evergreen0600 Adaugat pe 24 Martie, 2013 Share Adaugat pe 24 Martie, 2013 ai idee cu ce material ti-au bucsat cilindrii?ma intereseaza daca e teava de sonda sau altceva. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 24 Martie, 2013 Autor Share Adaugat pe 24 Martie, 2013 Habar nu am cu ce au facut dar vad ca este detul de rezistent. Am aproape 1000 de km si testul de copresie (facut acum o saptamana) a iesit in parametrii de fabrica, cu toate ca mobra nu a vazut nici un fel de rodaj, cum am facut motoru' am inceput sa o si alerg. Daca o sa ai nevoie o sa te indrum eu sa ajungi la atelier, cert este ca au lucrat de nota 10! Daca tot esti din bucale' poti sa dai o fuga pana la ei si sa vorbesti mai multe, serviceul se numeste Automecanica si este pe strada Cutitul de Argint, fata in fata cu Arenele Romane! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Adaugat pe 24 Martie, 2013 Share Adaugat pe 24 Martie, 2013 am urmarit topicu le la inceput si este interesant,este de apreciat ceea ce ai facut dar personal nu cred ca ceea ce au facut astia de la "cutitu de argint" este asemanator cu ceea ce au facut japonezii 1000 km mi se par egali cu zero ca sa tragi deja o concluzie acel nikasil sare atat la r1 cat si la r6 98-2002 respectiv 2003 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXergiu 13 Adaugat pe 24 Martie, 2013 Share Adaugat pe 24 Martie, 2013 Criticatum nencetatum! Modificat titlul... Felicitari pt progresele in de-ale mecanicii! Grija la motociclit! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 25 Martie, 2013 Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Nu vad de ce nu ar tine bucsarea. Se practica destul de des mai demult si mergea, evident acum sunt alte motoare, alte turatii si alte regimuri de mers. Insa nu ar trebui sa fim pesimisti. Probabil ca cei care bucseaza sunt constienti si ei de aceste aspecte demne de luat in calcul. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 25 Martie, 2013 Autor Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Mmmm da, ramane de vazut in viitor ce si cat o sa tina, din cate stiu eu bmw a folosit nikasil si la masini parca prin anii 90' si au renuntat repede la el din cauza ca "pleznea" foarte repede (din ce imi aduc eu aminte parca asa am citit). CrakerX stiu ca daca stai sa o gandesti mai bine nu se compara tehnologia si inginerii japonezi cu nea Gica de la colt dar am observat ca mult mai multa lume incepe sa bucseze motoarele, poate o fi din cauza pretului prea mare la renicasilare,ceea ce nu se face la noi cel mai apropiat fiind in Ungaria iar costurile sunt in jur de 6-700 de euro, iar la 300-400 de euro iei alt motor dar nu se stie ce o sa poti sa faci cu el, e ca la ruleta asa ca bucsarea este cea mai buna alegere, daca tine 25-30 mii km este mai mult decat ok :)! Si din cate stiu eu nikasilul disperseaza mai repede caldura, reduce frecarea segmentilor, dar se spune ca sulful din benzina ii grabeste "moartea" nikasilului (asta am citit pe net asta va spun! )! Sergiulius: iti multumesc! R1der: nea' omu ala mi-a zis ca o sa iasa si o sa merga ca noua :)) ! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Adaugat pe 25 Martie, 2013 Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Niciun motor refacut nu o sa mai fie ca din fabrica, dar daca treaba a fost facuta cu simt de raspundere si ai grija de el probabil ca o sa tina suficient cat sa te bucuri de motocicleta. Si pana la urma un motor SH nu-i o avere, daca totusi crapa, il schimbi si gata. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 25 Martie, 2013 Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Claudiu, eu nu vorbesc din carti in ceea ce priveste manufacturarea de piese. Nu am incredere in oricine dar sunt oameni care chiar pot face ceva. Poate acel ceva nu va tine 100000km ca de fabrica dar daca tine la jumatate cred ca e destul de ok, deci am inceredere ca va fi bine pt motoreta ta doar ca trebuie sa o menajezi si sa fi constient ca nu e de fabrica. Daca mergi normal cu ea cred ca va tine mult si bine. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 25 Martie, 2013 Autor Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Asa este lucru vechi nu se compara cu lucru nou. Problema este ca nu stii ce cumperi cand iei un sh poate si ala este bubuit si dai banii de pomana! De asta mi-a fost si frica sa iau unul sh! Gasisem unul parca prin judetul Timis pe la vreo 350 euro, cica avea vro 50 mii km si mi-a fost frica sa nu imi iau teapa, ca nu prea ai cum sa il verifici, ce faci ii zici la om ca tu vrei sa ii desfaci motorul sa vezi cam in ce stare este? numeni nu o sa accepte asa ceva deci il iei la ghici, si daca e bubuit atunci sa vezi tantam si draci cu caruta :)))! R1der din cate am vazut eu cand am luat motorul de la atelier se vedea o "mana de lucru" foarte buna, de pur si simplu spuneai ca ai cumparat piesa gata scoasa din fabrica, deci a lucrat foarte bine nenea'! Daca tine 50 mi km cred ca este mai mult decat perfect! Dar cum zici depinde foarte mult de modul cum este exploatat! Si ai foarte mare dreptate in ziua de azi foarte greu mai dai de un meserias bun, de exemplu am cheltuit vreo 3 milioane pe sincronizat si curatat carburatoarele dar nu am avut nici un rezultat care sa ma multumeasca, tot nu merge motorul rotund si frumos cum imi merge la kawasaki, ieri m-am apucat si am facut un manometru si cand am pornit mobra am costatat ca erau dereglate blana carburile! Si m-am apucat sa le sincronizez eu, le-am adus pe toate aproape pe linie dar neh daca nu ai scule bune tot merge putin aiurea! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 25 Martie, 2013 Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Motoarele din punctul meu de vedere nu se iau de la noi. Personal as lua un motor dar de afara unde se da pe bune nu pe naspa mizand pe faptul ca noi oricum cumparam ca avem nevoie. La fel e si cu preturile, la noi e evident mai scump aproape de dublu sau triplu fata de preturile unui produs luat d-afara. Problema unui motor luat d-afara nu e calitatea lui ci pretul pe care trebuie sa il platesti la transport. Asta e parerea mea. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 25 Martie, 2013 Autor Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Da pai platesti transportul cat dai pe motor :))! Am vrut sa comand cuie pontou dupa ebay , pretul lor era undeva pe la 20 de euro dar transortul era de vreo 50 :))) cred ca era din america daca nu ma insel! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 25 Martie, 2013 Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Incearca pe UK sau Germania. Desi pretul e mai mare transportul e un cacatel si ajungi la un pret decent. Vezi ca sunt multe, dar foarte multe siteuri cu piese, care trimit si in Romania si cu transport decent si preturi bune. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 25 Martie, 2013 Autor Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Domnu mecanic mi-a spus sa le schimb ca supura benzina si am cautat cateva zile si mi-a zis ca sa iau mobra si cand cumpar sa le schimb eu , dar dupa ce am adus mobra acasa cand am desfacut capacele la plutitoate ura multa mizerie din rezervor, el le-a curatat dar daca filtru era burdusit de mizerie, am schimbat filtru si le-am curatat iar la sfarsit nu mai supura dar nu a mai vrut sa porneasca neam, desi nu am facut decat sa scot plutitoarele si cuiele pontou , sa le dau cu spray de curatare, sa suflu cu aer la compresor deci nu am umblat la reglaje dar ele s-au dereglat! Ciudat! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 25 Martie, 2013 Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Daca scoti plutitoarele si le pui la loc, din ce stiu eu, trebuiesc refacute reglajele plutitoarelor. Insa poate gresesc pt ca nu sunt mecanic. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 25 Martie, 2013 Autor Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Nu cred, daca el m-a indrumat sa le schimb singur nu cred ca se deregleaza nivelul! Dar clapetele s-au dereglat si nu inteleg cum ( mana lu dracu' :))) )! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 25 Martie, 2013 Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Nu stiu ce sa zic, eu in general fac dupa cum ma taie capul si dupa cata engleza stiu eu sa traduc din manual Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 25 Martie, 2013 Autor Share Adaugat pe 25 Martie, 2013 Manualele "ie sfante" :))) Eu tot dupa manual am inceput "dansul" :)) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Adaugat pe 26 Martie, 2013 Share Adaugat pe 26 Martie, 2013 "in tinerete" ma chinuiam si eu cu carburatoare..acum admir injectia cu 8 injectoare si 8 clapete de acceleratie..servomotoare...tehnologie A.nivelul de benzina se face NUMAI cu furtunase de nivel NUMAI respectand indicatiile din manual http://imageshack.us...adjustment.jpg/ B.balansul intre carburatoare se face numai cu vaccumetru care sa aiba 4 "indicatoare" , in cazul in care il faci cu un vaccumetru cu 2 indicatoare nu iese nimic..iti trebuie experienta...cumpara un "morgan carbtune" este cel mai bun calitate/pret http://imageshack.us...1/morganrz.jpg/ la carburatoare ai trei suruburi 1-balans intre primul si al 2-lea carburator 2-balans intre primele doua si ultimele doua caburatoare 3-balans intre al 3-lea si al 4-lea carburator -trebuie sa inlocuiesti cuiele pontou pentru ca altfel pierzi timpul cu reglajul nivelului de benzina (se prelinge benzina pe langa ele) -trebuie sa verifici cu mare atentie uzura cuielor de dozaj si cilindrilor unde intra -trebuie sa verifici cu mare atentie toate cele 4 menbrane si maleabilitatea lor trebuie sa eviti orice reglaj "dupa ureche" sau tiganii pentru ca pur si simplu pierzi timpul si banii despre nikasil sper doar "sa`ti ajute Dumnezeu" eu ma gendesc ca puterea este egala cu patratul turatiei iar r6-le tau sa zicem ca are 14000rpm adica 233rotatii/secunda R1der 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Autor Share Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Acum 4 zile am dat jos lantul de la kawasaki, avea 2 zale care nu luau forma la pinioane si "incaleca" pe dinti. Am crezut ca face din cauza la mizerie dar dupa ce am demonontat roata, bascula, amortizor alea alea, dat lantu jos, l-am curatat bec dar zaua de imbinare a fost nituita cu.....barosu' de fostul proprietar si uite asa s-a dus lantul, are un joc la zaua cu pricina mai ceva ca o "hora" pacat, nu cred ca avea mai mult de 10 mi km dupa cum arata lantul si pinioanele. Am comandat kit de lant si pinioane ( pinioane JT de otel si lant ESJOT.) care imi vin miercuri dupa amiaza. Problema este ca nu am presa de lant si nu vreau sa il nituiesc cu ciocanul, as avea nevoie de ajutorul cuiva care are o presa, doar 5 minute cat sa nituiesc lantul ( nu vreu sa o imprumut sau ceva de genu, ma deplasez eu la el acasa, nituiesc dau berile si gata). Eu stau in Colentina, daca este cineva din Voluntari, Tei, Obor, Baicului, Pantelimon, care are o presa si ma poate ajuta (contra cost, sau bere sau suc) sa ma contacteze pe pm. Va multumesc! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Garantat merge si cu ciocanelul. NU cu barosul. Ala care a batut lantul in asa hal cred ca a avut o doaga lipsa. Daca nu ai presa poti folosi pe post de presa si ciocanul dar sa ii lasi totusi jocul ala necesar. Personal as duce motoreta la cineva ca tot e cald afara si as spune sa il suni pe Cesar, colegul nostru ca sigur nu te va refuza, face treaba buna si unde mai pui ca s-ar putea sa iti dea si niscaiva sfaturi. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Autor Share Adaugat pe 1 Aprilie, 2013 Eu as duce mobra,,,,,, dar ca sa scot vechiul lant intreg,,,,am cam demontat toata articulatia dupa spate :))). Daca nu se gaseste nimeni pe langa mine am sa ii dau un telefon miercuri dupa ce iau lantul! Imi este cam tarsa cu ciocanul :) (si cand ma gandesc ca pe bancile scolii ma batea dn.maistru sa invat sa nituiesc si eu nu vroiam..........) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Adaugat pe 3 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 3 Aprilie, 2013 personal iti recomand calduros sa nu iti dea prin cap sa bati nitul cu baros, ciocan etc.pacat de banii pe care i`ai dat pe kitul de lant el trebuie sa fie presat din mijloc ca sa se "umfle" spre exterior Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu Claudeel Adaugat pe 4 Aprilie, 2013 Autor Share Adaugat pe 4 Aprilie, 2013 Am luat kit de lant ieri, si tot ieri l-am si montat. A venit si cu siguranta pentru za si deocamdata am pus siguranta, cand imi fac timp o sa ma duc la un service sa il nituiesc! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXergiu 13 Adaugat pe 4 Aprilie, 2013 Share Adaugat pe 4 Aprilie, 2013 Tu esti din Bucale, de ce nu mergi la Cezar? Eu am mers la el si am fost multumit si de el si de munca lui! Cezar este moderator aici pe forum.... Arunca-ti un ochi aci... http://www.pro-bike.ro/forums/topic/70349-grant-racing-garage-sevice-moto/#entry362292 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosty% Adaugat pe 15 Mai, 2014 Share Adaugat pe 15 Mai, 2014 Mai merge motocicleta sau a crapat ? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.