Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

rul90

vand Dl 1000 ..vand-Schimb

Recommended Posts

Vand sau schimb cu moto mai axata spre offroad decat DL1000 din 2003 cu aprox 28000 kilometri ... schimb cu DL650 ABS sau Honda XL 700V ,africana,super tenere,transalp, iar exceptie de la regula face Varadero(poate fii si modelul pe carburatoare dar cu km cat mai putini).....pret 4500 euro fix..de la care mai dau sau primesc diferenta in functie de starea moto!!

Dotari:

crash-bar givi,scut moto sw-motech,conducte frana "race",fork brace,Power comander,speedo healer,indicator de treapta Gipro-ATRE,Suporti coburi sw-motech quick lock,ungator electronic de lant,manere incalzite,tobe tuning(si originale),parbriz MRA Vario,scarite sw-motech(strada si off ) set coburi Kappa 40 si top case Givi maxia 52,filtru aer BMC,ambreiaj modificat in Anglia pt reducerea vibratiilor,placute EBC HH(noi),pneuri Pirelli Scorpion Trail(noi)!!...fara probleme(orice test) dar este prea mare si 'nervos" pt zonele de off road pe care le fac!!

post-32227-0-87728800-1305496997_thumb.j

post-32227-0-36159700-1305497049_thumb.j

post-32227-0-27163300-1305497085_thumb.j

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

hai noroc , ia zi-mi ..de ce vrei tu sa schimbi o frumusete de motor pe ... ? ia-ti un ktm , un exc , un adventure de 640 daca inclini mai mult spre enduro. v-stromul e greoi , dar e bun de drumuri lungi usor pietruite si forestiere light asa de vara . hai sa ai vanzare buna .

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

hai noroc , ia zi-mi ..de ce vrei tu sa schimbi o frumusete de motor pe ... ? ia-ti un ktm , un exc , un adventure de 640 daca inclini mai mult spre enduro. v-stromul e greoi , dar e bun de drumuri lungi usor pietruite si forestiere light asa de vara . hai sa ai vanzare buna .

Te-ai vorbit cu nevasta-mea?:chair:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

poate sunt offtopic, caz in care sterg.

eu am avut africa si acum am dl650.

in afara de rezistenta la cazaturi, trante, etc, nu vad nici un minus la dl dar vad foarte multe plusuri.

minusurile dlului de 650 sunt cuplul mai mic la ture joase (dar cel de 1000 compenseaza asta) si comportamentul intr un offroad mai dur. comportametnul in offroad dur e dat in mare de roata fata si de suspensia fata si de faptul ca la cazaturi africa e mult mai rezitenta. nu poti compara, ca rezistenta, scututl/crashbarul de pe africa cu cel de pe dl.

in afara de asta, plusurile dl ului, in cazul meu ar fi: nu am vazut niciodata cu africa 450km pe ceas fara alimentare, confort mai bun la drum lung, comportament mai bun pe sosea, manevrabilitate mai buna pe asfalt bun. cum eu fac doar asfalt, dl mi a fost suficient..

un alt plus al africanei e garda la sol foarte mare comparat cu dl, rotile spitate si nu in ultimul rand capacitatea de incarcare. chiar si autonomia e rezolvata daca investesti intr un rezervor de 40+ pentru africa, ceea ce pentru dl nu gasesti.

daca iti duci mania la nex level, boano si multi altii iti dau si rezervor gen rally in carena spate , deci reusesti sa cari aproape 50l de benzina fara dificultati...

mai e si simplitatea motorului.

depinde ce cauti, fiecare e tare in anumite puncte :)

spor la cautat , si fa alegerea care te avantajaza :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

poate sunt offtopic, caz in care sterg.

eu am avut africa si acum am dl650.

in afara de rezistenta la cazaturi, trante, etc, nu vad nici un minus la dl dar vad foarte multe plusuri.

minusurile dlului de 650 sunt cuplul mai mic la ture joase (dar cel de 1000 compenseaza asta) si comportamentul intr un offroad mai dur. comportametnul in offroad dur e dat in mare de roata fata si de suspensia fata si de faptul ca la cazaturi africa e mult mai rezitenta. nu poti compara, ca rezistenta, scututl/crashbarul de pe africa cu cel de pe dl.

in afara de asta, plusurile dl ului, in cazul meu ar fi: nu am vazut niciodata cu africa 450km pe ceas fara alimentare, confort mai bun la drum lung, comportament mai bun pe sosea, manevrabilitate mai buna pe asfalt bun. cum eu fac doar asfalt, dl mi a fost suficient..

un alt plus al africanei e garda la sol foarte mare comparat cu dl, rotile spitate si nu in ultimul rand capacitatea de incarcare. chiar si autonomia e rezolvata daca investesti intr un rezervor de 40+ pentru africa, ceea ce pentru dl nu gasesti.

daca iti duci mania la nex level, boano si multi altii iti dau si rezervor gen rally in carena spate , deci reusesti sa cari aproape 50l de benzina fara dificultati...

mai e si simplitatea motorului.

depinde ce cauti, fiecare e tare in anumite puncte :)

spor la cautat , si fa alegerea care te avantajaza :)

Esti perfect ontopic..toate acele plusuri enumerate de tine le caut...se preconizeaza un schimb cu o africana daca nu o sa incerc (nu ma costa mare lucru ca piesele le imprumut) sa pun furca+roata de africana pe dl rezolvand cursa suspensiei fata si garda la sol ..ramanand doar minusul autonomiei dar cu o canistra agatata de pagaje se rezolva si astasi chiar ieftin :biggrin:

si asa o sa am o moto aproape perfecta ..dl-ul meu acum fiind full option

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

offtopic iar :

la africa crashbarul este prins in 3 puncte (si scutul si sub motor de cardu nu de motor) si in nici unul de motor. cum crashbarul se sprijina intr un punct in plus fara de dl este mai rezistent si poate fi incarcat. ce as face eu: doua canistre de 5l , sau mai mari, prinse pe crashbar (muti greutate pe fata si in partea inferioara a motorului ca oricum pe spate o sa ai multe bagaje) si rezolvi problema cu autonimia plus ceva protectie de vant la picioare. iar daca esti maniac, tragi furutn din canistre in rezervor sau la pompa si ai terminat toate problemele :).

daca treci la africa, merita aruncat un ochi la scuturile care au incorporata cutia de scule sau extra rezervor de apa/ulei, iar, muti din greutate pe fata si o mai cobori putin....

eu am fost indragostit de africa, dar cum acum imi trebuie sosea, autostrada, deloc offroad, nici macar macadam, dl650 a fost raspunsul. si nu regret.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×