Mergi la conţinut

Honda Cbr1000Rr Sc59


Recommended Posts

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27438-img-5090/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27437-img-5200/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27436-img-5353/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27435-img-5271/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27434-img-5267/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27433-img-5079/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27432-img-5281/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27431-img-5280/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27430-img-5284/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27429-img-5275/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27428-img-5271/


http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27427-img-5255/


Dupa 3 sezoane de 900RR SC-33 ,unul de Intruder si 2 ani fara ghidon (contract afara) am revenit cu un upgrade SC-59 2010 pentru o perioada scurta pe plaiurile mioritice si ca sa nu stau degeaba si sa ma plictisesc, mi-am luat jucarie fiindca virusul este prea puternic ca sa ma las, plus ca oferta de achizitie a fost practic de nerefuzat (inca mai exista prieteni). In momentul achizitiei la inceput de iulie bordul indica doar 800km,acum 3000. Inca in garantie,totul stock. Neinteresat de niciun tunning fie el estetic sau de putere fiindca nu-s adeptul,practic nu-i trebuie nimic, nu-mi ramane decat sa ma bucur de ea cat mai mult...
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai noroc de ea, multi km fara incidente. Eu am 38000 km cu a mea, sunt foarte multumit, e tot modelul acesta (SC59), totul e stock, prinde 300 km/h garantat (la 299 se opreste ceasul). Nu am avut nici o problema cu ea, decat consumabile. Daca o tii numai peste 10000 ture sa verifici uleiul la fiecare 2000 km, fiindca consuma. Daca ai vreo intrebare iti raspund cu placere, am testat o groaza de cauciucuri, uleiuri, spary-uri de uns si curatat lantul si placute de frana. Pot da niste indicatii, dar nu aici sa nu creada careva ca fac reclama (yangzi37@gmail.com), vezi, nu asculta de toti "profesionistii" care o sa-ti recomande cine stie ce lucruri care sunt pentru pista. Multa bafta la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o tii numai peste 10000 ture sa verifici uleiul la fiecare 2000 km, fiindca consuma.

Nu toate consuma ulei. Stiu doua exemplare care nu consuma un mililitru.

am testat o groaza de cauciucuri, uleiuri, spary-uri de uns si curatat lantul si placute de frana. Pot da niste indicatii, dar nu aici sa nu creada careva ca fac reclama (yangzi37@gmail.com), vezi, nu asculta de toti "profesionistii" care o sa-ti recomande cine stie ce lucruri care sunt pentru pista.

Sunt chiar curios cate poti sa testezi la o singura motoreta :D Mai alees sunt foarte curios despre gume si "o groaza de uleiuri".

Lăsând acum gluma deoparte, aş vrea sa împărtăşeşti din experienţă ta, nu va fi înţeleasă greşit. Mulţumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca am cu acest moto 38000 km, iar uleiul il schimb la 3000-4000 km fa si tu un calcul de cate ori am schimbat-o. De fapt toate uleiurile folosite uzual la motociclete sunt bune, nici unul nu strica nimic. De obicei si evaluarea lor este cam subiectiva, eu ma uit cand se subtiaza la cald, daca motorul incepe sa sune metalic la sarcina si la consumul de ulei. Ce am testat? Motul Factory 300V, 7100 10W40, Castrol 10W40, Repsol 10W40, 10W30 si Motorex Pwer synt 10W50 si Top Speed 10W40. Toate au fost bune, nu vreau sa scriu rau despre nici unul, momentan sunt pe Repsol 10W30, ce recomanda si producatorul. Cel original de fabrica nu am testat-o, dar poate ar merita.

Daca tu ai un Honda CBR 1000RR (SC59) care nu consuma nici un mililitru, adu-l la mine ca iti arat cum se face (pariu pe o lada de bere), in 1000 km cel putin 100 ml. :wink: Pe joja intre maxim si minim sunt aprox 250 ml.

Gumele m-au tinut intre 5000 si 8000 spatele, iar fata pana in max 12000. Ce mi s-a parut potrivit la CBR1000 si la stilul meu de condus sunt Pirelli Diablo Rosso 2 (ma mai prinde ploaia pe drum rareori), nici aici nu vreau sa scriu rau despe nimeni. Nu am testat atat de multe, deoarece pentru mine gumele sunt cele mai importante piese de pe motocicleta si aici nu fac economie. Astea sunt destul de ok, dar foarte alunecoase pe marcaje. Nu am testat Metzeller M3, dar promit ca o sa fac. Bineinteles, nu am incercat cauciucuri obisnuite de strada sau cele pentru pista.

Dar pana la urma fiecare isi are stilul lui, metodele lui de apreciere si nu in ultimul rand are motocicleta sub el, asa ca alege ce i se potriveste cel mai mult.

Probabil la stilul nostru de condus nu conteaza atat de mult diferentele dintre aceste produse, doar daca facem sport profesionist.

Cred ca am scris deja prea mult. :stop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am 1000RR. Doar servisez. Deocamdata la doua astfel de modele, nu s-a constatat consum de ulei deloc. Se pare ca a ta are motor dintr-ala nasol, adica mai costisitor, pe langa benzina mananca si ulei :D Una dintre ele merge pe circuit deci... nu stiu cum sa zic, cum sa declar, sa decretez... daca nu consuma, nu consuma :D

Din punctul meu de vedere, diablo rosso sau rosso doi nu-s gume prea performante, la Pirelli, Supercorsa sunt gumele cele mai smechere la o motoreta atat de puternica si le mai tocesti si pe margine, nu numai pe mijloc. Mai poti incerca si Dunlop GP racer sau Sportsmart. GP racer e mai bun decat supercorsa (parerea mea) si sunt mai durabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors. Am mai adaugat aproximativ 2000km numai la noi si pot spune ca sunt multumit de starea drumurilor . Am facut trasee de: fundata, bran, poiana brasov,brasov,sibiu ,valea oltului, sighisoara,cat despre oras...0 (zero) km. urmeaza cluj si multe altele. Va multumesc pentru apreciere si urari si haideti sa tinem un topic pertinent. .. Intr-adevar motocicleta este cu totul altceva decat ceea ce am avut inainte (SC-33). Motorul functioneaza si se aude de-a dreptul IMBIETOR. Puterea este ispititoare si corupe, dar daca stii sa nu-i cazi prada si sa o folosesti doar cand ai nevoie,atunci calatoria devine...Nirvana. Cuplul formidabil (ca aici imi place sa o tin 8000—10000rpm) impreuna cu SUPERCORSA SP-ul imi asigura confidenta unei calatorii superbe pe un Fireblade. Ciclistica este cu adevarat impresionanta ,practic prea usor de condus/pilotat iar pe curbe parca isi pierde din greutate. Nu fac altceva decat sa stau si sa ma tin de ea, singura se apleaca si se ridica de pe curbe. Setata pe greutatea mea, pot spune ca simte si raspunde instantaneu la orice denivelare,intrare pe frana brusca ,intrarea si iesirea in si din apex. NU sunt adeptul urcarii in trepte pana la rosu, ci pana la atingerea si folosirea cuplului maxim, iar pe autostrada unde ma plictisesc teribil nu o cobor sub 7000rpm. . Ca sa revin la gume, SUPERCORSA SP este un cauciuc excelent, asigura un control excelent chiar si pe umed, plus ca „atentioneaza’’ cand rupe aderenta. M-a prins ploia pe fundata si brasov-predeal iar guma si-a facut toti banii. Ca sa spun si ceva despre consumabile, filtrele sunt OEM iar uleiul Repsol 4T Racing Fully Synthetic Motor Oil - 10W50 ,pe lant pun Bel Ray super clean chain lube (excelent,fara pic de mizerie pe janta) iar cauciucurile le tin in presiunea recomandata de producator, in rest totul stock. Ca si consum bordul arata 18km/L

PS: am vorbit strict de stilul meu de condus iar parerile mele sunt strict personale si subiective. Va multumesc si sunt deschis oricaror idei bune care duc la o perfectionare a stilului de condus si sigurantei in trafic, imbunatatirii performantelor tehnice prin folosirea consumabilelor de calitate.

Va doresc asfalt uscat ,fara incidente si cat mai multi km pe sa.

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27551-img-5450/

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27550-img-5489/

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27549-img-5445/

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27548-img-5440/

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27547-img-5434/

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27546-img-5435/

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27544-img-5430/

http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27545-img-5432/

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca iti place de ea, si eu am fost plecat in week-end (Mures -Sibiu-Curtea de Arges- Rm Valcea- Sibiu - Transalpina - Voineasa - Sibiu - Mures), am facut in total vreo 1000 km. De obicei, nici eu nu prea o tin sub 6000 ture. Consumul pe care ai scos e excelent, vezi ca poate fi setat sa-ti arate in l/100 km (vezi in carte, sau scrie-mi). Mie supercorsa mi-a tinut cam putin (vreo 5000 km pe spate) dar mi-au placut ca si tinuta de drum. Cati km te tine spray-ul de lant si de unde ai luat-o? Multi km fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut yangzi, da este o motocicleta formidabila. Spray-ul de lant in conditii uscate de mers ma tine fara probleme in jur de 600km; iar ca sa fiu mai exact am fost Bucuresti-Sighisoara si retur sau Timisoara-Bucuresti fara probleme. Cat despre conditii de trafic umede (ploaie) nu sta nici macar 200 km, m-a prins ploaia pe Brasov-Predeal ,iar cand am ajuns acasa era disparut de tot.

Din Budapesta am luat-o.

Nu am nevoie de ajutor la setarile de pe bord (merci oricum, le stiu pe dinafara), o tin special pe km/l ca sa apreciez mai exact in caz de nevoie distanta de parcurs pana la urmatoarea realimentare.

Azi am pregatit-o de drum, in momentul de fata nu stiu unde ma voi duce maine. Voi face traseul maine dimineata la cafea :rolleyes: , oricum pregatesc in jur de 600km. Si apropos,e cam pe sfarsite guma pe spate, are 5000km si vreau sa o inlocuiesc cu un GP Racer D211 sau SportSmart.

Toate cele bune.

Am mers si eu pe o jucarie identica identica :)

Foarte foarte tare...

Tocmai a plecat un prieten dupa modelul 2012... maine cred ca e in tara, abia astept sa o vad

Salut Noni, multumesc de apreciere,azi m-am intalnit cu Leo, am vazut motocicleta, arata superb, alte linii alt desen. Cat despre C-ABS...fara cuvinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...