Mergi la conţinut
  • 0

Un Sfat Ptr Ulei


gheara sauron

Întrebare

as dori sa va intreb tot in legatura cu uleiul in amestec la cross de 250 in 2t, cum fac in final amestecul? care e cea mai reala varianta? mi se arde bujia si mi sa spus ca din cauza la amestec, eu bag 25 ml la litru, e bine?bag ulei bun putoline si motul si in final mie frica sa nu duc setu rea repede dar mi se ard si bujiile, cum e corect amestecul? va multumesc, cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

amestecul este in regula, de obicei se foloseste un amestec 1:40 sau 1;50 , ????????bujiile sunt cele corespunzatoare???intrebare de baraj

daca imi dai anul de fabricatie iti spun ce tip de NGK iti trebuie si daca il folosesti poate rezolvi problema

nu costa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

de multe ori ma deranjeaza ca nu sta la relantiu macar 1 minut, are 2 suruburi pe carburator vizibile..unul deasupra e cu cap de plastic si arc pe el si unul mai jos cu cap de metal, clar nu stiu care este ptr aer si ptr benzina si nu stiu din care se poate face reglajul ptr relantiu, daca ma puteti ajuta va multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Cel cu cap de plastic si arc este pentru relantiu, il mai strangi putin si iti va mari relantiul.

iti multumesc ptr sfat , si as dori daca nu stresez prea mult sa te intreb e bine daca il fac sa stea la relantiu cit de cit?
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

am verificat pe NGK , tipul de bujie este corespunzator , incearca cu relantiul

Uleiul recordurilor mondiale

MVX 500 2T

Ulei 100% semisintetic pentru motoarele motocicletelor în 2 Timpi

CARACTERISTICI MEDII

UM

Densitate la 20 ºC

Vâscozitate cinematică la 40 ºC

Vâscozitate cinematică la 100 ºC

Indice de vâscozitate

Punct de curgere

Punct de inflamabilitate Cleveland

Culoare

Kg/m3

mm2/s

mm2/s

ºC

ºC

869

76

10.9

131

-36

114

bleu

UTILIZARE ---------------------------------------------------------666666666666666666666-----------------------

Special conceput şi recomandat pentru lubrifierea motoarelor motocicletelor în 2 timpi, funcţionând la un regim înalt sau în condiţii severe de utilizare.

Utilizat şi pentru gresarea separată cât şi în amestec.

Dozare: 2% în general, până 4% în funcţie de preconizările constructorilor.

PROPRIETĂŢI & AVANTAJE ---------------------------------------66666666666666666666-----------------

-
Protecţie înaltă a organelor interne ale motorului
contra ruginii

-
Foarte bună protecţie contra riscului de
calare a motorului

-
Coloraţia uleiului în bleu pentru a determina prezenţa acestuia în amestec

-
Evită
perlajul
bujiilor şi gomarea segmenţilor

-
Previne formarea depunerilor in esapament

-

PERFORMANŢE ----------------------------------------------OMOLOGĂRI66666666666666666-------------

033YCO135

FC

JASO FD API TC

ISO – L – EGD

PRODUCT MEETING JASO M345

COMPANY GUARANTEEING THIS PERFORMANCE

MVX 500 2 T depăşeşte performanţele definite de normele de mai sus.

http://www.yacco-lub.ro

http://www.yacco-lub.ro/moto-scuter-karting-ro/ulei-moto-in-2-timpi-ro/

intra aici si comanda MVX 500 2t

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Salut. am o honda cr 250 2t an 1996 de vreo 5 luni. la inceput aveam exact aceleasi intrebari ca si tine. cel de la care am cumparat-o imi zicea una, pe forumuri alta ... Hondita mea nu sta la relanti, ambreiajul nu debraiaza cum trebuie (mai am 2 prieteni cu 2 crossuri 2 t la care fac la fel si am ajuns la concluzia ca asa e normal ) . eu bagam ulei de amestec yacco mvx race bidon rosu era 60 de lei 1 litru si in cutie tot yacco de transmisie pt 2 t 10w30. uleiul s a scumpit si m am dat pe altul yacco mvx 1000 bidon gri si merge foarte bn, fum nu scoate.. am luat un manual de honda de pe net si am vazut ca in cutie vrea 10w40 asa ca ii bag yacco mvx 500 4 t. sunt multe uleiuri bune de amestec motorex yacco motul dar sa fie fullsintetic si pentru turatii mari. eu bag 30 ml la litru de benzina ca sa fiu sigur ca si face ungerea cum trebuie ca si eu sunt maniac sa nu se strice asta pentru ca sunt si cam sarantoc si n as avea bani deocamdata sa o repar. bujia mi a murit o singura data. am avut un beru parca pe ea era buna de tot pornea la prima pedala dar cand a murit am bagat un br8 . e buna si br8 dar parca parca porneste mai greu. ce sa ti mai spun, spal o bn dupa fiecare iesire mai ales daca intri cu ea in nisip , noroi, unge o bn . eu dadeam cu ulei pe lant si dupa 1 ora era uscat lantul. am strans din buci si mi am luat un spray de lant de strada nu de enduro pt ca rezista mai bn pe lant si se vede diferenta. m am dat azi cu ea pe seara 2 ore si inca era lubrifiat bn lantul. sa nu uit eu imi schimb uleiul din cutie la 20 de ore. 4 5 iesiri. in manual zic ca la 10 ore dar nu mergem noi cu ele in regim de competitie asa ca poti sa l schimbi mai rar. si inca odata nu ti face griji cu relantiul chestii trestii. obisnuieste te sa te joci tot timpul cu acceleratia si cu ambreiajul ca si cum ai urca un deal tot timpul, pentru ca daca tot umbli la carburator risti sa l dereglezi.. sau alta varianta e sa intinzi un pic cablul de acceleratie sa stea un pic mai turata. eu asa am facut la a mea dar am renuntat pentru ca m am obisnuit cu ea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...