• 0
motorad

Poligon Moto -Respins

Întrebare

Salut !

Dupa cateva saptamani de asteptat am ajuns si la proba practica a examenului pentru categoria A..Toate bune si frumoase m-am trezit de dimineata,mi-am pus ghetele in ghiozdan si m-am dus sa aflu cu cine voi da examenul.In cele din urma pe la ora 11-12 soseste si domnul politist :giljotiini: ...Ma legitimez iar dupa care politistul spune ca nu sunt eu cel din poze :ninja:(cele facute la proba teoretica pe pc ) .In fine dupa vreo 5 minute in care ma priveste din cap pana in picioare, ma pune sa incep proba.

Fac jaloanele perfect,opturile,merg cu mana intinsa iar dupa ating din greseala cu gheata un jalon(la proba evitarea jalonului)..sa nu se inteleaga gresit am ocolit jalonul dar l-am atins si a cazut jos(asa cum putea fi dat jos si de vant )..continui si evit si celalalt jalon dupa care opresc motocicleta,o pun pe cric si ma duc la politist.Urmatoarele lui cuvinte au fost :RESPINS ..Culmea e ca pe perioada scolii nu am dat nici macar o data jalonul jos ..

Acum am cautat in barem si pentru jalonul respectiv ar fi trebuit sa imi scada 5 pct .Ma gandeam sa fac contestatie dar sigur se vor pune dupa in cap si ma vor pica pana o sa ma satur..In ce consta contestatia ?Vine alt politist sau acelasi ?

Va multumesc..inca 16 zile de asteptat :bash:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

21 răspunsuri la această întrebare

  • 0

Mai dai o data.

Mersul pe motocicleta nu este obligatoriu. Necesita un minim de aptitudini si tehnica.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

De mers,merg bine nu e o problema doar ca nu stiu cum de am atins jalonul respectiv...O sa mai dau o data ca sa nu ma pun rau cu organul...Ma deranjeaza faptul ca pentru un jalon a trebuit sa ma pice ... Culmea e ca un prieten a dat saptamana trecuta,a dat doua jaloane jos si a fost admis ..Romania ...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Cand am dat eu examenul (acum o saptamana) un coleg a "sarit" ultimul jalon - s-a incurcat si nu l-a ocolit pe partea pe care trebuia. Politistul l-a oprit imediat si l-a declarat respins. Chiar inainte de inceperea examenului instructorul ne-a strans pe toti si ne-a spus ca s-au schimbat regulile si cam pentru orice greseala te pica pentru nerespectarea traseului (ex: sari un jalon la proba de inceput, faci mai multe sau mai putine opturi, etc). In aceste conditii nu cred ca o eventuala contestatie te-ar putea ajuta.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Examenul practic in poligon are mai multe probe, printre care si evitarea obstacolului. Tu nu ai reusit sa eviti obstacolul.

O alta proba e franarea de urgenta. Ce s-ar fi intamplat daca nu doborai jalonul, dar nu reuseai sa franezi?

Jalonul care trebuia evitat nu trebuie confundat cu jaloanele de pe marginea poligonului sau de la opturi.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Sper ca stii ca atingerea sau daramarea unui jalon poate insemna o cazatura serioasa pentru tine, un viitor accident si multe alte belele care pot pica pe capul tau sau al altora... Asa ca e mai bine sa te pice si sa inveti tu sa mergi foarte bine ca sa nu ai probleme pe strada. Naspa ca mai trebuie sa dai examenul teoretic inca o data si banii pentru motocicleta.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Eh ,asta e am avut eu ghinion in ziua respectiva ..naspa e ca trebuie sa astept inca 16 zile pana cand pot da teoreticul ca dupa poligonul e in cateva zile..Tura viitoare va fi mai bine,presimt ! :good: Ma deranjeaza faptul ca in urma cu o saptamana la acelasi politist a dat un prieten care a dat doua jaloane jos si a fost pus sa le repete..dupa care a fost declarat admis(am povestit mai sus )

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Nu e un capat de tara ca ai picat. Jalonul ala putea fi o bara de masina care te darama de pe motoreta asa ca o poti lua ca invatatura de minte.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

da, putea fi si un avion acel jalon, chestia e ca mintea lui il vede ca pe ce e: un jalon. in consecinta nu a dat "atentie" prea mare.

succes data viitoare, eu cand am dat nu era cu evitare..chiar nu stiu ce implica (o evitare, bineinteles, dar restul "restrictiilor" nu le stiu)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Asa...dati-le nas incepatorilor care nu reusesc sa ia un rahat de examen...si dupa aia ziceti ''Uite saracul...l-a daramat o proasta, ciudat e ca ea nu a vazut un jalon...nu l-a vazut deloc :))''

Prietene...invata sa mergi fara sa darami jaloanele pt ca oricum nu invatati nimic in scolile de rahat din Romania..si pe strada e jungla nu e chiar cum crezi tu.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Nu cred ca exista motociclist fara sa nu fi experimentat impactul cu solul :D. In fine nu este o tragedie, mai mare atentia data viitoare. Bafta iti doresc!

motorad apreciază

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Asa...dati-le nas incepatorilor care nu reusesc sa ia un rahat de examen...si dupa aia ziceti ''Uite saracul...l-a daramat o proasta, ciudat e ca ea nu a vazut un jalon...nu l-a vazut deloc :))''

Prietene...invata sa mergi fara sa darami jaloanele pt ca oricum nu invatati nimic in scolile de rahat din Romania..si pe strada e jungla nu e chiar cum crezi tu.

Oare nu toti in scoala nu am invatat nimic?

Asa cum am spus, trebuie sa invete din asta nu sa fie certat.

Parerea mea...

motorad apreciază

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Nu cred ca exista motociclist fara sa nu fi experimentat impactul cu solul :biggrin:. In fine nu este o tragedie, mai mare atentia data viitoare. Bafta iti doresc!

eu am un prieten care are 40 000 si nu a cazut niciodata.

eu nu am cazut, in trafic, in ultimii multi ani. am cazut in primul an, dupa aceea cred ca am invatat sa merg. nu vad de ce trebuie sa cazi si de ce trebuie sa pleci de la premiza ca e normal sa cazi.

legat de testul de azi, ce relevanta are ca altul a trecut daramand jaloane ? ai gresit, ai daramat un jalon, asta e....

examenele astea aparent simple, testeaza multe lucruri. seriozitate, perseverenta, atentie, etc...

este irelevant ca stii sa mergi pe motocicleta , este irelevant ca ai facut traseul in scoal afara gresala, cand a existat putin stres ai ratat. lasand scuzele si fara sa ne plangem de mila, incearca sa gandesti ce s a intamplat exact cu tine..

aveai de facut o actiune. stiai sigur ca o poti face pentru ca ai reusit de multe ori inainte. totusi, cand a aparut putin stres ai clacat. la fel este si cand apare o curba si stii ca trebuie sa te inclini si nu o vei face, sau trebuie sa te infigi in masina care iti iese din drepta pentru ca desi o putei ocoli tu ai ramas cu ochii fixati de ea.

tu spui ca ai atins din gresala cu piciorul jalonul si l ai daramat. Cred ca e foarte important pentru tine sa nu gandesti mersul pe motocicleta in termeni gen : din gresala bla bla bal...

ar trebui sa analizezi de ce ai fost atat de aproape de jalon si care au fost elementele care te au adus in situatia de a gresi.

viata e mult mai dura in realitate, pentru ca jaloanele nu sunt din plastic, sunt din metal. si nu stau pe loc se misca. si nu se mica pe traiectorii bine definite ci haotic, si viteza ta nu este ca in poligon , este mai mare, si nu ai spatiul din poligon, si nu vei fi concentrat sa nu gresesti vei fi concentrat la gagica de pe trotuar careia ii zambesc bucile de sub fusta scurta.

mai da examenul o data, mai ia cateva ore de scoala daca e nevoie, pentru ca sunt bani investiti in sigurata ta

2oo, Grecu', cristianrusu şi 1 altul apreciază

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Asa...dati-le nas incepatorilor care nu reusesc sa ia un rahat de examen...si dupa aia ziceti ''Uite saracul...l-a daramat o proasta, ciudat e ca ea nu a vazut un jalon...nu l-a vazut deloc :))''

Prietene...invata sa mergi fara sa darami jaloanele pt ca oricum nu invatati nimic in scolile de rahat din Romania..si pe strada e jungla nu e chiar cum crezi tu.

In scoala,stai calm ca nimeni nu invata nimic..daca tu spui ca ai capatat experienta in scoala esti "tare"..Experienta o capeti in timp ,nimeni nu se naste invatat..

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Poate nu mai apuci sa capeti experienta...asa ca incearca sa inveti sa fi stapan pe tine din scoala...si nu ti-o zic in nume de rau, ci stiu prin ce am trecut in niste ani buni de condus motocicleta. Prin scoala de soferi eu faceam liniute cu prietenii in loc sa aprofundez jaloane si control...pana cand a pus un instructor mai bun mana pe noi si ne-a explicat simplu...''ba...pe astea se moare...ori invatati sa le stapaniti ori...dati ortu'' , vorbele alea ne-au cam deschis ochii sa stii.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

La cat de simplu e examenul moto chiar nu isi au rostul comentariile de genul: am daramat jalonul, trebuia sa imi scada 5 puncte

norocul nostru ca mai sunt persoane geniale ca tine,care nu cad,care merg perfect si care au facut poligonul perfect de cand a trecut de la bicicleta cu roti ajutatoare la motor.multumim.

si nu este nevoie sa faci SPAM pe forum cu anuntul tau,nu am vazut ca cere careva asa ceva si nici in titlu nu am vazut "cumpar X marca"

cu respect,

styuk

motorad apreciază

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Lasa-l styuk ...tipul e unul dintre cei care inainte de examen tremura in fata politistului urmand ca dupa examen sa se dea cocos ca uite ce a facut el,ca a facut poligonul cu ochii inchisi :)).Am mai vazut oameni deastia..

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

eu am un prieten care are 40 000 si nu a cazut niciodata.

eu nu am cazut, in trafic, in ultimii multi ani. am cazut in primul an, dupa aceea cred ca am invatat sa merg. nu vad de ce trebuie sa cazi si de ce trebuie sa pleci de la premiza ca e normal sa cazi.

legat de testul de azi, ce relevanta are ca altul a trecut daramand jaloane ? ai gresit, ai daramat un jalon, asta e....

examenele astea aparent simple, testeaza multe lucruri. seriozitate, perseverenta, atentie, etc...

este irelevant ca stii sa mergi pe motocicleta , este irelevant ca ai facut traseul in scoal afara gresala, cand a existat putin stres ai ratat. lasand scuzele si fara sa ne plangem de mila, incearca sa gandesti ce s a intamplat exact cu tine..

aveai de facut o actiune. stiai sigur ca o poti face pentru ca ai reusit de multe ori inainte. totusi, cand a aparut putin stres ai clacat. la fel este si cand apare o curba si stii ca trebuie sa te inclini si nu o vei face, sau trebuie sa te infigi in masina care iti iese din drepta pentru ca desi o putei ocoli tu ai ramas cu ochii fixati de ea.

tu spui ca ai atins din gresala cu piciorul jalonul si l ai daramat. Cred ca e foarte important pentru tine sa nu gandesti mersul pe motocicleta in termeni gen : din gresala bla bla bal...

ar trebui sa analizezi de ce ai fost atat de aproape de jalon si care au fost elementele care te au adus in situatia de a gresi.

viata e mult mai dura in realitate, pentru ca jaloanele nu sunt din plastic, sunt din metal. si nu stau pe loc se misca. si nu se mica pe traiectorii bine definite ci haotic, si viteza ta nu este ca in poligon , este mai mare, si nu ai spatiul din poligon, si nu vei fi concentrat sa nu gresesti vei fi concentrat la gagica de pe trotuar careia ii zambesc bucile de sub fusta scurta.

mai da examenul o data, mai ia cateva ore de scoala daca e nevoie, pentru ca sunt bani investiti in sigurata ta

Buna replica gaxel...mai ales aia q ''zambitul bucilor de sub fusta'' hahaha=))....ai mare dreptate aici

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Si eu sunt incepator, am dat examenul acum o luna, l-am si luat, insa recunosc ca am avut ceva "morcov" :) De fapt 90% din cei care dadeau aveau emotii, indiferent cat de cocosi se dadeau... Important e sa poti sa treci peste emotiile alea, sa te concentrezi si sa faci treaba bine.

Strict pe legislatie, motorad are si el partea lui de dreptate, in sensul ca Ordinul 268 este interpretabil. Acolo se precizeaza clar ca esti eliminat direct din examen daca scapi motorul pe jos sau modifici traseul. Daca dadeau asa mare importanta jaloanelor de la evitari trebuia sa se precizeze clar in lege. Asa, in lista cu penalizarea greselilor din poligon, e trecut clar- executarea manevrelor de evitare a unui obstacol la o viteza de peste 30 km/h - 3 puncte. Omul a precizat clar ca nu a modificat traseul. Partea cu contestatiile e alta tampenie, practic imposibila, la examen e un singur politist, examenul nu se inregistreaza video, practic e cuvantul tau impotriva celui al politistului, sau poti sa aduci martori? Aiurea...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

opinia mea-i ca fiecare dintre participantii la discutie are cate o bucatica de dreptate... eu vad lucrurile asa:

examenul este in esentza tare simplu (lasand la o parte ca e prost gandit, asta e) si in cazul in care (de emotii, de neindemanare, nu conteaza de ce) l-ai picat, nu e nici o nenorocire sa reiei exercitiile pana executi perfect acel poligon. apoi, cu timpul, cu prudentza si rabdare, fiecare evolueaza - asta ar fi etapa cea mai importanta de luat in seama. deci nu obtinerea permisului e tzinta, ci perfectionarea ulterioara - astfel ca intr-o situatie concreta din trafic sa poti reactiona corect.

personal, ma consider la un nivel foarte low al tehnicii de pilotaj - dar incerc sa compensez prin prudenta...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Pe mine ma bufneste rasul cand imi amintesc cum am facut eu scoala la Regal prin 2002. Un voshod de 175 cm cu roata de motoscuter pe fata mica, scaun de bicicleta, pedala schimbator farmata, dintii mai precis erau dusi, iar pedala juca intr-o veselie pe ax. Mergeam cu sticla de 2l de benzina, in care imi punea nenea instructorul 50ml de ulei. Pe langa benzina purtam si scule, sa strang suruburile care se tot desfaceau. Inainte de a incepe ora in poligon, aveam onoarea de a o impinge 10 minute din curtea Acr in poligon. Eram fericit pe atunci, faceam scoala de soferi categoria A. Ajuns in poligon exersam pornirea prin impingere, caci oricat m-as fi chinuit dracia nu pornea la pedala, asa ca bagam 1 fugeam pe langa ea la vale dupa care o porneam ca pe tractor. :)) (ambreiaj..etc, etc). Instructorul, Dumnezeu sa il ierte Nea Dinu, in prima ora imi aratase cum sa fac traseul, ba mai mult avea sa ia o tranta, caci el era un tip mare si un mare iubitor al 'tariei", dupa care nu a mai venit la ora. Mergeam de cate ori vroiam eu , doar benzina sa am. Pe vremea aceea putini erau in oras cu motoare de putere si apoi intrau in poligon si imi dadeau tarcoale, ca rechinii la prada. Eu aveam o casca mare portocalie, care la vremea aia era mai mare decat umerii mei... :)) Nu conta parerea lor, eu o stiam pe a mea. Era amuzant pentru ei , cum calaream eu martoaga aia. Probabil era si vorba " Cum naiba sa iasa din asta un motociclist cand calareste un magar. " Trebuie sa recunosc ca a mea era cea mai urata din poligon, toti erau cu ochii pe mine, cred ca si din cauza fumului des si albastru pe care il lasam in urma. :)) Ceilalti deja aveau motoare in 4t de 125,250.

In ziua examenului am crezut ca innebunesc. Martoaga avea pana pe spate. Rezolvarea tot Nea Dinu a gasit-o. " Lasa ma ca te ajut eu nu te las. L-a sunat pe Nelu Hutu sa ma lase si pe mine sa fac traseul pe Tula de 200cm." Un tanc pentru mine la vremea aceea. Voshod cred ca avea 60kile, aia deja depasea 100 de kile. Am avut 10 minute la dispozitie sa fac traseul de 2 ori. Morcovul lui Bug Bunny era la mine intre..... si parca simteam cum tot crestea si crestea. Am avut noroc, cu atentie si rabdare am facut traseul si l-am luat din prima. Cei drept eram singurul "tampit" la sfarsitul lui octombrie care dadea poligonul pentru A. Afara incepuse sa fulguiasca si buricile degetelor erau inghetate.

motorad, Aferim şi xsebi apreciază

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!


Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.


Autentificare

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Descarca aplicatia PRO-BIKE Market
    Bursa de motociclete, echipamente, piese si accesorii

    pro-bike market on app store pro-bike market on Google Play Market