XXergiu 13 Adaugat pe 6 Noiembrie, 2011 Share Adaugat pe 6 Noiembrie, 2011 Sper să fie de ajutor celor ce doresc să-și achiziționeze un motor. Yamaha TT 600 din 95.... primul meu motor care m-a învățat puținul motociclism pe care-l știu. Este o capră grea asemănătoare motorului diesel în ce privește livrarea accelerarării (sunt boombastic?). Adică, nu-i un motor care să aibă o accelerare bruscă. Consider că este bun pt începători, numai să fie mai voinici decât mine, 1,72/70kg. în situații noroioase este greu de ridicat de pe jos. Are consum foarte bun (am făcut 100 km cu doi litri și un pic pe drumuri bombardate și drumuri de țară) folosit în regimul pt care a fost construit: plimbăreală și distracție off road, nu curse și sărituri turbate. Cu toate că se poate sări și cu el. Ușor de întreținut, rezistent la trânte. Trage bine și nu te lasă la greu, chiar dacă ești cu o treaptă mai sus decât trebuie. Ce nu-mi place mie la el, pe lângă greutate, este poziționarea schimbătorului (la modelele mai noi a fost rezolvată), care atunci când scapi motorul pe stânga, acesta lovește capacul magnetoului, care nu este prea gros și se sparge. Nici pedala de frână nu-mi place, este din tablă și nu poate fi reglată, uneori îi găsesc poziția încomodă mai ales pe urcările unde vreau să am mai mult sprijin pe picioare și mă limiteaza având pernițele pe scăriță și nu scobitura tălpii, cum aș prefera... mofturi.... Are frâne bune, ce îngheață oricare din roți la cerere. Ambreiajul este mecanic/nu-i hidraulic = actionarea lui necesită efort și antrenament având un arc puternic. Eu sunt foarte mulțumit de el, da vibrează (este monocilindru), are sunet foarte masculin și potent, chiar dacă nu depășește 50 de cai. Te învață și mecanică... eu am reușit cu un vecin să-l urc pe un butuc și să-i schimb patina de lanț. Și carburatorul îl poți demonta foarte ușor pt a-l curăța. Consider că este un motor reușit care-și merită banii Cumpărați-vă voi o bibicletă de munte cu aceeași cursă a suspensiei F/S, cu frâne hidraulice pe disc în banii ăsteia.... Va urma Yamaha Majesty 250 din 98... Aferim şi Noni 2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu97 Adaugat pe 6 Noiembrie, 2011 Share Adaugat pe 6 Noiembrie, 2011 Foarte frumoase vorbele chiar apreciez si suntn totodata spusele tale sunt perfect adevarate . Motorul asta chiar nu te lasa la greu NUMAI BINE Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXergiu 13 Adaugat pe 7 Noiembrie, 2011 Autor Share Adaugat pe 7 Noiembrie, 2011 MULȚUMESC! Ai unul mai nou, dar cred că are aceeași bază cu ceva rectificări și bineînțeles mai frumos! Mulți km sănătoși! Eu tre să șed cuminte-disjuncție acromio-claviculară . Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noni Adaugat pe 7 Noiembrie, 2011 Share Adaugat pe 7 Noiembrie, 2011 Bai baieti... Pai scrieti de motoarele voastre cu atata daruire si nu adaugati poze?! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu97 Adaugat pe 8 Noiembrie, 2011 Share Adaugat pe 8 Noiembrie, 2011 MULȚUMESC! Ai unul mai nou, dar cred că are aceeași bază cu ceva rectificări și bineînțeles mai frumos! Mulți km sănătoși! Eu tre să șed cuminte-disjuncție acromio-claviculară . Al meu e model 2001 si cred ca e aproape la fel ca al tau bine inteles dupa cum zici tu cu cateva mici modificari Bai baieti... Pai scrieti de motoarele voastre cu atata daruire si nu adaugati poze?! Poze chear nu mam gandit sa atasez da fac tot posibilul NUMAI BINE TUTURORAAA am uitata sa mentionez Sergilius chear imi pare rau pt tine dar sa stii ca si eu am patit-o si stiu de ce cazaturi ii in stare mobra asta Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXergiu 13 Adaugat pe 9 Noiembrie, 2011 Autor Share Adaugat pe 9 Noiembrie, 2011 DA, tre și poze! Băieții... ascultați de șefu/Noni și băgați și poze se ne mai scăldăm și noi privirile! Laurențiule... ești pretinu meu pe viață... nimeni nu-mi plânge de milă.... numa ție-ți pasă de bubele mele.... până și nevastă-mea.... ajung acasă, mă ajută să-mi dau casca jos și-ncepe să râdă de/cu mine la felul meu de a merge- ca un babalâc pălit de ghivol Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu97 Adaugat pe 9 Noiembrie, 2011 Share Adaugat pe 9 Noiembrie, 2011 Sa stii ca TT-isti nu se lasa la greu niciodata si stai linistit ca si de mine se rad prietenii mai ales dupa aczatura de vineri inca si acum merg ca un mos numai ca eu ni am carja:)) Numai bine Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru1900 Adaugat pe 9 Noiembrie, 2011 Share Adaugat pe 9 Noiembrie, 2011 super tenere 750 am modificat-o pentru tubbles! mai eficient cred! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xjr1200 Adaugat pe 18 Noiembrie, 2011 Share Adaugat pe 18 Noiembrie, 2011 2 şi ceva la sută? Pe coclauri? Un mono de 600 carburaţie ia undeva pe la 4 la drum întins,cât mai constant Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu97 Adaugat pe 18 Noiembrie, 2011 Share Adaugat pe 18 Noiembrie, 2011 Eu am scoso la 5 si nu am mers constant poate chiar agresiv dupa parerea mea Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXergiu 13 Adaugat pe 20 Noiembrie, 2011 Autor Share Adaugat pe 20 Noiembrie, 2011 Eu am mers din Blaj în SB pe drumuri de țară și comunale + un pic off road, am ajuns la romaniacs, văzui ce era de văzut, am făcut plinul: 5 lei și ceva.... Nu am de ce să spun altceva, că aș fi mincinos! Dar am mers lejer, ploua și nu știam drumul, iar distanța parcursă am estimat-o la 50km, ar fi putut fi mai mult.... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.