Mergi la conţinut
  • 0
Autentifica-te  
zaqusca

Sunt Un Pic Speriat

Întrebare

Astazi am facut-o.Cum am mai spus am avut tangente cu crossul/enduro ca hoby in urma cu vreo 5 ani pe o motocicleta cuminte o hondita in 4 t de 2 sau 2 jumate nu mai stiu(de 2 jumate nici nu sunt sigur ca exista in 4 t ) si cateva ture cu o huqsvarna. Dupa ce am muncit 1 an de zile ca muncitor necalificat la o firma de apa si canal , dupa ce mi-am refuzat prietenii de nenumarate ori sa iesim la un suc ,dupa ce am cheltuit o anume suma de bani pe masina de spalat , hidrofor filtre si alte nebunii pentru a nu mai spala la mana, dupa ce am vandut 2 tone de fier adunate de prin curte si dupa ce i-am luat pensia tatalui meu am reusit in final sa strang 1200 de euro. NU mi-a mai pasat ce voi manca in luna urmatoare, nu-mi pasa ca nu am bani de benzina mi-am luat o honda cr 250r din 96 la primul test impecabila. sunt fericit ,dar care este problema? tot ce invatasem eu pe hondita in 4 timpi s-a naruit. dupa prima tura am tremurat tot de emotii dar si un pic de teama. ma rog la dumnezeu sa pot fi destul de controlat si sa invat sa merg pe ea. prostia mare pe care am facut o este ca nu mai am un leu in buzunar si nu am nici un fel de echipament inafara de casca. nu ma asteptam sa fie asa !

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

8 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

Acuma trebuie să ai răbdare până la leafa următoare pentru banii de benzină. Nu-i problemă,ai fieru`,urmează echipamentul şi poate mai rămân şi bani de pâine,contează că partea mai dificilă s-a rezolvat.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Pai si care e problema?

Iti e frica sa mergi cu ea?

Daca iti e frica o sa iti treaca dupa ce in prealabil vei constientiza cauza, daca te simti aiurea pe motor incearca sa vezi de unde vine problema. Mie spre exemplu enduro si cross ( mai putin dar se incadreaza ) imi dau cele mai mari senzatii de teama desi imi place sa merg cu ele si la fel e si cu chopper. Asta nu inseamna ca refuz sa merg cu ele.

Spui de primul test. In ce a constat. Motor ok la prima vedere care apoi a dat in scurgeri :laugh:, cadru stramb, furca terminata, fara frane sau ce anume te-a determinat sa spui la primul test ca e ok si apoi la incercarile de dupa sa te faca sa te indoiesti de ea?

Faptul ca nu ai echipament te descurajeaza? Asta inseamna ca ai capul pe umeri si iti dai seama ca fara un minim de protectii nu e indicat sa iesi la plimbare.

PS: ce ai invatat cu Hondita in 4t si nu s-a aplicat la asta in afara de faptul ca ai probabil alta putere si altfel de regim de mers cu ea?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

@penetru deocamdata imi caut de lucru dar sper ca o sa gasesc repede si o sa am bani si de echipament si de intretinerea Honditei.

R1der motocicleta se prezinta destul de bine, am observat putin ulei curat scurs sub ea dar mi s-a spus ca are un furtunas de prea plin la cutia de viteze . exista asa ceva ? ma rog in rest e destul de ok adica la ce ma pricep nu are jocuri , nu are nimic rupt .... Ma simt nesigur pe ea , mi se pare prea nervoasa in comparatie cu hondita. E mai mare ,eu sunt destul de slabut chiar slabanog am 1,82 si 65 de kilograme :). Cum am bagat mana un pic in gaz se ridica imediat sunt niste diferente , e greu sa fac o comparatie mai amanuntita dupa prima tura dar...Hondita era cuminte. Ce-i comandam aia facea . eu sunt convins ca usor usor ma voi invata cu ea. Vreau sa-mi iau cat pot de repede ghetele. M as simti mult mai in siguranta cu picioarele cat de cat protejate. si cateva intrebari daca sunteti binevoitori sa ma lamuriti si pe mine

1. cum am spus mai sus sub ea am gasit 2 picaturi de ulei curatel de unde poate fi?

2. este normal ca atunci cand este in viteza , apas ambreiajul si opresc sa moara motorul?adica daca am abreiajul apasat nu este ca si cum ar fi pe liber si motocicleta sa ramana pornita , sa astepte practic pana ii gasesc eu pct liber si sa ramana pornita ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Nu e normal sa iti moara cand tragi ambreiajul. Probabil nu decupleaza cat trebuie, probabil ca nu ii vine suficient gaz etc. Asta se face cu putina rabdare si atentie.

Deh ai vrut 2t, acum invata sa ii stapanesti. Eu repet am teama de enduro si cross dar in acelasi timp nu refuz niciodata sa ma dau.

Nu ai mers nici macar 0.00000001 % din cat ar fi trebuit sa mergi cu ea ca sa te obisnuiesti cu power-ul ridicat fata de "hondita", cu greutatea si cu bicicleta asa ca ce spui tu aici nu e sperietura ci prime impresii.

Strange bani de echipament si o sa vezi ca in 2-3 luni o sa te cheme lumea inapoi de pe coclauri si n-o sa vrei.

Succes

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Multumesc mult r1der. Dar nu stiu...am o cunostiinta care are tot un cr 250 din 96 si el imi spune caa este normal sa faca faza cu ambreiajul ca cica " asa sunt astea facute". nu stiu ce sa zic. daca ma poate ajuta un detinator de honda cr . mai intreb o data

Este normal la o honda cr 250 2t din 96 ca ambreiajul sa nu decupleze de tot. daca vreau sa opresc intr-o treapta de viteza cu ambreiajul apasat maxim se opreste motorul. sau cand stau pe loc nepornita o bag in treapta 1 si tin ambreiajul apasat ma misc fata spate si opune rezistenta ca si cum n-ar fi apasat . nu e normal ca atunci cand apas ambreiajul sa fie ca atunci cand ar fi pe pct liber? si mia am o intrebare. ce ulei de transmisie sa folosesc. cel de la care am cumparat-o mi a recomandat un tip de ulei yacco transmisie 2T ( bn am aflat acum ca sunt n uleiuri yacco transmisie 2t si nu stiu pe care sa l iau ) dar cel care imi vinde uleiul imi spune ca in catalogul lor oficial recomandat este nu stiu ce ulei yacco 1000 de transmisie dar scrie pe el 4T . ma puteti ajuta . multumesc

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Eu am avut 4 crosuri pina acum ,din toate cite una si 2t si 4t. diferentele sunt mari intre 2t si 4t.2t merge la turatii mari,4t mai mici dar trage mai de jos.bune si una si alta.pune ulei bun pt amestec ,nu te bucura k este ieftin ,ungerea la piston se face cu acest ulei.eu puneam 35 ml la lt de benzina.mai cu fum dupa mine ,dar a mers ok.si rr fi mai multe dar iti mai spun si alti tovarasi de ai nostri.brumuri bune la toti.

Eu am avut 4 crosuri pina acum ,din toate cite una si 2t si 4t. diferentele sunt mari intre 2t si 4t.2t merge la turatii mari,4t mai mici dar trage mai de jos.bune si una si alta.pune ulei bun pt amestec ,nu te bucura k este ieftin ,ungerea la piston se face cu acest ulei.eu puneam 35 ml la lt de benzina.mai cu fum dupa mine ,dar a mers ok.si ar fi mai multe dar iti mai spun si alti tovarasi de ai nostri.drumuri bune la toti.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Habar nu am daca e normal sau nu sa se opreasca dar dupa minntea si priceperile mele de amator NU mecanic consider ca nu ar trebui sa iti moara motorul cu ambreiajul tras. Poate amicul tau are la fel de prost reglat ambreiajul ca si tine. Poate e ambreiajul un pic dus si atunci ca sa nu patineze e mai putin bine reglat. La motorul meu, cu ambreiajul pe duca zic eu la fel se intampla pt ca nu am reglat cablul cum trebuie si la fel patesc si eu daca trag ambreiajul - cateodata da sa moara.

Repet nu sunt mecanic si tot ce am scris mai sus sunt pure idei d-ale mele insa eu pana nu vad nu cred referitor la 2t ca iti moare daca il tii apasat.

PS: pune-ti un Rekluse si o sa vezi dup-aia inginerie :D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×