nutzu_gl 1 Adaugat pe 17 Ianuarie, 2013 va salut, ce recomandati intre gsr600 si fz6n ? care este mai manevrabila, nervoasa, fiabila, mai pretabila pt oras? sunt incepator pe 2 roti(anul trecut am luat permisul pt categ A) am avut sezonul trecut un zx6r (din 99) dar mi se parea cam greu de manevrat in oras asa ca l-am vandut iar pt acest sezon asi vrea un naked ceva mai nou. bugetul ar fi undeva peste 2000euro. imi place z750 dar din cate am vazut este putin mai scump decat celelalte. hornet nu prea ma incanta pt ca este pe carburatie asa ca ar ramane sa aleg intre gsr si fz6n... Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
liviu_jester 1 Adaugat pe 17 Ianuarie, 2013 Salut. Eu am FZ6n de sezonul trecut si trebuie sa-ti spun ca mi se pare foarte ok pentru oras si drumuri scurte. Problema e, cum ai citit si pe net, saua, care e mai tare si la ture mai lungi se resimte destul de bine. Apoi, ce am mai observat eu (dar e valabila la orice motocicleta) e ca abia dupa ce se incalzesc anvelopele si motorul ca lumea trage cum trebuie si se aseaza bine la drum. Nu smuceste deloc tare si este o motocicleta pe care te poti baza ca te scoate din rahat destul de mult. Dar acum mai conteaza si cum mergi tu. S-ar putea sa te mai doara sufletelul cand dai cu ea in vreo groapa. Aaa... si scoate un ticait Yamaha... unii spun ca e intinzatorul de lant, altii dau vina pe lantul de distributie, dar se pare ca e doar un ticait clasic Yamaha. Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
nutzu_gl 1 Adaugat pe 18 Ianuarie, 2013 salut, cum ti se par ambreiajul si cutia d viteze? (zilele astea am tot cautat rewieuri despre aceste modele iar fz6-le nu e prea laudat in aceasta privinta) Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri