Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

gateru

vand Motoguzzi Nevada 750 An 2004

Recommended Posts

Merge brici, 11.000km, transmisie cardanica, carburatie, negru+gri, nelovita, sei separate, furtunuri schimbate vara trecuta, baterie 30A schimbata tot asta vara, placutele la fel, mearsa numai cu Motul (mersi Padure! smile.gif), parbriz, parasoli, toate manualele, inclusiv de service.

4000EUR, cu factura pe o parte din suma.

O dau penca plec din tara.

tel: 0744.457.281

Bune:

Consum 4.5-5%

Garda la sol foarte inalta, mai inalta chiar decat la unele enduro

Cardanul e sfant

Confortabila

Foarte manevrabila

Foarte usoara

...si rele:

Cam micuta pentru 120 de kile ale mele+ bagaje +nevasta dar, ma rog, ne-am descurcat pana la urma

Etrierul spate e montat peste cap(cu dopul in jos) iar aerisirea este destul de complicata, ori nu i-am gasit eu clenciul

Daca slabesti parbrizul sa-l reglezi pana il pui la loc te umpli de spume

Cauciucurile ar trebui schimbate, nu ca ar fi duse dar is cam vechi si s-au cam intarit.

iaca pozele:

DSC_7109.JPG

DSC_7115.JPG

DSC_7121.JPG

DSC_7130.JPG

DSC_7133.JPG

DSC_7138.JPG

DSC_7140.JPG

DSC_7148.JPG

DSC_7149.JPG

DSC_7151.JPG

DSC_7153.JPG

DSC_7157.JPG

DSC_7160.JPG

DSC_7162.JPG

DSC_7164.JPG

DSC_7168.JPG

DSC_7172.JPG

DSC_7178.JPG

DSC_7181.JPG

DSC_7184.JPG

DSC_7186.JPG

DSC_7191.JPG

DSC_7199.JPG

DSC_7201.JPG

DSC_7205.JPG

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain motoru si anuntul la fel. Ar trebui altii sa ia aminte de la tine.

Cred ca vara se cam incinge treaba pe la picioarele tale, motorul fiind unde ii, nu?

Un UP oricum si de la mine, bafta la vanzare.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain motoru si anuntul la fel. Ar trebui altii sa ia aminte de la tine.

Cred ca vara se cam incinge treaba pe la picioarele tale, motorul fiind unde ii, nu?

Un UP oricum si de la mine, bafta la vanzare.

Multumesc :)

Ce-i drept, la stat pe loc in trafic se simte nitel la picioare. Parca nu la fel ca la Nipru dar se simte. Dn cauza unghiului de la cilindri si a pozitiei nitel mai in spate cred.

In orice caz, desi seamana din multe puncte de vedere, motorul e mult mai 'cald' ca la Nipru. La ala verificam aprinderea dupa cat de tare se incingeau capacele de la culbutori. Daca stam doua-trei secunde cu mana pe el pana sa inceapa sa friga era ok. La asta daca incerci sa stai trei secunde cu mana pe capac cam trebe sa faci o tura dupa Bioxiteracor :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca-i o mica eroare.Guzzi a produs varianta cu carburator pina in 2002.Scuza-ma de rectificare.

Respect,

GREGUZZI

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca-i o mica eroare.Guzzi a produs varianta cu carburator pina in 2002.Scuza-ma de rectificare.

Respect,

GREGUZZI

asta a mea ori e exceptia care confirma regula, ori informatia ta este gresita, ori ala de la care am luat-o i-a furat injectia si a trecut-o pe dellorto numai ca sa ne deie noua motiv de discutie ori nu stiu...

cert este ca pe talonul meu scrie fabricat 2004 si are carburatoare ;)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca-i o mica eroare.Guzzi a produs varianta cu carburator pina in 2002.Scuza-ma de rectificare.

Respect,

GREGUZZI

eu zic ca nu e eroare:

http://www.bikez.com/motorcycles/moto_guzzi_nevada_750_2004.php

legat de motor nu pot spune decat ca arata bestial si ca merge si super

asta o zic deoarece detin asa ceva putin mai vechi dar care nu a facut nici o figura pana acum

bafta la vanzare!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

La noi in C-ta. a fost reprezentanta GUZZI,si chiar cel care se ocupa de ale mele,este fostul mecanic.Nu am icercat sa ma "bag in seama" dar fiind un pasionat al acestei marci am facut "sapaturi". Singurul dezavantaj al acestei marci in Romanica este ca nu este apreciata cum se cuvine,si fara suparare,PRETUL este cam f.exagerat.http://www.motorcyclespecs.co.za/model/moto%20guzzi/moto_guzzi_nevada_classic_750_ie%2004.htm

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

greguzzi, motoreta asta a avut in 2004 vreo 4 variante: ce am io este nevada base, cea cu doo sei. asta nu a fost decat cu carburatoare. si a avut capat de linie in 2004

ce specifcatii ai dat tu acolo is de nevada classic care este motoreta pe care au mers mai departe si care venea in doua variante, si carburata si injectata. este evident ca au mers pe injectie mai departe(e mai ieftinache, doua carburatoare dellorto la ei pe site is cam la nivel de fo 400 de EUR)

despre imsat maritime dealerul de guzzi din cta ce sa zic... intr-adevar scumpi. Io am lasat la ei fo 200 de euro pe niste parasoli. Voiam sa iau si sissy bar-ul dar cand mi-au dat pretul (350 de euro numai sissy-ul, fara portbagaj) i-am trimis la plimbare. Adevarul este ca Guzzi e o ciudatenie la care motoretele is destul de ieftine penca is produse UE insa accesoriile si optiunile is ru-pa-toa-re. SI regula se pastreaza si la Buc. nu-ti face probleme.

Parerea mea e ca daca e sa iei in calcul doar motoreta preturile is destul de ok. Din ce am vazut fara extra incep de pe le 7500. de exemplu is sub Transalp care, desi mai mic, pleca de undeva de la 8500

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu numai la accesorii este fff.scumpa , si la piese se respecta regula.. Am avut ghinionul ca la NTX-ul meu sa se scurcircuiteze "bacteria" si a plecat cu tot cu regulat.de tens.,la varianta militara nu au pus o saracie de siguranta principala de 30A.Oficial regulat.costa cca.180 Eur.dar am luat un SH din state cu 50$.Segmentii pe original costa cca.90 Eur.pt un piston.Eu pe linga ulei ff.bun mai adaug si X1-R.un tratament Made in USA,si-n motor si-n cutie/grup spate. Iarna cind am timp mai mult verific punctele sensibile,si sunt destule,de la instal.electrica,la grupul spate.Nu am inteles de ce la noile modele au pus etrierul spate invers ??? Acuma am o idee sa fac un sistem de racire al uleiului cu o pompa electrica si cind ajunge la 85 grade sa o pornesc manual,mai am montat si un ventilator de Honda care-l pornesc cind stau in intersectii sau la viteze mici.Oricum la GUZZI imaginatia tehnica si micile inbunatatiri sunt tot timpul active.Si noi suntem tot in GINTA LATINA.

BAFTA LA VINZARE,

GREGUZZI

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

multumesc

Sa stii ca si eu am avut aceeasi problema cu bacteria originala, la o groapa s-a scuturat toata si am ramas ca un fazan pe jos in mijlocul Dobrogei pe la Independenta la patruj de grade si fara nciciun fel de curent :)

din fericire m-a tras prietenul mishu_gsx la remorca pana la calarasi sa-i dea Dumnezeu sanatate

am avut noroc ca n-a fost decat bateria.

Altfel n-am avut nicio problema cu ea. I-am dat Motul sintetic la motor si unul de transmisie la cutie si la grup.

Pe de alta parte sa stii ca piesele uzuale nu-s foarte scumpe daca nu-s originale. uite de exemplu placutele spate au fost la Autototal cam 40 de lei, filtrul de ulei vreo 30. la ei la guzzi nici n-am mai intrebat :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca era YUOASA sa curcircuitat,dar am facut un experiment.Am spalato de doua ori si am pus electrolit,si am folosito doi ani.Problema era ca nu avea protectie,i-am pus sigur.de 30A si este OH(ocenharaso).Consumabilele sunt intradevar comparabile cu japonezele.Acuma am un regulat de rezerva din germania.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×