Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Recommended Posts

post-26513-0-71004500-1330030954_thumb.jpost-26513-0-27309600-1330030990_thumb.jpost-26513-0-22491200-1330031010_thumb.jpost-26513-0-28133300-1330031024_thumb.jpreț 1600 lei/16milioane, înmatriculat cu ITP valabil până la anu/Martie 2013, sper să-mi amintesc corect... e târziu și nu am chef să caut în acte acum....

O căruță de piese schimbate de curând: Variator, curea, piston și segmenți + realezat cilindru (în Hungaria), caucioace IRC superaderente, m-am înclinat pe viraje de am atins cu cricul pe jos, foarte încrezător pe viraje cu el. Urmează să schimb releul de semnalizare, arcurile la ambreiaj. Cauciucele sunt tratate cu zămârcă anti-pană. Baterie Varta, cumpărată anul trecut în Februarie.

Piese de schimb (incluse în preț): Bloc motor/transmisie cu capac nedecupat (ăsta de pe el este decupat de mine), dar fără cilindru și cu capac chiulasă de 80cmc, releu încărcare, bobină inducție, CDI, releu pornire, șa confortabilă/dar urâtă, cablu frână spate și saboți, plasticul ce vine dedesubt (ăsta se poate sparge dacă o iei razna peste vre-o bordură din cauza unui conservator cu păru blond ocupată cu înfrumusețarea în trafic...), semnale față, cric central, carburator.... cam atât îmi aduc aminte acum.

Defecte actuale, dar le voi remedia: plasticul de la genunchi a fost rupt (așa l-am cumpărat) chiar unde se prinde de cel din față.... de asta stă prins cu bandă adezivă. Releul de semnalizare a decedat.... Ambreiajul m-a părăsit demult anul trecut și cum mi-am luat Majesty 250, nu m-am mai ocupat de el, dar îl repar și pe ăla. Melcul la vitezometru lipsește (așa l-am luat), dar îl cumpăr....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×