Mergi la conţinut
stulewa

Supermoto La Bucuresti

Recommended Posts

In perioada 2-3 septembrie 2011, Clubul Sportiv AMCKART Bucuresti, organizeaza pe kartodromul AMCKART din Pipera, etapa cu numar 4 a Campionatului National Individual de Super Moto si viteza pe motodrom.

La acest eveniment vor participa aproximativ 50 de sportivi impartiti in 6 clase, dupa cum urmeaza:

Juniori 3, Juniori 2, Scutere, Super Moto Juniori (65+85cc), Super Moto Seniori,Super Moto Hobby.

Pana joi (1 septembrie) inclusiv, Inscrierile se pot face la sediul FRM situat in B-dul Basarabiei, nr. 35-37, urmand ca in dimineata zilei de vineri, 2 septembrie, acestea sa se efectueze la kartodromul AMCKART.

Atractia zilei de 3 septembrie va fi cursa de Super Moto Seniori, cursa care in premiera, in Romania, se va desfasura pe nocturna. Competitia se va incheia in jurul orei 22.30 cu o petrecere pe cinste la care sunteti invitati sa participati.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Au fost doua zile de supermotorism geniale. Una dintre cele mai grele experiente prin care am trecut.

Am invatat in astea doua zile o tona de lucruri noi, am vazut cu ce se mananca intr-adevar acest sport.

Organizarea de nota zece, multumesc pe aceasta cale tuturor celor care s-au implicat sa fie bine.

Fara mari asteptari in clasament, m-am distrat maxim si sunt fericit ca am ajuns intreg acasa.

Poate pe viitor o sa incerc sa fiu mai "competitiv" si sa si punctez, de ce nu :).

Toate peste toate, sunt fericit ca am putut participa la eveniment, cu siguranta nu va fi ultima oara si investitia mea in supermoto va continua.

numarul 17 de concurs:

post-28883-0-21071700-1315216420_thumb.j

medalia de participare:

post-28883-0-93043000-1315216571_thumb.j

PS: multumesc si "echipei de la boxe" care a stat dupa fundul meu, cum s-ar zice

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Fara mari asteptari in clasament, m-am distrat maxim si sunt fericit ca am ajuns intreg acasa.

Poate pe viitor o sa incerc sa fiu mai "competitiv" si sa si punctez, de ce nu :).

Felicitari! Iar medalia este foarte frumoasa, sunt sigur ca ai s-o pastrezi. Si in viitor sa pui macar o cupa langa ea...

Ce pot spune eu, ca simplu spectator neavizat: din tribune am vazut un show de foarte buna calitate.

A mai participat in concurs si Feroce, coleg cu noi de forum, un om exceptional, din pacate in ultima vreme nu l-am mai vazut activ. Si cursa de scutere a fost interesanta. Iar sarea si piperul a fost un copil de nici cinci ani, mi-a placut enorm participarea micutului acesta!

Inca o data, felicitari si da-i inainte!

http://www.dirtbikezone.ro/picanterii-etapei-de-supermoto-gazduite-de-amckart.html

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la primele 3 etape, care s-au tinut la Arad. A fost spectacol de fiecare data, etapa precedenta a facut parte si din Campionatul Est European, a fost nebunie curata, la clasa profi a castigat un tanar bulgar de vre-o 18-19 ani care parca era din alta liga.

Mi-ar fi facut placere sa vin si la Bucuresti dar nu s-a putut. De cativa ani merg la cursele de supermoto de la noi(din pacate doar ca spectator) si pot sa va spun ca parca nu mai e ca alta data. Nu vreau sa supar pe nimeni dar dupa parerea mea la clasa hobby sunt multi piloti care nu isi au locul acolo, in sensul ca au ani buni de motociclism in spate si au si motociclete cu care ar face fata la clasa dedicata profesionistilor. Astfel ca la hobby avem o grila plina si la profi bate vantul.... Dar totusi trebuie sa recunoastem ca si asa, baietii fac spectacol si pe pista se duc batalii grele. Felicitari baieti pt rezultate si pt efortul depus!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

normal ar fi fost, sa se imparta clasele dupa timpi ca sa fie cursele cat mai echilibrate si ca sa fiu carcotas trebuiea o saritoare mult mai mare, pentru spectacol... Dar per total a intrat bine berea dupa si asta e tot ce conteaza :beer:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa supar pe nimeni dar dupa parerea mea la clasa hobby sunt multi piloti care nu isi au locul acolo, in sensul ca au ani buni de motociclism in spate si au si motociclete cu care ar face fata la clasa dedicata profesionistilor. Astfel ca la hobby avem o grila plina si la profi bate vantul....

:) nu pot sa spun ca nu-s de acord

normal ar fi fost, sa se imparta clasele dupa timpi ca sa fie cursele cat mai echilibrate si ca sa fiu carcotas trebuiea o saritoare mult mai mare, pentru spectacol... Dar per total a intrat bine berea dupa si asta e tot ce conteaza :beer:

si eu mi-as fi dorit o saritoare mai mare, mai ales ca am deprins gustul salturilor, insa virajul imediat urmator era prea strans si prea aproape :D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

am notat, eu am zis sa le fac mai mici ca sa nu tipe lumea ca e extrem :)))) acu daca vreti sa zburati lasa ca va aranjaza taica neste surprize ;)

dar sa poata intra si publicul la portiunea de off-road daca tot le faci sarituri mai mari

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×