Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Mikulaish

vand Honda Cx500 Sau Africa Twin Rd07

Recommended Posts

Din cate spune si titlul, se vinde Honda CX500 (CX500A) din 1980 cu 34700km pe bord (si in realitate). Motocicleta se afla intr-o stare foarte buna atat mecanic cat si estetic. Motocicleta a fost pregatita sa faca un drum cu mine in Elvetia si sa o folosesc acolo timp de un an si jumatate, insa am considerat ca e mai bine sa revin la un Africa Twin (deja cumparata).

Toate sunt originale la ea, fara modificari, inclusiv vopseaua. Tobele de esapament au fost schimbate cu unele Marving, fabricate special pt acest model. Eu am cumparat motocicleta la 29500 de km si i-am facut o revizie care a constat din urmatoarele:

Schimb de ulei (Castrol full synt, 10w40), filtru de ulei, filtru de aer, antigel si reglajele de culbutori/intinzator lant distributie. Deasemeanea am schimbat uleiul in grupul spate (prima desfacere a surubului de scurgere de cand e motocicleta). Pe langa asta am facut o revizie completa la furca (de aprox 300 de euro) constand din tuburi cromate noi (cele vechi erau cu probleme de rugina, nu indoite), simeringuri, simeringuri de praf si ulei nou. Deasemenea seaua a fost retapitata cu o husa noua identica cu originalul. Bujille si pipele de bujie au fost inlocuite cu unele noi.

La revizia de 34500 s-au facut urmatoarele:

Pusa baterie noua si bec H4 Osram longlife, schimbat lant de distributie (cel original fiind la jumatate din viata), schimbat presetupa (preventiv, pt ca se cunoaste ca acestea cedeaza la o anumita varsta) si absolut toate simeringurile. Toate aceste piese cat si garniturile au fost OEM Honda (demonstrabil cu factura). Am pus ulei Liqui Moly 10w60 si filtru nou, antigel G12 nou. Putin inainte de asta am pus cauciuc spate nou Contintal ContiGO (cel din fata e un Metzeler pe la 90%). Am schimbat lichidul de frana. Carburatoarele au fost spalate si sincronizate, iar membranele mici (air cut-off valve) au fost schimbate.

In consecinta motocicleta se afla la 200 de km de la o revizie absolut exhaustiva si este gata pentru multi km fara probleme. Este un model cunoscut pentru longevivitatea motorului si a motocicletei in ansamblu, singurele probleme fiind legate de presetupa, lant de distributie si stator. Statorul e impecabil in cazul acesta, iar lantul si presetupa sunt noi, OEM. Placutele de frana si sabotii sunt cei originali Nissin de fabrica si au uzura minima (la fel si discurile de frana). In 5000 de km facuti de mine motocicleta nu a consumat nici un gram de ulei.

Impreuna cu motocicleta se dau:

Un litru de ulei Liqui Moly 10w60 (ramas in canistra de 5l), un cablu de ambreiaj nou in ambalaj, un filtru de aer nou si o pereche de bujii noi Bosch cu electrozi de argint. Deasemenea se da si un topcase Givi foarte incapator cu suport (vizibil in ultima poza).

Pretul cerut este de 1600 de euro, datorita investitiei de aprox 1000 de euro (plus manopere) care s-au investit in ultimii 5000km intr-o motocicleta care oricum era intr-o stare de invidiat pt varsta ei (ultima poza este facuta in momentul achizitiei).

Alte detalii aici sau la 0740299141. Motocicleta poate fi vazuta si probata la Cluj.

post-9559-0-83046000-1323197348_thumb.jppost-9559-0-07221300-1323197368_thumb.jppost-9559-0-50401500-1323197449_thumb.jppost-9559-0-59586500-1323197465_thumb.jppost-9559-0-85194500-1323197484_thumb.jppost-9559-0-57504000-1323197501_thumb.jppost-9559-0-42869400-1323197514_thumb.jppost-9559-0-53460700-1323197531_thumb.jppost-9559-0-03583200-1323197561_thumb.jppost-9559-0-21682100-1323197571_thumb.jppost-9559-0-97656100-1323197578_thumb.jppost-9559-0-16068000-1323197590_thumb.jppost-9559-0-85150100-1323197601_thumb.jppost-9559-0-15053100-1323197613_thumb.jppost-9559-0-43526200-1323197619_thumb.jppost-9559-0-30843800-1323197632_thumb.jp

Edit:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Ii doresc sa ajunga pe maini potrivite. Daca merge cum arata, e intr-adevar un evergreen. Exista exemplare care au ajuns si la 300 mii km, motorul V transversal racit cu apa e excelent. Transmisia pe cardan e si ea priceless. Exista o comunitate internationala de pasionati care tin stindardul modelului ridicat. Modelul asta a fost prima mea pasiune. Daca nu ar fi criza naibii, as schimba oricand Tengaiul meu cu un CX pentru strada si un cross pentru paduri.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt aprecieri. Motocicleta intr-adevar merge excelent. Nu e piesa de muzeu, e o motocicleta de mers muulti km. Eu am si Simson, dar aia e altceva. Asta e o clasica care se poate folosi zi de zi fara probleme in exploatare. Vibratia motorului e chiar mai mica decat la un V mai modern (Africa Twin de exemplu). Din cauza asta si datorita confotului seii (atat pilot cat si pasager) este o motocicleta foarte comoda chiar si pe distante mai mari.

Am uitat sa precizez ca se dau 2 perechi de chei (una contact/helmet lock si una pt. blocare coloana directie) dintre care una e originala; si un manual de intretinere si reparatii Haynes rasfoit doar de vreo 2 ori.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

superba!!!am mai vazut cx-uri,dar nici unul nu arata ca asta....o adevarata bijuterie...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce nu am gasit cumparator pentru CX, postez si Africa Twin-ul cu care am vrut sa inlocuiesc CX-ul. Unul dintre cele doua motoare va trebuie sa plece pana la sfarsit de aprilie. Este vb. de un XRV 750 RD07 din 94. Impecabila tehnic, cu o revizie completa facuta la 44000km, ce include: filtru de ulei si aer noi, curatat/sincronizat carburatoare, baterie noua cu gel, bujii iridium, ulei nou (Castrol full synt), lichid de frana nou, antigel schimbat. Kilometri sunt reali, ceea ce se vede din uzura diferitelor componente, inclusiv motorul. Motorul nu consuma ulei deloc si suna absolut impecabil. Lantul nu mai are mult din viata, la fel si cauciucul din fata. "Extra"-urile ar fi cricul central (original Honda), crash-bar Hepco&Becker, vopsit recent electrostatic in culoarea motocicletei, parbriz inalt touring MRA si top-case Givi. Pompa de benzina a primit o dioda de protectie pentru a ii asigura o viata lunga, releul de incarcare e perfect, la fel si axul pinionului de atac. Alte detalii la aceeasi telefon. Pret: 3000 de europeni.

post-9559-0-73632900-1328556031_thumb.jppost-9559-0-03962700-1328556092_thumb.jppost-9559-0-23445600-1328556166_thumb.jppost-9559-0-52881300-1328556234_thumb.jp

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×