Liviu M Adaugat pe 22 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 22 Octombrie, 2011 Am avut MOBRA . Am construit din o revista TEHNIUM o aprindere electronica (cu platina) pentru MOBRA , cu care am mers peste 25.000 Km cu o platina uzata la care abia se mai vedea stratul de contact . Aveam grija sa-i pun in fiecare an cateva picaturi de ulei pe pasla care ungea cama . La TULA am o aprindere electronica pentru DACIA (tot cu platina) si am peste 20.000 Km fara probleme . Aprinderea am cumparat-o de la accesorii dar am vazut si in targ la Vitan . La LASTUN am o aprindere ruseasca (tot cu platina) si am peste 40.000 Km . Aprinderea am gasit-o in talciocul din Tgv. Poate ca pentru unii aceasta solutie este mai comoda cu atat mai mult ca oricand se pot decupla firele din papucii auto si bransa pe clasic (la MOBRA aveam pentru orice eventualitate un comutator chiar in carcasa ei ) . Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Adaugat pe 27 Octombrie, 2011 Share Adaugat pe 27 Octombrie, 2011 Cu ce alimentai aprinderea la Mobra? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Adaugat pe 16 Decembrie, 2011 Autor Share Adaugat pe 16 Decembrie, 2011 Curentul alternativ dat de magnetou era trimis in transformatorul ridicator iar de aici comandat printr-un tiristor la B.I. Bine bine , e scris pe scurt , mai era puntea , partea de c-da ....... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.