Mergi la conţinut
nutzu_gl

Indrumare Achizitie Naked Gsr600 Sau Fz6N ?

Recommended Posts

va salut, ce recomandati intre gsr600 si fz6n ? care este mai manevrabila, nervoasa, fiabila, mai pretabila pt oras?

sunt incepator pe 2 roti(anul trecut am luat permisul pt categ A) am avut sezonul trecut un zx6r (din 99) dar mi se parea cam greu de manevrat in oras asa ca l-am vandut iar pt acest sezon asi vrea un naked ceva mai nou. bugetul ar fi undeva peste 2000euro.

imi place z750 dar din cate am vazut este putin mai scump decat celelalte. hornet nu prea ma incanta pt ca este pe carburatie asa ca ar ramane sa aleg intre gsr si fz6n...

Distribuie această postare

Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am FZ6n de sezonul trecut si trebuie sa-ti spun ca mi se pare foarte ok pentru oras si drumuri scurte. Problema e, cum ai citit si pe net, saua, care e mai tare si la ture mai lungi se resimte destul de bine. Apoi, ce am mai observat eu (dar e valabila la orice motocicleta) e ca abia dupa ce se incalzesc anvelopele si motorul ca lumea trage cum trebuie si se aseaza bine la drum. Nu smuceste deloc tare si este o motocicleta pe care te poti baza ca te scoate din rahat destul de mult. Dar acum mai conteaza si cum mergi tu. S-ar putea sa te mai doara sufletelul cand dai cu ea in vreo groapa. Aaa... si scoate un ticait Yamaha... unii spun ca e intinzatorul de lant, altii dau vina pe lantul de distributie, dar se pare ca e doar un ticait clasic Yamaha.

Link la postare

salut, cum ti se par ambreiajul si cutia d viteze? (zilele astea am tot cautat rewieuri despre aceste modele iar fz6-le nu e prea laudat in aceasta privinta)

Link la postare

Am avut GSR 600, si am avut Hornet din 2007 (modelul pe injectie). GSR'ul mi-a placut mai mult per total. Cu toate ca pt. oras Hornetu era mai ok fiind ceva mai usor (si crede-am ca se simtea). N-am avut nicio problema cu GSR'ul, dar intretinute corespunzator, nu cred ca o sa-ti faca nici una dintre cele 2 probleme.