Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

sarapicaso.@yahoo.com

vand Suzuki Tlr 1000

Recommended Posts

Nu stiu de ce TLR-urile sunt atat de ieftine la noi. Nu ar trebui, sunt mobre foarte bune, rare si super-echipate pentru generatia lor (si mai ales pentru Suzuki). Dar deh, nu prea are lumea cultura moto la noi...

Bafta la vanzare!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce TLR-urile sunt atat de ieftine la noi. Nu ar trebui, sunt mobre foarte bune, rare si super-echipate pentru generatia lor (si mai ales pentru Suzuki). Dar deh, nu prea are lumea cultura moto la noi...

Bafta la vanzare!

Nu vreau sa comentez pretul ,pentru ca nu se face.Dar ce intelegi tu prin foarte ieftina..motocicleta este in cel mai fericit caz din 2003..sau poate 1998..cand a inceput productia.Autorul nu a binevoit sa mentioneze,un aspect important ..zic eu.Nu are 145 de cai cum a scris, ci 135.Este foarte grea..vreo 200 de kg uscat. Personal prefer un GSXR 1000 din aceleasi an.Si faza cu super echipate pentru un suzuki ...fara comentarii.

Bafta la vanzare!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa comentez pretul ,pentru ca nu se face.Dar ce intelegi tu prin foarte ieftina..motocicleta este in cel mai fericit caz din 2003..sau poate 1998..cand a inceput productia.Autorul nu a binevoit sa mentioneze,un aspect important ..zic eu.Nu are 145 de cai cum a scris, ci 135.Este foarte grea..vreo 200 de kg uscat. Personal prefer un GSXR 1000 din aceleasi an.Si faza cu super echipate pentru un suzuki ...fara comentarii.

Bafta la vanzare!

Nenea, sa stii ca TL1000R este o motocicleta rara si cautata prin tarile cu traditie in motociclism. Poate ca nu e cea mai usoara si are "doar" 135 de cai (vorbim de anii '98-'99...) dar e un superbike "pur sange". Ceea ce nu se poate spune despre un GSX-R din aceeasi generatie. De ce? Pentru ca GSX-R a fost o motocicleta road-legal care s-a modificat pentru circuit. Cu TL-ul a fost exact invers: a fost creat de Suzuki pentru a concura in WSBK si a profita de regulamentul mai permisiv fata de motoarele in V. Au scos si o versiune "road legal" doar pentru a satisface acelasi regulament (care cere ca motocicleta cu care concurezi sa fie "de serie", chiar daca limitata). Iar faptul ca a murit dupa doar cativa ani de productie datoreaza din nou WSBK-ului, unde TL-ul nu a avut deloc succesul scontat, celelalte V-uri (Honda VTR si Ducati 916/996) batandu-l in mod regulat

Acum, eu nu stiu nici din ce an si nici cat de ingrijita este motoreta pe care o vinde baiatu' asta. Totusi, mi se pare un pret destul de mic pentru o asemenea motocicleta, care are totusi un anumit pedigree (si pe care nu o cumperi ca sa faci liniute cu gixxer-e K14 si Re unuri, ci ca sa te bucuri de ea pe un drum frumos).

Cheers!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nenea, sa stii ca TL1000R este o motocicleta rara si cautata prin tarile cu traditie in motociclism. Poate ca nu e cea mai usoara si are "doar" 135 de cai (vorbim de anii '98-'99...) dar e un superbike "pur sange". Ceea ce nu se poate spune despre un GSX-R din aceeasi generatie. De ce? Pentru ca GSX-R a fost o motocicleta road-legal care s-a modificat pentru circuit. Cu TL-ul a fost exact invers: a fost creat de Suzuki pentru a concura in WSBK si a profita de regulamentul mai permisiv fata de motoarele in V. Au scos si o versiune "road legal" doar pentru a satisface acelasi regulament (care cere ca motocicleta cu care concurezi sa fie "de serie", chiar daca limitata). Iar faptul ca a murit dupa doar cativa ani de productie datoreaza din nou WSBK-ului, unde TL-ul nu a avut deloc succesul scontat, celelalte V-uri (Honda VTR si Ducati 916/996) batandu-l in mod regulat

Acum, eu nu stiu nici din ce an si nici cat de ingrijita este motoreta pe care o vinde baiatu' asta. Totusi, mi se pare un pret destul de mic pentru o asemenea motocicleta, care are totusi un anumit pedigree (si pe care nu o cumperi ca sa faci liniute cu gixxer-e K14 si Re unuri, ci ca sa te bucuri de ea pe un drum frumos).

Cheers!

Suzuki a inlocuit GSX-R 750 cu TL1000R ..pentru ca sa revina la GSX-R 750. Pretul "destul de mic" ..mie mie se pare corect pentru o asemenea motocicleta in stare buna,se gasesc in Germania la banii astia. Banda scotch de pe carene,vizibila in poze ... poate iti da un indiciu .

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce TLR-urile sunt atat de ieftine la noi.

Pt ca e urata si e lipita cu banda adeziva si are rezervorul infundat?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Ca si fost posesor de TLR,modelul pt.USA....este o moto extraordinara,dar din pacate este cam prea rara pe la noi !!!

Nu se recomanda celor care au placerea bolnava de a tura motorul pt.zgomot si impresie,TLR-ul este V,adica la 4-5000 rpm rupe din asfalt,si se aude bine in mers,explodeaza puterea....fata de moto 4 in linie care trage liniar.

Chiar daca are numai 135 de CP sunt foarte nervosi...Oricum din punctul meu de vedere,nu conteaza caii motorului pus pe stand(CP)ci puterea la roata,adica cuplul,....cu ala pleci primul cand faci o liniuta,iar TLR-ul(106 N·m) at 7500 rpm) se apropie de cuplu de R1(106.6 N·m (78.6 ft·lbf) @ 10,500rpm)(wikipedia)

Pacat ca nu prea avem drumuri pt.ea !!

PS:cea din poze a fost scapata jos,acolo se crapa carenele,acolo este "ram-air"-ul,in rest culorile sunt cele originale.

Vanzatorul ar putea sa dea mai multe detalii,km,trecut,etc si la banii aia chiar e pret bun. !!Bafta la vanzare !! :thumbup:

...... e lipita cu banda adeziva si are rezervorul infundat?

Se repara relativ ieftin,ce este sub carene conteaza !!! :read:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

dar dc nu lasati voi omul sa vanda ce are si comentati la jucaria lui?

De rai ce suntem,invidiosi :ranting: ,pe mine unul ma apucat nostalgia tineretii :wub: cand mergeam cu una asemanatoare !!.....in rest spor la vanzare !

:drinks: :drinks:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

asa este pe forumurile romanesti

daca o vopsea se spunea ca e cazuta si acoperit ceva nasol pe acolo :search:

Asa este pe toate forumurile, discutii in contradictoriu pe anumite teme - iar la cel de fata despre anunturi cu motociclete.

Acest TLR, chiar daca nu e revopsit se vede lesne ca e cazut si au fost afectate, in cel mai bun caz doar carenele.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

cadrul e fisurat,sudat si motorul merge inapoi cu 300 la ora :Jumpy:

Forumul pentru clarvazatori,ghicitori si utilizatori de raze gamma este in alta parte !! :geek:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

a fost un coment pt highheaven :thumbup:

Nu vad aluzia, pentru ca eram cat se poate de concret cu o cerinta cat se poate de simpla, spre deosebire de ramarca ta puerila.

cadrul e fisurat,sudat si motorul merge inapoi cu 300 la ora :Jumpy:

PLASTICE ZGARIATE DINTTR-O CAZATURA USOARA!

CALARETULE TI-A CERUT CINEVA PAREREA ....TINE-O PT. XJEGUL TAU!

Nu trebuie sa fi motociclist, nici macar biciclist ca sa observi ca plasticele nu sunt zgariate ci chiar lipsesc bucati intregi din ele, de aceea mi-am permis sa solicit o poza cu partea stanga.

Bafta la vanzare, insa cu atitudinea motocicletei "zgariate" cand se observa usor din poze cu totul altceva, nu o sa poti sa castigi increderea unor potentiali clienti pe un forum de motociclisti unde fiecare e liber sa-si exprime parerile.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×