Mergi la conţinut

Recommended Posts

Salutare tuturor.

Sunt aproximativ nou aici - adica citesc de vreo 2 luni discutii de pe forum, dar sunt cam tacut din fire si nu m-am bagat in vorba...

Sa va spun cate ceva despre mine.. daca nu va intereseaza treceti direct la sfarsitul anuntului :)

...am 18 ani, sunt din bucuresti si imi plac motoarele si rockul. Vara asta cred ca voi face rost de niste bani si dupa ce termin cu admiterea la facultate imi iau motor. Evident nu vor fi decat vreo 4-500 de euro, pentru ca de-aia postez aici si nu la chopperisti :)

Prima intrebare este ce credeti voi ca ar trebui sa-mi iau, avand in vedere ca am ceva experienta de mers pe doua roti (bicicleta sau scuter mic), imi plac motoarele gen cruiser/chopper/touring, am 1.95 si 90kg si imi voi lua carnet abia peste 2 luni. Cel mai mult as vrea evident un nipru, dar nu prea se ajung banii. Presupunand ca totusi fac rost de bani, nu stiu daca ma voi descurca la inceput cu ditamai namila, mai ales ca in bucuresti circulatia e criminala (asta cand nu voi fi plecat cu pletele in vant pe soselele patriei B) - am inteles ca la drum lung e confortabila ).

Pe de alta parte de un IJ mi-ar ajunge banii, poate chiar sa o mai imbunatatesc un pic. E mai usoara, mai manevrabila pt un incepator prin oras, mai usor de reparat, dar eu vreau un chopper. Iar un chopper adevarat e in 4T si e mare... Plus ca as arata pe IJ ca un bat infipt intr-o tricicleta.

A doua intrebare este referitoare la scoala. Unde sa o fac, avand in vedere ca ma intereseaza sa scap cat mai repede, ce acte ar trebui sa rezolv si unde ca sa nu ma taraganez pana vine toamna (cu examenele termin pe 25 iulie).

Sper ca nu v-am plictisit si sper sa primesc raspunsuri de la putinii membri care au ramas aici.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt aproximativ in aceeiasi situatie cu tine. Si imi iau nipra. Daca ai rabdare, cunosti oameni prin cluburi, prin vecini, pe strada :huh: care te pot ajuta sa gasesti nipre ieftine. Intre 250 - 500 euroi, nemodificate. La inaltimea si kg. noastre :blink: nu merita sa iei altceva. Daca vrei sa mai pui si o papusa :wub: in spate, la un drum lung, nu cred ca te descurci cu alt motor. Asta ca sa nu mai vorbesc de sunet si comportament si alte alea.Bafta si drum uscat!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

acum nu-mi prea foloseste drumul uscat :angry: dar sa speram ca in curand :D

pana la urma cred ca nipru imi voi lua, chiar daca va trebui sa astept cu banii;

cat despre vecinii tai, n-ai putea sa ma pui si pe mine in legatura cu careva?

serios vorbind, sa fie chiar asa de umflate preturile pe bursa on-line? oricum vreau sa imi cumpar motorul nemodificat, si sa mi-l fac eu dupa aia cum imi place. La motoarele pe care le vad pe aici imi plac elemente diferite: la unu saua, la unu ghidonul samd dar n-am vazut prea multe care sa zic ca sunt in totalitate pe gustul meu.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa te pun in legatura imediat ce ma hotarasc eu (de fapt un amic mecanic) pe care dintre ele sa o cumpar, insa deocamdata nu dau ponturile. :ph34r: . Dar, atentie, presupune sa te deplasezi ceva , doua dintre ele (cu preturi in jurul a 350-400 euroi)sunt prin localitati obscure, si ar fi bine sa ai cu ce sa il duci la tine ( adica rampa , sau masin sau....fiindca sunt genul de nipre care au stat in garaj, nefolosite de mai multi ani. Pornesc la a doua pedala dar nu stiu cata baza poti sa pui pe ele. :unsure: ).

De data asta numai bafta! ;)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut , dupa parerea mea la nivelul de cunostinte in ceea ce inseamna pilotatul unei motciclete si la experienta ta , eu cred ca ar fi mai bine sa incepi cu un ij si eu asa am inceput am avut un ij planeta 5 si vreau sa spun ca a mers nemaipomenit pana invatasem sa merg cu ea si cu ochii inchisi cum se spune si m-a dus pe toate drumurile tarii n-a fost loc unde sa vreau sa ajun si sa nu pot ajunge , abia dupa mi-am luat si un nipru , tre sa ai in vedere ca este foarte greu el ca si kg si e si greu de manevrat mai ales prin oras si mai ales de cineva cu experienta ta , asa ca sfatul meu e sa nu te arunci sus ci sa incepi usor de jos ca mai indicat , yo vorbesc din experienta si nu-ti dau citate din cariti acum , dar repet asta e parerea mea , tu decizi , indiferent de ce ai faci iti doresc succes si te salut acum cu farul !

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Leviathan, vom tine legatura, si dau o bere (sau mai multe) la vara, dar oricum abia prin jur de 25 iulie termin cu examenele, si atunci o sa imi iau motorul. Daca inca mai sunt valabile ofertele atunci si ma poti ajuta ar fi providential :)

Harley, as vrea sa-ti pot asculta sfatul... daca n-o sa am bani, tot IJ imi iau, ca n-am de ales. Dar daca pun mana pe vreo 500euroi... trebuie sa fac exercitii de vointa, ca sa nu-mi iau nipru. Apropo de mers prin toata tara, am auzit ca nipru ar fi mai fiabil ca IJ, adica nu te lasa-n drum si nu tre sa mesteresti toata ziua la el. Tu le-ai avut pe amndoua, deci cum sta treaba?

bafta si asfalt uscat

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

si eu vreau sa-mi cumpar in vara asta un motor si cum nu prea imi permit eu am ales o Jawa. Consider ca este mai usor de modificat in choper, nust dar mie imi place cum este amplasat motorul, imi place cum arata motorul si ca are 2 evacuari, una pe o parte si alta pe cealalta parte.

mie imi place Jawa ce sa mai...

succes in continuare

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Ca e IJ ,Niepra,C.Z., nu conteaza,ia-te de condus si cu asta basta!Nu dispera, motorul pe care i-l doresti vine si el , mai devreme sau mai tirziu.Din experienta mea, nu prea conteaza cu ce incepi.Eu am facut un salt de la 250ccm la 1200ccm si va spun ca la cel de al doi-lea am fost surprins cit de lejer i-l conduc... e facut pentru mine, as vrea unul si mai mare, si mai mare...cum se spune "once a rider ,always a rider"

Hai sa traim o mie de ani si cu cine ne place!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

salut! m-ar interesa daca stie cineva care sunt cele mai frecvente probleme cu simsonurile. am gasit unul de 250cc, porneste de la prima pedala, e de prin '60 si ceva. totusi nu ma pricep prea bine la reparatii si altele, dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept cu el. multumesc... :D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 40 de ani , şi am avut din toate comunistele cel puţin una .Acum am o honda , de 500 cm şi pot să zic cu mâna pe inimă că cunosc pe toate pe dinafară.Coşmarul meu este NIPRA,după care urmează IJ JUPITER4....şi cred că pot să ânşirez toate mărcile sovietice (inclusiv un MURAVEŢ)Dacă vrei să mergi cu motorul ia-ţi ceva mai din vest,dacă vrei să înveţi cum să repari o motocicletă,ia o Nipră fiindcă la capitolul fiabilitate stă foarte rău.În Germania se mai vinde monstrul ăsta(a şi primit porecla :blestemul lui Gorbaciov)dar primul lucru ce fac comercianţii este să arunce motorul la fier vechi ţi să monteze unul de BMW.Am multe amintiri cu ea dar cel mai fericit am fost cînd am vîndut cu totul că avea 12000 pe bord.Pentru bricolaj într-adevăr e excelent dar trebuie să bagi foarte mulţi bani ca să iasă ceva ca lumea fiindcă trebuie să schimbi în proporţie de 50 la sută din piese.Eu îţi recomand un MZ de 250 sau Jawa 350 .Succes la alegere.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

eu spun ca simsonul e mai de calitate decit sovieticele, daca te poti abtine sa mergi cu mai mult de 80km/h si esti constient ca are peste 40 de ani poate deveni o aventura frumoasa si daca ai ambitii sa faci modificari e ideala pt. inceput. si ai motor in 4timpi

daca vrei un vehicol la care pui cheia si pleci cind vrei si cit vrei, vinde tot ce ai si cumpara-ti o japoneza in care inca nu s-a umblat si e in stare buna si nu are prea multi kilometrii (3000euro)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Pana la urma mi s-a tras o teapa si voi primi marea parte a banilor abia in toamna :(

Dar m-am mai gandit eu, si cred ca imi iau simson. Motivele sunt simple: ca e mai bun pt un incepator, si ca nu e rusesc. Daca mi-ati putea da mai multe detalii despre simson va sunt recunoscator.(cum merge la drum lung, cat de des trebuie schimbate piese, ulei, cat costa inmatricularea, putere, daca ii pot pune piston de dacie etc etc)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Salutare tuturor.

Sunt aproximativ nou aici - adica citesc de vreo 2 luni discutii de pe forum, dar sunt cam tacut din fire si nu m-am bagat in vorba...

Sa va spun cate ceva despre mine.. daca nu va intereseaza treceti direct la sfarsitul anuntului :)

...am 18 ani, sunt din bucuresti si imi plac motoarele si rockul. Vara asta cred ca voi face rost de niste bani si dupa ce termin cu admiterea la facultate imi iau motor. Evident nu vor fi decat vreo 4-500 de euro, pentru ca de-aia postez aici si nu la chopperisti :)

Prima intrebare este ce credeti voi ca ar trebui sa-mi iau, avand in vedere ca am ceva experienta de mers pe doua roti (bicicleta sau scuter mic), imi plac motoarele gen cruiser/chopper/touring, am 1.95 si 90kg si imi voi lua carnet abia peste 2 luni. Cel mai mult as vrea evident un nipru, dar nu prea se ajung banii. Presupunand ca totusi fac rost de bani, nu stiu daca ma voi descurca la inceput cu ditamai namila, mai ales ca in bucuresti circulatia e criminala (asta cand nu voi fi plecat cu pletele in vant pe soselele patriei B) - am inteles ca la drum lung e confortabila ).

Pe de alta parte de un IJ mi-ar ajunge banii, poate chiar sa o mai imbunatatesc un pic. E mai usoara, mai manevrabila pt un incepator prin oras, mai usor de reparat, dar  eu vreau un chopper. Iar un chopper adevarat e in 4T si e mare... Plus ca as arata pe IJ ca un bat infipt intr-o tricicleta.

A doua intrebare este referitoare la scoala. Unde sa o fac, avand in vedere ca ma intereseaza sa scap cat mai repede, ce acte ar trebui sa rezolv si unde ca sa nu ma taraganez pana vine toamna (cu examenele termin pe 25 iulie).

Sper ca nu v-am plictisit si sper sa primesc raspunsuri de la putinii membri care au ramas aici.

Salut,

Am citit din curiozitate tot ce s-a scris, Simsonul e un motor clasic deosebit de frumos. Daca te-ai hotarat pentru el, trebuie reparat cu mare atentie ca are peste 40 ani. Pun o poza cu un simson facut de studenti la Brasov.

post-26-1090406984_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Pana la urma mi s-a tras o teapa si voi primi marea parte a banilor abia in toamna :(

Dar m-am mai gandit eu, si cred ca imi iau simson. Motivele sunt simple: ca e mai bun pt un incepator, si ca nu e rusesc. Daca mi-ati putea da mai multe detalii despre simson va sunt recunoscator.(cum merge la drum lung, cat de des trebuie schimbate piese, ulei, cat costa inmatricularea, putere, daca ii pot pune piston de dacie etc etc)

Mai am un model, de data asta o restaurare ca la carte.

Pana iti cumperi Chopperul visat, cumpara ceva pe care sa poti invata in siguranta. E interesant si sa tot repari, dar nu asta e prioritatea ta.

post-26-1090407330_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

eu recomand nepra desi recunosc ca mi-a mancat sufletul... Insa avantajul este ca se repara f. usor, se gasesc piese si este un motor puternic... Paradoxal mi-au mancat sufletul partile in care nu mi-am bagat manutele...

Am facut 4000 de km cu motoru fara sa-i fac decat jocul la tacheti! La simson desfaceam la fiecare 300 de km chiulasa....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

de ce zici ca desfaceai chiulasala fiecare 300 Km????

am si eu un simson dar nu merge...(bine). Il tin in garaj de mult timp dar toti care s-au uitat la el nu au reusit sa ii dea de capat. ciao

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

de ce zici ca desfaceai chiulasala fiecare 300 Km????

am si eu un simson dar nu merge...(bine). Il tin in garaj de mult timp dar toti care s-au uitat la el nu au reusit sa ii dea de capat. ciao

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×