Mergi la conţinut
Autentifica-te  
marius90

enduro Aprilia Pegaso 650 Vs Honda Translap 650

Recommended Posts

Salut as dori sami achizitionez o motocicleta enduro si nu prea ma pricep imi puteti spune si mie cam care ar fi mai convenabile calitate pret dintre aprilia pegaso 650 si honda translap 650 cam modelele 2000

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu exista loc de discutie, HONDA oricand si la orice ora!!! Transalpurile sunt motoare foarte fiabile si chiar daca sunt ceva mai scumpe decat alte marci, merita banii. Tot ce trebuie sa-i faci este sa-i schimbi consumabilele la timp, si sa ii dai ulei de calitate si benzina.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

aprilioasa are un cadru cel putin spus slab(cedeaza cand tie lumea mai draga...), motorul e slab doar ciclistica ce mai salveaza situatia...

transalpul? o "vaca mare/grea" motor ce trage "dubios/ciudat", ca motor mai merge daca esti cat de cat zdravan/fortos...

tot BMW F650GS dupa 2004 ca sa aibe 2 bujii chiulasa ...

acuma daca avea si transmisie cardanica F650GS-ul... :rolleyes:

apropos : mai pune si tu mana si invata GRAMATICA LIMBII ROMANE ca asa... te rad si curcile...

:taunt:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

HONDA.

De ce? Aprilia, foarte greu cu piesele.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa vezi cand o sa iti cada Aprilia sa vezi cum o sa te gandesti la Honda.

Decat sa te bucuri la o Aprilia mai noua mai bine iti iei o Honda Transalp mai veche la aceeasi bani.

Nu am avut Aprilia, am mers o singura data insa mi s-a parut sub Honda la toate capitolele.

Nu mi se pare ca Transalpul e foarte vaca, foarte grea si nemanevrabila.Ba dimpotriva.

Cat despre motor sa stii ca trage foarte bine pt clasa ei si ai si ceva viteza de croaziera.

Parerea mea.....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Ia Transalp ca nu o sa iti para rau!!! Nu-ti cumpara o motoreta doar pt ca iti place cum arata.

TA-urile sunt niste motociclele foarte foarte fiabile, nu poti compara motorul rotax de pe Aprilia cu motorul V-twin de pe Honda. La honda ai 2 cilindri, automat merge mai rotund si nu mai ai asa vibratii.

Am discutat cu cineva si spunea ca a desfacut un motor de Transalp cu 70.000km la bord si singura problema a fost ca nu inchideau bine supapele, in rest pistoane, segmenti si biele in stare prfecta si nu au necesitat inlocuire. Vara asta am servisat cateva Transalpuri si proprietarii erau foarte multumiti de ele.

Gabi crede-ma ca nu's o forta a naturii, chiar din contra, dar vara asta am manevrat fara probleme mai multe Transalpuri asa ca nu cred ca asta e o problema majora... De mers nu am mers cu niciuna dar Honda clar e peste Aprilia.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

transalpul? o "vaca mare/grea" motor ce trage "dubios/ciudat",

Pai daca Transalpul e "vaca mare si grea", atunci Varadero 1000, GS 1200,si altele ce sunt?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Caline, eu nu mai vreau sa vad sau sa aud de motoare cu mai mult de 150kg;

CE NAIBA , avem tot "carnatul asta" de tehnologie si tot motoare de 250kg se fac?!

Innaceptabil...

Ca motor de tavaleala si PLACERE , un KTM 690 Enduro R ar fi ideal!

Ce motoare in V si alte de-astea?

Se poate si mai bine...

@Pedros :

Varadero 1000 e un motor mare pentru oameni mari (inalti , grasi , grei, etc...) cu muieri asijderea (balene) si bagaje o tona iar cu toate astea "in spinare" sa aiba si "zvac" in depasiri la 130km/h :biggrin:

BMW GS1200 e motor pentru babalaci :tongue:

daca nu-i sub 150kg "la gol" atunci n-am facut nimic...

Cu toate ca sunt 100% sigur ca inginerii de la BMW ar putea sa faca un GS 1200 Adventure in jur de 150 kg , sau mai putin , dar n-ar mai costa in veci 14500 euroi "chel"...

poate triplu... la ce aliaje "exotice" ar trebui folosite ca sa iasa "slabut"...

:wink:

p.s. : BAH VOI STIATI CA ANUL ASTA DACA VA ADUNATI ANUL NASTERII SI VARSTA PE CARE ATI IMPLINIT-O ANUL ASTA , VA DA 111?

ILUMINATII ASTIA...

:biggrin:

EX:

82+29=? 111 :Jumpy:

incercati si voi...

P.P.S :

io vreau motoare realizate din aliaje de Al-Li , titan, magneziu , carbon, kevlar si ce se mai gaseste usor "prin zona" ; nu VESNICUL 6061 , 7005 sau mai rau otel "un pic aliat" care ... tot greu este...

Singurul ce mai "spala rusinea" e aliajul crom-molibden , in rest...

bataie de joc

alloys.pdf

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Gabi, mobra mea actala are 200 si ceva de kile, dar cu toate astea o manevrez cu usurinta, pe curbe multi au ramas uimiti cat de bine ma descurc, ma strecor printre masini fara pb, la manevratul de pe loc a durat putin pana m-am obisnuit dar acum nu mai imi pune nici o problema. O motoreta mai grea sta mai bine pe drum, si iti ofera o stabilitate mai mare.

Daca vrei sa mergi la curse sau pe coclauri, atunci da o motoreta mai usoara se preteaza mai bine. Un motor de motocross sau de supermoto are cam 100 de kg deci asta se poate numi un motor usor.

@marius90 Ar mai fi o varianta Suzuki Freewind 650. Daca vrei motor usor atunci asta e ceea ce cauti. Nu stiu exact cate kg are dar am lucrat la un Freewind si cand l-am manevrat mi s-a parut foarte usor, sincer nu cred ca are mai mult de 150-160 de kg.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

@marius90 Ar mai fi o varianta Suzuki Freewind 650. Daca vrei motor usor atunci asta e ceea ce cauti. Nu stiu exact cate kg are dar am lucrat la un Freewind si cand l-am manevrat mi s-a parut foarte usor, sincer nu cred ca are mai mult de 150-160 de kg.

buna estimarea, are fix 162 kg la gol :thumbsup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu "un motor greu sta mai bine pe drum" este o idee veche tare si preconceputa...

Poti sa-mi "esplici" si mie de ce un GSXR1000 K4 la 168 kg STA BELEA PE SOSEA SI LA 50KM/H DAR SI LA 250KM/H?

:tongue:

Nu-l aduc in discutie pe cel din 2005 ca la ala se rupe cadrul cam de pe la furca cand tie lumea mai draga...

deh , exces de "zel" din partea japonezilor...

Si retine ca nu s-au folosit aliaje "prea exotice" la GSXR 1000 K4...

Deci daca se vrea se poate face motor de 1000 supersport cu 170CP la greutatea unui scuter de 250cc si un mizerabil 20jde cai...(si o gloaba) :biggrin:

Dintotdeauna mi-a placut "seria GSXR" pentru ca sunt motoare usoare si puternice!

SI mereu m-am mirat de ce dreaqu' restul mamelucilor astia de producatori nu scot motoare usoare si puternice , si fac doar "balene" cu care trebuie sa "te lupti" pe curbe la countersteering de nu mai poti nici sa ti-o tii cand te pisi la benzinarie sau macar sa duci ceasca de cafea la gura fara sa-ti tremure mana dupa nici 200 km facuti "in forta" si traseu cu multe curbe...

Mortii lor de producatori moto...

Eu tot cred ca ne trag in piept TOTI producatorii si ca pana la urma sa o recunoastem : SE POATE MAI BINE!

MULT MAI BINE!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Gabi, GSXR-ul este o motoreta derivata din motoarele de curse(la fel ca toate sportivele), si din cauza asta dezvolta asa o putere si are o greutate atat de mica. Omul a zis ca vrea motoreta de enduro, nu o supersportiva de 170 de cai. Sa fim seriosi acum, noi nu avem sosele pt motorete de viteza, din cauza asta se intampla atatea accidente.

Nu prea cred eu ca se rupe cadrul ala asa usor pe cum zici tu. Poate daca te bagi la cascadorii extreme cu motoreta sau in urma unui accident...

Se poate face foarte usor un motor cu putere mare si greutate scazuta, ele chiar exista si se numesc supersportive dar care e rostul lor practic? Inafara de utilizarea la curse? Asa cu un scuter de 150 de kg si alea 20 de gloabe ale lui de bine de rau iti faci treaba prin oras, si poti sa mergi si la o plimbarica mai lunga. E plin de regi ai DN-urilor care o sfarsesc tragic din cauza mersului reising pe soselele patriei... Sentimentul pe care il ai cand ii dai in trompa umei motorete de peste 100 de cai e unic dar cum la noi soselele e varza si trec prin sate in care cainii, vacile si alte animale isi duc veacul pe marginea drumului treaba devine periculoasa.

Gabi hai sa ramanem on topic, trebuie sa recunoastem ca Honda TA e un touring pe cinste, daca vrei sa mergi frumos, la plimbari lejere. Daca nu era un motor bun si fiabil nu s-ar fi vandut asa bine si nu ar fi fost asa renumit.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

eu am TA super multumit . Este plictisitoare ..nu se strica nu cere bani.. Este o legenda . Injectie carburatie nu conteaza Ta este TRANSALP .O bagi in apa, ii dai foc este TA tot va merge :ninja::blum:

nu se discuta comparatia APRILIA HONDA

Vrei Aprilia OK de ce ne mai intrebi . Are motor Rotax este ok ca la BMW dar restul lasa de dorit[plastice] :scooter:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu era un motor bun si fiabil nu s-ar fi vandut asa bine si nu ar fi fost asa renumit.

:thumbsup: Bine grait-ai.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

adevarat dar tot botian va cumpara... datorita formei stilizate a cricului !!! cricu baaaa crikuuu!!! pt. cunoscatori !! :thumbup:

din pacate nu mai gasesc filmuletul ala !!! era epic... gen dan maga-dan... :yahoo: :yahoo:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×