Mergi la conţinut
  • 0

Michelin Pilot Road 3 Sau Continental Road Attack 2


claudiucld

Întrebare

16 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

Pai...

Eu am avut pe Hornet Pilot Road 2 . Un cauciuc foarte ok. Nu prea te impingea sa mergi foarte tare pe curbe sau sa faci cine stie ce nebunii, dar totusi pe sosea se comporta bine daca meargeai cat de cat normal. Pe ploaie se comporta exemplar, iar ca durabilitate...fara numar...fara numar ( de km. evident)

Continental nu am avut niciodata, dar, au avut altii , si nu or sa mai aiba :)

Durabilitate mica, aderenta proasta si pe uscat si pe ploaie, si nu exceleaza la niciun capitol. Per total niste gume mediocre.

Sunt sigur ca sunt oameni care s-au inteles foarte bine cu continental'urile, dar eu, dintre toti cei cu care am stat de vorba , nimeni nu a fost multumit de ele

Daca diferenta de pret intre cele 2 modele nu este imensa, ti-as recomanda Michelin fara sa stai pe ganduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Votez si eu pentru Pilot Road, azi am fost sa ma interesez de gume (le schimb in curand). Mi s-a recomandat Pilot Road, cand am intrebat de Continental a zis 'mai bine nu', dar fara argumente solide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

nu sunt hotarat ce sa aleg dintre cele doua si voiam si parerile voastre... multumesc

Cat de tare mergi? Cati km faci pe an?

Conti face gume moto destul de slabe. Sub SportAttack nu recomand pt toruing, mers sportiv in nici un caz. Sub RaceAttack nu recomand pt mers sportiv pe strada. Pt pista in nici un caz.

Am pus doua seturi de Road3 anul asta. Cu unul dintre ele am si mers cu o Honda VFR800. Echilibrate si conforabile. Aderente, pentru ca erau noi. Nu stiu cat de aderente mai sunt dupa ce trece un an. Depinde si cati KM faci, poate dupa un an iti trebuie altele noi :P

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Votez si eu pentru Pilot Road, azi am fost sa ma interesez de gume (le schimb in curand). Mi s-a recomandat Pilot Road, cand am intrebat de Continental a zis 'mai bine nu', dar fara argumente solide.

Si asa am facut pana la urma ! Cu cateva zile in urma am dus motorul la mecanic, si pe langa schimb de ulei/filtru, bujie, lant pus la punct, un bec si alte 2 3 maruntisuri, mi-a montat si un set de gume noi Pilot Road 2. Dupa 21.500 de km cu gumele de serie, Pirelli Scorpyon - niste lemne de gume, tari ca naiba - cu PR2 mi se parea ca imi aluneca spatele la fiecare curba ! Dar de abea am facut cativa kilometrii pana acasa, si intre timp a plouat mult, deci nu am avut timp sa le testez cu adevarat. Cand o sa mai fac cativa kilometrii o sa va spun impresiile mele.

Ah , uitasem : gumele 270 de E montaj inclus, restul 250 de E. Am platit 500 de E cu scont si fara chitanta :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

eu pentru touring merg pe continental. (asta am acum)

mi se par durabile (dupa 10 000km cu ele) si cred ca ma vor tine inca 10 000 (depinde si daca ma voi plimba incarcat cu pasager sau singur, autostrada sau nu etc)

Nu ma dau sport. asta sa fie clar. merg foarte incet chiar pentru unele standarde. pana acum pe uscat nu am nimic de reprosat. spatele nu derapeaza si nu a derapat niciodata (stiu, nu am fortat eu destul)

pe ud, adica ploaie serioasa mi a derapat spatele de doua ori: o data ca sa vad eu care e aderenta si am tras intr o curba de acceleratie, dar fiind premeditat a fost ok comportamentul (poate a derapat mai mult decat ma asteptam), si a doua oara necontrolat, intr o curba, tot pe ploaie, dar luata putin mai tare decat as fi facut o de obicei.

Gumele sunt pe un dl650.

inainte am mai incercat continental escape pe o africa twin (profi spre enduro) si nu m a dezamagit pe asfalt.

avand in vedere cat de linistit merg (daca sper sa scot 20 000 din gumele astea), eu sunt multumit si nu m ar deranja ca urmatoul set de gume sa fie tot continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

La motociclete sport nu-s bune decat daca mergi cuminte.

Orice doar clasa moale sport sa fie.

Si acolo sunt gume pt mers civilizat si pt mers necivilizat. Depinde ce nivel ai la momentul de fata si la ce nivel aspiri.

Gume moi moarte bune: Dunlop D211GP Racer (cele mai smeche de strada), Bridgestone BT003, Michelin Power Pure, Metzeler Racetech Pro sau Interact, Pirelli Supercorsa , Continental Race Attack

Gume sport bune pt mers civilizat: Michelin Pilot Power simplu si 2CT, Dunlop Sportsmart, Dunlop Qualifier, Bridgestone Bt016, BT015, Pirelli Demon Supercorsa Pro si Corsa3, Conti Sport Attack, Metzeller M5...

Tot pt mers necivilizat se poate pune orice cauciuc SH de la pista care are decupaj dar atentie, nu slick-uri decupate cum vand unii hoti care zic ca sunt negustori. Adica ar fi asa: Dunlop D211GP orice compozitie, Pirelli Diablo Supercorsa SC1, SC2, SC3, Metzeler Racetech K1 K2 K3. Pt starada sunt mai bune in special compozitiile hard pentru ca functioneaza la temperaturi mai mici. Softurile nu reusesc sa se incalzeasca si se uzeaza la rece, Hardurile au uzura mai buna la conditii de strada... dar astea sunt deja mofturi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Adica sa imi pun si eu, nu?

Nu, in context era vorba de alta motocicleta. La a ta se preteaza altceva. Iti arat la atelier diferenta intre cauciucuri, ca este si michelin si pirelli si bridgestone, de curse, de touring, de strada si de ciopar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Nu, in context era vorba de alta motocicleta. La a ta se preteaza altceva. Iti arat la atelier diferenta intre cauciucuri, ca este si michelin si pirelli si bridgestone, de curse, de touring, de strada si de ciopar :)

Thanks man! Ne vedem la atelier!

PS: merci de semnalizatoare, sunt belea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Bridgestone Battlax BT015 Front 120/70-ZR-17, Rear 190/50-ZR-17, dupa aproximativ 6400 km, cauciucul fata e foarte uzat, exagerat as spune, pe laterale , spatele arata mai omenesc, nu inteleg care e faza cu fata, arata de parca am mers numai pe exterior, stie cineva ceva de modelul asta? Ma intereseaza daca totusi durata de viata e normala si daca din constructie cauciucul fata e mai moale pe exterior si mult mai tare pe centru sau tine de stilul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...