Mergi la conţinut
  • 0

Probleme Bmw F650....


tryll

Întrebare

Salut, apelez si eu la, mai priceputii in mecanica, cu o problema la un F 650. Deci problema este cat de poate de simpla: una bucata BMW F650, in timpul mersului la relantii s-a oprit brusc si de atunci nu a mai vrut sa porneasca. Care ati mai patit sau care aveti cunostiinta despre asa ceva, va rog HELP!!! Orice idee, orice comentariu este bine venit. Multumec...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

Salutare, ca sa le iau in ordine: martorii din bord se aprind, are benzina, da scanteie.....nu porneste. Am desfacut carburatoarele, le-am curatat am incercat si cu bujii de pe una care merge (le-am pus calde). E posibil ca in timpul mersului sa sara de la punct? Adica sa sara distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Electromotorul invarte, iar cu alimentarea nu cred ca ar avea probleme, pentru ca am incercat sa o alimentez dintr-un bidon iar apoi puneam cu o seringa, benzina direct in carburator. Probabil o sa-mi spui ca in felul asta udam bujiile, curios cand le dadeam jos erau uscate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Electromotorul invarte, iar cu alimentarea nu cred ca ar avea probleme, pentru ca am incercat sa o alimentez dintr-un bidon iar apoi puneam cu o seringa, benzina direct in carburator. Probabil o sa-mi spui ca in felul asta udam bujiile, curios cand le dadeam jos erau uscate....

Pot fi mai multe cauze, se pare ca de la carburatie, daca zici ca scoteai bujiile uscate, inseamna ca intra benzina in camera de ardere, cred. Cel mai bine e sa o duci la un adevarat specialist in F650 , o sa-ti mai gaseasca si alte bube pe care e bine sa le repari acum, acasa, nu sa te lase pe drum ceva...

Noi , astia, profanii, ne mai pricepem, mai bajbaim, o mai nimerim aiurea, dar e o mare diferenta cu unul care chiar stie. Omul e patronul unui service auto si repara la fiare zi de zi. Daca vrei iti dau numarul lui de tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

salut!verifica daca nu ai probleme cu pana de la magneto;se poate ca aceasta sa se fi rupt si atunci sa decalat momentul aprinderi fata de momentul initial cu cateva grade;este un monocilindru cu un volant foarte greu care pe o decelerare poate forfeca pana magnetoului;distributia poate sari si ea de la punct dar in prealabil se aud zgomote ciudate la motor;multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

sal, am avut si eu un f 650,care tot asa sa oprit si nu a mai pornit.cind s-a oprit la mine s-a auzit si o pocnitura(o pliciuitura).am dat carburile jos si fara sa vreau am vazut ca unul din tuburile din cauciuc care leaga carburile de motor,era spart,dar era spart exact pe partea dinte ele,unde se observa f greu.cind mai desfaci moto arunca un ochi si la tuburile alea(apesi cu mina pe ele si te uiti atent).

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

dupa cum ti-am spus mai la inceput(volantul greu ce duce la forfecarea penei daca acesta nu a fost stans anterior corespunzator) moment decalat al aprinderi duce la nepornirea motorului;prelucreaza santul de pana si canalul volantului-o pana un pic mai lata si ai gatantia lucrari.multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...