Noni Adaugat pe 30 Iunie, 2012 Share Adaugat pe 30 Iunie, 2012 Cred ca stunterii din Romania sunt numarati pe degete. Am avut ocazia sa il intalnesc pe Lamaie aka Liviu, care m-a impresionat placut atat prin ce stie sa faca cu o motocicleta cat si prin pasiunea lui pentru acest sport.. Sper sa fie si altii printre voi interesati de acest gen de adrenalina :) El va urmari acest forum, poate sa va ajute cu diverse informatii daca aveti un oarecare interes :) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StiucaCatalin Adaugat pe 30 Iunie, 2012 Share Adaugat pe 30 Iunie, 2012 ma abonez de pe acum.este ceea ce visez sa fac :) cu respect, styuk Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noni Adaugat pe 30 Iunie, 2012 Autor Share Adaugat pe 30 Iunie, 2012 O sa intre si Lamaie pe aici.. ai putea sa il intrebi orice Sunt convins ca te va indruma sa iti indeplinesti visul... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bugggy Adaugat pe 30 Iunie, 2012 Share Adaugat pe 30 Iunie, 2012 da sa format o gasca frumusica in bucuresti si nu numai mai sunt si prin tara e bine ca a luat cat de cat amploare sportul asta pe la noi dar din pacate stunterii de la noi nu sunt asa uniti cum ar trebui sa formeze o forta ptr a avea anumite beneficii...sper ca in parcarea de la ... si au gasit linistea baietii ca sa zic asa fara sai mai husuie lumea...am cochetat si eu vreun an si ceva cu sportul asta cu un supermoto e distractiv dar implica multa munca si din pacate si bani...bafta in continuare Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axy_ Adaugat pe 9 Iulie, 2012 Share Adaugat pe 9 Iulie, 2012 Si eu demult imi doresc sa imi cumpar inca un moto pt stunt,ce imi recomandati?un supermoto sau speed? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Adaugat pe 25 Iulie, 2012 Share Adaugat pe 25 Iulie, 2012 speed, de 600 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Adaugat pe 5 August, 2012 Share Adaugat pe 5 August, 2012 Ar fi frumos sa se discute si de modificarile necesare, pornind de la cadru de exemplu pentru ca am vazut ca <pe afara> multi folosesc motoare mai noi sport dar le fac cadrul din otel, custom. Alte modificari, cele legate de ungere, far, codita, rezervor etc etc. La noi n-am vazut pe nimeni cu alt cadru in afara de cel stock si cunosc destui care fac stunt(Bucuresti). Pe cadrul stock isi monteaza crash bar-uri, modifica codita montand un stativ din fier orizontal cu suprafata solului si evident nelipsitele foi mari. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Adaugat pe 6 August, 2012 Share Adaugat pe 6 August, 2012 La noi e sf deja, cu 2 pompe de frana pe disc Daca nu ma insel, sunt actionate tot de pe ghidon... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrean Adaugat pe 12 August, 2012 Share Adaugat pe 12 August, 2012 Nu stiu daca isi are rostul aceasta sectiune noua legata de stunt ! A mai existat candva un topic pe aceasta tema si nu a avut prea mare succes ! :))) http://www.pro-bike.ro/forums/topic/67313-despre-stunt-riding/#entry398973 Si eu demult imi doresc sa imi cumpar inca un moto pt stunt,ce imi recomandati?un supermoto sau speed? pe supermoto inveti mai usor ... destui stunteri de top au invatat pe motociclete de capacitate mai mica , mai usoare si mai manevrabile . Ar fi frumos sa se discute si de modificarile necesare, pornind de la cadru de exemplu pentru ca am vazut ca <pe afara> multi folosesc motoare mai noi sport dar le fac cadrul din otel, custom. Alte modificari, cele legate de ungere, far, codita, rezervor etc etc. in general motocicletele de generatie mai noua au cadrul mai fragil ( probabil din ratiuni de reducere a greutatii , a absorbtiei socurilor ) de aceea se face acea inlocuire de cadru ... in general conversia e raspandita la 636 din 2003-2005 .E un model foarte utilizat pentru stunt care insa are un cadru care cam cedeaza . In schimb , aceasta conversie nu o sa o vezi la vreo honda f4i , care este prin definitie un tanc de motocicleta . La noi e sf deja, cu 2 pompe de frana pe disc Daca nu ma insel, sunt actionate tot de pe ghidon... nu e niciun sf la noi al 2-lea etrier pe discul spate .... sunt si cu 3 , deci se poate ! :))) unul e actionat de pompa de la picior iar celalalt de o pompa suplimentare montata pe ghidon , sub maneta de ambreiaj . Oricum , ca o parere personala , modificarile trebuiesc oarecum personalizate, in functie de nivelul la care se afla fiecare practicant ... Spor la treaba ! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.