Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

vladisto

vand Vand Dacia 1310 Model Export Canada 2.000 Lei

Recommended Posts

Dacia 1310 model export Canada

•2.000 LEI

•An: 1984

•KM: 37.634

•Stare: Inmatriculata RO (25 Sep - 1984)

•Caroserie: Sedan

•Carburant: benzina

•Putere: 54 CP / 40 KW

•Capacitate cilindrica: 1.289 cm³

Dotari masina: — Culoare: ALB, culoare metalizata, Radio/Cassette, Numar de locuri: 5, Aer conditionat: Fara Aer Conditionat, Numar de usi: Patru, Cutie de viteze: Manuala.

Alte detalii: Model export Canada (buson alimentare deasupra aripii stanga-spate, rezervor benzina in spatele banchetei, nu sub masina), berlina, km reali, culoare alb boreal, posesor nefumator, plus (inclus in pret) inca un rezervor benzina, o capota spate, un disc de ambreiaj nou (costa 160 lei unul), un borcan de sticla pentru apa distilata si antigel, roata de rezerva, pompa de picior cu manometru, portbagaj pe capota habitaclu, proiectoare ceata, trusa chei tubulare originala, coarba originala, cric original, vesta reflectorizanta, trusa prim ajutor, stingator incendiu. ITP valabil 23 aprilie 2012. Ing. dipl. Vladimir Stoica: 0730.490.165, 0770.979.487. Ruleaza cu 110 km/h fara nici o problema, consum in oras 8 l/100 km, la fel pe autostrada la 110 km/h, porneste la sfert, nu bate, nu troncane, motor curat, fara pete de ulei sau altceva, interior curat. Are baterie Rombat Cyclon Calciu, 12 V, 55 Ah, fara intretinere, cu ochi magic. M-a costat 1.500 lei numai manopera pentru reconditionarea caroseriei, fara grund, vopsea, lac, dar a meritat, pentru ca e tabla groasa la acest model! Poza de la motor e facuta inainte de vopsire. Poza cu interiorul portbagajului e facuta inainte de schimbarea stopului dreapta. In poza cu schimbatorul si indicatoarele analogice de nivel ulei si temperatura apa, se poate observa si culoarea gri-petrol a tapiteriei; husele sunt bej, se vad in fotografia luata din dreptul usii soferului. Radio/Casetofon Philips, boxele sunt incastrate la interiorul portierelor fata, indicatoare analogice de nivel ulei si temperatura apa (de la stanga la dreapta), la baza schimbatorului, si leduri rosu-verde indicatoare de curent, in bord. Pret: 2.000 lei. O vand pentru ca mi-am cumparat un Ford Mondeo Break.

Avariata: Nu

post-4410-0-04884200-1301486233_thumb.jp

post-4410-0-27561300-1301486250_thumb.jp

post-4410-0-20363200-1301486260_thumb.jp

post-4410-0-22067700-1301486271_thumb.jp

post-4410-0-88105000-1301486281_thumb.jp

post-4410-0-56611400-1301486300_thumb.jp

post-4410-0-10577000-1301486321_thumb.jp

post-4410-0-86257900-1301486336_thumb.jp

post-4410-0-38025800-1301486347_thumb.jp

post-4410-0-15545200-1301576335_thumb.jp

post-4410-0-22599800-1301906969_thumb.jp

post-4410-0-19486200-1301906995_thumb.jp

post-4410-0-70920300-1301907005_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Numar de locuri de la 3 la 6 !!! =))

Numar de usi 4 sau 5 =))

Tare anuntu asta.

Spor la vanzare! Atat de rau imi pare ca n-am bani suficienti pentru a reconditiona in adevaratul sens al cuvantului o Dacie d-asta batrana...

Daca vinzi cumva alea trei roti (janta+caucioaca) da-mi de stire si zi un pret.

Inca o data bafta la vanzare.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Numar de locuri de la 3 la 6 !!! =))

Numar de usi 4 sau 5 =))

Tare anuntu asta.

Spor la vanzare! Atat de rau imi pare ca n-am bani suficienti pentru a reconditiona in adevaratul sens al cuvantului o Dacie d-asta batrana...

Daca vinzi cumva alea trei roti (janta+caucioaca) da-mi de stire si zi un pret.

Inca o data bafta la vanzare.

Numar de locuri de la 3 la 6 !!! =))

Numar de usi 4 sau 5 =))

Pare ciudat, dar asa am luat anuntul de pe http://www.auto.ro/dacia-1310/861160.html, unde l-am mai postat anterior. =))

Corect, sa stii ca m-a costat 1.500 lei numai manopera pentru reconditionarea caroseriei, dar a meritat, pentru ca e tabla groasa la acest model! O vand ca am nevoie urgenta de bani. :frusty:

"Alea trei roti (janta+caucioaca)" sunt acum doua, una de 165 cu 60 lei si una de 155 cu 40 lei, deci 100 lei in total. :thumbsup:

Ce zici? Suna-ma la 0730.490.165 sau 0770.979.487.

Sa fie! :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

vladisto, ai deschis doua topicuri. pe cel fara poze l am inchis

bafta la vanzare

O. K.

Sa fie! :thumbsup:

Si nu ma uita cu rotile alea, in caz ca o sa vrei sa le dai separat de masinuta.

O. K. Vedem. :read:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

O. K.

Sa fie! :thumbsup:

O. K. Vedem. :read:

Up! :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

vladisto, ai deschis doua topicuri. pe cel fara poze l am inchis

bafta la vanzare

Up! :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Numar de locuri de la 3 la 6 !!! =))

Numar de usi 4 sau 5 =))

Tare anuntu asta.

Spor la vanzare! Atat de rau imi pare ca n-am bani suficienti pentru a reconditiona in adevaratul sens al cuvantului o Dacie d-asta batrana...

Daca vinzi cumva alea trei roti (janta+caucioaca) da-mi de stire si zi un pret.

Inca o data bafta la vanzare.

"Alea trei roti (janta+caucioaca)" sunt acum doua, una de 165 cu 60 lei si una de 155 cu 40 lei, deci 100 lei in total. :thumbsup:

Ce zici? Suna-ma la 0730.490.165 sau 0770.979.487.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

"Alea trei roti (janta+caucioaca)" le vand cu 150 lei (suma totala). :thumbsup:

Ce zici? Da-mi SMS la 0730.490.165 sau 0770.979.487.

Up! :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

"Alea trei roti (janta+caucioaca)" le vand cu 150 lei (suma totala). :thumbsup:

Ce zici? Da-mi SMS la 0730.490.165 sau 0770.979.487.

Up! :thumbup:

citesc si ma mir!!! cum Dacia EXPORT CANADA???? :))) nu le mai place la canadieni cu Buick, Cadillac etc si vroiau dacii sa nu porneasca la frigurile lor?? OMG :))

Bafta UPPPP!!

Tocmai ca, pe vremea aia, nu era aprindere electronica la motoarele Diesel, iar in Canada, fiind 8 luni zapada si frig, motoarele Otto, pe benzina, erau viabile. In 1984 un canadian din zona franceza Quebec, patron de taxiuri, cumpara acest model (mai ales ca era Renault 12 facut in Romania, asa cum Dacia 1100 era Renault 8 facut in Romania), de Dacia 1310 sedan (in tarile de limba anglo-saxona) sau berlina (in tarile de limba latina), asa cum break se numeste si combi, care avea doua rezervoare, unul sub portbagaj si altul in portbagaj, paralel cu bancheta, totalizand aproape 1 hectolitru (100 l), ca soferul sa faca pauze rare de alimentare cu benzina, deoarece, asa cum se stie, francezii sunt zgarciti, iar dupa ce se defectau, nu le mai reparau, cumparau altele (costa 3500 dolari bucata). Ceausescu insa le-a dat jos rezervorul clasic, de sub masina, pentru economia de benzina, o duminica mergeau masinile cu numar par, iar cealalta cele cu numar impar. Asa am ajuns sa fim singura tara socialista din Europa Centrala si de Est, care nu mai avea datorii externe. Ba aveau datorii catre noi irakienii 1 miliard de dolari, pe care urmau sa ni-l plateasca in petrol, in schimbul tancurilor romanesti, dar a venit 22 decembrie 1989, si l-au incasat fostii lideri de atunci, actualii oligarhi, cei care au supervizat privatizarea industriei si agriculturii. Toate cele bune! :thumbup:

post-4410-0-24430400-1304671075_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Up! :thumbup:

Tocmai ca, pe vremea aia, nu era aprindere electronica la motoarele Diesel, iar in Canada, fiind 8 luni zapada si frig, motoarele Otto, pe benzina, erau viabile. In 1984 un canadian din zona franceza Quebec, patron de taxiuri, cumpara acest model (mai ales ca era Renault 12 facut in Romania, asa cum Dacia 1100 era Renault 8 facut in Romania), de Dacia 1310 sedan (in tarile de limba anglo-saxona) sau berlina (in tarile de limba latina), asa cum break se numeste si combi, care avea doua rezervoare, unul sub portbagaj si altul in portbagaj, paralel cu bancheta, totalizand aproape 1 hectolitru (100 l), ca soferul sa faca pauze rare de alimentare cu benzina, deoarece, asa cum se stie, francezii sunt zgarciti, iar dupa ce se defectau, nu le mai reparau, cumparau altele (costa 3500 dolari bucata). Ceausescu insa le-a dat jos rezervorul clasic, de sub masina, pentru economia de benzina, o duminica mergeau masinile cu numar par, iar cealalta cele cu numar impar. Asa am ajuns sa fim singura tara socialista din Europa Centrala si de Est, care nu mai avea datorii externe. Ba aveau datorii catre noi irakienii 1 miliard de dolari, pe care urmau sa ni-l plateasca in petrol, in schimbul tancurilor romanesti, dar a venit 22 decembrie 1989, si l-au incasat fostii lideri de atunci, actualii oligarhi, cei care au supervizat privatizarea industriei si agriculturii. Toate cele bune! :thumbup:

BRAVO DOMNULE! Documentat si patriot! Eu imi doresc o pusca cu luneta performanta si acoperirea necesara si pot sa jur ca in 2 ani o sa fie Romania mai curata ca Elvetia, mai bogata ca Germania iar tiganii de vor intoarce din X5 etc... la loc in carute sau in Franta etc...

Parerea mea :))

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

BRAVO DOMNULE! Documentat si patriot! Eu imi doresc o pusca cu luneta performanta si acoperirea necesara si pot sa jur ca in 2 ani o sa fie Romania mai curata ca Elvetia, mai bogata ca Germania iar tiganii de vor intoarce din X5 etc... la loc in carute sau in Franta etc...

Parerea mea :))

Korrigiren! (Corect!) :hunter: Sieg Heil! (Victorie deplina!) :ninja:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Zic ca mi se pare extrem de scump.

Sorry.

Bine! Hai pentru tine la 60 lei roata de 165, respectiv 40 lei roata de 155 (janta+caucioaca), doua roti 100 lei! Cea mai ieftina janta noua de Dacia 1310 e 60 lei, iar cea mai ieftina anvelopa noua de 155 e 110 lei, deci in total 170 lei la o roata noua, dar eu iti dau doua roti second-hand bune la 100 lei! :thumbup:

post-4410-0-06475800-1304744088_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×