lexysexy Adaugat pe 27 Decembrie, 2010 Share Adaugat pe 27 Decembrie, 2010 salutare ...cine ma poate ajuta si pe mine cu cateva raspunsuri... am un 929 si la ralanti oscileaza turatia 1300 rpm o accelerez ramane la 1500 cateodata scade la 1300 cateodata nu.. care ar fii problemele? bujii? clapete acceleratie? cablu acceleratie?injectoare~? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 27 Decembrie, 2010 Share Adaugat pe 27 Decembrie, 2010 Bujii si/sau injectie. Clapetele nesincronizate nu dau asemenea probleme. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Adaugat pe 28 Decembrie, 2010 Autor Share Adaugat pe 28 Decembrie, 2010 cand spui injectie la ce te referi? la tot ce tine de injectie? am pornit-o si ieri si nu a facut asa... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Adaugat pe 2 Ianuarie, 2011 Autor Share Adaugat pe 2 Ianuarie, 2011 alta intrebare.....nu porneste electroventilatorul in carte scrie ca termostatul incepe sa se deschida de la 82 83 de grade si pe la 90 e total deschis dar la mine nu.....a ajuns la 100 de grade si nu a pornit Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 3 Ianuarie, 2011 Share Adaugat pe 3 Ianuarie, 2011 Da, injectie - mai multe probleme. Ori s-au infundat injectoarele ori este benzina proasta la tine in rezervor, si veche pe deasupra. Ori este ceva si mai nasol la pompa... deci diversi factori. Termostatul este de fapt un fel de supapa cu o pastila de ceara si un arc care da drumul circuitului de racire prin radiator, electroventilatorul este declansat de o termocupla si ar trebui sa porneasca la cat scrie in carte dar daca o ia cu un grad doua mai tarziu nu te speria. Deci termostatul este ceva iar ventilatorul este altceva. Nu termostatul declanseaza pornirea ventilatorului. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Adaugat pe 3 Ianuarie, 2011 Autor Share Adaugat pe 3 Ianuarie, 2011 ok.am inteles akum.chestia e ca a ajuns la 100 de grade si nu a pornit...nu a pornit ventilatorul...asta la cate grade tre sa porneasca? cum aflu daca termostatul deschide la cat zice in carte? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 3 Ianuarie, 2011 Share Adaugat pe 3 Ianuarie, 2011 Asa, si? Las-o pana porneste. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Adaugat pe 5 Ianuarie, 2011 Autor Share Adaugat pe 5 Ianuarie, 2011 ok..incerc asta si pe urma te tin la curent salutere salutare...revin cu vesti bune ca sa zic asa...azi i-am dat iar cheie,am stat am stat s-a incalzit 83 de grade 84 am pus mana pe radiator era caldutz a inceput sa scada temperatura 83 82 81 am pus mana pe radiator si era cald cald..a inceput sa creasca 100 101 102 103 104 a pornit electroventilatorul..deci functioneaza amandoua si termostatul si electroventilatorul . acum sunt multumit in privinta asta,ma mai seaca treba cu oscilatia.acum sincer cauze pot fii multe...bujii pt ea iridium cam 400 lei setul chiar mai mult...nu prea am bani ca sa iau un set si sa nu fie de la bujii.....ma seaca grav Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Adaugat pe 1 Februarie, 2011 Autor Share Adaugat pe 1 Februarie, 2011 salutare . cine ma ajuta si pe mine cu 2 probleme ? 1- vreau si eu ideei pentru semnalele fata...la mine sunt 2 mari prostii sau hidosenii 2-imi lipseste curelusa de pe seaua pasagerului.unde o pot gasii? pentru ambele probleme o sa revin cu poze in curand. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.