Mergi la conţinut
  • 0
Ghe Paul

Pozitia Corecta

Întrebare

Oameni buni,

am permis si "operez" pe moto de cca 1 luna. Am doua masinarii d'astea complicate, respectiv o Kawa KLE500 si o Suzi SV650S. Una a mea, una a sotiei (tot incepatoare si dumneaei :D). Imi place KLE (mai fac nishte offroad 4x4, de unde si aplecarea spre enduro), imi place si SV (cu totul si cu totul altceva).

Ei bine, daca la KLE totul e clar, la SV am ceva probleme. Dupa vreo doua'jde km ma dor palmele de mor. Podul palmei, mai exact, in care ma sprijin.

Merita mentionat ca am 1,96 m, imediat sub quintal.

Logica mea geme si imi spune ca poate nu stau eu corect, dar nu prea am cum sa stau altfel, ca-s ditai vaca.

Pareri?

Sfaturi, altele decat ia o capra mai mare :)))) ? (mie imi place capra si mare si mica :-p)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

5 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

Eu am 1,90 si stau comod pe ZX9, dar motoreta mea e mai mare si mai larga decat SV650S. Insa imi amintesc ca la primele plimbari cu ea (trecut de pe un naked unde stateam vertical) m-au durut atat de tare mainile incat am crezut ca o vand.

Ideea de baza e sa lasi mainile mai relaxate, doar o mica parte din greutate sa fie preluata de maini, echilibrul corpului trebuie sa fie dat din picioare, spate si apoi maini. E important sa stii sa te relaxezi in sa, mai ales cand viteza creste greutatea preluata de maini scade.

Incearca sa faci un exercitiu, stai pe sa, inclina-te inainte fara sa pui mainile pe ghidon. O sa simti cum lucreaza spatele (muschii lombari) si muschii picioarelor care stabilizeaza cel mai mult pozitia pe moto.

Eu chiar m-am dus la sala de sport si am facut hiperextensii pentru muschii lombari pentru a putea sa ma tin doar din picioare si spate, mainile sunt acum mult mai relaxate.

Intre timp au trecut anii si m-am obisnuit atat de mult cu ea incat mi se pare foarte comoda. Probabil si muschii corpului s-au obisnuit si nu mai am dureri de maini aproape niciodata, doar cand merg foarte mult cu pasagera si se mai lasa pe mine.

Deci, picioare si spate, mainile lasa-le mai relaxate.

Oricum ai da-o 1,96 e mult, iti trebuie ceva mai mare ca gabarit decat un SV650S, parerea mea...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Dupa vreo doua'jde km ma dor palmele de mor. Podul palmei, mai exact, in care ma sprijin.

Tine coatele flexate. Nu te lasa tare in ghidoane ca ai sa conduci prost agregatul. Stai relaxat pe motoreta, cu cat esti mai incordat, cu atat va fi mai greu de condus.

muta fundul cat mai in spate pe sha. la franare strange rezervorul cu genunchii, nu te sprijini pe maini maxim. Te-ar ajuta niste grip-uri de rezervor ca sa fie mai eficienta treaba asta dar cea mai eficienta schimbare, sunt niste arcuri de furca mai tari, liniare. pare paradoxal dar nu-ti imaginezi cat ajuta sa elimini senzatia de "dive" pe care o ai pe franare cu arcurile stoc care sunt foarte moi. Ultima parte este valabila doar pt tine, la kilogramele pe care le-ai declarat :P

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Multumesc.

Incet, incet ne dam pe brazda.

Nu credeam ca motoretele pot fi atat de diferite. Sunt foarte mandru de mine ca am atacat domeniul asta... Imi place :D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

f ciudat , sv-ul fiind spre naked, unde practic stai in fund (am mers doar pe hornet si cb500 si asa stateam, in fund).

o fi varianta S cu ghidonul mai in fata?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×