Mergi la conţinut
  • 0
cheloo_2006

Ce Ulei Sa Mi Pun La Motocicleta?

Întrebare

VA SALUT AM O YAMAHA FZ6N DIN 2007 DE ANU TRECUT CAND AM LUAT O AM FACUT SCHIMBU DE ULEI CU CASTROL POWER 1 ,ACUM INSA NU MAI STIU DE CARE SA PUN SUNT AIURIT MUTI MI AU ZIS SA AM GRIJA DE UNDE IL IAU SA NU FIE CONTRAFACUT ,EXPIRAT SI ASA MAI DEPARTE ,CA MOTUL NU E BUN ,BELRAY E NOU PE PIATA SI NU STIE NIMIC DE EL ,,,,, VA ROG AJUTORRRRRRRRR

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

76 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

BELRAY E NOU PE PIATA SI NU STIE NIMIC DE EL

:))))

hai ca m-ai facut sa rad :biggrin:

http://www.belrayracing.com/ - sunt partenerii Altea Ducati, Checca, campionul de WSBK. Uita-te la MotoGp ca apar ca furnizori la mai multe echipe.

motul la fel, repsol, motorex etc.

BMW care la masini recomanda castrol, la motorete nu mai recomanda ... ce te faci?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Parerea mea este sa folosesti Putoline pe care il cumperi de la Dual Tours din Pipera.Eu asta am folosit la moto Yamaha Fz 6 Fazer si nu am avut nici o problema iar motorul a mers ca nou.

Cesar

Cred ca ar trebui sa te informezi. ......Bmw recomanda Castrol si pentru motociclete si asta pot spune sigur, tot din experienta.

Numai de bine!

Am uitat sa precizez : Dual Tours este dealer Yamaha.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Eu as spune ca in loc de Putoline sa bagi Castrol dar pana la urma e o chestiune de optica. Vezi ambalajul si te atrage :D, ca pana la a diseca chimic produsul sunt doar pareri si impresii subiective.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Cesar

Cred ca ar trebui sa te informezi. ......Bmw recomanda Castrol si pentru motociclete si asta pot spune sigur, tot din experienta.

Serios? De care? :biggrin:

Putoline

Au vreun titlu de GP, WSBK, etc etc? Sunt doar curios, ca n-am auzit sa fie undeva la varf.

Yamalube facut de Motul o fi bun, o fi prost? O fi de fapt la fel? Tu ce zici?

Tot la dual tours se gasesc si cele mai pietre placute de frana posibil, goldfren... sa puna si placute dintr-alea?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

VA SALUT AM O YAMAHA FZ6N DIN 2007 DE ANU TRECUT CAND AM LUAT O AM FACUT SCHIMBU DE ULEI CU CASTROL POWER 1 ,ACUM INSA NU MAI STIU DE CARE SA PUN SUNT AIURIT MUTI MI AU ZIS SA AM GRIJA DE UNDE IL IAU SA NU FIE CONTRAFACUT ,EXPIRAT SI ASA MAI DEPARTE ,CA MOTUL NU E BUN ,BELRAY E NOU PE PIATA SI NU STIE NIMIC DE EL ,,,,, VA ROG AJUTORRRRRRRRR

Motul, Belray, Motorex, Repsol.... toate sunt bune.

eu unul nu prea cred in uleiuri minune si nici nu cred ca e cine stie ce diferenta de calitate intre brand-uri. Atata timp cat nu e ulei Hong-Chu, Ching-Pong sau Floriol si nimeresti bine si indicativul, n-ar trebui sa ai nicio problema.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Cesar

Dupa cum vezi am BMW iar la acesta se da si o carte, reviziile se fac la bmw, toate recomanda Castrol, mai mult uleiul Castrol Power 1 Racing este facut si recomandat pentru BMW K1200S, K 1300S.

Poate motocicleta ta merge cu titluri de moto gp, a mea foloseste ulei.......cred ca te uiti prea mult la televizor.....cum am spus mai sus vorbesc din experienta.

Tot Dual Tours comercializeaza si Yamaha........oare sa-si ia si din aia...?....eu zic da. Are multe titluri in moto gp.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

de obicei, cand am ocazia, cumpar motul

am bagat si castrol , dar nu prea des si pasarica din cap imi spune ca nu merge atat de bine

reprezentanta unde fac reviziile pune elf, si sunt foarte multumit cu el.

Deci, cand ajung in magazin, daca au si am nevoie, iau motul, daca nu am motul acasa si ma duc la magazinul din colt, care nu vinde motul, iau elf, nici o problema si imi place cum se simte motoreta cu el .

atata vreme cat pui in ea un ulei decent si cu vascozitatea potrivita nu vad nici o problema.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Ca o paranteza, in afara faptului ca BMW recomanda in mod special Castrol sau uleiul BMW care tot Castrol e, eu am luat ieri Repsol Full Sintetic ca m-am saturat sa dau bani pe diverse uleiuri scumpe.

Sunt f multumit de el si sincer nu vad diferenta intre Motul si Repsol. Nici nu sunt expert insa cred ca reclama face mai mult decat produsul in sine.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

reviziile se fac la bmw

Opa, prima galusca lansata pe piata facuta pentru fraieri gata sa o inghita pe bani multi. Si daca nu repari motocicleta acolo, nu mai merge? Se strica? Ii zboara rotile? Eu zic ca nu. Dar tu poti sa le alimentezi conturile cu bani multi, sa consumi constiincios si sa te supui sistemului.

Poate motocicleta ta merge cu titluri de moto gp, a mea foloseste ulei.......cred ca te uiti prea mult la televizor.....cum am spus mai sus vorbesc din experienta.

Motocicleta mea imi ofera de zece ori mai multa distractie la un sfert din bugetul pe care il dai tu de buna voia la baierische pentru efect garantat placebo. :wink:

Tot Dual Tours comercializeaza si Yamaha........oare sa-si ia si din aia...?....eu zic da. Are multe titluri in moto gp.

Oamenii care fac pe prostii pot fi pus in valoare cu rabdare... ma refeream la ulei, nu la motociclete. Ce parere ai despre placutele goldfren? Bune, proaste, execrabile?

Te rog sa mai insiri cateva nume de corporatii mari in care ai incredere oarba :biggrin:

Multumesc pt intelegere!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Mai acum sa stii ca mie mi se pare corect ca o marca sa ceara service-ul si reviziile in unitatile ei de specialitate pt ca astfel incearca sa aduca bani in casa :D.

Acum singura diferenta e bugetul cu care sunt total de acord DAR nu stiu cine mai garanteaza pt motor ca BMW. Adica la o ragalie din anii 1980-1999 cu exceptia celor low cost ( am eu ceva cu modelele alea recunosc ) BMW da foarte multi km "garantie" la motor. Asta poate spune ceva mai cu seama in conditiile in care BMW nu prea e un angrenaj in care sa nu ai incredere.

Nu sunt fanul genului pt ca mi se pare cam ciudatele si habar nu am de ce.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Cesar

Cred ca exista o limita,iar fraier te poti numi cel mult pe tine si satisfactia pe care mi-o ofera motocicleta mea nu are legatura cu discutia acestui topic si nici bugetul pe care eu il aloc motocicletei mele.Se par ca in alt topic il apreciai pe Doru pentru posibilitatile materiale.Este chestia cu strugurii....

La fel nu inteleg ce are uleiul cu placutele de frana.Ti-am raspuns la afirmatiile tale.......Bmw recomanda Castrol iar Putoline ar trebui sa citesti putin sa-ti dai seama ca tocmai ce a castigat un campionat mondial cu KTM si a facut un test de 125 de ore cu un motor al aceleiasi firme.

Necunoasterea nu scuza prostia asa ca te rog sa ai grija cand faci afirmatii si nu le verifici inainte.In ceea ce priveste posesorii de Bmw si unde isi fac ei reviziile nu cred ca este o chestiune pe care sa o dezbati tu.Poate cand ai sa intri in randul lor.....pana atunci insa........strugurii sunt acri.

Te rog rspecta pentru a fi rspectat.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Fraieri e ala care de de 10 ori mai mult pe ceva care face trei sferuri din cat s-ar considera un pret corect. Fa un calcul. Te-ai simtit fraier sau te-ai simtiti dator sa intorci o replica la nivel de gradinita? Nu sunt sigur dar inclin sa cred ca amandoua.

Ce treaba am eu cu doru? Confunzi aprecierea cu activitatea mea de moderare pe care o am pe pro-bike si care presupune ca din cand in cand sa spun la bobulatie "aveti bembeu - foarte bine, aveti grija cum conduceti, drum bun" "aveti scuter, foarte bine, drum bun, aveti grija cum conduceti". Nu am cum sa apreciez sau sa dispretuiesc un om pe care nu-l cunosc dar daca tu gandesti ca pot fi atat de prost incat sa fac asta, sau daca tu faci asa ceva.... compileaza concluzia. :D

Iti repet ca oamenii cae fac pe prostii pot fi pusi in valoare cu rabdare. Respeciv, cutare vinde X, si Y produs de la corporatiile A si B. Daca eu cred orbeste in corporatia A, de ce n-as crede orbeste si in corporatia B, care printr-o aleatorie asociere apare cu produsul Y pe tejgheaua lui cutare? :D Este fix gandire de fraier care sata cu gura larg cascata sa inghita galusti tot mai umflate si lipsite de gust.

Campionat mondial zici, 125 de ore.... :D Pai nu stiu, mi se par extrem de putine ca sa zic asa. Puteti sa dati mai multe detalii domnu sau vorbim despre marketing pe care il inghititi nemestecat?

Eu nu-mi doresc sa intru in rand cu nimeni care e bucuros peste masura de statului sau de consumerist orb, surd si spalat pe creier :(.... Vezi tu, tocmai asta fac eu aici, esti pe bancile facultatii si nu-ti dai seama :D Va recomand sa nu mai intarziati la cursuri domnu', asa este politicos :D

Daca nu-mi doresc ce-ti doresc tu, n-are nici o logica sa crezi ca sunt invidios. Adica de ce fumezi daca n-ai frigider? Cred ca nu stiu :D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Inca o data iti spun ,eu nu ma simt fraier iar in ceea ce priveste activitatea ta de moderator cred ca lasa de dorit.Atitudinea de gradinita ti se potriveste tie si cred ca este in stransa legatura cu varsta.Si eu pot sa fiu mojic dar imi pastrez inca bunul simt.Sper ca am raspuns celui care a initiat topicul eu avand motocicleta respectiva cu ceva timp in urma si cu asta ma declar multumit.Tu ?

Cred ca nu este cazul sa vorbesc cu tine despre marketing atat timp cat iti cumperi si recomanzi ulei privind reclamele de pe motociclete.Daca 125 de ore de mers fara oprire ti se par putine "domnu' " imi inchipui ca tu singur ti-ai tinut motocicleta turata mai mult de atat .Privind in spate pentru cine citeste cred ca este simplu de stabilit "fraierul " in aceasta discutie.Un moderator nu face niciodata o astfel de afirmatie si nici nu indeamna oamenii sa-si repare motocicletele pe marginea drumului pentru ca se crede el Gica ciocan.Inca o data iti repet (mai ales ca esti moderator) mai incet cu jignirile la adresa useri-lor mai ales ca nu pe toti ii cunosti si cu atat mai putin varsta lor.Da-i omului informatia ceruta si respecta opiniile celorlalti daca sunt pertinente (asta pentru a nu denatura topicul).

In ceea ce priveste studiile eu zic sa te abtii.Asta pentru a nu trage ceilalti concluzii gresite.Dupa exprimare si comportament nu pot spune ca ai avea dar daca totusi ai atunci imi cer scuze si inseamna ca varsta biolaogica a corpului a luat-o cu mult inaintea celei pe care o are creierul.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Despre fraieri îţi zic bancul cu cei doi ruşi care se întâlnesc pe stradă:

- Foarte frumoasă cravată! De unde ai luat-o?

- Mulţumesc, de la magazinul cutare.

- Cât?

- 200 de dolari.

- Ce fraier eşti, două magazine mai încolo o găseai cu 400.

:D :D

Daca nu pricepi poantă si inca faci pe prostu, poti sa declari oficial că te oftici. Mulţumesc pt înţelegere.

Eşti curios ce studii am. Bun, ce urmează după masterat?

P.S.

125 de ore de mers non stop nu e nimic impresionant.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

La fel nu inteleg ce are uleiul cu placutele de frana.Ti-am raspuns la afirmatiile tale.......Bmw recomanda Castrol iar Putoline ar trebui sa citesti putin sa-ti dai seama ca tocmai ce a castigat un campionat mondial cu KTM si a facut un test de 125 de ore cu un motor al aceleiasi firme.

KKtm, pardon ktm zici...... Tocmai ai confirmat, fara sa-ti dai seama, spusele lui Cesar. No offence da numa reclama e de petardele alea pe car ei le numesc motociclete si toti le ridica in slavi...

125 de ore la mers constant in conditii de laborator e cam frectie, cand apar acceleratiile bruste si frane de motor combinate cu frictiunea din cutia de viteze si dintre placile ambreiajului, adica intr-un cuvant mersul in regim de forja/cursa se vedem cat mai rezista uleiul...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

respecta opiniile celorlalti daca sunt pertinente

Aceasta este opinia

Parerea mea este sa folosesti Putoline pe care il cumperi de la Dual Tours din Pipera.Eu asta am folosit la moto Yamaha Fz 6 Fazer si nu am avut nici o problema iar motorul a mers ca nou.

Am uitat sa precizez : Dual Tours este dealer Yamaha.

Daca imi dati voie domnu.... opinia dumneavoastra este pilaf :biggrin:

Ia sa vedem - pune ulei dintr-ala pentru ca il gasesti la magazinul cu tare... Ba, ce sa zic, foarte bine fundamentata tehnic discutia.

Carevasazica, urmatoarele intrebari, categoric nu :biggrin:

- unde mergi cu motocicleta, urba sau extra sau si-si?

- cat mergi pe an?

- se da pe o roata?

- merge doar cand e cald sau merge si cand e frig?

- e bogat sau se crede sau e un baiat cu talent si buget redus? :biggrin:

- SJ, SL, SM?

Vascozitati - avantaje, dezavantaje, recomandari, sintetic semi mineral, oare de care? Bun prost, ieftin scuNp?

Va multumesc frumos pentru opinia pertinenta domnu', dar va dau cuvantul meu ca nu aveti nici o legatura cu tehnica. In schimb sunteti un foarte bun cumparator de la raft din magazin :biggrin:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Cesar

Bancul tau vorbeste despre acelasi produs ,se pare ca Bmw-ul este printre putinele motociclete ale caror preturi nu prea fluctueaza in functie de zona din care le cumperi.Deci daca vrei Bmw atunci nu ai decat sa platesti banii care se cer.Deci tot nu este concludent.Cat priveste studiile ti-am dat un raspuns si in cazul asta daca ai citit cu atentie.Daca pentru tine 125 de ore nu reperzinta nimic poate iti fac eu un calcul daca nu te ajuta masteratul (motor turat -aprox 70 km/h *125 de ore =8750 km).La cat schimbi tu uleiul si in cat timp faci km astia ?Nu mai spun ca sunt fara oprire.

Se pare ca nu ai inteles nimic din ce te-am rugat mai sus si continui sa vorbesti despre fraieri.Se pare ca esti documentat in privinta acestui subiect ceea ce nu poate decat sa te ajute pentru ca simptomele le ai deja.

Calin pirotehnistul

Se pare ca ia ajutat pe cei de la Ktm sa castige titlul mondial si nu in conditii de laborator si acolo cred ca au avut parte de acceleratii bruste si celelalte nu crezi?Nu imi dau cu parerea despre motociclete pe care nu am mers sau care nu le cunosc.Faptul ca (din auzite) au probleme de fiabilitate nu poate decat sa confirme calitatea uleiului folosit pentru ca noi de fapt despre asta vorbim aici,cel care a deschis topicul asta a vrut.Sa ai o seara placuta !!

Cesar

S-ar putea sa fiu chiar inginer si surpriza ...chiar pe parte tehnica.Este ok pentru ca cel putin informatiile astea le-ai furnizat tu.

Probabil la masterat ai invatat despre ulei de dat pe o roata ,ulei urban ,ulei extraurban ....cat a avansat stiinta domnule si eu am ramas in urma.Poate ca a iesit si uleiul ala de mers mai multi km pe an ......poate ....

Esti varza...

Romanul are vorba aia ...cu prostul daca nu-i fudul parca nu e prost destul.Asa ca tu poti continua sa semnalizezi .....

Daca tot vorbesti de studii si tot nu te ajuta masteratul poate reusesti cu doctoratul dar fa-ti un serviciul si nu il da in domeniul tehnicii.

Un prieten binevoitor

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Avem pe forum inca inca un habarnist moto care face pe prostu si care se oftica cu talent :D

Cum se cheamă aia la care trebuie sa le explici poanta? Fraieri.... Aaaa, daaa :D

Enigma cu studiile o dezlegi când afli ce urmează după masterat. Daca s-ar putea sa fii inginer, sigur nu ai nici o treabă cu nimic tehnic moto.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Credeam ca daca ai masteratul ai invatat sa citesti.Dar de fapt ce ma mira...Ti-am scris mai sus ....incearca totusi sa nu dai in domeniul tehnic.Asta am observat cu totii ca avem un habarnist pe forum care este si frustrat si isi spune......... moderator.

Cred ca i-am stricat baiatului topicul asa ca am sa inchei discutia aici.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Când te oftici dai replici de tip repetitiv "ba tu eşti" :D Ce se întâmplă cu dumnevoastra domnu, scrieţi despre dumneavoastră la plural? Ce consumati? :D

Afară plouă. La bavaria e închis.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Nu-ti spun ce consum ca poate te destepti.Ramai linistit in prostia ta ca oricum nu am cu cine discuta.Ti-am raspuns la toate intrebarile si deja cred ca te-am facut mai destept.Discutia a capatat deja un nivel de gradinita iar la prostia cu pluralul nu m-am gandit ca e prea complicata pentru creierul tau cand m-am exprimat insa mai jos de atat ca nivel de exprimare nu pot sa ma cobor.

Te astept sa discutam cand nivelul de dezvoltare al creierului tau o sa atinga macar pragul celor din gimnaziu,pana atunci te salut cu farul.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

In functie de buget si stilul de tras de gaz ai de ales din mai multe uleiuri. Trebuie consultat manualul deoarece unele motoare sunt foarte pretentioase si merg doar pe 1-2 tipuri de ulei. Ai acolo un tabel, ar fi bine sa il consulti sa vezi temperaturiel si tipurile de ulei recomandate pentru mobra ta (firma, tip, an de fabricatie).

Pentru clima de la noi cele mai des intalnite, cele mai ok vascozitati sunt 5W40, 10W40 si 15W40.

Pentru un stil de condus normal, un 5W40 este ok, se gasesc la preturi rezonabile, pentru iernile din Romania au o vascozitate la rece rezonabila. Ma indoiesc ca mergi iarna cu mobra totusi.

Acum, ce inseamna codurile alea... Prima parte (5W de exemplu) se refera la vascozitatea la rece (W = winter), cu cat mai mic indicele cu atat vascozitatea la rece este mai mica = ulei mai fluid in timp ce a doua (40 de exemplu) se refera la vascozitatea la cald (indice mai mare = ulei mai vascos). Uleiul trebuie ales dupa recomandarile producatorului. Iar si din nou, ce zice manualul?? Este bine ca vascozitatea la rece sa fie cat mai mica (uleiul sa fie fluid) deoarece mare parte din uzura motorului se face in primele secunde/minute de la pornire deci un ulei fluid la rece asigura o pornire usoara si cat mai putina uzura. A doua vascozitate trebuie sa se incadreze in limitele date de producator si corelata cu clima si stilul de condus. Aici este importanta temperatura din tabelul despre care vorbeam in primul paragraf.

Cele mai bune uleiuri sunt cele sintetice (pe baza de esteri) dar sunt si cele mai scumpe. Uleiurile sintetice cu adevarat sunt relativ putine si scumpe. Ajutati de lege si profitand la maxim de ea, producatorii declara "sintetice" si uleiuri care in realitate nu prea fac parte din categoria asta, sunt intre sintetic si semi-sintetic, adesea pe bidon scrie "fully synthetic", "obtinut prin tehno sinteza", etc. Ele au un pret rezonabil si performante decente.Bel Ray, Motul, Repsol, Motorex gasite pe la noi fac parte din categoria asta.

Sper ca ti-am fost de ajutor si nu te-am bagat in ceata :)

VA SALUT AM O YAMAHA FZ6N DIN 2007 DE ANU TRECUT CAND AM LUAT O AM FACUT SCHIMBU DE ULEI CU CASTROL POWER 1 ,ACUM INSA NU MAI STIU DE CARE SA PUN SUNT AIURIT MUTI MI AU ZIS SA AM GRIJA DE UNDE IL IAU SA NU FIE CONTRAFACUT ,EXPIRAT SI ASA MAI DEPARTE ,CA MOTUL NU E BUN ,BELRAY E NOU PE PIATA SI NU STIE NIMIC DE EL ,,,,, VA ROG AJUTORRRRRRRRR

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×