Mergi la conţinut
Autentifica-te  
Noni

Red Bull Romaniacs

Recommended Posts

Daca participi la Red Bull Romaniacs, Dementor KTM iti ofera suport tehnic.

La numarul de telefon +40 733 KTM KTM (0733 586 586) poti primi mai multe informatii.

http://www.dementor.ro

Red Bull Romaniacs pornește pe urmele dacilor

Ediția cu numărul opt a celui mai dificil raliu hard enduro din lume va face o incursiune în timp, pe traseul din acest an fiind inclusă și o potecă utilizată de daci acum mai bine de 2.000 de ani. Red Bull Romaniacs va debuta pe 16 iulie în Sibiu, iar pe 19 iulie se va ajunge în zona Orăștie urmând ca finișul să fie consemnat în centrul istoric al Sibiului pe 20 iulie.

Cu aproximativ o lună înainte de startul ediției 2011, sunt înscriși rideri din 32 de țări, numărul celor care se încumetă să descopere dificultățile Carpaților depășind 200. Chris Birch (Noua Zeelandă), Andreas Lettenbichler (Germania) și Graham Jarvis (UK) formează trioul de rideri care au câștigat una dintre edițiile anterioare și care se vor lupta pentru victorie și în acest an. Xavier Galindo, spaniolul care s-a accidentat în 2009 părăsind competiția din postura de lider chiar în penultima zi, revine la Red Bull Romaniacs de această dată în șaua unei motociclete Husaberg. Producătorul scandinav a semnat la sfârșitul lunii mai un contract prin care intră în grupul de sponsori principali ai competiției, urmând să sprijine acest hard enduro pe o durată de cel puțin trei ani. În plus, track managerii și echipa care va transmite live pe www.redbullromaniacs.com și pe facebook ce se întâmplă pe traseul RBR va utiliza motociclete Husaberg.

Traseul Red Bull Romaniacs 2011

Competiția va debuta pe 15 iulie cu verificările tehnice și administrative, urmând ca prima zi de concurs să fie consemnată sâmbătă 16 iulie. Centrul Sibiului va răsuna începând cu ora 09:00 a.m. de zgomotul produs de unii dintre cei mai buni rideri din lume, aceasta fiind ora la care va începe sesiunea de calificări pentru Prolog. La ora 14:00, Prologul va debuta oficial, primii 16 rideri de la fiecare clasă (Profi, Expert Single, Trial Expert, Expert Team, Hobby Single, Hobby Team) urmând să facă show pentru a stabili ordinea de start pentru prima zi în munți. Duminică, se va pleca în prima zi în care riderii vor avea de înfruntat obstacolele naturale din Carpați. În această zi, se va ajunge în Făgăraș unde organizatorii Red Bull Romaniacs le-au pregătit riderilor o coborâre al cărei nume spune totul: "Jonny what the f+++". Cu alte cuvinte, doar cei mai curajoși se vor încumeta să parcurgă această porțiune pe motocicletă. Luni 18 iulie, se va ajunge în zona Voineasa unde traseul îi va purta pe concurenți prin zone mirifice. A treia zi în munți include aproape în totalitate trasee nemaiutilizate până în prezent la nici o ediție Red Bull Romaniacs. Pe 19 iulie, se ajunge în Orăștie, iar concurenții vor vedea zona în care au trăit dacii și chiar vor parcurge rute utilizate de ei acum mai bine de 2.000 de ani. A patra zi și ultima din munți va avea finișul ca și în 2010, în centrul Sibiului, pe Podul Minciunilor. Fără doar și poate, cine nu va minți de-a lungul ediției 2011 a Red Bull Romaniacs va putea ajunge la finiș; cine va încălca însă această regulă este clar că nu va ajunge pe pod.

The distances on which the daily stages will take place range from 100km worth of length to 200km.

http://www.redbullromaniacs.com/ for more details (read less)

Email

cristinab@xventure.net

Phone

+40 731 270 887

Website

http://www.redbullromaniacs.com

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/album/818-romaniacs-2011/

post-1-0-11046400-1307033635_thumb.jpg

post-1-0-22692900-1307040136_thumb.jpg

post-1-0-19766800-1307541914_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Red Bull Romaniacs 2011 se prefigurează a fi un duel între Chris Birch și Graham Jarvis

Prologul este transmis live pe

www.redbullromaniacs.com

Ediția cu numărul opt a celui mai dificil raliu hard enduro din lume va debuta oficial sâmbătă, când la ora 8.30 am încep calificările pentru Prologul programat în centru Sibiului la ora 14.00. O mare parte din rideri au ajuns deja în România, iar punctul de maxim interes este duelul dintre Chris Birch (KTM – Noua Zeelandă) și Graham Jarvis (Husaberg – Marea Britanie)

Vineri, 15 iulie, este ziua rezervată verificărilor tehnice și administrative, iar după ora 17.00 antrenamentelor pentru Prolog. Graham Jarvis și Chris Birch au ajuns deja în România și cei doi promit un adevărat show atât la Prolog sâmbătă cât și în cele patru zile din munți. Chris Birch a câștigat ediția din 2010 a Red Bull Romaniacs și s-a clasat pe podium la fiecare participare, în timp ce Graham Jarvis este câștigătorul ediției din 2008, iar anul acesta a venit la Sibiu din postura de câștigător al The Tough One și Hell’s Gate. Anul trecut Graham a terminat cel mai dificil raliu hard enduro din lume cu al doilea timp și a declarat că pe el l-ar avantaja mult dacă traseul ar fi îngreunat de ploaie.

Ce este Red Bull Romaniacs?

Istoria ultimului eveniment sportiv care vă poartă prin sălbăticia Europei începe cu mai mult de şapte ani în urmă, dar provocarea a fost lansată în 2004. Capul de afiș al primei ediții a RedBull Romaniacs a fost unul dintre cei mai buni motociclişti din lume – Cyril Despres. Organizatorul acestui eveniment este Martin Freinademetz, un om care şi-a dedicat viaţa sporturilor extreme şi care a încercat totul – de la competiţii pe zăpadă, la Sahara, Atacama (cel mai arid deşert al lumii) şi sălbăticia Munţilor Carpaţi.

Romaniacs este raliul hard-enduro care le oferă atât concurenților, cât şi fanilor şansa de a descoperi frumuseţea şi sălbăticia Carpaţilor.

Datorită Prologului ce se desfăşoară în centrul oraşului, Red Bull Romaniacs este un eveniment extrem care e aproape de public. La șase dintre ediţiile anterioare, bulevardul principal din Sibiu a fost considerat locaţia perfectă pentru Prolog. După o zi în oraş, piloţii se vor duce în munţi pentru partea cea mai dură, un traseu plin de bolovani, copaci, în care vor avea de înfruntat urcuşuri şi coborâşuri extrem de abrupte, traversări de râuri etc.

În fiecare an, magia Red Bull Romaniacs cucereşte tot mai multe țări. Filmul ediţiei 2010 a fost difuzat în 215 de ţări, atât din Europa, cât şi în state precum SUA sau Africa de Sud. Numărul țărilor în care s-a difuzat competiția a crescut cu 25 comparativ cu ediția din 2009. În total Red Bull Romaniacs s-a văzut la tv în aproximativ 1380 de ore.

Red Bull Romaniacs 2011

183 de rideri din 32 de ţări s-au înscris la cea de-a opta ediţie a Red Bull Romaniacs. În 2011, organizatorii competiției, coordonați de Martin Freinademetz, au pregătit trasee pe care nu s-a mai mers până acum. Aceste zone noi incluse în rutele Red Bull Romaniacs se datorează și inițiativei de a ajunge pe 19 iulie la Orăștie.

Și în acest an concurenții vor avea în medie, în funcție de clasă (Pro,Trial, Extrem Single, Extrem Team, Hobby Single, Hobby Team) între 100 și 200 de km de traseu în zilele din munți.

Pe 16 iulie se dă startul oficial în raliu cu sesiunea de calificări pentru Prolog , programată începând cu ora 08.30. La ora 14.00 pe B-dul Coposu din centrul Sibiului vor răsuna motocicletele riderilor calificați pentru Prolog. De la fiecare clasă pentru Prolog se califică primii 16 piloți, iar timpul obținut este luat în calcul pentru stabilirea ordinii de start de duminică, 17 iulie.

Ca și anul trecut, în 2011 se va merge prin Munții Cindrel, Făgăraș, pe valea Lotrioarei, și, de anul acesta, prin munții Șureanu. Duminică, se va pleca spre munții Făgăraș, unde organizatorii Red Bull Romaniacs le-au pregătit riderilor o coborâre al cărei nume spune totul: "Jonny what the f+++". Cu alte cuvinte, doar cei mai curajoși se vor încumeta să parcurgă această porțiune pe motocicletă. Luni 18 iulie, se va ajunge în zona Voineasa unde traseul îi va purta pe concurenți prin zone mirifice. A treia zi în munți include aproape în totalitate trasee nemaiutilizate până în prezent la nici o ediție Red Bull Romaniacs. Pe 19 iulie, se ajunge în Orăștie, iar concurenții vor vedea zona în care au trăit dacii și chiar vor parcurge rute utilizate de ei acum mai bine de 2.000 de ani. A patra zi și ultima din munți va avea finișul ca și în 2010, în centrul Sibiului, pe Podul Minciunilor. Fără doar și poate, cine nu va minți de-a lungul ediției 2011 a Red Bull Romaniacs va putea ajunge la finiș; cine va încălca însă această regulă este clar că nu va ajunge pe pod.

În ceea ce îi privește pe concurenții români, în 2011 avem la start 21 printre aceștia numărându-se și echipa integral feminină formată din Sorina Sandu și Andreea Goga. Din cei 21 de rideri români, care vor încerca să lupte cu piloții veniți din alte 31 de țări pentru a termina printre primii înfruntarea cu traseele dificile din Carpați, doi sunt favoriți ai publicului sibian. Este vorba despre Ioan Tara și Paul Frățilă participanți la clasa Expert Single. Tara până în urmă cu trei ani a fost track manager la Red Bull Romaniacs, însă a decis că după munca depusă pentru realizarea traseelor se poate ”odihni” în postura de concurent.

Emanuel Gyenes de la Vectra Racing este singurul rider care a concurat la toate edițiile Red Bull Romaniacs și în 2011 vine la Sibiu cu un nou titlu adăugat în palmares. Este vorba despre câștigarea Dakar-ului 2011 la clasa Maraton. Mani va participa la clasa Pro, unde în 2010 a terminat pe locul 9. Tot la clasa Pro concurează și Ervin Kovacs care după ce aparticipat doi ani la rând la Erzbergrodeo a decis să își încerce norocul și în cel mai dificil raliu hard enduro din lume.

Lucian Neaga, câștigătorul de la Hobby Single din 2010 a hotărât să urce o treaptă, iar în acest an concurează la Expert Team alături de Daniel Conopan.

Cea mai interesantă categorie în ceea ce privește numărul de concurenți români este Hobby Team. Patru echipe vor lua startul la această clasă printre acestea aflându-se și TipTil Team, din a cărei componență fac parte Dani Oțil și Krisztian Nagy.

Dragostea pentru enduro se transmite de la o generație la alta. Așa că în 2011 avem la Hobby Team echipa Dunca formată din Romeo Dunca, primul pilot român care a concurat în Dakar și fiul acestuia Cristi.

Prologul – imagini live pe www.redbullromaniacs.com

Cu sprijinul Video & Satelits, pentru prima dată în istoria Red Bull Romaniacs Prologul va fi transmis live. Show-ul din centrul Sibiului va putea fi urmarit începând cu ora 13:50 de cei care acceseazăwww.redbullromaniacs.com . În plus, datorită partenerului Cocor Media Channel Prologul va putea fi văzut live de toți cei care trec pe lângă magazinul Cocor din București.

Live tracking și în 2011

Fanii pot să își urmărească favoriții accesând începând cu prima zi în munți (duminică 17 iulie) www.redbullromaniacs.com. Pe site este disponibilă opțiunea live tracking, unde introducând numărul pilotului favorit fanii vor putea vedea unde se află acesta pe traseu.

Pentru a vizualiza punctele destinate media și spectatorilor pe traseul din munți vă rugăm accesați:

http://www.redbullromaniacs.com/ro/editia-2011/puncte-spectatori/

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

super

adio munca, live streaming

hai sa fie frumos, sa ne mai bucuram si noi ochii

eu am fost spectator o singura data. atunci am realizat ce inseamna live diferenta intre pro si amaori. merita vazut

numai bine, si hai ai nostri

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ieri a inceput distractia, iar azi incepe concursul .. mai intai o sa postez pozele si filmele facute ieri la conferinta de presa si la antrenamente.

Primul filmulet facut la RBR 2011 a fost la conferinta de presa si demonstratia din dealul Gusteritei, unde va fi si finishul din prima zi de enduro in munti.

Red Bull Romaniacs 2011 - Press Conference at Gusterita Hill

red_bull_romaniacs_2011_press_conference.jpg

La adresa de mai jos gasiti si pozele de la conferinta de presa :

Red Bull Romaniacs 2011 - Press Conference

2-red-bull-romaniacs-2011-press-conference-363894001.jpg

2-red-bull-romaniacs-2011-press-conference-1378173649.jpg

Iar aici pozele de la antrenamentele pt Prologul de sambata:

Red Bull Romaniacs 2011 - Prolog Training

2-red-bull-romaniacs-2011-prolog-training-1005498615.jpg

2-red-bull-romaniacs-2011-prolog-training-1278661680.jpg

2-red-bull-romaniacs-2011-prolog-training-1987857738.jpg

Sper sa va placa!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

o sa ma uit si eu a sfarsitul zilei pe clasemente, abandonuri etc, si o sa dau un copy paste aici :)

spor

ps: hai zoli cu updateul ca tocesc degeaba f 5 u

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la prolog, m-a plouat ca naiba, mi-a plouat si pe aparatul foto ca naiba, dar mi-a placut asa de mult incat am stat pana la capat. Mi-a placut tare mult pustoaica din Lupeni, Sorina Sandu, care nu se da batuta nici de-al dracu, si azi era pe locul 12 din 24 de echipe intr-o clasa in care "Powerpuff Girls" sunt singurele fete (cred). Mi-a placut usurinta cu care expertii treceau unde clasa Hobby muncea din greu. Mi-a placut noua forma de prolog, mult mai accesibila publicului, varianta circuit de acum 2 ani a generat o aglomeratie crunta si putine posibilitati de a vedea ceva. Nu m-a bucurat deloc potopul de la capat, dar asta e... mie mi-a fost mai usor sa ma las udat pe margine decat motoristilor care trebuiau sa escaladeze barnele alea ude. Pe scurt, a meritat sa fac 350 km sa-i vad live.

Nu pot pune poze meseriase ca Ovi Sopa, dar ma risc sa pun cateva care imi par insolite.

DSC_0740.JPG

Traseul vazut dinspre sosire

DSC_0766.JPG

Recunoasterea traseului. "Oare astia-s normali?"

DSC_0777.JPG

Powerpuff Sorina in asteptarea startului ...

DSC_0792.JPG

... si imediat dupa

DSC_0862.JPG

Un fericit care a scapat de gumele zburatoare

DSC_0869.JPG

si unul mai putin norocos

Bolovanii au chinuit lumea, mai ales la hobby

DSC_0906.JPG

"Unde pleci?"

DSC_0938.JPG

Motorul asta era deja fara aripa si cu masca de far fluturand, nici acum nu i-a mers mai bine

DSC_0989.JPG

Nu toti s-au trantit

DSC_1049.JPG

Pe unii era o placere sa-i vezi. Apropo, atentie la prezentatorul din dreapta, a stat eroic si in cel mai crunt potop si a facut galerie din greu alor nostri.

DSC_1079.JPG

Organizatorii au anuntat ca Husaberg a fost foarte implicat in organizare. Iata o dovada vie!

DSC_0007.JPG

O figura simpatica

DSC_0052.JPG

Andreas Lettenbichler sta sa decoleze

DSC_0086.JPG

Experti la piramida de busteni

DSC_0124.JPG

In mansa semifinala Sorina scapa prima de pe rampa ...

DSC_0147.JPG

... prinde avant ...

DSC_0150.JPG

... zboara peste anvelope ...

DSC_0156.JPG

... si cade la capatul lor

DSC_0164.JPG

Se ridica iute, ii da talpa si termina mansa pe locul 3 din 8 sau 9.

Mani Gyenes in asteptarea startului ...

DSC_0233.JPG

... si pe piramida de busteni

DSC_0296.JPG

Dragoste mare in randul spectatorilor :D

DSC_0301.JPG

Una din ultimele poze, pe ploaie torentiala. Dupa astea nu am mai putut tine aparatul la vedere.

DSC_0332.JPG

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Rezultate neoficiale dupa cele 4 zile de concurs:

La Pro bataia s-a dat intre Graham Jarvis(HUsaberg), Chris Birch(KTM) si Andreas Lettenbichler(Husqvarna), si au terminat in ordinea asta. Distanta dintre locul 1 si 3 e de doar 1 ora si 14 minute, la un timp total de 20 de ore cu cat a terminat Jarvis. Au fost 2 romani, Ervin Zsolt Kovacs a terminat pe 10, Mani Gyenes pe 11, amandoi la peste 7 ore de castigator si la aproape 40 de minute intre ei. Au terminat 16 rideri din 19. Distanta intre primul si ultimul clasat e de 38 de ore.

La experti single a castigat un roman, Ioan Tara :thumbup:. Paul Cristian Harpa e pe 4, Paul Fratila pe 8, Tudor Mircea Cristea pe 11, Ferenc Csaki pe 18. Au terminat 23 din 27. Distanta intre primul si ultimul e de aproape 13 ore.

La experti echipe italienii de la Ferlu On The Rocks au luat fata celor 2 echipe romanesti care au condus primele 2 zile. Pe 2 e Daniel Conopan/Lucian Neaga, pe 3 Cristi Babes/Calin Radu. Au terminat 4 echipe din 8! Distanta intre primii trei a fost de sub 2 ore, dar ultimii au o intarziere de peste 13 ore fata de locul 1.

La Hobby single a castigat grecul Andreas Paragios. Au terminat 45 din 63, sunt 3 romani in clasament, Constantin Cristea pe 11, Victor Dobrota pe 15 si Ionut Ceasar pe 34. Distanta intre primul si ultimul e 18 ore, adica dublul timpului primului clasat.

Faine rezultate la hobby-team. Krisztian Nagy/Dani Otil se pare ca au terminat pe 3, pe 6 sunt cei doi frati Vuillet (Etienne si Francois), ce au concurat pentru Franta de data asta. Echipa Crazy Bike Sibiu a terminat pe 10, iar pe 12 sunt fetele Powerpuff: Sorina Sandu/Andreea Goga. Tot romani si pe 14 (Amckart) si 16 (Dunca tata si fiu). Au terminat doar 16 echipe din 35, primii in 19 ore si ceva, ultimii in peste 34.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Graham Jarvis este câștigătorul Red Bull Romaniacs 2011

· Ioan Tara – sibianul care s-a impus la Expert Single

· Velox Racing (Lucian Neaga și Daniel Conopan) – echipa din România clasată pe doi la Expert Team

· Dani Oțil și Krisztian Nagy (Tip Til Team) s-au clasat pe trei la Hobby Team

· Powepuff Girls au ajuns la finiș locul 12 la Hobby Team

La finalul celor 600 de km de hard enduro, Graham Jarvis a fost cel mai rapid rider de la clasa Pro. Britanicul de la Husaberg a avut nevoie de 20h00min14sec pentru a parcurge traseul de-a lungul celor patru zile în munți. Jarvis a mai câștigat Red Bull Romaniacs în 2008, însă la finalul ediției din acest an a declarat: ”Mă bucur mai mult de victoria din acest an decât de prima. Atunci parcă am avut noroc pe când acum am muncit încă din primul moment. Această competiție este fantastică și sper să revin și la anul. Celor care își doresc să participe le transmit că la Pro traseul este mai mult decât extrem în anumite porțiuni, așa că pentru o primă participare dacă nu știu exact la ce să se aștepte le recomand să încerce clasa Expert.”

Chris Birch (KTM), castigatorul editiei din 2010, a încheiat cursa pe locul doi ”Cea mai grea zi pentru mine a fost cea de azi chiar dacă în ziua a treia mi-am rupt ghidonul și aripa. Mă bucur că am ajuns la finiș și nu pot decât să îl felicit pe Graham pentru că este pur și simplu incredibil”. Pilotul neo-zeelandez a reușit pentru a patra oară să se claseze pe podium la Red Bull Romaniacs, de fiecare dată când a venit în România reușind să termine pe podium.

În pofida unor probleme avute în ultima zi cu GPS-ul, Andreas Lettenbichler (Husqvarna) a încheiat raliul pe locul trei. Pilotul german a rulat în penultima zi împreună cu Xavier Galindo (Husaberg) și cei doi se luptau pentru ultima poziție pe podium. Din păcate, spaniolul a ieșit din cărți după ce imediat după service point a alunecat pe o coborâre căzând cu tot cu motocicletă în barajaul de la Mărtinie. Spaniolul a dovedit că este un bărbat adevărat care își dorește să termine cel mai dificil raliu din lume și a înotat până pe malul celălalt de unde a reușit să ia o barcă. Ajutat de proprietarul ambarcațiunii, Galindo a scos motocicleta la mal și a pierdut doar o oră cu această aventură acvatică. În cele din urmă a fost clasat pe locul 5 la general. Pe patru între Lettenbichler și Galindo este Paul Bolton. Britanicul se chinuie să ajungă pe podiumul de la Red Bull Romaniacs, însă până acum cea mai bună clasare a sa este locul 4 din 2010 și 2011.

La clasa Pro din cei 19 de rideri care au luat startul au ajuns la finiș 16. Cei trei piloți care au fost forțați să iasă din lupta cu traseele extreme din Carpați au abandonat din pricina unor accidentări.

Cea mai dificilă clasă a avut la start și doi piloți români. Mani Gyenes și Ervin Kovacs au reușit să termine hard enduroul pe locurile 11 respectiv 10. Acesta este al optulea finiș al lui Mani Gyenes la Red Bull Romaniacs din tot atâtea posibile.

”Mă bucur că am putut concura și în acest an la Red Bull Romaniacs însă aici ca să ajungi în top 5 trebuie să te antrenezi mult cu motociclete de trial. Este important că nu m-am accidentat pentru că în ziua a treia au fost porțiuni de traseu aproape imposibile, iar eu trebuie să mă gândesc și la Campionatul Mondial de Rally-Raid. La începutul lunii octombrie voi concura în Raliul Faraonilor pentru a-mi apăra locul doi la general.

Șapte români pe podium la Red Bull Romaniacs 2011

Comparativ cu alți ani, în 2011 putem spune că a fost o invazie de rideri români la cel mai dificil raliu hard enduro din lume. 21 de ”localnici” s-au înscris pentru a se lupta cu traseele din Carpați alături de alți peste 150 de rideri.

Surpriza a venit din partea lui Ioan Tara. Originar din Sibiu, Tara a lucrat în primii ani la organizarea Red Bull Romaniacs însă a decis că este vremea să și concureze și s-a transformat din track manager în concurent în 2010. În 2011 s-a înscris la Expert Single și a reușit să câștige având un avans de 46 minute în fața scoțianului Gavin Johnston. Pe trei la Expert Single s-a clasat australianul Shane Moss.

Lucian Neaga și Daniel Conopan mai precis Velox Racing au terminat pe locul doi la clasa Expert Team. Reușita lor este una care le dovedește determinarea, mai ales în cazul lui Lucian care din prima zi în munți (duminică 17 iulie) a concurat cu răni adânci la palma stângă. Piteșteanul a câștigat în 2010 la Hobby Single, însă anul acesta s-a lovit rău de un pom și doar cu ajutorul medicilor a reușit să reziste de-a lungul a încă trei zile de hard enduro.

Pe trei, tot la Expert Team, au terminat și cei de la Endurostore o echipă din România formată din Cristi Babeș și Călin Radu.

Dani Oțil și Krisztian Nagy au reușit să termine pe podium la clasa Hobby Team. Chiar dacă la Red Bull Romaniacs Dani Oțil este un simplu rider care trebuie să lupte cu traseele gândite de Martin Freinademetz și echipa sa, prezentatorul show-ului X-Factor nu s-a putut despărţi de această emisiune nici în pădure. Pentru a face cât mai popular show-ul, Dani a purtat însemnele X-Factor pe cască.

Sorina Sandu şi Andrea Goga s-au mai bine spus Powerpuff Girls, singurele fete din competiţie au reuşit să termine Red Bull Romaniacs clasându-se în final pe locul 12 la Hobby Team (au fost clasate 16 echipe).

Pentru rezultatele complete vă rugăm accesați www.redbullromaniacs.com.

Video și Foto din ediția 2011 a Red Bull Romaniacs puteți obține accesând ftp-ul

http://ftp.xventure.net/rbr2011/

(nu este nevoie de parolă pentru a putea downloada fotografiile și imaginile video)

Red Bull Content Pool:

www.redbullcontentpool.com

Poze de la Red Bull Romaniacs 2011<div><br></div><div><a href="

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cred că anul acesta au programat competiția pt a avea și altfel de vreme, iar când tot omu gândește că de e Iulie, va fi frumos.... se pune o ploaie de zici că iară vine potopu. Concurenții spun: cum știe Martin ăsta că o să fie ploaie de le programează în halu ăsta? Și anul trecut a plouat... dar a fost frumos, una e să vezi pe țavă și alta e să fi prezent, ar fi frumos să fie amenajate niște tribune provizorii ca să vadă și muritorii de rând mai bine. La urma urme-i spectacolul este și pt ei nu numai pt ecusonații foarte importanți, ce după părerea mea suferă în cea mai mare parte de balonare, de câte aere își dau.... Bă nea Martin, ține seama de vorbele mele c-o să fie și mai fain! (Nu m-aude ăsta că-i bătrân și o surzit de la cât i-o huruit katemeu în cap).

Frumoasă competiția și excelente fotografii băieții, mulțumim!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta prologul a fost chiar OK, Sergulius. Traseul liniar a facut posibila o vizibilitate a intregului traseu, puteai sa schimbi locul si sa vezi toate obstacolele faine. Pe o parte chiar era o tribuna accesibila publicului si in rest multe "mese" si destul de multi paleti pe care te puteai catara linistit sa cuprinzi cat mai mult. "Ecusonatii" erau doar presa si pe o portiune foarte mica membrii echipelor cu care au venit concurentii, nu aveai ce te plange nici din punctul asta de vedere. Fotografii acreditati aveau, cum e normal, cele mai bune locatii, dar oricine putea gasi pozitii faine si sa prinda momente reusite. Spre deosebire de alte doua prologuri la care am asistat, asta mi-a oferit sanse bune de a capta imagini cum mi le doream, fara sa imi rup gatul catarat pe ziduri, pomo sau spinarile altor spectatori. La capitolul asta eu le dau organizatorilor o mare bila alba.

Am vazut pe site ca anul asta au pregatit din timp si locurile de vizionare pentru spectatori de pe traseu, stiai unde sa mergi ca sa prinzi caravana in punctele cele mai spectaculoase.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×