Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

shinkansen

arhivat Primul Ninja

Recommended Posts

Kawasaki gpz900r din 1989, 120cp - la iesirea din fabrica...

1000Euro

Motorul este adus in 2005 din Japonia si a stat intr-un garaj pana in 2009 cand am luat-o eu. Are evacuare de inox, toba Devil, subframe din aluminiu, pus de japonezi pentru a o rigidiza, radiator de ulei marit. Cand a venit din Japonia nu avea carene, era naked, pentru ca radiatorul marit nu permitea prinderea carenelor - semicarene. Eu am stat mult timp sa gasesc semicarena si sa o prind intr-un fel sau altul, teapan, si am reusit. A urmat roata de pe spate. Original, gpz-urile de 900 au avut 16 pe fata si 18 pe spate, dar numai pana in 1989. Din 1990 au pus 17 pe fata si 17 pe spate si i-au imbunatatit etrierele de frana pe fata. Eu am schimbat roata spate de la 18'si 130 latime la 17' si 160 latime, pentru ca mai lata nu se poate decat daca as fi modificat bascula spate, dar nu cred ca era o solutie ok. Automat, modificand roata, a trebuit sa-i pun si alt etrier, de zzr de 600, dar pentru ca nu e de gluma cu franele, prinderea a necesitat multa vreme de gandire, ca sa iasa ceva de calitate. Exista oricum si roata originala si etrierul etc. originale, ceea ce inseamna ca poate fi facuta stock in maxim 30 de minute. Am pus si xenon si am schimbat si pompele fata, pe care le-am adus din Japonia alaturi de plasticurile de sub ghidon. Am povestit in alta parte cam prin ce-am trecut si cum am facut, undeva pe ... la "motociclete de strada - cine are gpz?"

Pe langa pozele facute anul trecut, asa, ca sa il vedeti putin la lucru... ma rog, cat se poate vedea...

post-30647-0-38245700-1303803809_thumb.j

post-30647-0-58633500-1303803822_thumb.j

post-30647-0-25625500-1303803883_thumb.j

post-30647-0-38245700-1303803809_thumb.j

post-30647-0-58633500-1303803822_thumb.j

post-30647-0-25625500-1303803883_thumb.j

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, dar e precum cainele minoritarului... se tot intoarce.

Daca il vrei, e al tau. Tocmai ce i-am schimbat uleiul si cablurile de acceleratie. Saptamana asta sunt liber, deci, daca vrei sa-l vezi, iti stau la dispozitie pana vineri inclusiv.

Bafta

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta extraordinara. O motocicleta de colectie. La pret de... scuter chinezesc "Chian-Ling-Xiang-Poc" :scooter:

Are o racire pe apa foarte generoasa, are si radiator de ulei daca mai tin eu bine minte. Furca are un sistem destept anti-damping (anti-"infundare" la frane). Schimbarea rotii reprezinta un upgrade major. Era ciudat de gasit cauciucuri pe dimensiunea veche.

Se poate face touring cu "baba" lejer. Are o pozitie f comoda si protectie f buna la vant. Nu mai e supersportul care era odata din pricina greutatii si ciclisticii insa touring face de n-are treaba.

Daca nu ar fi trebuit sa imi repar "ligheanul" propriu si personal :bash: ma gandeam foarte serios sa o iau eu.

Bafta la vanzare! Desi, daca am fi fost o tara cu o cultura moto mai bogata, n-ai fi avut nevoie. :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult.

Nu vreau sa comentez nimic despre cultura moto, pentru ca am mai facut-o si in alta parte si nu am ramas decat cu nervii. Romanul e dat in ma-sa si le stie el pe toate, chiar daca nu are argumente...

Daca o vrei, putem gasi o solutie de compromis.

Bafta!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta extraordinara. O motocicleta de colectie. La pret de... scuter chinezesc "Chian-Ling-Xiang-Poc" :scooter:

Are o racire pe apa foarte generoasa, are si radiator de ulei daca mai tin eu bine minte. Furca are un sistem destept anti-damping (anti-"infundare" la frane). Schimbarea rotii reprezinta un upgrade major. Era ciudat de gasit cauciucuri pe dimensiunea veche.

Se poate face touring cu "baba" lejer. Are o pozitie f comoda si protectie f buna la vant. Nu mai e supersportul care era odata din pricina greutatii si ciclisticii insa touring face de n-are treaba.

Daca nu ar fi trebuit sa imi repar "ligheanul" propriu si personal :bash: ma gandeam foarte serios sa o iau eu.

Bafta la vanzare! Desi, daca am fi fost o tara cu o cultura moto mai bogata, n-ai fi avut nevoie. :thumbup:

Roata fata este tot 130/80.

Multumesc mult.

Nu vreau sa comentez nimic despre cultura moto, pentru ca am mai facut-o si in alta parte si nu am ramas decat cu nervii. Romanul e dat in ma-sa si le stie el pe toate, chiar daca nu are argumente...

Daca o vrei, putem gasi o solutie de compromis.

Bafta!

Incearca sa o vinzi pe E-bay sau pe mobile.de Posibil sa ai mai mult succes.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze pentru intarziere. Sunt plecat cateva zile prin tara(probleme de serviciu), iar cand ma-ntorc, daca o mai ai, te contactez pentru a discuta. Bafta!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze pentru intarziere. Sunt plecat cateva zile prin tara(probleme de serviciu), iar cand ma-ntorc, daca o mai ai, te contactez pentru a discuta. Bafta!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Fiind custom, are si cateva lucruri care pot fi privite ca probleme.

Prima: i-am pus pompa radiala de frana, adusa din Japonia, dar intrarea pentru conducta de frana este pe sub pompa. La pompa originala, intrarea era prin fata. Rezultatul este ca a trebuit sa schimb comenzile originale - contactul si butonul de start - la care firele ar fi trecut fix prin locul in care intra conducta de frana pentru pompa noua. Am schimbat comenzile originale cu unele de Yamaha, care se potrivesc foarte bine, dar evident, nu se mai potrivesc cablurile de acceleratie. Solutia a fost sa cumpar si sa adaptez un chit universal de cablu, dar cred ca sunt putin prea lung taiate, pentru ca exista o mica portiune de ingreunare a acceleratiei, chiar la inceput. Tendinta e sa treci in forta peste ea, si atunci o ridici sigur pe o roata. Eu m-am obisnuit si plec normal de pe loc, dar, din nou, poate fi privita ca o problema. Probabil ca daca se mai scurteaza cablurile, problema dispare, sau daca se inlocuieste pompa cu cea originala si tot asa comenzile.

A doua: Se pare ca inainte de Ninja-ul meu s-au adus in Romania numai gpz-uri de dupa 90, care au din fabrica roata de 17' pe fata si tot de 17' pe spate. Cand am fost cu asta care e din 89 la RAR, ei au trecut in carte tot 17' cu 17', desi a fost echipata din fabrica cu 16' pe fata si 18' pe spate. Intre timp i-am pus, dupa cum am explicat, 17' pe spate, dar nu stiu care ar putea fi complicatiile la RAR.

In afara de asta, ar mai trebui schimbat parbrizul, care este intreg, dar cam ingalbenit de timp. In rest merge ceas si doar ce a avut uleiul schimbat si s-au reglat supapele. Nu stiu care e starea placutelor de frana, dar avand in vedere ca o am de 2 ani, timp in care am mers cam 4 luni cap-coada cu ea, ar trebui sa fie in stare buna pentru ca le-am schimbat cand am inscris-o.

Numar de km, cam 35.000. Acum si aici pot fi discutii. In general o motocicleta atat de veche nu prea are cum sa aiba doar 35000, dar eu ii stiu bine pe japonezi si pot spune ca folosesc motocicletele mai mult pentru plimbari de weekend. Sunt si unii care merg mai mult, evident, dar la cum era motorul cand a venit, nu as spune ca a fost chinuit. Ramane la aprecierea fiecaruia ce crede. Eu unul sigur nu am umblat la kilometraj.

Pentru orice alte informatii, va stau la dispozitie. Se pare ca sambata o sa fie soare, deci astept vizionari.

Bafta!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete
Acest topic este acum închis pentru viitoarele răspunsuri.

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×