Raducanul 2 Adaugat pe 24 Septembrie, 2011 Salut! Sunt incepator si in cautarea unei motociclete...Nu dispun de foarte multi bani si ma obiectez spre Honda F4 sau Kawa ZX6R din 99'' - 00''....carburatie....Rog pe cei care detin astfel de moto sau oricine altcineva care ma poate indruma spre o alegere buna. Piese, Intretinere, Probleme pe la carburatie....te poate surprinde?? ...cand ai nevoie de ea te ajuta sau nu fiind carburatie si nu injectie?Multumesc tuturor Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
probikerr 0 Adaugat pe 6 Octombrie, 2011 Salut! Sunt incepator si in cautarea unei motociclete...Nu dispun de foarte multi bani si ma obiectez spre Honda F4 sau Kawa ZX6R din 99'' - 00''....carburatie....Rog pe cei care detin astfel de moto sau oricine altcineva care ma poate indruma spre o alegere buna. Piese, Intretinere, Probleme pe la carburatie....te poate surprinde?? ...cand ai nevoie de ea te ajuta sau nu fiind carburatie si nu injectie?Multumesc tuturor Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
teroare 0 Adaugat pe 8 Octombrie, 2011 http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/669389-vand-gsx-r-600/ salut, iti recomand ceva apropiat ca pret dar fara probleme cu carburatie & etc, arunca o privire, si daca esti interesat da un tel Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri