R1der Adaugat pe 4 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 4 Octombrie, 2011 Va invit sa va scrieti aici parerile, impresiile, problemele aparute, tehnicile abordate, setarile motocicletelor si tot ce se poate scrie despre cursele de viteza in general, mai precis tot ce inseamna participarea intr-un campionat de acest gen. Onrace 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 6 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 6 Octombrie, 2011 Dintre membrii activi ai Pro-Bike, vor merge la etapa de RoSBK de la Serres: Nico, Bashar si cu mine. Daca mai e cineva, sa dea de veste pe topic sau sa ne caute si ne vedem acolo. Noi plecam astazi si ajungem noaptea asta la Serres. Drum bun si ne vedem la start Aferim şi Onrace 2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makalu Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 End of season ... La cursa clasei SuperSport pilotul timisorean Catalin Cazacu (Taifun Racing Team) a terminat pe primul loc fiind urmat de Campionul Balcanic Ivan Grozev si Boiko Bozhinov. Pozitiile 4 si 5 au fost ocupate de pilotii BGS Motorsport, Stefan Popescu si Petre Pop, ambii avand o evolutie excelenta imbunatatindu-si timpii obtinuti in prima etapa de la Serres din primavera cu cateva secunde. Asa cum se stia era o lupta stransa pentru pozitiile 2 si 3 in clasamentul general intre Petre Pop, Stefan Popescu si Octavian Negrea (Amckart Racing Team). Pilotii nostri au ales sa faca o cursa buna strategica profitand de o problema tehnica a lui Octavian Negrea reusind astfel sa ocupe locurile 2 (Stefan Popescu) si 3(Petre Pop) in Romanian SuperBike. Ionut Mistode a plecat din pole position in cursa SuperBike, dar urmarit de ghinion a cazut in primul tur, accidentul fiind cauzat de aceleasi probleme de aderenta ca in prima cursa. Clasament SuperSport: 1. Catalin Cazacu (Taifun Racing Team) 2. Ivan Grozev 3. Boiko Bozhinov 4. Stefan Popescu (BGS Motorsport) 5. Petre Pop (BGS Motorsport) 6. Boyan Bonchev 7. Velichko Machev 8. Vladislav Dimitrov 9. Bogdan Cacoveanu 10. Horia Brustur Clasament SuperBike: 1. Yunus Ercelik 2. Plamev Bonev 3. Peter Kovachev 4. Zsigmond Zoltan (33 Team) 5. Daniel Vargolici (Amckart Racing Team) 6. Marian Zaharia 7. Artur Boit 8. Ivan Ivanov 9. Dan Trock 10. Victor Mihailescu (33 Team) Onrace 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 A fost un weekend de curse bun. Am invatat ca nu e deloc indicat sa mergi la un weekend de curse cu oboseala acumulata sau fara sa ai o perioada determinata de odihna. Este chiar gresit. Pot aparea erori si scapari de concentrare atunci cand ai nevoie mai putin de ele. Pentru toti cei trei piloti care am facut echipa la Serres, sesiunile de antrenamente au decurs cu bine si cursele de B si C au decurs la fel, fara probleme. Cei mai castigati au fost cei doi debutanti la circuit. Felicitari lui Bashar si lui Nico pentru mobilizare, curaj si evolutia tehnica! Felicitari Nico pentru felul in care ai concurat la cursa debutantilor! Pentru mine lucrurile au stat mai greu, lipsa de antrenament si-a spus cuvantul iar progresul a fost mic in comparatie cu asteptarile. Cu toate astea, pentru ca timpii pe tur au tot scazut iar in cursa de B am castigat 10 locuri fata de start, a fost un weekend reusit. Multumim Makalu pentru afisarea rezultatelor. Pentru orice fel de discutii, sfaturi si intrebari despre mersul la circuit, suport, logistica, ajutor tehnic si asa mai departe, nu ezitati sa intrati pe sectiunea Motorsport a Pro-Bike. Aferim şi Onrace 2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aferim Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Cei mai castigati au fost cei doi debutanti la circuit. Felicitari lui Bashar si lui Nico pentru mobilizare, curaj si evolutia tehnica! ma bucur mult, mai ales pentru debutul celor doi -insa in special pt Bashar (intrucat am onoarea sa -l cunosc). am senzatia ca pentru toti cei cu moto sportive, sa participi la o asa cursa e o performanta in sine, indiferent de locul ocupat in clasament, nu? si pana la urma, de-abia cand mergi pe pista te distrezi cu-adevarat cu acest tip de moto, banuiesc. astept sa citesc opinia "impricinatilor" ... bravo Bashar si Niko! La cursa clasei SuperSport pilotul timisorean Catalin Cazacu (Taifun Racing Team) a terminat pe primul loc felicitari lui si tuturor romanilor participanti! bravo, baietii! Onrace 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzake Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 poze, filme, poezii!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niko Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Multumim de aprecieri! E o experienta care trebuie facuta macar o data, pentru un posesor de motocicleta sport. Din pacate e mult mai greu decat ma asteptam, dar iti da tot felul de satisfactii de la o zi la alta. Organizarea a fost buna, multa lumea, vanzoleala pe acolo, nu ma asteptam sa fie atatia. Pentru fiecare imbunatatire de timp trebuie sa-ti pui mintea la contributie, sa incerci altfel, altceva, sa mai asculti una alta de pe la baieti, apoi incep usor sa mai scada timpii. Dupa care parca nu mai reusesti sa imbunatatesti, ii vezi pe aia cum trec ca trenul pe langa tine! Asta la antrenamente, apoi in cursa mai sunt si emotii si adrenalina, 35 de motoare turate la start, am avut satisfactia de a nu fi ultimul! Franarea dupa linia dreapta de un 230-240 la ora in 150m dupa care te apleci pe curba, iti da niste senzatii tari! Deoarece se zicea ca ploua duminica s-a facut o cursa combinata B+C sambata, ma asteptam sa ma dau chiar numai cu aia incepatorii, dar ne-au combinat. Asa ca cei care se dau mai bine la clasa B mi-au dat un tur in fata, cam frustrant. Duminica au mai programat o cursa de C unde eram mai bine plasat pe la mijlocul plutonului dar nu am mai stat, trebuia sa ajungem si acasa, azi aveam treaba de dimineata, chiar plecati la 15 din Serres am ajuns acasa abea la 2,30- cu descarcat motorete si alte alea. Oricum, o experienta pe care daca am ocazia o sa o repet. Asta nu inseamna ca nu am sa mai merg pe strada. Oricat te-ai da tu de tare pe strada nu poti merge asa de tare cum mergi la un circuit. Iar partea cu "mersul pe strada e periculos, haideti pe circuit ca e safe" mi se pare un bullshit. Te duci acolo, chiar asa pasta, te prinde spiritul de competitie imediat, vrei sa imbunatatesti, risti tot mai mult incercand sa vezi cam care sunt limitele- ale tale, ale cauciucurilor, ale franarii, ale inclinarilor. Apoi mai obosesti, toate astea duc la greseli, greselile se lasa cu cel putin iesit in decor, daca nu culcat motoreta, spart tot pe la ea si zgarieturi si mici vanatai la purtator. Asta varianta light. Dupa care la cei care chiar trag pentru timpi buni si sa castige curse se lasa cu fracturi, clavicule rupte, dat cu capul de asfalt si plecari la spital, glezne mucificate s.a.m.d. Unul din baieti a facut un highside de a inlemnit acolo, nu mai misca. Se pare ca totusi nu a fost grav. E foarte mult de vorbit ca o prima experienta, nu poti sa o traiesti decat mergand acolo! Deci, am fost, ne-am dat, nu ne-am accidentat, nu am mucificat motoretele, atmosfera misto, adrenalina. Cum o sa-l afecteze experienta asta pe fiecare pe viitor o sa mai vedem. Onrace şi Aferim 2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bashar Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 E prea curand sa povestesc despre tot ce s-a intamplat in uikendu' trecut. Din cauza acumularii unei stari de oboseala (amplificata la intoarcere de conditiile nefavorabile de drum), nu am reusit inca sa-mi fac ordine in propriile ganduri! Sens in care o sa revin cu ceva impresii! Bineinteles, asezonate cu filmulete si poze. Nu e o chestie de pupat in cur, dar le multumesc pentru sprijinul logistic lui Balamuc si Tibi. Cesar si Nico, exemplari! Bafta Aferim şi Onrace 2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onrace Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 10 Octombrie, 2011 Frumos debut al acestui topic, frumos prezentat , frumoase relatarile. Sa tot citim asa ceva Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idd Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 In primul rand, bine ati revenit. In al 2-lea rand, felicitari pt. toata experienta Asptam cu maxim interes detalii si descrieri mai tehnice - ce cauciucuri s-au folosit, la ce presiuni, etc. Ce a mers bine, ce nu a mers bine, starea asfaltului ( parca zicea Cesar ceva, de o mica gropa intr-un viraj). Unde ati fost cazati, preturi pt. toata experienta, si ce mai credeti voi ca mai e de povestit Aferim 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 Vom face topicuri separate despre pregatirea motocicletei, despre pilotaj, circuite si logistica. Acest topic va ramane despre rezultatele si impresiile participantilor la etapele RoSBK. Startul cursei de sambata grupele B si C Calificari Grupa A - sambata si accidentul lui Gicu. Accidentul propriu zis nu l-am surprins pe camera, doar iesirea pe iarba plus comentariile la cald Eram cu ochii pe el cand s-a dat peste cap dar n-am mutat telefonul in directia aia... cameramanul lu peste ce sunt Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prolific Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 niko, ma bucur ca pana la urma ai mai corectat pozitia :), erai fantastic - tot timpul cu un mare ranjet pe fata! si ma bucur ca ati ajuns ok acasa, o parte din drum am mers in fata dubei pt directii Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 Explicatiile lui Balamuc despre un high side Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niko Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 11 Octombrie, 2011 niko, ma bucur ca pana la urma ai mai corectat pozitia :), erai fantastic - tot timpul cu un mare ranjet pe fata! si ma bucur ca ati ajuns ok acasa, o parte din drum am mers in fata dubei pt directii Da, mi-a cam placut, mersi de indicatii, o sa mai lucrez la pozitie, cred ca imi caut si scarite racing sa imi scot din cap cazatura de pe Amkart, tot timpul am mers cu frica ca as putea repeta experienta. Ne mai vedem pe la Amkart si de ce nu, poate si pe la Serres! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 12 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 12 Octombrie, 2011 Cursa de la grupele B si C de sambata: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bashar Adaugat pe 12 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 12 Octombrie, 2011 si ma bucur ca ati ajuns ok acasa, o parte din drum am mers in fata dubei pt directii multumesc de ajutor! gps-ul era cu niko, iar el avea treaba intr-un OMV cu niste sandwich-uri. le dadea tare pe viraje... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prolific Adaugat pe 13 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 13 Octombrie, 2011 multumesc de ajutor! gps-ul era cu niko, iar el avea treaba intr-un OMV cu niste sandwich-uri. le dadea tare pe viraje... pt putin! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tataitza Adaugat pe 28 Noiembrie, 2011 Share Adaugat pe 28 Noiembrie, 2011 daca s ar mediatiza si cursele de clasa b si c cu siguranta ar fi mult mai multi piloti pe grila si implicit ar creste si bugetul ro-sbk ceea ce inseamna o mai buna organizare si poate mai multe etape ! ne vedem in martie la serres Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Adaugat pe 23 Ianuarie, 2012 Share Adaugat pe 23 Ianuarie, 2012 exact asta se promoveaza acum mai mult ca nici o data !! calsa B si C. La B se face si clasament !!! cu cupite , podium !!! Da !! ne vedem la start fraieriI Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duudu Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Share Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Se mai anunta ceva cu vremea ? 23-25 martie se apropie si daca sunt 10 grade si ploua nu e tocmai placut ... O incurajare ceva ? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Share Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Asa e, anul trecut a fost o zi cu ploaie si temeperatura scazuta la prima etapa, dar numai ziua de sambata. Joi si vineri 25 de grade Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Autor Share Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Hai hai bagati surprizele. Cu ce va dati anul asta? Imbunatatiri ceva? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niko Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Share Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Eu as merge la etapa asta, dar numai daca vremea se anunta ok, adica soare si peste 20 de grade. Asta inseamna ca o sa ma hotarasc doar cu o saptamana inainte asa... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bashar Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Share Adaugat pe 8 Februarie, 2012 Sunt optimist in ceea ce priveste vremea! Trebuie sa tina cu noi. Fieru' si raideru' tre sa fie pregatiti! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto05 Adaugat pe 11 Martie, 2012 Share Adaugat pe 11 Martie, 2012 BAIETII DIN MURES PE HUNGARORING:::2011hungaroring moto 001.AVI Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.