclismul. Gen animale, femei, casnicii, sex, betie, si altele. Si aceeasi nedumerire in privinta anunturilor de vanzari non-motociclistice. Gen: aparate de ras, linguri de 7000 de euro, masini si alte prostii.

Scuze pentru offtopicul asta, daca considera careva ca trebuie sters sa-l stearga dupa ce-l citeste. Cele de mai sus nu sunt decat niste pareri si niste nedumeriri ale mele, asta nu inseamna ca nu inteleg sa respect regulile unui forum privat sau sa dau curs sugestiilor decent exprimate ale oamenilor care se ocupa de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, in sfarsit un om temperat, care sper sa ne mai calmeze.Imi cer scuze daca am scris 7 la suta si am mintit, a fost fara intentie, si va garantez, nu stiam ca voi starni asemenea reactii.

Voi face o proba mai detaliata, acum si eu sunt f curios. inca o data imi cer scuze, intentiile mele erau cu totul altele.Daca e sa o vand, clar imi iau tot versys cand fac rost de bani.Daca nu, mi-e bine si asa:D

Va salut.

sa iti zic de ce nu te am crezut eu: mie mobra imi ia 4.3 la mers decent si de plimbare, imi a 5 la mers normal, si la croaziera cu 150 mi-a luat si 8 (dar aveam bagaje). cei 150 erau de fapt un 140 in realitate sau chiar un 135+ (citind gps ul).

eu am dus mobra pana in 195 pe ceasu ei , dar nu as tine viteza asta pentru 100km. nu am vazut in viata mea o mobra care sa scoata o asemenea performanta (200 constant pe 100km si doar 7 litri consumati). daca la plecare ai pus benzina cu mobra verticala si ochi si la final cu ea pe cricul lateral si nu atat de plin, eroarea poate fi mare...

cei 200 pe ceas nu ii neg, dar ne mintim toti. cei 200 pe ceas cred ca sunt un 180 reali (sau 197 cat zice producatorul)

e firesc sa ne laudam mobrele, si eu o fac:D , dar in limite mai decente :)

eu cu viteza maxima am mers in germania si in timp ce stateam dupa parbriz ma gandeam: si daca acum plezneste ceva? asa ca am lasat-o moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, in sfarsit un om temperat, care sper sa ne mai calmeze.Imi cer scuze daca am scris 7 la suta si am mintit, a fost fara intentie, si va garantez, nu stiam ca voi starni asemenea reactii.

Voi face o proba mai detaliata, acum si eu sunt f curios. inca o data imi cer scuze, intentiile mele erau cu totul altele.Daca e sa o vand, clar imi iau tot versys cand fac rost de bani.Daca nu, mi-e bine si asa:D

Va salut.

Pe tine n-am vrut sa te enervez, ceea ce mi se intampla cu cate unu', recunosc; ba chiar m-am abtinut sa raspund dimineata cand am vazut primul tau post de pe topicul asta. Oricum raman dornic sa ne vedem intr-o zi ca sa schimbam pareri despre Versys, sa facem o tura impreuna prin Bucuresti sau pe-afara ca sa-mi completez si eu parerea despre mobra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@speedy: nu m am legat de faptul ca ai comentat, nu asta era scopul, ci de faptul ca insisti pe partea de offroad. daca era o abatere, iti dadeam PM si iti mentionam asta, nu e cazul, sau cel putin, daca nu ne amenintam si jignim, zic sa lasam discutiile sa curga liber.

iti zic sincer ceva: cand ma uit la mobra mea de acum, ma multumeste pe deplin, DAR sunt si la mine pitici pe creier si regret multe dintre tehnologiile vechi : un cadru teapan pe care sa pui un crashbar eficient pe care eventual sa pui si bagaje, protectii din fabrica pentru franele spate, gidaj de lant, mai putin plastic, faptul ca daca ai scapat-o se fac tandari carenele, faptul ca e mult mai compacta si orice surubareala necesita multa munca pentru "dezbracatul" mobrei.... dar sunt de parere ca nu schimbam multe si ca vrem nu vrem, o sa fim obligati sa imbratisam evolutia :)

fireste, unii opreaza sa pastreze tehnologia veche dar rezistenta (ii admir pe cei care o fac desi isi permit mult mai mult), dar discutiile de genul : dar asta nu face offroad, sunt (parere personala!!!) echivalente cu ce bmw seria 1, ala nu are portbagaj, mai bine un logan, are portbagaj macar. am exagerat comparatia.

urmasul lui kle ? poate ca DA , in cazul in care kawa decide sa migreze spre ceoncepte orientate sport.... in aceleasi conditii daca pe un logan pui roti mai mari si le scoti in afara caroseriei, il cobori din suspensie, ii pui motorul in spate, schimbi sasiu, treci pe motor in 6 cilindri, etc, in ceva generatii obtii o masina de curse :) ..

kle se poate sa fie din alta clasa, nu imi pasa sincer :D, important e sa facem km mai multi :)

de asta, ce zici , participi la topicul cu km pe an ? stiu ca ti se parea o prostie dar de ce nu, e un joc, mai acoperim temele despre sex

scuze pentru offtopic

ps : DA , plimbari impreuna mi se par ok, eventual cu plinul facut la plecare, cu asfalt, curbe, o secventa de macadam, nimic hard core:), si pareri la sfarsit. fiecare pe mobra lui. ar fi si super educativ ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

kle se poate sa fie din alta clasa, nu imi pasa sincer :D, important e sa facem km mai multi :)

de asta, ce zici , participi la topicul cu km pe an ? stiu ca ti se parea o prostie dar de ce nu, e un joc, mai acoperim temele despre sex

scuze pentru offtopic

ps : DA , plimbari impreuna mi se par ok, eventual cu plinul facut la plecare, cu asfalt, curbe, o secventa de macadam, nimic hard core:), si pareri la sfarsit. fiecare pe mobra lui. ar fi si super educativ ...

Am priceput toata argumentatia.

La faza cu km. anual nu pot sa ma bag, in afara de faptul ca nu vreau, mi se pare aiurea sa ne laudam. Deci nu pot pentru simplul fapt ca mie nu-mi merge km.-jul din cauza unei defectiuni la butucy=ul rotii fata, s-a ciobit rahatu' ala de lamela de pe butuc care angreneaza melcul. Asa ca nu pot sa dovedesc nimic. Km. parcursi mi-i calculez aproximativ pentru cele necesare (schimb de ulei etc.) dupa ceasurile prietenilor de drumetii + o aproximare a distantelor acasa-munca. Asa am aflat ca am parcurs cu KLE-ul in primul an (incomplet) vreo 13.000 iar in al doilea vreo 15.000. Acum sunt in al treilea, dar nu prea am sperante de a ma mai apropia de sumele alea din motive de criza financiara acuta.

A, si referitor la plimbari, putem executa si un swing, daca e toata lumea dispusa. Dar asta dupa ce o sa reusesc sa-mi innoiesc placutele de frana si uleiul, ca inca ma lupt cu preturile...

Oricum, la prima iesire mai serioasa care sa includa de toate (autostrada, serpentine, macadam bun, etc) o sa anunt pe forum, doritorii sunt asteptati. In cel mai rau caz va invit de pe acum la intalnirea anuala "KLE-istii & Friends" (devenita mai mult Friend decat KLE-isti in ultima vreme) care va avea loc undeva in jur de 1 August pe Transalpina. Un drum complex, zic eu, nemaivorbind de obligatoriile focuri de tabara condimentate cu diverse produse alimentare solide si lichide. Amanunte mai exacte in apropierea datei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

...

multumesc pentru medierea acetui topic!

Oricand.De obicei sunt miercurea pe la arc.

sper sa ajung si eu miercurea asta sa schimbam doua pereri.

Discutia despre acest model de motocicleta in afara de @ Malmsteen si @gaxel care au spus impresii cu bune si rele, si pareri la obiect iar incepe sa denatureze. Cate despre ce spunea @Malmsteen referitor la consum in primele mii (2000) motorul avea un consum destul de mare care a scazut simtitor de atunci incoace. In functie de kitul de lant avut pe moto se poate merge cu 200km/h+ cu un consum de aproape 7% (putin peste, un maxim facut de mine la 180km/h de + 0,6%, turatie de 8200-8800).

Dovada e tipul(grecul) de aici:

Cat despre ce se poate face in trafic cu acest tip de moto:

si spune si propietarul ca dupa un an face cu un plin (19l) 250 km oras (7,6%) si 300km afara (6,3% mult avand in vedere ca la mine consumul a iesit 350 km (cu strans din 3 litere, pentru ca licarea "becul" la benzina) adica 5,5%)
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic

nu dau nici un warn, doar am sters si editat...

va rog, fara amenintari, fara jigniri pe cat se poate. am incercat sa curat topicul, daca mai e nvoie reitesc maine. hai sa fim civilizati. exista antipatii, exista contradictii , dar nu se rezumam la amenintari gen "sa nu ne intersectam"

vreti sa dati pumni :invitatie pe pm unde eu nu pot citi, va spargeti nasurile sau ce vreti voi si pace buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...