Excalibur Adaugat pe 16 Martie, 2014 Autor Share Adaugat pe 16 Martie, 2014 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Excalibur Adaugat pe 5 Octombrie, 2014 Autor Share Adaugat pe 5 Octombrie, 2014 R E B U S EST MODUS IN REBUS... Semne si indicii! 1. Indiciu pentru primul... A fost condus si in armata romana in "al doilea"... 2. "Marcaj" fabricat initial alb pe albastru... "Sarpe aerian" ... ajuns pomana rosu pe alb... 3. Semn imparatesc antisovietic... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Excalibur Adaugat pe 5 Octombrie, 2014 Autor Share Adaugat pe 5 Octombrie, 2014 REZOLVARI: 1. SdKfz 250 2. Bell P-39 Airacobra 3. Casca militara japoneza WW2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onrace Adaugat pe 5 Octombrie, 2014 Share Adaugat pe 5 Octombrie, 2014 La 2 am crezut ca este un avion olandez. October 21, 2010 — A Bell P-39Q Airacobra that was built in a western New York state factory in 1943 has returned home after resting at the bottom of a Russian lake since 1944. This particular aircraft was part of 4,719 P-39s sent to the Soviet Union under the United States’ Lend-Lease program, which propped up Allied forces with war materiel before and after the U.S. entered World War II. Miss Lend-Lease, as it has been named by the Ira G. Ross/Niagara Aerospace Museum (NAM) that is undertaking the restoration, served in a frontline Soviet Air Force squadron along the border with Finland. The discovery in 2004 is rare since remains of the pilot along with key artifacts, found with the aircraft, have provided insights into the mystery of why the aircraft suddenly broke formation as the squadron repositioned to an airfield closer to the front 66 years ago. http://www.ar15.com/forums/t_1_5/1109736_P_39_Recovered_from_Russian_Lake_After_Six_Decades.html Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Excalibur Adaugat pe 7 Octombrie, 2014 Autor Share Adaugat pe 7 Octombrie, 2014 La 2 am crezut ca este un avion olandez. Dupa cum singur ti-ai dat seama, nu aveai de ce. Imaginile "rebusului" meu si definitia intrebarii converg clar catre P 39 Airacobra. 2. "Marcaj" fabricat initial alb pe albastru... "Sarpe aerian" ... ajuns pomana rosu pe alb ...Poate doar "parasuta" avea ceva "material" de Olanda... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onrace Adaugat pe 7 Octombrie, 2014 Share Adaugat pe 7 Octombrie, 2014 ...Poate doar parasuta avea ceva matasuri de Olanda... parasuta.jpg Este si asta o varianta posibila sau o fi avionul vreunuia din staff-ul Heineken. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Excalibur Adaugat pe 9 Octombrie, 2014 Autor Share Adaugat pe 9 Octombrie, 2014 P 39 Airacobra. Unul dintre putinele avioane de vanatoare din lume cu... portiere de automobil... http://worldwar2headquarters.com/HTML/aircraft/americanAircraft/airacobra.html Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Excalibur Adaugat pe 24 Octombrie, 2014 Autor Share Adaugat pe 24 Octombrie, 2014 Dedic "istoriile" de mai jos, culese de pe internet, motociclistilor pasionati de "o anume" poezie... "Autostrada timpului"... "socialista abandonata"... "Brough Superior" "Povestea bunicii"... "Cytrons"... "Indian"... "Cultura Bio"... "Old bones"... "Calut de mare"... Onrace şi Aferim 2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aferim Adaugat pe 24 Octombrie, 2014 Share Adaugat pe 24 Octombrie, 2014 Cateva personaje istorice (de doua dintre ele am auzit eu) erau preocupate de cum vor arata peste veacuri ruinele edificiilor ridicate de ei. Fotografiile cu "fieratanii" demonstreaza ca estetica nu-si pierde din vigoare, uneori, in cazuri ca acestea ilustrate de tine: chiar daca timpul lucreaza... Onrace şi Excalibur 2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Excalibur Adaugat pe 24 Octombrie, 2014 Autor Share Adaugat pe 24 Octombrie, 2014 Fugit irreparabile tempus!... Onrace 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Excalibur Adaugat pe 21 Februarie, 2015 Autor Share Adaugat pe 21 Februarie, 2015 sURSA: http://www.msport1.ro/Altele_National_Istorie%201907%20Atache%20ul%20meu%20Motociclisti%20romani%20de%20acum%20un%20secol.h Istorie | 1907: Atache-ul meu! Motociclisti romani de acum un secol!Dupa 105 ani de la eveniment, avem placerea sa va aducem in prim plan poate cea mai veche aventura motociclista din Romania! Poza este, probabil, ilustratia cea mai veche care infatiseaza motociclisti. Speram sa gasiti la fel de savuros acest articol al epocii romantice, precum l-am gasit si noi aici la MSport1.com! Textul de mai jos este preluat din Revista Automobila din 1907 si ne face placere sa il prezentam in forma publicata in epoca, am ales sa nu ii stirbim identitatea. Pe aceasta cale multumim acelora care impartasesc asemenea informatii pe care le-am crezut de mult pierdute. Nu putem decat sa fim mandri ca pe MSport1.com avem ocazia sa va aducem in atentie asemenea articole! Daca si Dvs detineti poze vechi (auto, moto, aviatie, nautica) sau istorisiri, nu ezitati sa le trimiteti spre noi (meniul Contact sus in dreapta) pentru a le pune la dispozitia tuturor impatimitilor! "Atache-ul Istorie | 1927: Basile Assan pe Varful Omu cu Triumph TT 500 cmc Istorie | 1912: Stefan Protopopescu. 1913: cursele moto din Regat [7]Inainte ca Primul Razboi Mondial sa bulverseze viata Europei, reperele in motorsport din Regatul Romaniei se identifica cu aviatorul Stefan Protopopescu dar si spectaculoasa cursa de motociclism de la Targoviste. Anul 1912 propune un nou record, de data aceasta national si tot in domeniul aviatiei. Sublocotenentul Stefan Protopopescu in zbor pe ruta Bucuresti - Constanta, doboara vechiul record national de distanta si viteza, cu ocazia testarii telegrafiei fara fir, noua inventie a lui Marconi, pentru Aviatia si Marina Regala Romana. Stefan Protopopescu (foto - central, sprijinit de avion) este inca un nume din galeria titanilor aviatiei romanesti. A fost pilotul care a obtinut primul brevet din Romania, din generatia de aur a primilor aviatori precum Mircea Zorileanu (despre care am amintit in... Istorie | 1914: Constantin Silisteanu castiga prima cursa moto de anvergura. Elena Caragiani Stoenescu, una din primele aviatoare din lume! [8] Istorie | 1911: Aviatorul Mircea Zorileanu se afirma. Dispare tragic Leon Leonida [6]Continuam seria articolelor dedicate motorsportului si aviatiei romanesti cu anul 1911. Cateva cuvinte despre un alt mare nume al aviatiei romanesti, ofiterul Mircea Zorileanu dar si despre disparitia prematura a lui Leon Leonida, un pionier al automobilismului. Click AICI pentru episodul anterior din seria articolelor referitoare la istoria motorsportului si aviatiei in Romania! In 1911 avem parte de un nou record pentru Regatul Romaniei, un record mondial. Aviatorul M. Tabutean zboara 585 km in 7 ore si 40 minute pe un biplan Farman cu motor Renault si care utiliza o panza cauciucata produsa de Continental. Dupa unele surse, zborul ar fi avut loc tarziu in Decembrie 1910, posibil pe 31, ar fi durat mai mult de 8 ore si ar fi fost realizat alaturi de Maurice Farman. Istorie | Aurel Vlaicu si avantul aviatiei [5]Expansiunea aviatiei si automobilismului continua intre 1908 si 1910, perioada fiind marcata de geniul lui Aurel Vlaicu, ineditul zborurilor lui Yvonne Camarasescu si activitatea febrila ACR. Iata-ne ajunsi in 1908, dupa ce am prezentat principalele repere ale motorsportului in Regat si Transilvania, anume: George Valentin Bibescu (click AICI), primele curse auto-moto (click AICI), fabrica MARTA din Arad (click AICI) si zborul lui Traian Vuia (click AICI). Anul 1908 continua consolidarea sporturilor cu motor si aviatiei. Acum se dau primele examene de soferi profesionisti si amatori, sub atentia ACR. Ion Romanescu construieste primul planor celular din lume, dupa informatiile pe care le avem, primind si un premiu la Paris intitulat "Cel mai tanar zburator din lume" in Istorie | 1906 Zborul lui Traian Vuia si motocicleta de curse a inginerului George Arion [4] Istorie | Frumoasa poveste dintre automobil si Arad. Fabrica MARTA [3] Istorie | Primele curse auto si moto din Regat. Infiintarea ACR [2] Istorie | Anii de pionierat ai motorsportului in Romania. George Valentin Bibescu, primul reper [1] Istorie | 1906 Zborul lui Traian Vuia si motocicleta de curse a inginerului George Arion [4] Perioada 1906 - 1907, desi marcata de neliniste interna, aduce in prim plan mari realizari precum primul zbor a lui Traian Vuia cu un monoplan motorizat, dar si prima motocicleta de curse construita in Regat, gratie inginerului George Arion. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.